Bol presne deň pred Silvestrom.Čakala som na Caroline a na jej telefonát.Mala sa u mňa zastaviť a porozprávať mi o niektorých veciach.
Napriek všetkému som zase nemala náladu.Nehovoriac o Harrym,ktorý sa mi od toho večera neozval.Bola som na neho naštvaná a sklamaná.Čakanie na jeho správy sa stalo unavujúcou činnosťou,ktorá sa pre mňa stala zvykom.Ale aj tak som sa tešila na Silvestrovskú párty.Mala som na ňu aj šaty a dopredu som sa chystala.
Kto by bol povedal,že budem chodiť na párty každý víkend?Presne tak, nikto.Ja sama som si neistá v tom čo robím.Možno je to iba obdobie,ktorým si musím prejsť.Alebo výhovorka prečo som chcela tráviť čas s Harrym.Ale taktiež som dala na mamine slová a hlavne na Care.Uvedomila som si pár vecí a to rovno niekoľko.
Zostala som sedieť v obývačke a stále pozerala na televíziu.Mama sa s priateľom udobrila a sľúbila mi,že mi ho predstaví.Akoby som sa na to tešila.
Domom sa ozval hlasitý zvonček a ja som vyskočila na nohy.Pribehla som k dveriam a keď som ich uvidela,tak som sa musela zasmiať."Pustíš nás?"Povedali obaja naraz a ja som pokrútila hlavou."Čo tu vy dvaja robíte?"Pozrela som sa na Harryho a naštvanú Care.Harry mal na tvári opäť ten jeho uštipačný výraz.
"Bola som tu prvá."Care do mňa strčila a tak vošla dnu.Harry nehybne stál v dveriach a čakal ako sa rozhodnem.Nakoniec som mu však uhla a on vošiel.Bez slov sa obaja vyzuli a zavesili si bundy na vešiak.
Potom sme sa všetci presunuli do obývačky a posadili sa.Harry sedel na kraji gauča ,zatiaľ čo ja som sedela tesne pri Care."Zajtra je párty u Ebby,pôjdete?"Prerušil ticho Harry a obe sme prikývli."Vyzdvihnem vás?"Opäť sa spýtal.Tentokrát sme zostali na seba pozerať s Care."Naozaj sa nás to pýtaš Styles?"Zavrčala Caroline a ja som sa uchechtla.Harry sa zamračil a opäť nahodil jeho klasický výraz."Pýtal som sa niečo."
"Caroline."Chytila som ju za ruku a zmačkla ju.Videla som ako jej srší oheň z očí.Vraždila ho pohľadom a on robil presne to isté.Nevyzeralo to dobre,keďže sa Care na neho hnevala."Budeme veľmi rady,aj tak Eliss ide s Desmonttom."Harry mi chápavo prikývol a nakoniec sa postavil."Kam ideš?"Spýtala som sa hladiac na neho."Nechám vás tu.Zajtra o deviatej."Mrkol na mňa a zmizol v chodbe.Nakoniec sme započuli zabuchnutie dverí a následne jeho auto.Bol preč.
"Čo to bolo?"Nervózne som prehodila a pozrela sa na Caroline,ktorá bola zjavne zapozeraná na televíziu."Neviem,stretla som ho pri bránke.Pýtala som sa čo tu robí,ale on ma proste odignoroval.Nakoniec mi povedal,že to nieje moja starosť.Je tak drzí a arogantný.Nechápem čo na ňom vidíš."Buchla som ju do ramena pretože to prehnala.Mala som plné zuby Harryho a jej slov o ňom."Už s tým prestaň a radšej mi povedz čo si mi chcela povedať."Pozrela som na ňu a ona len mykla ramenami.
"Babka sa na mňa hnevá a vlastne celá rodina.Je mi to už jedno.Som tu a som spokojná.Zajtra sa opijem a potom skočím za babkou a porozprávam sa s ňou."Bez toho aby sa na mňa pozrela začala rozprávať.Chápavo som jej prikyvovala aj keď sa na mňa nepozerala.
"Myslím,že sa to časom všetko vyrieši.Babku musíš nechať vychladnúť.Všetko potom bude tak ako má."Objala som ju okolo ramien a začala ju utišovať.Vedela som,že pre Caroline je rodina a priatelia jedna z najdôležitejších vecí na svete.Nebola jediná,ktorá na tom bola tak.Ja som to mala presne tak rovnako.Bez slov ma sledovala ešte pár minút.Nakoniec mi všetko dala za pravdu."A ty by si si to mala vyriešiť s Harrym."Mrkla na mňa a postavila sa."Ja viem.Ale to je zložité."Poškrabala som sa na zátylku a zahľadela sa na svoje nohy."Ja viem Lauren.Ale nejde len o to."Ďalej pokračovala do chodby,kde som ju začala následovať."Moc skoro sa vyberáš na odchod."Obula si svoje vysoké čižmy a na hlavu si začala navliekať čiernu čapicu.
"Ja viem Lau.Niečo som si uvedomila.Musím sa porozprávať s mamou a otcom.Inak otec sa darčeku veľmi potešil.Ale nakoniec mi vynadal ,že ako som si mohla dovoliť tak drahý darček."Pousmiala sa nad tou spomienkou a naposledy ma objala."Ďakujem ti Lau.Zajtra sa vidíme.Prídem ťa nalíčiť a tak."Mrkla a ja som za ňou zatvorila dvere.
Lenivým krokom som pokračovala do obývačky a tam som sa posadila na gauč,kde pred tým sedel Harry.Nechápem čo to so mnou je,ale láska určite nie.Nedovolila som si to pripustiť.Hlavne teraz nie,keď naše priateľstvo s Harrym je ohrozené mojou zamilovanosťou.
Volala som s mamou len niekoľko minút.Na moje prekvapenie chcela prísť domov na Silvestra,že vraj aby som nebola sama.Ja som ju však ubezpečila,že budem s Care a pôjdeme rozhodne Nový rok osláviť.
Bez slov som si lahla do postele a zapozerala sa na biely strop.Nebolo na ňom nič zvláštne,ale napriek tomu som sa začala zamýšľať.Už som chápala prečo sa Harry pozerával do stropu ,pred tým ako zaspal.Má to svoje kúzlo a akoby sa človeku lepšie rozmýšľalo.Aj keď to je možno hlúposť.Moje myšlienky a predstava o zajtrajšom večere mi nedali spať.Bola som na seba nahnevaná no sklamaná zároveň.Veci,ktoré sa udiali.Alebo veci,ktoré som nechala dopustiť aby sa udiali.
Stále som si vyčítala ten bozk s Harrym.Akoby tam niečo bolo,alebo skôr moja naivná myseľ si to myslela.Napriek tomu sa všetko zase pokašľalo a ja som pochopila,že Harry nieje schopný lásky,nieje schopný milovať.
V tejto časti,ktorá bola znovu taká kľudná si Lau ujastnila pár vecí.Vzťah medzi ňou a Harrym je viac ako zložitý a práve preto nevie čo bude ďalej.
Avšak som rada za vašu podporu a najmä komentáre.Ďalšia časť už bude 40 čomu nedokážem uveriť a momentálne sa prekonávam.
Ďakujem vám za všetko a určite ma nezabudnite naďalej podporovať.💗💗💗💗💗
ESTÁS LEYENDO
Styles Mania (FF-H.S.) *DOKONČENÉ*
FanficPresťahovala sa a začala nový život na novej škole,kde boli dvaja najpopulárnejší chlapci,ktorí sa nenávideli a súperili medzi sebou.Oboch spoznala a zistila čo sú zač.Obaja boli veľmi odlišní, ale nakoniec zistila že sú obaja rovnakí a to kvôli jed...