Chapter 14

2.3K 139 10
                                    

Budík som rychlo vypla a pretrela si oči.Nenávidím tie rána.Prečo nemôže škola začínať neskôr?Nervózne som zamrnčala a poriadne sa natiahla cez celú posteľ.Svalstvo sa mi uvoľnilo.Ja som spokojne mohla vôjsť do kúpeľne a vychystať sa do školy.

Sprcha ako aj líčenie boli veľmi rýchle a líčenie som mala decentné ale aj tak,chcem vyzerať dobre.Rýchlo som na seba hodila čierne džínsy,biele tričko a šedú mikinu.Ešte som si zobrala desiatu,ktorú mi mama včera kúpila a vybrala som sa do chodby,kde som si obula biele tenisky a zobrala si kľúče z vešiačika.Následne som otvorila dvere a prekvapilo ma čo som hneď zbadala.Pred bránou stálo zaparkované čierne auto.Mercedes.Hneď som vedela koho je a práve preto som opatrne zamkla dvere a pomaly podišla k bránke.Okno spolujazdca sa otvorilo a na mňa sa usmial Connor.Ako inak,vždy sa usmieva a snaží sa byť milý.Teda aspoň ku mne.

"Poď zveziem ťa."Ukázal rukou ale ja som len zavrtela hlavou.Chcem ísť pešo a nechať si všetko premyslieť."No tak!Čakám tu na teba viac ako desať minút.Prosím."Zrazu nahodil úprimný výraz a jeho úsmev sa vytratil.Nakoniec som mu prikývla a rýchlo nasadla do auta.

"Ahoj."Usmial sa opäť na mňa keď som za sebou zabuchla dvere."Ahoj."Potichu som ho odzdravila a zapásala sa.Zatiaľ Connor vyštartoval a vyrazili sme.

"Tak ako si sa mala v nedelu?"Na chvíľu sa na mňa pozrel ale naďalej venoval svoju pozornosť ceste."Bola nudná a otravná ako vždy.Neznášam nedele."Len som si otrávene povzdychla a pozrela sa von oknom,kde som zbadala niekoľko žiakov."Ja...chcel som sa ti ospravedlniť za tú sobotu a taktiež piatok.Som pako,len....ach."Buchol do volanta a zamračil sa.Bolo mi jasné že  mu to bolo úprimne ľúto a už len kvôli tomu som sa na neho nehnevala."Zdržali ma chlapci a ja som sa pozabudol.Ale potom mi Caytlin povedala že ťa Styles niekam odviedol."Styles vyslovil priam znechutene a tažko sa mu to priezvisko vyslovovalo."Bál som sa o teba."Opäť sa pozrel na mňa a ja na neho tiež.Iba som sa zmohla na chápavé prikývnutie a objavili sme sa pred školou.Connor hľadal parkovacie miesto a keď ho našiel tak šikovne zaparkoval a my sme mohli vystúpiť."Ďakujem."Milo som sa na neho usmiala kráčajúc vedľa neho.

Všetci po chodbe sa na nás pozerali a mne to prišlo divné.Veď prečo by sme mali niečo spolu mať?Iba vedľa seba kráčame.Takže celú cestu do triedy som vraždila každého,ktorý sa na nás pozrel.

"Ešte niečo."Zachytil ma Connor keď som chcela vojsť do triedy.Ja som mu hneď venovala zvedavý pohľad a čakala."Pôjdeš so mnou von?Vieš chcem to odčiniť."Mykol ramenami a ja som nemala slov.Najpopulárnejší chlapec na tejto škole pozýva práve mňa?"Iste."Pomaly som mu prikývla a on uvoľnil svoje zovretie.Tým mi napovedal že môžem ísť a ja som neváhala ani chvíľu.

"No ahoj!"Zakričala Care nadšene cez celú triedu a ja som sa nad ňou musela len zasmiať.Toľko radosti v jednej osobe."Už som si myslela že neprídeš."Pevne ma vzala do objatia a ja som jej objatie opätovala."Tak máš tú úlohu?"

"No mám ale čo za to?"Zložila som si tašku na mojom mieste a začala som hľadať zošit z anglického jazyka."No môžem ťa pozvať na obed alebo niekam na kávu."Podišla ku mne a už nastavila ruky.Ja som jej zošit ochotne podala a uškrnula sa."Nemusíš ma nikam pozývať."S úškrnom som pokrútila hlavou a posadila sa na miesto.

Moje oči hneď spatrili Harryho a Kendall.On ju držal okolo pása a Kendall mala na tvári ten jej povyšenecký pohľad."Ako ju ja nenávidím."Všimla som si ako Care na nich zazerá.Musela som sa nad ňou usmiať."Mrcha."Zanadávala zrejme pre samú seba ale ja som to počula veľmi dobre."Tak žiaci."Do triedy vošla učiteľka a ja som si ani nevšimla že by zvonilo.Rýchlo som sa postavila spolu s celou triedou až pokým profesorka nerozkázala aby sme sa posadili.

"Ježiš to je nuda."Care pretočila očami a otočila sa na mňa.V tom momente niečo začala písať na papierik a ja som si spomenula ako sme si dopisovali cez celú triedu,práve týmto štýlom.

Všimla si si že tu Connor nieje?

Napísala na papierik a ja som len mykla ramenami.Nič tejto ženskej neujde.

Je mi to jedno :)

Viacmenej som zaklamala keďže ma to zaujímalo.Veď ma odviezol sem a zastavil ma pri mojej triede.Toto je hodina,ktorú máme všetci spoločnú.

Lau.Na klamanie si už stará :)

Musela som sa uchechtnúť.Myslí to naozaj?Tentokrát som sa rozhodla už neodpísať a Caroline celú hodinu ignorovať.Neviem presne či jej chcem povedať že ma Connor pozval von.Ale vlastne ani poriadne neviem kedy to plánuje.Nič viac mi nepovedal.Stále mi to sedelo na nose.

Obzrela som sa do triedy a stretla sa s párom zelených očí.Harry.Iba som pretočila očami a obzrela si ho.Na tvári mal podivný úškrn a prezeral si ma celú.To snáď nemyslí vážne.

Opatrne som sa postavila a podišla k profesorke.Chcela som si odskočiť a profesorka ma v klude pustila.

Urobila som poslednú prehliadku samej seba v zrkadle a upravila som si vlasy.Ešte som si opravila tričko a narovnala ho tak,aby sa nekrčilo.Mohla som sa vrátiť do triedy.Neviem čo sa to so mnou deje ale keď ma Harry pozoruje tak sa cítim v tiesni.Akoby som bola obkolesená len ním a on ma tlačil do rohu.

Keď som otvorila dvere od toaliet silno som do niekoho narazila a zľakla sa."Ježiši."Zanadávala som a počula som smiech.Otvorila som oči a zbadala biele tričko.Narazila som do Harryho hrude.Iba som si povzdychla a rýchlo sa odtiahla."Volám sa Harry ale aj takto ma môžeš volať."Mykol ramenami a ten jeho úškrn z tváre mu nemizol."Čo tu robíš?"

"Šiel som si odskočiť."Opäť mykol ramenami a niečo mi hovorilo že to nieje ten pravý dôvod."Keď som šla aj ja?Nieje to divné?"Odrazu ten jeho úškrn zmizol a nahodil lahostajný pohľad.Harry ako ho poznám.Teda nepoznám."Musíš sa toľko starať?"Mykol ramenami a obišiel ma.Ja som ešte chvíľu zostala stáť na tom istom mieste.Bola som v šoku.Nejako rýchlo zmenil náladu.

Tak čo poviete na túto časť?Ako si myslíte že dopadne stretnutie s Connorom?A čo tie Harryho náznaky?Určite sa budem tešiť na vaše komentáre 😄😜

Styles Mania (FF-H.S.) *DOKONČENÉ*Donde viven las historias. Descúbrelo ahora