Obe sme vystúpili z taxíku a boli prekvapené.Harryho auto nikde nebolo a ani Harry nikde nebol.Síce som sa o to viac tešila,lenže jemu sa nikdy len tak ľahko nedalo vyhnúť.
"Neviem či ti ten telefón šiel zaniesť."Prehovorila po chvíli Care a ja som odomkla dvere od domu.Mama už nebola doma,čo ma prekvapovalo.
Obe sme si zložili veci a najmä tú kopu tašiek.Všetky veci som hodila do pračky aby boli čisté a aby som si ich mohla vziať zo sebou do Londýna.
Zišla som schody a nakukla do chladničky.Na nej ma čakal odkaz od mami.
Večer sa vrátim.Na stole máte palacinky - Mama
Bola som rada,že sme sa s mamou uzmierili.Aspoň som dúfala,že to dlho vydrží.Hlavne som ju chápala.Predsa len,dcéra jej odchádzala tisíce kilometrov ďaleko na pomaly tri mesiace.Síce aj mne to tu bude chýbať,ale toto je niečo,čo naozaj chcem a som rozhodnutá to podstúpiť.Idem tam s Caroline,ktorá bude moja emociálna podpora.Nájdem si prácu a možno sa tam nasťahuje hneď ako si dorobím školu.
Zrazu sa domom ozvalo zvonenie.Bolo mi hneď jasné kto to je.
Pomaly som prikráčala k dveriam.Lenže za nimi nikto nebol.Ani Harryho auto.Nič.Možno si niekto robil srandu.Nakoniec som však dvere zatvorila a vzala tanier s palacinkami hore do izby.
S Care sme si pustili romantický film,ktorý nás obe rozplakal.Volal sa - Love,Rossie.
Naozaj bol ten film krásny.Nakoniec si však Care pobrala všetky veci a musela už ísť.
"Som trochu nervózna Lau."Obajala ma tak pevne."Nemáš sa čoho,potom mi pošli fotky.Chcem vidieť ako budeš vyzerať v tých šatách."Bez zaváhania mi ihneď prikývla a tak som ju odprevadila pred bránku.Tam sme sa opäť objali a vymenili si bozky na líce.
Avšak niečo mi nedalo a musela som sa pozrieť do schránky.Bolo vidieť ,že bola priam prepchaná vecami.
Otvorila som ju a pomaly mi šli oči vypadnú.V tom momente keď som tam zbadala krabičku od telefónu som ju vzala do rúk a začala sa obzerať po okolí.Bolo mi absolútne jedno,že som mala na sebe len mikinu a vonku mrzlo.Všetkú poštu som odtiaľ vytiahla a vybrala sa do domu.
Tam som krabičku otvorila a zbadala nový telefón.Podobný mal Harry,lenže tento bol biely.Vyzeral naozaj dobre,lenže toto som nemohla prijať.Možno to bol omyl,alebo ja neviem.Keď som otvoril spodok krabičky,tak tam sa nachádzal môj starý mobil a lístoček.
Moje ospravedlnenie.Možno som sa zachoval ako úplny kretén,lenže nemohol som sa prizerať na tvoj staromódy,rozpadajúci sa telefón.
Nad tým odkazom som sa musela zasmiať.Síce som mala dotykový telefón,lenže mal totálne rozbitú obrazovku,vďaka Silvestru a Connrovi.
Harry mi samozrejme zanechal pár správ v novom telefóne.
Ak ho nebudeš chcieť prijať,tak mi to je jedno.Kludne ho zahoď.
Všetky veci ti prehodili do nového,len pre informáciu.
Snáď sa tešíš do Londýna.
Opäť ma donútil aby som sa zasmiala.A áno do Londýna som sa tešila,lenže nevidieť Harryho takmer tri mesiace bola dlhá doba.Popravde som vedela,že mi bude chýbať.Napriek tomu som mu jeho zlé správanie odpustila avšak sa na neho stále hnevám.Myslí si,že si ma kúpi,aké hlúpe.
Nemysli si,že si ma kúpiš.Ten telefón si nechám už len kvôli tomu,že nemám na nový,ktorý tak veľmi potrebujem.Len tak mimochodom,nemusel si to.Je to moc,ale ďakujem.Tvoje ospravedlnenie príjmam ,ale hnevám sa.
Odpísala som mu na jeho správy a zostala spokojná.
Nakoniec som sa s mobilom pohrala a ponastavovala si tam všetko čo bolo nutné.Po pol noci som si lahla a zaspala s myšlienkami mierenými presne na Harryho.
Ráno nebolo ničím výnimočné.Vstala som priskoro keďže som včera šla spať skoro.Zišla som dole na raňajky,ktoré mama chystala,nečakane."Dobré ráno."Zívla som si a do pohára si naliala mlieko."Dobré ráno.Tak doniesol ti ten telefón?"Spýtala sa ma mama.Ja som jej rovno ukázala ten,ktorý mi Harry zrejme kúpil."Počkať?On ti kúpil nový?"Iba som jej prikývla s úsmevom na perách.
"Chová sa ako tvoj priateľ."Poznamenala a mala trochu pravdu.Bolo to od neho prehnané gesto,lenže bojovať s ním o tom,že ho nepríjmem by bolo zbytočné.Je príliš tvrdohlavý a ja som nemala náladu na ďalšie hádky."Ale aspoň máš nový a nemusíš si ho kupovať."Pousmiala sa a podala mi tanier s volským okom ."Ďakujem."Posadili sme sa obe do obývačky,kde som raňajky zjedla a spoločne sme si pozreli našu obľúbenú reláciu.
Po skončení mi zazvonil mobil.Meno volajúceho ma prekvapilo.Bol to Harry.Na jeho meno mi nastavil našu fotku,to je od neho milé.Pousmiala som sa a rýchlo bežala do izby,kde som hovor prijala."Ano?"Spýtala som sa s neistotou v hlase,keďže som nevedela čo môže chcieť.
"Takže sa ti telefón páči?"Spýtal sa.
"Ehm,no áno.Páči sa mi moc,ale je to naozaj veľké gesto."Odkašľala som si a v plovici sa mi hlas zlomil.Zrazu som bola tak nervózna.
"Možno pre teba,ale tým si nerob starosti.Je to moje ospravedlnenie."Dohovoril a posledné slovo zašepkal.Bolo mi jasné,že je pre neho ťažké niečo také hovoriť.
"Dobre,ešte niečo?"
"No hej,pôjdeme sa korčulovať na jazero ako minule?"Jeho hlas znel dosť neiste,on celý bol v neistote a ja taktiež.Srdce ma ťahalo za ním,ale rozum mi hovoril aby som odmietla.
"No mám toho veľa,musím si prichystať veci do Londýna.Všetko si spísať a pobaliť sa."Tie slová sa mi vraveli ťažko a malo to jeden dôvod.Harry pre mňa nebol len kamarát,čož bolo to najhoršie čo sa mohlo stať.
"No tak dobre,možno poprosím mamu.Určite bude rada."
"Určite áno,tak ahoj."Nezmohla som sa na nič iné a tak som ho pozdravila a posadila sa s hlavou v dlaniach.Zase som to pokašľala.
Tak strašne by som s ním chcela byť.Lenže ja som sa na neho namotala a bola som z toho zničená ako to medzi nami je.Musela som sa toho pocitu zbaviť a urovnať si myšlienky.Našťastie mi to umožnil Londýn.Hlavne cesta lietadlom bude zdĺhavá.
Tak čo poviete na túto časť?Podľa mňa sa to dalo ako tak,proste pohodka.V ďalšej by mali poletieť do Londýna ,tuším teda.Pretože pár častí mam predpísaných.
A popravde ak sa pýtate koľko ešte bude mať častí tento príbeh,tak neviem.Netuším to pretože mám predpísaných dosť častí a to presne 65.Stále píšem ďalšie a ďalšie a každý deň príbeh nechcem vydávať.
Tak ak sa vám časť páčila tak nezabudnite dať vote&koment prosím.Mimochodom,musím vám poďakovať za nehorázne veľa komentárov v pred minulej časti.Bolo ich tam naozaj veľa!😍😍😍😍 Fakt vám ďakujem a ak máte nejaký názor ,tak ho v komentároch vyjadrite.😘😘😘💗💗
YOU ARE READING
Styles Mania (FF-H.S.) *DOKONČENÉ*
FanfictionPresťahovala sa a začala nový život na novej škole,kde boli dvaja najpopulárnejší chlapci,ktorí sa nenávideli a súperili medzi sebou.Oboch spoznala a zistila čo sú zač.Obaja boli veľmi odlišní, ale nakoniec zistila že sú obaja rovnakí a to kvôli jed...