Chapter 34

2K 122 12
                                    

Počas ďalšej hodiny sme zdobili stromček a tancovali na vianočné pesničky.Popravde som takéto Vianoce ešte nezažila.Docela som zabudla na Connora a o jeho pokus o niečo zlé.Caroline ma zabavila natoľko ,že tie motýliky v mojom bruchu prešli.Spoločne sme sa smiali a docela spomínali na základnú.Bola to teda naozaj zábava.Hlavne keď si spomeniem ako som vtedy vyzerala.

Stromček sme dozdobili a teraz sme sa na neho len pozerali.Vyzeral naozaj krásne.Bol ladený do červenej a zlatej farby.Vyzeral docela luxusne."Som absolútne spokojná."Vydýchla si Caroline a oprášila si ruky od trblietok,ktoré napadali z ozdôb."Ja tiež.Takéto Vianoce som ešte nemala."

"No vidíš,teraz už máš a to už len vďaka mne."Ukázala na seba a povyšenecky zodvihla bradu."Ale teraz k darčekom."Obe sme sa zasmiali."Dobre takže ty mi tam polož darčeky a potom ti ich tam položím ja."Navrhla som a Caroline súhlasila.Ja som zbehla do izby a zobrala jednu tašku a ďalší darček.

Darčeky som položila pod stromček a všimla si tam ďalšie,ktoré tam zjavne dala Care.V pozadí hrala príjemná vianočná koleda a obe sme si posadali k stromčeku.Rozdali si darčeky a nedočkavo ich začali rozbalovať.Najskôr som však počkala kým Care rozbalí tie svoje.

"No páni Lauren!Ako-ako si to vedela!"Zapišťala a okamžite sa mi vrhla okolo krku."Vravela si ,že už ťa nebaví sa stále prehrabovať v tých otravných kozmetických kufríkoch."Zasmiali sme sa a ja som si všimla ako mala Care slzy na krajíčku.Nehovoriac o mne a to som videla akú veľkú radosť má.V prvom darčeku ,ktorý rozbalila bola toaletka.Bola vcelku veľká a v bielej farbe,tak aby sa jej hodila do izby.Nenapadlo mi nič iné čo jej kúpiť a predsa keďže má toľko kozmetiky ,tak už ju má aj kde skladovať.Začala vybalovať veci z tašky,ktorá bola taktiež jej.

Bolo v nej to tričko ,ktoré sme si dali spoločne urobiť.Nakoniec vytiahla peračník ,ktorý mám aj ja.Taktiež som nám ho dala spraviť."Life without you?Never!"Začala čítať čo na ňom bolo napísané a opäť sa na mňa tak roztomilo usmiala.

Nakoniec prišiel rad na mňa a ja som taktiež rozbalila svoje darčeky.Vytiahla som z krabice to tričko,ktoré sme si dali urobiť a šaty.Boli naozaj krásne.Oči som z nich nemohla spustiť.Síce boli viac dievčenské a docela trblietavé."To máš na ten večer s Harrym."Zašepkala a chytila ma za ruku.Mne sa zatiaľ po líci spustila prvá slza."Ďakujem."Taktiež som zašepkala a vrhla som sa na poslednú krabičku.V nej bola sada kozmetiky a lístoček."Od tvojej najlepšej kamarátky ,aby si sa aj pekne namalovala keď tu už ja nebudem."Zasmiala som sa nad tým odkazom."No babka aj mama nám prekazili plány.Pôvodne sme mali zostať na večeru tu a k babičke ísť na ďalší deň.Nemôžem ťa nalíčiť keďže tu nebudem ale tu máš aspoň pár vecí,ktoré sa ti určite páčia."V tom momente som ju objala a pobozkala ju do vlasov.

Nečakala som,že ma v stretnutí s Harrym bude podporovať.Predsa ma pred ním varovala kedysi a teraz mi kupuje šaty a kozmetiku na naše stretnutie."Naozaj ti ďakujem.Si poklad."Naposledy sme sa objali a Care vyzdvihol jej otec.Spokojne a s úsmevom na perách som zatvorila dvere a zošmykla sa po nich dole.Hlavu som si schovala do dlaní a začala plakať radosťou.Netušila som ,že to všetko dopadne takto.Len som dúfala ,že sa nič nepokazí a s Harrym sa naozaj stretnem.

Zababušila som sa do deky a započula buchnutie dverí.To musela byť mama.Mala som pravdu keďže sa v obývačke objavila o pár sekúnd na to."Ou to už si zdobila stromček?"Podišla ku mne a pobozkala ma do vlasov."Bola tu Care a spravili sme si Vianoce."Vysvetlila som jej a ona mi chápavo prikývla."Ukážeš mi čo ti dala?Len sa prezlečiem."Ukázala na tesné rifle,ktoré mala na sebe.Len som jej prikývla a počkala na ňu.

"Tak?"S úsmevom na tvári si vedľa mňa sadla a ja som jej podala krabice v ktorých boli tie veci."No teda."

"Toto tričko má aj ona.A toto je na ten deň D.Harryho mama ma k ním pozvala na večeru.Takže ty keď odídeš tak ja pôjdem tam."Mama si začala prezerať šaty so zlatými trblietkami."Sú naozaj nádherné."Uznala a potom si začala prezerať kozmetiku."Môžeš ísť.Predsa my sa navečeriame okolo štvrtej poobede a potom si rozdáme darčeky.Hneď po tom pôjdem za mojím priateľom."Priznala a ja som nadvihla prekvapene obočie."Takže ty máš naozaj priateľa."Zostala som zaskočená ani neviem prečo.

"No mám.A za chvíľu budeš mať aj ty."Hrejivo sa na mňa usmiala a ja som sa len uškrnula."Asi ťažko mama.Harry je len....len.Neviem ani čo je,pretože on ma neberie ako kamarátku ale iba ako spolužiačku s ktorou si pár krát výjde von."Mykla som ramenami a snažila sa predstierať,že ma to vôbec netrápi."Aha,tak to sa možno zmení.Alebo sa to už zmenilo,len nevie dať svoje pocity najavo."

Niekedy mám pocit akoby Harry vedel dať svoje pocity až príliš najavo.Jeho hnev,zlosť a najmä tvrdohlavosť.Jeho rozvážnosť.Možno to sa mi na ňom páčilo alebo som to skôr nenávidela."Pôjdem spať,ty nejdeš?"Spýtala sa ma mama ,keď odchádzala z obývačky."Za chvíľu idem."Poslala mi vzdušnú pusu a odišla.

Veci od Care som si šla ručne vyprať,aby som si ich mohla obliecť.Nakoniec som ich dobre vyžmýkala a dala ich na sušiak.Do rána budú určite suché.

Pomaly som si to nakráčala do postele a zababušila sa do periny.Zrazu som ale pocítila pocit samoty.Možno to bude tým ,že zrazu spím sama.Predsa sa stalo už niekoľko krát,že som spala u Harryho.Nakoniec sa mi však podarili zatvoriť oči a pomaly som sa ponáralo do ríše snov.

Tak už ste sa dozvedeli čo dostala Lau od Care a naopak.Snáď sa vám to celé páčilo.

Podľa mňa táto časť mala niečo do seba.Ale najmä vám musím poďakovať ,pretože vy ste úplne perfektní!

Dosiahli sme 2K pozretí.Naozaj som rada,že tento príbeh prežíva úspech.Len aby to tak pokračovalo.

Takže vám veľmi pekne ďakujem 😍😍😍 a budem sa tešiť na vaše votes a komentáre 😘💗💗💗

Styles Mania (FF-H.S.) *DOKONČENÉ*Where stories live. Discover now