Chapter 48

2K 109 10
                                    

Blížil sa večer na ktorý som tak dlho čakala.Bolo ráno a ja som vstala priskoro.Na chvíľu som sa nad sebou rozčulovala,ale nakoniec som pochopila,že práve Harry mi nedal spať.

Hodila som cez seba saténový župan a vybrala sa do kuchyne.Tam som si spravila chutné ale najmä výživné raňajky.Nakoniec som sa usadila v obývačke,kde som nervózne prepínala medzi kanálmi.Znovu v televízií nič nebolo,čo ma rozčulovalo ešte viac.

Telefón mi pípol a ja som sa pozrela na meno volajúceho.Harry.

S úsmevom na perách som to zodvihla a milo ho pozdravila."Ahoj."Nemo som sa zapozerala na obrazovku.

"Ahoj,tak čo ty?"Započula som ako sa letmo zasmial.Bol tak rozkošný."No ja sa okolo štvrtej pôjdem chystať."Oznámila som mu,keďže mal pre mňa prísť okolo šiestej.

"No tak super,mám ísť kúpiť aj tie kvety?Či čo to vlastne je?Potrebuješ to mať na tom školskom plese?"So smiechom som pokrútila hlavou."Nepotrebujem,tak si nerob starosti."

"Tak fajn,mama mi akurát žehlí oblek.Je z toho až príliš nadšená."

"Tá moja nieje doma,ale tiež to ujde."

"Tak fajn Lauren,musím ísť."

"Pa."

Zložila som opäť s úsmevom na tvári.Nepochopila som veľmi svojmu nadšeniu a tomu ,že som sa musela neustále usmievať.Všetko okolo mňa bolo tak rúžové.Priam neuveriteľné.

Nakoniec som napísala Caroline.Tá bola celá bez seba rovnako ako ja.Potrebovala som aby prišla a nalíčila ma.Tak aj urobila.Bez zbytočných rečí prišla.Akurát som sa dosprchovala a umyla si vlasy.

"Tak ahoj!"Skočila mi do náručia keď som jej otvorila dvere."Niekto tu je zamilovaný."Zaškerila som sa a Care sa odtiahla.Pretočila nado mnou očami a mne bolo jasné,že som ju odhalila."Tešíš sa nie?"Spýtala sa ,keď kráčala smerom do obývačky."No aj áno.Len som z toho trochu nervózna."Pokrčila som obočie.V Harrym sa ešte stále neviem vyznať,teda viem,ale občas nie.Je veľmi zložitej povahy,niečo čo nedokážem popísať slovami.

Jeho chovanie ku mne je až príliš dobré,čo sa pred tým nedialo.Najhoršie na tom bolo,že som ho milovala.Teda aspoň moje hlúpe,naivné srdce si to myslelo.Dokonca mi Care do hlavy natlačila chrobáky.Ževraj ma miluje aj on.Blbosť.

Nad tou predstavou som si len zťažka vydýchla."Tak môžme ísť na to?"Spýtala sa nadšene a pustila rádio,z ktorého sa valila príjemná hudba.

"Myslím,že dnes nezostanete len pri tancovaní."Uškrnula sa Care a podala mi okrúhle zrkadlo.Ja som sa v ňom začala prezerať a bola veľmi milo prekvapená.Caroline proste mala talent.Nalíčila ma tak ako nikdy predtým a to nevravím o tých sexy mačacích očiach,ktoré mi spravila.

Vrúcne som ju objala a chvíľu ju požmolila v objatí."Ďakujem ti zlato."Nakoniec sme sa od seba odtiahli a Care mi popriala veľa šťastia.Dnes som ho teda potrebovala.

"Kedy pre teba príde Liam?"Spýtala som sa ,aj napriek tomu,že som to vedela."Asi okolo siedmej.Mama mi ešte upravuje šaty."Naposledy ma objala a vyparila sa v dveriach.

Zostala som sama.Tak som to hodlala využiť.Nehovorím o hlasnej hudbe,ktorú som si pustila u mňa v izbe.

Nakoniec som si natočila vlasy a snažila sa navliecť do šiat.Tie mi našťastie dokonale padli.

Vlasy som si zopla do nedbalého drdolu a vďaka mojím natočeným vlasom to vyzeralo luxusne.

Pár krát som sa ešte obzrela v zrkadle a dokonca sa aj odfotila aby som tie šaty mohla ukázať mame.

Šaty boli bielej farby,ale ani zďaleka nevyzerali ako svadobné.Práve naopak.Boli biele,také čisté a ja som sa cítila konečne tak žensky.Ako princezná,bol to nádherný pocit.Takéto šaty si žena vezme len pár krát na seba.To keď ide na stužkovú,alebo keď má svadbu.Mala som z toho celého dobrý pocit.Šaty síce neboli príliš výrazné,ale o to išlo,aby neboli.Boli decentné a vyzerali naozaj luxusne.

Započula som zaparkovanie auta.Hneď mi bolo jasné o koho sa jedná.Bol to Harry.

Nazrela som cez okno v mojej izbe a mala som pravdu.Stál opretý o auto a vyzeral,wau.

So sklopeným pohľadom do zeme som vykročila z dverí von.Cez seba som malé prehodené len čierne sako,ktoré veľmi nehrialo.Zapozerala som sa na svoje strieborné lodičky s trblietkami."Lauren?"Započula som jeho chraplavý hlas.S mojím menom sa na jazyku pohral ,čo ma donútilo sa na neho pozrieť.

Jeho oči svetielkovali ,čo ma prinútilo sa nepatrne usmiať.Mal na sebe čierne elegantné nohavice,čierne sako ,v ktorom mal zastrčené biele kvietky.Dokonca aj bielu košeľu,sedelo mu to.Bolo to jednoduché,ale napriek tomu vyzeral neodolatelne.

Jeho vlasy mal dokonalo vyčesané a celé to dotváralo dojem toho najsexy muža na planéte."Si krásna."Jeho slová ma vyrušili zo zamyslenia.Nehovoriac o jeho teplých rukách,ktoré sa dotkli mojej tváre."Si krásna."Pošepkal ešte raz a začal si ma premeriavať.Celú mojú tvár.Lenže ja som bola tak zaskočená,že som na sebe nedala nič poznať.Aj keď to pohlo mojím srdcom,ktoré sa ako na povel rozbúšilo.

"Myslím ,že by sme mali ísť."Chvíľu som ešte na neho hľadela,ale nakoniec som mu prikývla.Tak sme sa obaja vybrali k jeho autu a mohli sme vyraziť.

V škole to bolo už plnej nálade.Hudba hrala naozaj nahlas a všade na stoloch bolo pousporiadané občerstvenie.Nehovoriac o výzdobe,ktoré bola viac ako len na úrovni.Predsa len,vložili sme do tohoto tu mnoho peňazí.

"Ou ahoj!"Pozdravila ma Hailey a ihneď sa na mňa vrhla."Si tak nádherná,priam tu žiariš."Začala ma vychvalovať na čo som sa nezmohla ani na pol slova.Harry si ma stále obzeral a mne z toho nabiehala husia koža."Aj ty si nádherná."Odtiahla som sa a ukázala na jej klasické čierne šaty."Sme presný opak seba.Ty si v bielom a ja v čiernom."Zasmiala sa a potom jej pohľad skončil na Harrym."Myslím,že vás už nechám.Pôjdem pre punč."Ukázala kamsi dozadu a ja som jej len zmätene prikývla.

"Dnes si nejaká nesvoja."Opäť ma odhalil.Obaja sme sa posadili za náš stôl,kde mal sedieť spolu s nami aj Liam s Care."Som trochu.Nikdy som na sebe nemala takéto ša..."Nenechal ma dohovoriť.Jeho prst pristáli na mojích perách.Tým mi ukázal ,že mám byť ticho."Nieje to tým."Pokrútil hlavou a vpil sa do mojích očí.Jeho zelené naberali svetlejšiu farbu a vďaka tomu vyzeral akoby sa jeho oči smiali.Nemusel ani pohnúť kútikmi,za pery to urobili oči.Videla som,že je šťastný.

"Párty tu je rozbehnutá a vy tu sedíde?"Podišla k nám vysmiata Caroline,ruka v ruke s Liamom."Trochu sme kecali."Harry sa nervózne poškriabal na zátylku."To vám neverím ani slovo.Ahoj zlatko."Naklonila sa ku mne a jemne ma objala.

Musela som uznať,že jej tie červené šaty sedeli k jej blond vlasom."Tak poďte na parket."Potiahla ma za ruku a ja som pohotovo schytila Harryho.

Našťastie nás Care zachránila pred trápnymi tanečnými kreáciami ,keďže hrala rýchla hudba.Schytila nás za ruky a všetci štyria sme tancovali v kruhu.

Dokonca som si všimla ako sa na ňu Liam díva.Jeho oči priam svietili.To nehovorím o jeho úsmeve.Lenže to isté robil aj Harry.Zabával sa,jeho telo sa pohybovalo do rôznych strán,ale nevyzeralo to zle.Bolo mi jasné,že chlapec ako Harry vie aspoň trochu tancovať.

Tak čo poviete na nový cover?

Je síce jednoduchší ale podľa mňa sa dokonale hodí k tomuto príbehu.Tieto dve časti sa k vám nebudem ozývať a vy sa potom dozviete prečo.







Styles Mania (FF-H.S.) *DOKONČENÉ*Where stories live. Discover now