Ráno bolo chaotické už len vďaka mojej rannej bolesti hlavy a nervozite,ktorá ma premáhala.
Oblečená a upravená som vošla do kuchyne v ktorej nikto nebol.Do čistého pohára som si naliala studenú vodu a vypila ju na ex.Bolo mi omnoho lepšie a tak som vyšla z hotelovej izby a snažila sa zísť na recepciu.
V diaľke som zbadala Harryho ako čaká na výťah.Pre tento krát som sa rozhodla ho ignorovať a radšej ho obísť.Vybrala som sa po schodisku dole a zišla všetky tie schody.
Vošla som do obrovskej haly s krištalovými stropmi a milým recepčným za stolom."Hala 28."Nemusela som ani len otvoriť ústa s on ma hneď navigoval.Vzal ma za lakeť a spoločne sme vyrazili vpred.Nakoniec som sa vyhla ďalšiemu dotyku a o krok ustúpila.
Vošla som do haly a tam už sedelo kopec ľudí.Caroline mi ihneď zamávala a ja som si k nej prisadla."Meškáš."Zašepkala s uchechtnutím.Ja som si prekrížila nohy a nervózne sa začala hrať s prstami.Všetky pohľady spočívali na mne,čo ma vôbec neukludňovalo.
"Dnes sa presnejšie začína vaša praktická výučba.Žiakom sme ponúkli ubytovanie v hoteli Rewards.Samozrejme s raňajkami večerou a obed nieje v cene.Toto všetko vám ponúkame.Takže rovno k veci.Viem ,že tu všetci čakáte len na jedno.Kedy sa konečne pustíte do práce.Najskôr začnem tým,že ste rozdelení v rôznych skupinách.Presne podľa toho s akým zameraním ste sa sem hlásili.Táto rada,alebo takzvaná rada patrí ku komunikantom.To znamená,že budete robiť rôzne veci.Hlavne sa budete stýkať s ľuďmi a komunikovať s nimi,takže sa snažte."Dohovorila a podišla k našemu radu."Sme v sekte komunikantov."Zašepkala Caroline s úsmevom na perách.
"Čo sa toľko usmievaš?Mali ste snáď sex?"Nervózne som ju zvozila a na jej tvári sa objavila jemná červeň."Caroline!"Šeptom som ju skríkla a ona sa mi otočila chrbtom.Akurát v tom ku mne podišla postaršia paní,ktorá rozdávala papiere."Tuto sa podpíšete hneď ako príde váš zamestnanec.A ešte tu máte informácie.V práci sa budete striedať.To znamená ,že tu máte akoby rozvrh.Tento týždeň pracujete v bare a druhý budete pracovať v kancelárií."Ukázala mi na papier a povysvetlovala mi to."Ďakujem."S úsmevom som jej prikývla a začala si čítať text.
"Nebudeme pracovať spolu."S ofučaným výrazom sa ku mne Caroline znovu otočila a ukázala na jej rozvrh."Snáď to nejako prežijeme."Nakoniec som ju objala a ľudia sa začala staviať a odchádzať z miestnosti.My sme spravili presne to isté.
Vošla som do baru,ktorý sa nachádzal v hoteli.Bolo to vcelku prázdne ,čo ma prekvapilo."Ahoj!Ty si Lauren však?"Podišla ku mne krátkovlasá blondínka."Ehm,áno som."Nedôverčivo sme si zatriasli rukami a ona ma zaťahala za tričko rovno k pultu.
"Musíme si rozdeliť smeny."Zamračila sa a položila predo mňa veľký papier."Iba teraz som prišla."Chcela som namietať,lenže mi bolo jasné,že s ňou budem musieť byť za dobre,keďže spolu budeme pracovať."Chcem pracovať ráno."Namyslene zodvihla bradu a pripísala si hviezdičku k smene."Ani si sa neopýtala."Opäť som namietala.
"Ani sa nebudem.Každý ide za seba."Mne pripísala hviezdičku na nočnú smenu."Dievčatá?Mohli by ste sa ukludniť.Všetci budeme pracovať spolu,večer."Podišiel k nám tmavovlasý chlapec,ktorý mi bol tak povedomý."Jack?"Oči sa mi rozžiarili a pery tak isto.S nadvihnutým obočím sa otočil na mňa a na tvári mal taktiež úsmev."Lauren?Čo tu robíš?"Jeho hlas mi tak chýbal.Ihneď si ma vzal do náručia a objal ma."Som tu na brigáde,ako školský zájazd."Prehovorila som pomedzi smiechom."No páni.Riadne si sa zmenila.Je z teba kočka."Začal si ma prezerať.Pery zomkol v tenkú čiarku a začal provokačne prikyvovať."Nechaj toho!"Udrela som ho do ramena a on sa hrdelne zasmial.
Obaja sme si sadli do šatne a začali sa rozprávať.Vyrozprávala som mu všetko.O Caroline a dokonca som mu povedala o Harrym."To musí byť nejaký playboy."Zažartoval a obaja sme sa nahlas zasmiali."No trochu tak vyzerá."Nervózne som sa poškriabala na zátylku a pozrela sa mu do očí."Neverím tomu ,že sme sa tak dlho nevideli.To na strednej,boli sme najlepší kamoši."
"Aj sme!Inak by som sa tak neradovala.Som rada,že tu budem pracovať s tebou.Aspoň sa o sebe dozvieme viac."
"Ano sestrička moja.Teším sa už teraz."Bratsky ma objal okolo ramien a dal mi bozk do vlasov."Chýbala si mi."
"Ja viem aj ty mne a prepáč za to všetko."Nahodila som psie oči a hneď som vedela,že mi Jack odolá."To je v poriadku.A už na mňa nerob tie ksichtíky ty moja pekná tvárička."Poštípal ma na líci a za to schytal plesknutie po ruke."Nechaj moje líčka!"Obaja sme sa správali tak detinsky aj keď sme tak nevyzerali.Obaja sme boli dospelí a Jack vyzeral až priveľmi dobre.Jeho štýl sa zmenil snáď o 360 stupňov.Čo na neho povedať,zmenil sa.
Tak čo poviete na novú postavu?Jack je najlepší kamarát Lauren zo školy, kde pred tým chodila.
Dnes vydávam časť výnimočne a to z toho dôvodu, že mám dobrú náladu a pozor! Tento príbeh je umiestnený v #1 in fanfiction!Yaaas.Úplna radosť ľudia, to len vďaka vám.Milujem vás 😘😘💗💗
YOU ARE READING
Styles Mania (FF-H.S.) *DOKONČENÉ*
FanfictionPresťahovala sa a začala nový život na novej škole,kde boli dvaja najpopulárnejší chlapci,ktorí sa nenávideli a súperili medzi sebou.Oboch spoznala a zistila čo sú zač.Obaja boli veľmi odlišní, ale nakoniec zistila že sú obaja rovnakí a to kvôli jed...