Vošla som do domu a zacítila tú sladkú vôňu koláčikov a rôznych dobrôd.Vyzula som si čižmy a rýchlo vyšla schody.Nechcela som aby si mama všimla,že som kupovala oblečenie.Bola by príliš zvedavá a určite by chcela vedieť ,čo za oblečenie som kúpila.Ale samozrejme,že to by som nemohla keďže to bol kúpený kožuch pre ňu.V izbe som sa zatvorila a začala som baliť.
Zajtra je škola a ja som si pozerala vianočné rozprávky."Lauren?"Vošla do izby mama a ja som si vytiahla slúchatká z uší."Idem s Barbarou na nákupy."Mrkla na mňa a ja som jej len prikývla.Že by nemala ešte pokúpené darčeky?"Dávaj si pozor."Povedala som a vrátila som sa naspäť k rozprávke.
Dlho to ani netrvalo a už mi zvonil telefón.Ten som zdvihla bez toho aby som sa pozrela kto vlastne volá.Predsa svoju pozornosť som venovala práve rozprávke."Ano?"Započula som uchechtnutie a zakašlanie.Pozrela som sa na obrazovku telefónu a všimla si meno volajúceho.Harry."Môžeš výjsť pred dvere?"Spýtal sa a ja som sa postavila z postele.Pred domom nestálo jeho auto,takže som netušila o čo mu ide."Ehm...prečo?"Opatrne som sa spýtala pretože som vedela,že Harryho moja zvedavosť vie naštvať."Proste choď dole a otvor dvere."Bez zbytočných slov som zložila a zišla schody.Dvere som pomaly otvorila a nakukla von.Harryho auto tu stále nebolo,čo išiel peši?
Zrazu som zacítila bolesť a chlad na mojom bruchu.Pristála na mne snehová guľa."Hej!"Zakričala som so smiechom na Harryho za rohom.Ten sa na mňa usmieval.Jeho jamky mi hneď vbili do očí,bol tak krásny."No poď von."Hodil znovu guľu ale tentokrát som sa jej uhla."Je zima,nejdem."Snažila som sa otočiť a zatvoriť dvere,ale samozrejme že mi v tom zabránil.Schytil ma a ani neviem ako som sa objavila dole hlavou prevesená cez jeho rameno."Pusti ma!"Zakričala som a snažila sa do neho búchať."Ideš von Lauren.Nechci aby som ťa takto zobral von."Pozrela som sa na neho zdola.Na tvári mal ten jeho uštipačný výraz."Mám sa ísť obliecť?"Spýtala som sa potichu a čakala na jeho odpoveď.On mi len prikývol."Ale to ma musíš pustiť."Ukázala som na neho a on ma opatrne začal staviať na nohy."Ďakujem."Vydýchla som si a zatvorila dvere.
"Ako to že si tu?"Spýtala som sa až potom si uvedomila ako drzo som to povedala."Nejsi rada?"Nadvihol prekvapivo obočie.Je zvláštne že sa ma to pýta."Veď ja nejsom tvoja kamarátka."Harry nervózne pretočil očami a ja som si založila ruky na prsiach."Zase to chceš riešiť?"Vyštekol a o zem hodil čiapku,ktorý mal na sebe.Ja som ju rýchlo chytila a položila ju do predsiene na stolík."Nie pretože vidím,že ťa to zjavne vytáča.Mimo to na čo si tu?Vidíš nič mi do seba nezapadá.Si stále ten istý Styles."Harry sa na mňa prudko otočil s tými jeho temnými očami.Vyrazil mi dych keď ma silno schytil a pritiahol si ma k sebe."Drž už ústa a choď sa obliecť."Povedal pomedzi zuby dosť nahnevaným tónom.Na sucho som prehltla a vybrala sa so slzami v očiach hore po schodoch.
Nikdy od neho nedostanem odpoveď.Nikdy.Nebude mi vyjadrovať jeho city a vravieť o jeho rodine a o jeho živote.Nejsme kamaráti.
"Tak môžme ísť?"Spýtal sa a postavil sa z barovej stoličky.Všimol si ,že som zišla schody.Bola som oblečená v klasických skinny jeansoch a na seba som hodila čiernu bundu.Bez slov som podišla k dveriam a počkala pokiaľ Harry prejde.Keď prešiel, dvere som zamkla a následovala ho.
Auto mal zaparkované o niekoľko domov ďalej,čo mi nedávalo zmysel.Dvere od auta mi otvoril a ja som doň nasadla.Nakoniec nasadol aj Harry a šlapol na plyn.
Celá cesta prebiehala v čudesnom tichu.V takom,ktorý som tak nenávidela.Celý čas som sa pozerala von oknom a sledovala zasnežené mesto.Tak ako to má byť.Všade naokolo poskakovali malé deti,ktoré rodičia držali za ruku.Bol to pekný úkaz a všetci vyzerali tak šťastne.
Harry zastal kde si na malom parkovisku,ktoré bolo úplne prázdne.Šli sme za mesto ani neviem kam,keďže okolie mesta nepoznám,iba centrum a cestu do školy.Harry vystúpil a ja som urobila presne to isté.Keď som auto obišla všimla som si jazero.Počkať jazero?
Harry sa hrabal v kufri a nakoniec podišiel ku mne.V ruke držal korčule."Sem som chodieval ako malý.S otcom."Dodal a vydal sa smerom k jazeru.Nemohla som uveriť,že mi práve toto povedal.Niečo z jeho života,niečo čo som si neskutočne vážila."Ideš?"Nakoniec sa otočil na mňa a ja som mu len prikývla a následovala ho.Zastavil pri lavičke,z ktorej bol nádherný výhľad.Bol tu klud a ticho."Snáď ti budú dobré.Mama ich nemala na nohách roky."Bez žiadneho výrazu na tvári mi začala vyzúvať moje čižmy a nazul mi korčule červenej farby.Nakoniec som počkala na neho pokiaľ si nazuje tie svoje a spoločne sme sa vydali k jazeru."V strede ľad nieje taký hrubý.Budeme iba na kraji."S istotou stúpil na ľad a rozbehol sa.Ja som ho len s údivom sledovala, predstavila si ho ako malého chlapca,ktorý je radosťou bez seba.
Pomaly som stúpila na ľad a snažila sa rozbehnúť.Bála som sa ,že ľad podo mnou praskne.Že sa prepadnem pod a utopím sa.Nakoniec však môj strach zahnal Harry ,ktorý ku mne podišiel a chytil ma okolo lakťa.Pomaly ma začal ťahať a ja som sa rozhýbala."Nikdy si nekorčulovala na ľade?"
"Ale áno,ale nie na jazere."Nervózne som sa pousmiala a pozerala sa pod moje nohy.Ľad musel byť teda dosť hrubý."O takomto čase sme sem chodievali s otcom a občas so starým otcom."Prehovoril po chvíli a ja som ho so záujmom sledovala."Pozor."Upozornil ma keď som takmer spadla.Harry ma našťastie držal takže tomu zabránil.
Keď mi už bola zima a zrejme aj Harrymu vydali sme sa naspäť do mesta.Opäť bola cesta tichá,ale tentokrát to bolo iné.Mala som na tvári úsmev a vážila som si toho,čo mi Harry povedal.Možno to niekomu mohla prísť ako maličkosť ,ale mne to prišiel ako pokrok."Kiežby som ja takto niekam chodila s otcom."Prerušila som to ticho medzi nami a Harry sa na mňa jedným očkom pozrel."Vaši sú rozvedení?"Iba som mu prikývla so sklopeným zrakom."Čo sa stalo?"Nadvihol obočie a všimla som si tú jeho zvedavosť.V očiach mal malé iskričky a vyzeralo to veľmi milo.
"Mama otca milovala celým srdcom.Boli to ten najlepší a najkrajší pár na svete.Boli spolu niekoľko rokov.Svadba za nimi a to všetko bolo ako z rozprávky.Mama mi hovorila,že on bol perfektný muž.Taký akého si vždy priala.Ale ako každá žena chcela mať dieťa.Ale on nechcel.A keď mama otehotnela tak sa rozišli.Musela ho na kolenách prosiť aby zostal.Nakoniec jej však dal ultimátum a mala si vybrať medzi mnou a ním.Povedal jej aby šla na potrat.Aby sa ma zbavila.Mama bola na dne,nechcela sa ma zbaviť.Jednu dobu bola neplodná a keď konečne otehotnela bol to pre ňu zázrak."Zťažka som si vydýchla a pretrela som si svoje mokré oči."Nemusíš pokračovať ak nechceš."Pokrútil hlavou a dotkol sa môjho ramena."Keď som sa narodila tak prišiel za ňou do nemocnice."
Opäť som si vydýchla keďže sa mi o tom ťažko hovorilo.Pokaždé sa mi pred očami zjavila tá predstava a uplakaná tvár mojej mami."Chvíľu to fungovalo.Možno dva ,tri roky.Nakoniec mamu podviedol a mama sa chcela rozviesť.Rozviedli sa ale až o štyri roky neskôr."Bola som nesmierne rada,že som skončila s rozprávaním.Akoby som to potrebovala so seba dať von a hlavne sa vyplakať.Celá situácia s Harrym a mojou rodinou ma viac než len mrzela."Je mi ľúto ako to bolo a že ste nebola úplná rodina,ale teraz si dostatočne silná.Nepotrebuješ nikoho."Zaparkoval na parkovisku a ja som si jeho slová vzala k srdcu.
Harry mal pravdu.Som silnejšia a iná ako deti,ktoré majú oboch rodičov.Ale najhoršie na tom je ,že keď prídem o mamu,tak prídem o všetko a už tu nebude druhý rodič."Váš čaj slečna."Čašníčka predo mňa položila čaj v bielom hrnčeku na malom tanieriku.Vôňa čaju mi vbila do nosa a tak som sa natiahla po cukor a nasypala ho tam."Ani som sa nestihla spamätať a už sú Vianoce."Prelomila som to ticho medzi nami.Mala som pocit akoby sme si nemali už čo povedať.
Harry proste len mlčal a pozeral na mňa.Vyzeral dosť vtipne keď nevedel vankúšik vybrať z hrnčeka."Naozaj?"Nadvihla som obočie a zasmiala sa.Harry sa len zamračil a nakoniec nad vankúšikom vyhral."Čaj moc nepijem.Ja radšej niečo tvrdšie."Uznal a odpil si z čaju.Hneď mi to bolo jasné.
Tak čo poviete na túto časť?Snáď sa vám páčila.
Bola taka pohodová,prežitá s Harrym.Tak snáď som mnohých potešila a určite sa tešte na ďalšiu časť 💗💗💗
YOU ARE READING
Styles Mania (FF-H.S.) *DOKONČENÉ*
FanfictionPresťahovala sa a začala nový život na novej škole,kde boli dvaja najpopulárnejší chlapci,ktorí sa nenávideli a súperili medzi sebou.Oboch spoznala a zistila čo sú zač.Obaja boli veľmi odlišní, ale nakoniec zistila že sú obaja rovnakí a to kvôli jed...