Chapter 42

1.7K 110 13
                                    

"Ale napriek tomu ti nikdy neodpustím to čo si mi chcel urobiť."Vydýchla som si a zotrela si slzy,ktoré mi popadali po tvári."Lauren!"Skríkol a už ma držal pevne za lakte.

Znovu som cítila ako silno mi srdce bije,cítila som nesmierne veľký strach."Pusti ma!"Tentokrát som zakričala ja a snažila sa od neho dostať."Prestaň sa brániť!Kurva!"Skríkol keď som sa ho snažila kopnúť,nevydalo.Nemala som silu mu oponovať a vzpierať sa.Ale tu šlo o viac.Začal sa lepiť na moje pery,čo mi bolo viac než nepríjemné.

Nemala som ďaleko od nervového zrútenia.Nehovoriac o tom ako veľmi sa mi točila hlava od stresu.Hlavou som mykala do všetkých smerov ,len aby som sa vyhla bozku."Nechaj sa ty kurva jedna,inak sa zajtra ráno nepostavíš."Opäť sa mi vyhrážal.Ľudia naokolo len ležali na zemi a zrejme boli radi ,že vôbec žijú.No mne nemal kto pomôcť a ja som znovu uvažovala o vzdaní sa.

Nemusela som dlho čakať a všimla som si ako dvere pomaly vyleteli z rámu.V nich sa objavil Harry a všimol si ako sa snažím bojovať s Connorom.Za ním sa hrnul Liam,Caroline,Eliss a Desmontt.Nehovorím o Ebby,ktorá v ruke držala boxer.

"Ty skurvený idiot.Ešte som ti nerozjebal papuľu dostatočne čo?"Podišiel k nemu Harry a schytil ho za lem trička.Connor pomaly vysel a nohy sa mu ledva dotýkali zeme.

Caroline ku mne pribehla spoločne s Eliss a tie ma začali objímať."Zlatíčko,si v poriadku?"Prezerala si moju mokrú tvár a ja som len pokrútila hlavou.

Moje zvyčajná odpoveď na otázku ,či som v pohode,bola vždy kladná.No teraz som nemala síl ani len klamať a stáť na nohách.Nakoniec sa mi podlomili a ja som klačala na zemi.Dievčatá ma však zachytili a Caroline si ma vzala do náručia.Začala mi hladiť vlasy a šepkať mi čosi.

No cez jej rameno som si všimla ako Connor dostával rany z každej strany.Harry ho stále držal za lem trička.Bez prestátia do neho udieral.Za každým úderom som privrela oči.Dokonca sa do neho pustila Ebby s boxerom,Liam a Desmontt taktiež.

"Dosť!"Zakričala som keď sa na oblohe spustil ohňostroj a Harry sa na mňa otočil s tým jeho lútostivým pohľadom.Connora pustil a preto dopadol na zem.Jeho tvár bola celá opuchnutá a sfarbená do niekoľkých farieb.Nakoniec ku mne Harry podišiel a do náručia si ma vzal on.

Ja som jeho náručie prijala a začala ho mačkať v objatí.Cítila som opäť to bezpečie a pri ňom som sa cítila tak silná."Prepáč.Prepáč ,že som nezodvihol."Zašepkal mi do ucha ,zatiaľ čo ja som pozorovala nádherný ohňostroj.

Na oblohe sa objavilo mnoho rôznych farieb,ktoré sa pravidelne striedali.Nehovoriac o tom ako veľmi sa mi to páčila,ale tá situácia v ktorej som sa objavila bola veľmi zlá a nevhodná.No snáď tento rok bude ešte lepší ako tam ten.

Keď sa show skončila,vošli sme do domu,kde mnoho ľudí už nebolo.Väčšina sa vyparila alebo vysedávala vonku a stále sledovali nočnú oblohu.

Harry odišiel a na gauči som sedela sama.Ebby okolo mňa upratovala bordel a mnoho plastových pohárov popadaných na zemi."Harry si ťa veľmi váži."Začala a ja som sa musela len zamračiť.Nevedela som či jej veriť,nemala som poňatia čo si Harry myslí ,alebo čo cíti."Ako to môžeš vedieť?"

"Vidím to a navyše som sa s ním rozprávala.Bol včera za mnou."Posledná veta ma vcelku dostala.Na mysli som mala len jediné,spali spolu."Vy ste?"Nenápadne som kývla jeho smerom.

"Nie sme kamaráti.Navyše Harry by som mnou nikdy nespal a prišiel si len pre kamarátsku radu."Naozaj jej mám veriť?Stále som nevedela."Hovoril mi o tebe.Je len na tebe akého ho príjmeš a ako s ním naložíš.Ale jemu na tebe záleží a chce ťa ochraňovať.Má ťa radšej viac ako mňa."Usmiala sa a na chvíľu to vyzeralo akoby ju to ranilo.No mňa to tešilo.A viac než len to.

"Zase ma ohovárate?"Podišiel k nám Harry a obe sme sa na neho pozreli."Ako vždy."Ebby ho podpichla a buchla ho do ramena.Vyzerala ako drsné dievča ale to ona vôbec nebola."Doniesol som ti pohár vody a jednohubky,ktoré som spravil."Hrdo sa zatváril a tanier s jednohudkami mi položil na kolená.Nohy som mala zakryté dekou,aby mi nebola zima.

Ebby po chvíli odišla a v obývačke sme zostali sami."Harry?"Hanblivo som sa na neho pozrela a odpila si z pohára.So zvedavosťou v očiach sa na mňa pozrel."Pýtam sa to ako kamarátka kamaráta."Uistila som ho, na čo mi len chápavo prikývol."Záleží ti na mne?"Chvíľu mlčal a na tvári nemal dokonca žiadny výraz."Takto,záleží ti na mne ako na kamarátke?"Neisto mi začal prikyvovať.

Nedokázala som mu takto uveriť.Tváril sa akoby o ničom takom nevedel."Musíš sa tak tváriť?"Otrávene som pretočila očami a opäť si odpila."Ako zase kurva?"Zamračil sa a vzal si odo mňa jednu jednohubku."Takto,pýtam sa ťa niečo dôležité a chcem normálnu odpoveď.Nič viac ,tak nechápem prečo ti to robí tak veľký problém."

"Pretože sa ma stále na niečo pýtaš a zjavne vidíš ,že ti nič také hovoriť nechcem,tak sa prestaň pýtať a nestaraj sa do mňa."Postavil sa a bez toho aby sa na mňa pozrel odišiel."No super."Zavrčala som a pustila sa do jedla,ktoré mi Harry pripravil.

Znovu bol ten koniec taký na hrane.Čož sa určite mnohým nepáčilo.

Napriek tomu sa však všetko vyriešilo a Connor sa už v tomto príbehu neobjaví.

Ďakujem vám za podporu a tešte sa na ďalšiu časť 💗💗💗

Styles Mania (FF-H.S.) *DOKONČENÉ*Kde žijí příběhy. Začni objevovat