Prosím prečítajte si poznámku autora ,dole 😘
Následujúce dni sa takmer nič nedialo.Až na to,že som sa doma učila a chystala do školy docela predčasne.Občas sme si vyšli s Caroline ,no napriek tomu sme neboli na žiadnej párty a ja som zostala zaťatá.Mama sa doma objavila len pár krát a to len na pár hodín.Navarila mi a proste odišla.Uvedomila som si,že to bude zase tak ako pred tým.
S Harrym som moc neprehovorila od jeho poslednej návštevy.Zrejme bol zaujatý niečím iným.Naposledy sme si boli sadnúť v jednej útulnej kaviarni na kraji mesta.Taktiež nemusím hovoriť o tom ako sme sa zase pohádali vďaka jeho tvrdohlavosti.Nakoniec sme sa však udobrili ,ale napriek tomu som celú noc nespala a hľadala odpovede na moje otázky,ktoré sa mi preháňali mysľou.
Gumičku som poriadne zatiahla aby mi držala cop celý deň.Nebola som zvyknutá na takýto typ účesu.Vlastne som bola dosť nudná v upravovaní vlasov.Večne som nosila rozpustené vlasy,nikdy som nemala potrebu to riešiť.
Avšak dnes som spravila výnimku.Naposledy som sa obzrela v zrkadle a povzdychla si.Dohodla som sa s Harrym aby ma hodil do školy keďže to má cestou.Súhlasil,prekvapivo.V poslednej dobe sa v ňom už nedokážem vyznať.Ebby mi síce hovorila,že mu na mne záleží,ale ja tomu nedokážem uveriť.
Započula som trúbenie a bolo mi hneď jasné,že to musí byť nedočkavý Harry.Ihneď som otvorila dvere a následne ich zamkla.Školskú tašku som si prehodila cez rameno a podišla k jeho autu.
"Ahoj."Milo som sa usmiala a on mi na pozdrav len prikývol."Ako si sa vyspal?"Snažila som sa nadviazať kontakt."Dobre a ty?"Nezaujato sa na mňa pozrel a vyštartoval."No,tak ja som sa nevyspala veľmi dobre,ale to nechajme tak."Nakoniec som mávla rukou a zapozerala sa na zasnežené stromy.
"Dnes sa mi do školy nechce."Otrávene som vydýchla očami ,keď som zbadala školu."Tak to ani mne,ale ešte jeden rok a myslím,že to budeme mať za sebou."Chápavo som mu prikývla a tým uznala jeho pravdu.Počkala som kým zaparkuje a potom som mu len poďakovala a vošla do školy.
Vošla som do triedy a na našom mieste už sedela Caroline."No konečne!Nedokážem uveriť tomu ako rýchlo to ubehlo."Vrhla sa na mňa a začala ma zvierať v objatí."Ano Care som rada že ťa vidím."Obe sme sa zasmiali a ja som si zložila veci.Bol to zvláštny pocit sa opäť vrátiť do školy po tak dlhej dobe.Nehovoriac o tom ako sa budem musieť pozerať na Connora.Už len z toho dôvodu som do školy nechcela ísť.
Zazvonilo a to triedy vošla triedna profesorka."Dobré ráno."Postavila sa do stredu triedy a všetci sme sa postavili.
"Začiatkom februára sa bude konať ten sľúbený zájazd.No takže tí ,ktorí ešte nepriniesli peniaze ,tak sa ráčte tento týždeň.Ale mám tu ďalšiu novinu.Keďže budúci rok nebudete mať ples keďže ste pätročka,tak sa to bude konať tento rok.Presunulo sa to,bohužiaľ.Ale všetko sa plánuje spraviť práve v tento mesiac,koncom.Takže peniaze máme zozbierané.Prečítam tých ,ktorí ešte nedoniesli."Sadla si za stôl a s Care sme na sebe vykúlili oči.
"Ples?Za pár dní?"Nechápavo sa na mňa pozrela."Myslíš ,že Liam so mnou bude chcieť ísť?"
"Určite áno Care."
"Tak ty musíš pozvať Harryho."V prekvapení som nadvihla obočie a odkašlala si."Zbláznila si sa?Veď on so mnou nepôjde!"Potichu som ju upozornila.Lenže to by nebola Caroline ,keby nieje dostatočne tvrdohlavá."Ak ho nepozveš ty ,tak ani ja Liama."Ironicky sa usmiala a ja som sa musela ťapnúť po čele.
"Takže ples sa bude konať presne 27. januára.Takže máte dostatok času na prípravy.Pozvite si partnerov a užite si tento deň.Stužková vážení."Hrdo sa usmiala pani profesorka a ďalej rozprávala podrobnosti.
Čo ma najviac prekvapilo bolo to,že som nikde nevidela Connora.Nie že by mi to vadilo,práve naopak.Bola som za to nesmierne vďačná.
Nenápadne som sa pozrela na Harryho a ten robil presne to isté.Sústredene sa na mňa pozeral,ale ja som nakoniec svoj pohľad odvrátila.Bola som bezmocná.Nemám na to ho pozvať.Proste to je nemožné.
No takže chcem vám oznámiť jednu vec.Možno tento týždeň budem doma,ale tým som si docela neistá,keďže neviem na koľko ma doktorka vypíše keďže sa necítim dobre.
Hlavne čo som vám chcela oznámiť,tak to je ,že od pondelka nebudú časti každý deň.
Rada by som si rozdelila čas.Čo sa týka toho ,tak by mohli vychádzať 4x do týždňa,ale to je naozaj mnou plánované.Či to tak bude o tom ešte neviem.Mám aj iné veci ako napr.sa venovať priateľovi a pomáhať mamine.
Určite sa pokúsim to nejako pošéfiť.Takže prosím,neprestávajte tento príbeh čítať už len kvôli tomu,že časti nebudú vychádzať každý deň.
Približne si môžem určiť dni ,kedy budem časti vydávať:
Utorok,Štvrtok,Sobotu a možno Nedeľu.Toto samozrejme nieje na 100 %
Určite sa stane to,že budeme písať v jeden deň písomky z 3 predmetov.
Každopádne vám moc ďakujem za pochopenie a hlavne za 4K pozretí💗💗💗💗 je to priam neuveriteľné kam sa posúvame 😘😘😘
YOU ARE READING
Styles Mania (FF-H.S.) *DOKONČENÉ*
FanfictionPresťahovala sa a začala nový život na novej škole,kde boli dvaja najpopulárnejší chlapci,ktorí sa nenávideli a súperili medzi sebou.Oboch spoznala a zistila čo sú zač.Obaja boli veľmi odlišní, ale nakoniec zistila že sú obaja rovnakí a to kvôli jed...