S Harrym sme prehodili pár slov o Vianociach a dokonca o rôznych darčekoch.Nehovoriac o tom ako sme sa nasmiali ,keď mi vravel o rôznych trapasoch.Ale nebol na tom tak zle ako ja.Mne sa stalo toľko trapasov ,že ich nedokážem ani spočítať.Je ich nespočetne veľa a na mnohé by som najradšej zabudla.
Na chvíľu to vyzeralo,že je Harry v dobrej nálade a že tento deň bude dobrý,pekný a plný pohody.Napriek tomu,že je zajtra škola a teraz už je pomaly večer.Aj s Caroline by som mala chodiť na horúci čaj niekam do kaviarne,alebo si niekam sadnúť.Ale chuderka je teraz chorá a ani tie nákupy jej neurobili najlepšie.
"Ale pozrime sa Harry tu je."K nášmu stolu podišiel sympatický čiernovlasý chlapec a milo sa usmial na Harryho,s ktorým si podal ruku a navzájom si vymenili vrúcne pohľady."Toto musí byť Lauren."Otočil sa na mňa a taktiež si so mnou podal ruku."Ja som Gwen."Usmial sa na mňa a ja som mu úsmev opätovala."Tak čo sa stalo že randíš?"Prehovoril uštipačne a prisunul si k nám stoličku.Nakoniec si sadol a Harry zaťal päste."Ja nerandím."Prehovoril pomedzi zuby."Ale za to sa nemusíš hanbiť.Lauren je krásne dievča,tak si to priznaj starý."Začal provokovať ešte viac a Harry vyzeral už naozaj naštvane."Aký máš problém?Je ako všetky ostatné kurvy!"Zakričal a ľudia okolo sa na nás začali pozerať.Ja som zostala šokovaná a zarazená jeho slovami.Prudko som sa postavila a Gwen zostal poriadne zarazený tiež."Povedal si mi práve že som kurva?"Zvýšila som hlas už aj ja.
"Ja...nie."Prehovoril stále s tým naštvaným hrubým hlasom."Čo že?"Iba som sa na neho zamračila a pobrala som sa odtiaľ preč."Rád som ťa spoznal!"Započula som Gwenov hlas ,ale tomu som nevenovala pozornosť.Naozaj ma nazval kurvou?Veď som ešte čistá a zraniteľná a on mi povie toto,akoby ma nepoznal.
Cesta nebola dlhá keďže som akurát stihla autobus.Prišla som domov celá nahnevaná ,sklamaná a unavená z Harryho nálad.Všimla som si svetlo v obývačke,ale veľmi som tomu nevenovala pozornosť.Vedela som že mama je doma."Ahooj Lauren!"Zakričala keď som bola pomaly na poschodí.Zatvorila som sa do izby a ihneď sa hodila do postele.Vyzliekla som sa a odlíčila.Nakoniec som si zapla nejakú rozprávku na pobavenie a zaspala.
Ráno teda nebolo o moc lepšie.Mama mi zanechala lístoček na chladničke.
Vrátim sa zajtra - mama
Ten som schytila a hodila ho do koša.So zlou náladou som sa šla umyť a obliecť sa.Od rána som nemala náladu a celá tá vianočná atmosféra sa akoby vyparila.Samozrejme že za to môže Harry a to ako ma pomenoval.
Bola som oblečená a prichystaná opustiť dom a zase šlapať pešo do školy.Slúchatka som si dala do uší a pustila som si pesničky,ktoré ma mali aspoň trochu dobre naladiť.Dom som zamkla a vyšla za bránku.
Vošla som do školy a rovno som si to namierila do mojej skrinky.Vedľa nej stál Harry.Bol mi otočený chrbtom takže ma nemohol zbadať.Tak do skrinky zjavne nepôjdem.Vydýchla som si a rovno sa pobrala do triedy.Sama som si sadla do poslednej lavice a na naše spoločné miesto s Caroline.Keby tu bola tak by som mala dobrú náladu.
Do triedy vošiel Harry držiac sa za ruku s Kendall.So zamračeným pohľadom som ich sledovala až pokiaľ sa na mňa nepozrel Harry.Vtedy som pohľad odvrátila a začala si čarbať do zošita rôzne somariny.Stále som nechápala ako ma tak mohol nazvať,nič som mu neurobila a mimo to ,nech sa pozrie na Kendall.Ona je tá..."Môžem?"Vyrušil ma zo zamyslenia mužský hlas a ja som sa pozrela jeho smerom.Bol to Connor.Pomaly som mu prikývla a sledovala ho ako si ku mne sadá."Ťažký deň?"Opäť sa opýtal a znovu som sa nezmohla na nič iné len na prikývnutie."To je v poriadku."
Naďalej som ho ignorovala a stále si čo si písala do zošita alebo si kreslila.V škole sme takmer nič nerobili a to bola už tretia hodina.Ráno bola porada a z nejakého dôvodu sa učiteľom nechcelo učiť.Mne to popravde vyhovovalo,ale keby sa učíme tak aspoň nemyslím na Harryho drblého Stylesa.
"Pozri chápem že sa na mňa hneváš,spravil som mnoho chýb ohľadom teba ale to kvôli tomu aby si neskončila so Stylesom.Viem aký je a nechcel som aby ti ublížil."Začal Connor a ja som počúvala jeho žvásty."To je v poriadku,nikdy by sa mi nepáčil ani nič také."Rozhodila som rukami a zjavne dobre zaklamala.Páčiť sa mi páči ,ale on ma zálusk zjavne na iné ženské."To je dobré.Som za to rád."Milo sa na mňa usmial a začal ma hladiť po ruke.Milo som sa na neho usmiala aj keď som nemala náladu.
"Prepáčte že meškám.Vyskytli sa problémy."Do triedy vošla triedna profesorka a vyzerala, že bola poriadne zmätená a ponáhlala sa."Prázdniny sa vám začínajú práve teraz.Všetko si pobalte a urobte v triede poriadok.Na škole sa vyskytli technické problémy."Začala a všetci sa pobalili.
Celá trieda sme vyšli zo školy a každý sa pobral svojím smerom.Dokonca som zbadala Harryho s Gwenom a Louisom.O niečom sa rozprávali.Môj pohľad opäť spočinul na Harrym.Celého som si ho prezrela.Bol by takmer dokonalým chlapom,ale keby sa vie chovať.
Prišla som domov a bola strašne unavená.Prvé čo som urobila bolo,že som sa prezliekla a odlíčila.Nakoniec som si lahla a zaspala.Bola som vyčerpaná z celého dňa.Chýbala mi Care a podpora mojej mami,ktorá sa nikdy nedostavila.
Otvorila som oči keď som započula hlasný zvonček.Otrávene som sa zodvihla a pomaly zišla schody.Ledva som videla ale napriek komplikáciam sa mi podarilo zísť dole a otvoriť dvere.Mala som chuť ich aj ihneď zatvoriť keď sa v nich objavil Harry.Ale zastavil ma."Čo tu chceš?"Ospalo som si pretrela oči a on mal na tvári jeho klasický výraz."Vedela by si sa prichystať za 30 minút?"
"Prečo by som mala?Nemienim s tebou nikam chodiť po tom ako si ma nazval."Založila som si urazene ruky vbok a dívala sa na jeho vcelku lútostivý výraz?"Ja viem že som to prehnal.Ale nemyslel som to tak.Iste že nejsi kurva ako som ťa nazval.Ale zase nejsi výnimočná."Ukázal na mňa a ja som musela len pretočiť očami."Ešte niečo?"Opäť som sa snažila zatvoriť dvere ale Harry ich chytil a otvoril dokorán.
"Choď sa obliecť."Vošiel dnu a postrčil ma.Ja som nechcene prikývla na jeho rozkaz a vybrala sa hore.Nemala som náladu sa hádať."Čo si mám obliecť?"Spýtala som sa keď za mnou kráčal."Niečo sexy."Uchechtol sa a ja som len nad ním pokrútila hlavou."Naozaj?Čo by si ešte nechcel."Ironicky som sa usmiala a vošla do izby."Len to.Pohni si zadkom."Mrkol na mňa a zatvoril dvere.Zjavne zišiel dole do obývačky,ale to som neriešila.Musela som sa prichystať.
Prekvapivo som sa za tú pol hodinu stihla pripraviť.Aj keď make up nebol výrazný ale skôr prirodzený.Na seba som si vzala čierne obtiahnuté šaty do stredu stehien a červené lodičky.Zišla som schody s kabátom v ruke a Harry sa na mňa ihneď pozrel.Televíziu vypol a podišiel ku mne."Je to postačujúce?"Nadvihla som obočie a rukami si prešla po tele."Veľmi."Oblízol si peru a ja som sa musela zamračiť.Nemala som náladu na jeho výlevy,sám nevie čo chce.Je príliš náladový.Napriek tomu som mu na jeho plán prikývla,predsa neprespím celé prázdniny a nebudem sa vyžierať v mojej depresií.
Ajajaaaaj.To čo sa stane ...no asi ma dobre zjazdíte.Napriek tomu táto časť bola taká pochmúrna,ak to tak môžem nazvať.
Samozrejme dúfam ,že sa vám časť páčila a taktiež sa budem tešiť na vaše vote a komentáre 💗💗💗😘😘😘
YOU ARE READING
Styles Mania (FF-H.S.) *DOKONČENÉ*
FanfictionPresťahovala sa a začala nový život na novej škole,kde boli dvaja najpopulárnejší chlapci,ktorí sa nenávideli a súperili medzi sebou.Oboch spoznala a zistila čo sú zač.Obaja boli veľmi odlišní, ale nakoniec zistila že sú obaja rovnakí a to kvôli jed...