Rýchlo som otvorila oči keď som započula ten hnusný vyzváňací tón budíka.Ten som pohotovo vypla a lenivo sa odokryla.Ešte chvíľu som sa ponaťahovala a až potom som sa rozhodla vstať z postele.Dnes bolo vcelku pekne takže som hneď vedela čo si oblečiem.
Bola som už pripravená ísť do školy.Dokonca som mala náladu si spraviť raňajky a tie som si aj urobila.Zrejme mama bola už v práci keďže po nej nebolo ani stopy.Tak som si ešte vzala školskú tašku a prevesila si ju cez plece.Ešte som si stihla nabrať vodu do fľaše a ako posledné som sa postavila pred zrkadlo a upravila sa.Mala som na sebe čiernu sukňu do a-čka a to nové biele tričko,ktoré som si do nej zastrčila.Ešte som si vzala kotníkové biele tenisky a mohla vyraziť.
Cesta do školy bola nudná ako vždy.Nerada som chodila do školy pešo ale najviac sa teším keď si konečne urobím vodičák.Už naň šetrím dlho ale hneď ako sa vrátime z toho zájazdu si ho určite spravím.Ani som sa nestihla diviť a vedľa mňa sa objavila Caroline."Ahoj.Tak ako si sa vyspala?"Žiarivo sa usmiala a ja som zostala opäť šokovaná.Ako môže niekto vyzerať tak dobre a ešte k tomu byť plná energie po ránu?"No vyspala som sa super."Pousmiala som sa a Care ma objala."Vyzeráš krásne."Zrazu ma schytila za ramená a začala si ma obzerať."Máš lodičky?"Iba som jej rýchlo prikývla a hneď vedela na čo naráža.K sukni som si dala tenisky.Lenže ono to vyzerá tak pekne a dievčensky."Lodičky by sa k tomu viac hodili."Uznala som že má pravdu.Hodili by sa ale lodičky nebudem nosiť dovtedy dokým si nekúpim auto.Totiž by sa mi nechcelo 20 minút promenádovať do školy a ešte aj zo školy.
"Ahojte."Pozdravila neznámych ľudí a ja som pokračovala ďalej až k hlavným dveriam.Tam som na ňu počkala a všimla si ako objíma nejakého chlapca."Tak čo nová?Tešíš sa do školy?"Započula som za mnou chraplavý hlas a tak som sa opatrne otočila.Stál tam on.Harry.Zťažka som si vydýchla ale pri tom ešte viac znervóznela."Na čo by som mala?"Nadvihla som obočie a všimla si jeho úškrn.Zrazu sa začal ku mne približovať a ja som sa nemala kam pohnúť keďže za mnou bola už stena."Dávaj pozor."Zamračil sa a lavou rukou sa oprel vedľa mojej hlavy."Dovolíš?Rada by som šla."Privrela som oči a taktiež mu venovala môj zamračený pohľad.No Harry takto ešte chvíľu stál až si to napokon rozmyslel a bez slova odišiel.Rýchlo som sa začala obzerať okolo seba a všimla si ako niektorí žiaci na mňa pozerajú ako na prízrak.Našťastie sa Care ešte venovala svojím kamarátom až sa nakoniec vybrala po schodoch a objavila sa pri mne."Prepáč.Mohla si sa inak zoznámiť."Zadychčane povedala a ja som len mykla plecami.
Prvá hodina bola vcelku nudná.Opäť nám profesorka vysvetlovala pár vecí a to ako to bude chodiť na jej hodinách.No ja som svoju pozornosť venovala skôr mojím myšlienkam a opakovala som si to čo Harry urobil.Pritlačil ma do kúta a veľmi dobre vedel že sa nemám odtiaľ ako dostať.Len som premýšľala čo to tak môže znamenať.Je strašne tajomný a taký zvláštny.Možno som ho nahnevala včera alebo som nepochopila jeho narážkam a slovám,ktoré mi povedal.
Jeho tajomnosť ma len hnala aby som ho spoznala a zistila prečo to robí.Priam ma to vytáčalo pretože som nevedela čo mám od neho očakávať a ako sa správať."Ahoj Lauren."Rýchlo som sa pozrela na osobu,ktorá ma pozdravila a nemohol to byť nikto iný než Connor.Znovu sa na mňa usmieval a ja som mu len prikývla.Práve ma vyrušil z môjho hlbokého sa zamyslenia."Nad čím toľko premýšľaš?"
"Nad ničím len som...si chcela spomenúť čo som si mala zapísať."Zaklamala som a hanbila sa za to ako to zo mňa vyšlo.Dokonca som sa šla zakoktať.To je teda trapas."Naozaj?"Nadvihol obočie a jeho úsmev stále nemizol.Znovu som mu prikývla a všimla si ako sa na nás Care pozerá."Ahoj Connor.Som rada že si ma pozdravil."Povedala ironicky a Connor sa zatváril ako malé šteňa.Odul spodnú peru a chytil sa za srdce."Prepáč mi Care ale úplne som ťa prehliadol si tak neviditeľná.Nabudúce sa to nestane."Musela som sa zasmiať nad jeho iróniou a nad tým ako urazene sa Care tvárila."Jedno slovo."Ukazázala prstom a priblížila sa k jeho tvári."I-D-I-O-T."Zaškerila sa a tvrdo sa zaprela do stoličky.Tentokrát sa Connor tváril urazene ale nakoniec nad tým slovom mávol rukou a nenápadne na mňa mrkol."Nechceš ju rovno pretiahnuť?"Vyštekla Care a Connor sa opäť na nás otočil.Najskôr sa pozrel na mňa a potom na Care."Nejsom ten typ chlapca."Mykol ramenami a opäť mi venoval pohľad.
"Connor a Caroline!Utíšte sa!"Zakričala profesorka a ja som sa mykla.V tom momente celá trieda utíchla a s Care sme sa na seba iba zúfalo zahladeli.
"Konečne koniec hodiny.Tak čo budeme robiť?"Opýtala sa Care a ja som si všimla ako Connor vystrelil z triedy."Neviem ti povedať.Veď čo sa dá tak robiť v škole?"Nadvihla som obočie a bolo na Caroline vidno že ona sama nevie."Možno by sme mohli ísť do jednej triedy a tam by som ti predstavila pár ľudí.Potom prídeme na hodinu a potom bude opäť prestávka takže pôjdeme na obed."Súhlasne som jej prikývla a postavila sa na odchod spolu s ňou.
Vošli sme do triedy neďaleko tej našej a Caroline kráčala cez celú tiedu akoby tu už bola doma.Ja som ju so zahanbeným výrazom nasledovala až zastala pri stole ,kde sedelo niekoľko ľudí."Ahojte."Pozdravila ich a prisunula si stoličku k ich stolu."Ahojte."Potichu som ich taktiež pozdravila a spravila to isté čo Care.
"Tak toto je Lauren.Jedno úžasné dievča a je tu nová.Tak a Lauren toto je Liam,Desmontt a nakoniec Eliss."Predstavila mi ich a všetci sa odrazu postavili."Si veľmi pekné dievča."Pochválila ma Eliss a ako prvá ma objala.Za ňou následoval Desmontt a nakoniec Liam,ktorý vyzeral až príliš milo."Tak teraz keď sa poznáte nám je o čo si lepšie však Lau?"Opäť ma pohladila po ruke a to ma prinútilo ma usmiať sa."Chodíte spolu do triedy?"
"Áno chodíme."Prikývla som Desmonttovi a pozrela sa na jeho upravený účes.
"Tak to je super.Ideš na tú party ku Connrovi v piatok?"Spýtala sa Eliss a opäť som jej prikývla."Care mi nedala na výber."Mykla som plecami a tým ich rozosmiala."No nedala ale aspoň si spoznala nových ľudí a môžme tam ísť všetci dokopy."Usmiala sa Care a Eliss jej s radosťou prikývla.
"Inak aký máte názor na Connora alebo Harryho?"Opýtala som sa a všetci mi venovali pohľad.Zaujímalo ma to keďže si neviem urobiť názor ani na jedného čo je naozaj zvláštne."Connor je idiot a Harry je kokot."Zavrčal Desmontt a opäť mu všetci uznali jeho názor.
"Harry sa nevie správať ani k dievčatám a Connor sa aspoň predstiera že to vie."Tentokrát zašepkala Eliss a opäť jej na to všetci prikývli.Zrazu zazvonilo ale nikto sa z miesta nepohol."Care nemali by sme ísť?"Chytila som ju za rameno a ona nadvihla obočie."Mali ale nezaškodí keď budeme chvilu meškať."Pokrčila plecami a zapojila sa do konverzácie medzi Liamom a Desmonttom.
Máme tu nových ľudí,tak čo na nich poviete?Ja si myslím že sú v pohode ...úplne obyčajní ľudia.
Budem veľmi rada za každý vote a komentár 😉... a nebojte pomaly sa to začne rozbiehať 😘
YOU ARE READING
Styles Mania (FF-H.S.) *DOKONČENÉ*
FanfictionPresťahovala sa a začala nový život na novej škole,kde boli dvaja najpopulárnejší chlapci,ktorí sa nenávideli a súperili medzi sebou.Oboch spoznala a zistila čo sú zač.Obaja boli veľmi odlišní, ale nakoniec zistila že sú obaja rovnakí a to kvôli jed...