Chapter 13

2.4K 136 9
                                    

Care ma zatiahla do auta a ja so slzami v očiach a zmäteným výrazom som sa tam chcela vrátiť.Presne tento moment mi pripomínalo moje ťažké detstvo.Nechcela som aby si niekto v mojej blízkosti ubližoval."Care musíme sa tam vrátiť."Objala ma a Eliss si nasadla a naštartovala auto."Nie zlatko.Ideme k tebe domov."

"Prosím zostaň cez noc so mnou."Poprosila som ju bála sa.Chcem aby zostala pretože keby som sama tak zase budem mať nočné mory.

Cesta prebiehala v tichosti a dokonca v napätí.Care a ja sme vystúpili a ponáhlali sa dovnútra.Bolo už neskoro hodín v noci.Ja som bola unavená a vystresovaná a podľa mňa to isté aj Caroline."Neznášajú sa a preto sa pobili.Connor tam nemal čo liesť."Zamrmlala Care a ja som vedela že má pravdu.Iba som jej súhlasne prikývla a sledovala ako sa odličuje."Stalo sa to tak rychlo."Začala som si tú chvíľu premietať v hlave a stále mi v ušiach zneli ich slová.Že by sa až tak nenávideli že by sa chceli navzájom pozabíjať?

"Vlastne na čo to riešime?Je normálne keď sa dvaja chlapci pobijú."Začala sa rozčulovať a vlastne mala taktiež pravdu.Robila som z toho iba zbytočné drama.To oni sú sprostý že sa navzájom chceli zabiť."Poďme radšej spať."Natiahla som sa cez celú posteľ a zacítila čo si vlhké na tvári."Najprv ťa musím odlíčiť."Zamrmlala si pod nos a ja som sa uchechtla."Kludne sa o mňa môžeš takto starať."Opatrne som otvorila jedno oko a zbadala ten jej úsmev."Tak už môžeme ísť spať."Obe sme sa začali vyzliekať a ja som Care požičala veci na spanie.

Opatrne som otvorila oči a zacítila tlak na hrudi.Keď som sa otočila na bok ,mala som cez seba prehodenú ruku,ktorá patrila Caroline.Iba som nepríjemne zamrnčala a dala ju zo seba dole.

Ani mi netrvalo dlho a už som stala na nohách.Aj keď by som sa ešte chcela vrátiť do postele ale zrejme muselo byť veľa hodín.Slnko pekne svietilo a mne sa vyčaril na tvári úsmev.Včerajší večer mi dal teda poriadne zabrať.V hlave mi ešte trochu trešťalo ale to som si poriadne nevšímala.Rovno som si to namierila do kuchyne a Care nechala pokojne spať.

Začala som si robiť žemlu ,keď do kuchyne prišla strapatá Caroline.Iba som sa na ňu usmiala a ona si ospalo pretrela oči."Tak princezná ako si sa vyspala?"Uštipačne som prehodila a uškrnula sa.

"Baví ťa do mňa zabŕdať aj po tak ťažkom večeri?Ako to že si od rána vysmiata?"Sadla si k pultu a podoprela si hlavu.Ja som zatiaľ pripravila ďalšiu žemlu pre Caroline a do pohára som jej naliala vodu.Ešte som pohľadala tabletky v červenej krabičke a všetko jej to podala.Zatiaľ čo som si sadala k nej ona tabletku prehltla a na to sa napila.Obe sme sa mohli pustiť do jedla,ktoré som si poriadne vychutnala.

"Eliss mi písala."Caroline sa stále pozerala do telefónu a ja som ju zaujato sledovala.Obe sme sedeli na sedačke a ja som neustále prepínala jednotlivé kanáli.Ako ja nenávidím televíziu."Čo napísala?"

"Ževraj sa nikomu nič nestalo.Chlapci zostali iba s roztrhnutými perami a to bolo všetko.Nič zlé.Nemusela si sa ani o jedného báť."Zrazu sa uchechtla a tak čudesne na mňa pozrela."Caroline čo si tým myslela?Ani jeden ma nezaujíma."Začala som naliehať a mračiť sa.Nechápem ako niečo tak stupidné mohlo výjsť z jej úst."Ale nepretvaruj sa Lau.Ja presne viem že ti na nich záleží.Ale už keď išlo o to.Na kom ti záleží viac?"Tentokrát som nadvihla obočie a chytila sa na hrudi.Tak to snáď nemyslí vážne!"Caroline neštvi ma."Ironicky som sa zasmiala a priamo ju sledovala."Chcem z tebe vymačknuť konečne na ktorej strane si."Zrazu si založila ruky na hrudi a odula spodnú peru."Takže naozaj to chceš zistiť takto?Po tomto neznášam oboch aby ti bolo jasné."Vyplula som jej do tváre nie tak úplnú pravdu,ale ani jedného poriadne nepoznám takže nechcem si o nich robiť dobré ale zase ani zlé mienky.

Len som nepochopila prečo za mnou Connor vôbec chodil.Bolo mi to celé divné a dosť som sa obávala toho čo nastane.Aj tak sa stalo.Skončilo sa to celé zle."Aj ja ich neznášam."Care sa na mňa usmiala keď som jej venovala pohľad.Musela som len nad ňou mávnuť rukou a radšej som si to nakráčala do kúpeľne.

Po vydatnej sprche som nemohla byť viac spokojná.Konečne som bola čistučká a voňavučká.Ale najviac ma zaujíma kde je toľko mama.Predsa je už veľa hodín a ona je stále preč.Podľa mňa určite bude u nejakého chlapa.O týždeň si ho dovlečie sem a o ďalší týždeň sa s ním rozíde.To je moja matka.

Nikdy som úprimne nechápala ako môže toto robiť.Ťahať chlapov za nos alebo ich neustále striedať.Ja som skôr typ,ktorý by chcel mať chlapa jedného na celý život.A bolo by mi úplne jedno že každí by mi hovoril ,aká to bude nuda po pár rokoch.Predsa vo vzťahu sa to vždy dá spestriť rôznymi vecami."Počúvaš?"Care ma zrazu buchla do ramena a ja som sa mykla."Nie!"Vykríkla som a rýchlo si zakryla ústa dlaňou."Ďakujem že si úprimná.Tak máš tú domácu z ekonómie?"

"Nie nemám.Urobím si ju až večer."Mykla som ramenami a Care si akurát obliekla mikinu.Zrejme sa chystá na odchod."Už ideš?"Prekvapene som nadvihla obočie a ona si obula svoje tenisky."Ano akurát mi volal otec.V tej sprche si bola strašne dlho."Pretočila nado mnou oči a obe sme sa naraz zasmiali."Prepáč."Previnilo som sa zatvárila a už len Caroline objala a otvorila jej dvere."Tak zajtra v škole!"Zakričala a žiarivo sa na mňa usmiala.Ja som jej úsmev opätovala a chvíľu ešte počkala kým zájde za roh.Potom som dvere iba zatvorila a opäť sa vybrala do svojej izby.

Z pod postele som si vytiahla chrumky a otvorila si stránku aby som si mohla nájsť nejaký film.No z mojích plánov ma vyrušila moja mama,ktorá opäť zabuchla silno dvere.Toto bol jej zvyk a myslím že ním aj zostane.Nechcene som sa postavila z postele a vybrala sa ku schodom."Ahoj mami!"Zakričala som a otočila sa aby som si mohla konečne pozrieť ten film."Poď sem!"Taktiež zakričala a ja som nad ňou len pretočila očami."No?"Znudene som sa na ňu pozrela a ona začala vybalovať červenú tašku."Toto máš do školy."

Podala mi balík v ktorom bolo niekoľko sladkostí a koláčikov."Ďakujem."Pohladila som ju po ruke a opäť sa vybrala hore do izby bez toho aby ma vôbec zastavila.

Ďalšia taká pohodová časť.Tak ale zistili sme že po bitke sú chlapci v pohode a nemáme sa čoho báť.Znovu príde škola a väčšina vecí sa udeje práve tam.

Tak dúfam že sa vám časť aspoň páčila a určite zanechajte komentár 😘😘😘💗💗💗

Styles Mania (FF-H.S.) *DOKONČENÉ*Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt