Chapter 19

2.1K 125 11
                                    

Opatrne som otvorila oči a poobzerala sa po miestnosti.Zistila som že nejsom doma.Počkať!Pozrela som sa vedľa seba ale nikto vedľa mňa neležal.Zmätene som sa začala pozerať po celom mojom tele.Bola som iba v bielom tričku a nohavičkách.Ako som sa sem dostala?Pohľad mi nakoniec padol na stolík na ktorom bola prichystaná voda a dve tabletky.Vedľa nich stál lístoček."Zjedz ma,vypi ma."

Prečítala som čo na ňom bolo napísané a tak som aj urobila.Chytila som do ruky tabletky a hodila si ich do úst.Náhle som ich zapila vodou a odokryla sa.Moje veci som mala hodené na kresle naproti postele.Rýchlo som podišla ku kreslu a začala si hľadať telefón.Ten som úspešne našla a pozrela sa na hodiny.Naozaj je už jedenásť?Oči mi šli vypadnúť z jamiek.Veľmi málo som si pamätala zo včerajšieho večera.Len viem to že ma Harry odtiaľ odviedol a že som vypila viac ako som chcela.Počkať!Ja som u Harryho?

Pomaly som otvorila dvere od izby v ktorej som spala a vyšla som na na chodbu.Tá bola celkom dlhá ale na konci nej boli schody.Po tých som zišla dole a zacítila príjemnú vôňu jedla."Vyspala si sa?"Prudko som sa otočila a tak narazila do Harryho nahej hrude.Naozaj nemá tričko alebo sa mi to len zdá?"Ehm..."Stratila som vcelku reč.Mal tak krásne vypracované telo.Bol tak mužný."Tak?"Opäť mu na tvári pohrával ten jeho úsmev."Ano."Poškrabala som sa na temene hlavy a Harry ma obišiel."Ani sa nečudujem keď si spala v mojej posteli."Zaškeril sa ešte viac a ja som prekvapene nadvihla obočie."Ak-ako v t-tvojej posteli?"Chytila som sa za ústa a nevedela čo na to povedať."Neboj sa.Nejsom nekrofil."Pokrútil hlavou a opäť mal na tvári ten jeho vážny pohľad."A to si ma prezliekol?"Bez zaváhania hneď prikývol a odkusol si z hrianky."Toto je tvoje."Podal mi tanier plný jedla no najmä zeleniny.Že by bol vegetarián?

"Ženských tiel som videl už veľa a tvoje nieje ničím zvláštne."Mykol ramenami a mňa to vcelku ranilo.Aj keď vlastne nemalo prečo keďže to bola pravda."Ako inak."Sadla som si vedľa neho a taktiež sa pustila do jedla."Nejsme v škole."

"Nepotrebuješ tam dnes ísť aj tak by si už nestíhala."Prežul a pozrel sa na mňa.Bolo to celé také zvláštne že som práve u neho.Spala som s ním v jednej posteli,videl moje telo a teraz sa tvári akoby sa nič nestalo.Zatiaľ čo mňa žerie svedomie."Odveziem ťa choď sa obliecť."Ako mi prikázal tak som aj urobila.Rýchlo som vyšlapala schody hore a našla Harryho izbu.Musím uznať že má naozaj luxusný ale najmä veľký dom.

Bola som už oblečená a Harry na mňa čakal pred dverami.V rukách držal cigaretu a keď ma zbadal,tak ju odhodil a zostávajúci dym vyfúkol z jeho úst."Konečne."Zamrmlal a ja som podišla k jeho autu.Poslušne som nasadla a pripútala sa.Harry si prisadol tiež a strčil klúčik do zapalovania."Ty sa nepripútaš?"Prekvapene som nadvihla obočie ale Harry si len otrávene vydýchol."Musíš sa starať?"Nervózne zaganil a už sa valil.

Celá cesta bola tichá a ani jeden z nás sa neopovážil prehovoriť.Celý Harry a táto situácia bola divná a ja som sa cítila veľmi zle.Neviem ako to vysvetlím Caroline a ostatným."Sme tu."Oznámil mi a ja som sa zapozerala na svoj dom.Teda oproti tomu jeho bol malý."Ďakujem."Vystúpila som a zabuchla dvere od auta.Harry ihneď vyštartoval a už uháňal.Mohlo byť už dávno po obede takže som sa nemusela obávať že mama bude doma.Vlastne ona sa mi ani neozvala ,čo som sa veľmi čudovala.

Zložila som si veci a začala sa vyzliekať.Potrebovala som si dať sprchu a poriadne sa odlíčiť.Tak som aj urobila.Vošla som do kúpeľne a rýchlo sa odlíčila.O pár sekúnd na to som sa vyzliekla a oblečenie si hodila do prádelníku.Do vane som si začala namáčať ruky a skúšala či nieje až príliš horúca.Keď som sa uistila že voda je akurát ,hneď som do nej vliezla a celá sa namočila.

Vlasy som si vypla hore a oprela sa.Na chvíľu som začala predýchavať keď sa horúca voda dotkla môjho chrbta,ale potom to prešlo.Natiahla som sa pre telefón a pustila si pár pesničiek.Dokonca som nemala žiadne správy ani zmeškané hovory,čo ma dosť prekvapilo.Započúvala som sa do pesničky a začala si ju spievať.Odrazu som sa pristihla že sa usmievam ako idiot.Cítila som sa tak dobre,uvolnene.Nebola som ani v škole čo mi taktiež pridalo na dobrej nálade.

Po pol hodine som z vane vyšla a obmotala si uterák okolo mojích pŕs.Vlasy som si rozpustila a začala si ich česať.Ešte stále boli pekné rovné od včerajška.Spokojne som vkročila do izby a hľadala si niečo na seba.

Niekto u dverí zazvonil a ja som pomaly podišla k dveriam."No konečne."Vydýchla si zničená Caroline a rýchlo vošla dnu.Momentálne mi pripomenula Harryho.Ach!Zase ten Harry!

Care vyzerala naozaj nahnevane a bola celá premočená.Ani som netušila že vonku vôbec prší."Musela som ísť kus peši lebo môj otec sa ponáhlal.Do toho som riadne zmokla."Pripravila vodu do rýchlo varnej konvice a zapla ju."Dáš si čaj?"Spýtala sa a ja som jej prikývla.Veď predsa ona je nášteva a ja som ju mala obslúžiť."Ja by som ti ten čaj urobila Care."Prehovorila som potichu a dúfala že som ju tým nenaštvala."Ježiši Lau.Nechoď sa tu hrať na dobrosrdečnú."Jej slová ma docela ranili.Nečakala som že ku mne príde s takouto náladou."Prepáč ja som ešte stále mimo z toho včejška."Mávla rukou a už nám zalievala čaj."To je v poriadku."Chápavo som jej prikývla a ona mi podala červenú šálku s čajom.

"A čo sa dialo potom ako som odišla?"Care si odpila z pohára a pozrela sa na mňa."No...Nič dôležité.Len sme chvíľu tancovali a hľadali ťa.Ale potom si nám napísala takže sme sa upokojili a šli taktiež domov.Bez teba tam potom už bola nuda."Mykla ramenami ale ja som si nepamätala že by som jej napísala.Možno jej napísal Harry,na to sa ho musím opýtať."A čo ty?"

"Ja som prišla domov a ihneď zalahla.Mama nebola doma ,takže o ničom nevedela.V skutku už posledné tri týždne nieje doma.Ani neviem kde je.Určite si niekoho našla,ledva sa mi ozve.Akoby na mňa zabudla."Bola to smutná skutočnosť.Na tvári Caroline sa objavil ľútostivý pohľad.Nebolo to zrovna príjemné že mama na mňa kašlala,ale zase som sa nemohla sťažovať.Keby je doma aj tak by sme sa len hádali.Pretože mi nič iné nevieme.

"Zajtra je škola.Nechce sa mi tam ísť."Care sa vyvalila a hlavu si položila na moje stehná a zo spodu ma sledovala.Ja som sa nahlas zasmiala a mohla s ňou len súhlasiť."Nebola si dnes však?Ani mne sa nechce."Care pokrútila hlavou a pohladila ma po ruke.Bola tak zlatá.Ako som ja len rada že ju mám.

Tak už druhá časť za tento deň.Moc si na to nezvykajte pretože mi časti už čoskoro dojdu.Mala by som písať ale poslednú dobu trávim len s priateľom.

Taktiež vám chcem poďakovať a popriať veľa šťastia zajtra v škole.Ja do školy nejdem a som za to totálne nadšená.

Tak dúfam že sa vám páčilo a určite mi zanechajte vote a pekný komentár 💗💗💗

Styles Mania (FF-H.S.) *DOKONČENÉ*Donde viven las historias. Descúbrelo ahora