Chapter 24

2.2K 122 9
                                    

"Čo-čo tu robíš?"Zakoktala som a zľakla sa.Prečo je tu?A vlastne kto ho pustil?"Ja...prepáč.Hnevala si sa a tak som za tebou chcel prísť.Dvere boli pootvorené."Rýchlo som vyskočila na nohy a pozrela sa k bránke.Stál tam zaparkovaný čierny Mercedes,ktorý patril Connorovi."Ako to?Že by mama zle zatvorila?"Bolo mi divné že sa sem dostal len tak.

"Kedy zavolám tak viem že nezdvihneš.Prepáč že som vošiel bez dovolenia."Nervózne sa poškrabal na krku a zamračil sa."To je dobre.Len nech sa to znovu nestane."Vydýchla som a opäť sa posadila na postel.Bola som v šoku a aj trochu vystrašená.

Dvere mali pokazený zámok.Connor ho trocha opravil ,no keď príde mama tak bude musieť niekoho zavolať aby sa na to pozrel."Dáš si čaj?"Spýtala som sa ho a pozrela sa na hodiny.Bolo niečo po jednej v noci.Vypleštila som oči a pohľad venovala práve Connorovi."Je veľa hodín.Pre istotu sa zamkni."Mrkol na mňa a cez rameno si prehodil bundu.Otvoril dvere a odišiel.Tak to bolo divné.Teraz mám strach zaspať.

Pokojne som si pustila film a poriadne sa zababušila do periny.Síce bolo veľa hodín ale napriek tomu som si pustila nejaký ten film aby som mohla pri ňom zaspať.Dokonca som si nechala zapnutú lampičku na stolíku.Aj napriek tomu sa mi zaspávalo ťažko.Vŕtalo mi v hlave ako dlho tu vlastne bol.Mohol ma aspoň zobudiť alebo ja neviem.Celé to bolo divné.Nakoniec sa mi však oči začali zatvárať a ja som naposledy slastne zamlaskala.

"Lauren!"Započula som svoje meno náhle búchanie.Rýchlo som oči otvorila a pretrela si ich.Vyskočila som na nohy a pozrela sa von oknom.Pod ním pri mojej bránke stála Caroline a Eliss.Obe sa na mňa zdola mračili a ja som sa ponáhlala dole aby som im mohla otvoriť.

"No konečne."Zazneli jej prvé slová a potom ma vzala do pevného objatia.Eliss som tu teda nečakala keďže sa vyspala s Liamom a myslela som ,že je s Care pohádaná."Ahoj."Nakoniec ma objala Eliss a vošli sme do domu.Vonku bola docela zima vďaka silnému vetru.Predsa za necelý mesiac sú Vianoce.Obe sa vyzuli a svoje kabáty zavesili na vešiak pri botníku."Netušila som že zvykneš vyspávať do obeda."Care sa uškrnula a obe podišli so mnou do kuchyne."Koľko je hodín?"Prekvapene som nadvihla obočie a pozrela sa na Eliss,ktorá ticho sedela na barovej stoličke a otáčala sa na nej."Asi jedna?"Care sa poškrabala na zátylku a otvorila skrinku s hrčekami."Ja vám ten čaj urobím."Ťukla som do nej by mi uhla.Tak aj urobila a posadila sa k Eliss.Nebola som snáď jediná,ktorá cítila to napätie.Určite si to ešte nevyriešili.

"Večer ti to vynahradím.Však vieš ten včerajšok."Zasmiala sa a ja spoločne s ňou."No tak to by si mohla.Zaspala som docela skoro keďže som sa večer nudila."Care sa uškrnula a do izby vošla Eliss,ktorá bola na toalete."Pôjdeme dnes na párty k Ebby."Oznámila mi a usmiala sa na Eliss."Kto to je?"

"Kto je Ebby?Totálne super baba.Trocha bláznivá ale napriek tomu sa s ňou zabavíš.Chodila k nám na školu,ale nakoniec sa rozhodla že si maturitu neurobí.Takže teraz pracuje a má vlastný menší dom.Za to párty vie robiť riadne.Čakali sme pokiaľ nejakú usporiada keďže už dlho žiadne neusporiadala."No páni,to aby som ju spoznala.Za tú dobu čo som na tejto škole a bavím sa s Care som trochu viac drzá ako pred tým a docela rada sa zabávam.Už nežijem ten nudný život."Tak sa teším."Eliss súhlasne zatlieskala a posadila sa vedľa mňa.

"Musíme ísť na nákupy Lau."Žmurkla na mňa a na Care tiež."V poriadku.Rada si na seba kúpim niečo nové."Obe sa pousmiali a opäť medzi nami vládlo to napäté ticho.

"O piatej sa chcem začať chystať tak prosím ponáhlajme sa."Obe som napomenula keď si začali obúvať tenisky a trvalo im to teda dlho."Ukludni sa Lauren.Všetko stíhame.Pôjdeme aj na obed."Začala a konečne si začala obliekať bundu.Naposledy sa na seba pozreli do zrkadla a mohli sme vyraziť.

"Zaparkuj tu."Care ukázala na niekoľko voľných miest a Eliss ju poslúchla.Pomaly zaparkovala a tak sme mohli vystúpiť.Opäť sme sa objavili na námestí.Presne tam kde sme nakupovali naposledy s Caroline.Dokonca sme si obľúbili jednu kaviareň tu."Pôjdeme tam."Ukázala na veľký presklenený obchod,ktorý vyzeral naozaj luxusne."Tak poďme."Svoju ruku obmotala okolo môjho predpažia a vyrazili sme.

V obchode mali naozaj pekné kúsky.Ako napríklad obtiahnuté šaty,voľné šatičky a dokonca pekné jeansy."Tieto by ti sedeli."Care ku mne podišla a podala mi šaty.Mali burgundy farbu a na prvý pohľad vyzerali obyčajne,tak nudne."Sadnú ti."Strčila mi ich do rúk a začala ma ťahať do kabínky.Vyskúšala som si niekoľko šiat ale žiadne neboli tie pravé.

Áno na prvý pohľad vyzerali obyčajne ale popravde neboli.Mali výstrih no napriek tomu vyzerali decente.Páčili sa mi."No ukáž sa nám."Care zakričala a ja som vyšla z kabinky."Tak?"Úpenlivo som čakala na ich verdikt."Teda.Tebe sadnú perfektne."Pochválila ma a ja som si vychutnávala túto chvíľu.Cítila som sa v nich pohodlne a tak luxusne.

"Tak snáď si spokojná."Zamlaskala Care a oprášila si rameno."Veľmi,ďakujem."Venovala som jej bozk na líce a ona sa náhle zasmiala.Eliss nás s úsmevom pozorovala a nakoniec naštartovala a mohli sme sa vrátiť ku mne domov.

"Budeš veľmi pekná."Caroline ma domalovala a podala mi zrkadielko.To ako ma nalíčila sa mi veľmi páčilo.Mala som výrazné oči a jemné pery.Dosť sa mi to hodilo.Nemohla som totiž o jej zručnostiach pochybovať.Vyzerala som teda excelentne.Zabudla som že som to ja,tá milá a tichá Lauren.Nikdy viac.Nechcela som žiť ten život,ktorý som žila pred tým.Tento život tu sa mi páčil najviac,konečne som sa mohla spolahnúť na mojích kamarátov.Konečne som mohla újsť od reality.

Dnes sú Vianoce!!!😍😍😍

Nehorázne sa teším na večer a čo vy?

No dobre späť k príbehu.Ak sa mi podarí tak výjde ďalšia časť ešte dnes.A určite mi dajte vedieť čo si myslíte o Connorovej návšteve 😘😘

Taktiež vám prajem Šťastné a Veselé Vianoce 😘

Styles Mania (FF-H.S.) *DOKONČENÉ*Where stories live. Discover now