Chapter 18

2.3K 127 9
                                    

Z môjho zamyslenia ma opäť prerušilo zavibrovanie telefónu.Prišla mi správa od Caroline.

Skončili sme skorej zlatíčko.Priprav sa na môj príchod.Pôjdem si domov po veci a hneď som u teba.

Správa od Care ma príjemne prekvapila.Som rada že dojde,aspoň nebudem sama.Dokonca by ma mohla nalíčiť ako to urobila minule.Vyzerala som naozaj dobre.Postavila som sa s gauča a vyšlapala schody.Vošla som do svojej izby a snažila sa ju trochu poupratovať.Predsa všade som mala hodené oblečenie.

Nakoniec som nakukla do skrine a začala si prezerať oblečenie,ktoré by som si mohla na seba vziať.Vôbec netuším čo si dám.Zúfalo som sa prehrabovala v tričkách a nohaviciach.Odrazu som započula cez otvorené okno zaškrípanie bránky a tak som podišla k oknu.Do dvora vošla Care s jednou veľkou taškou.Ani nie o pár sekúnd zazvonila.

Poponáhlala som sa dole a otvorila jej dvere.V tom momente sa mi Care obmotala okolo krku a začala ma drtiť v jej náručí."Tak rada ťa vidím."Zapišťala mi do ucha a potom sa odtiahla.Takmer som myslela že bude po mne."Mala som strašne nervy.Connor sa na teba neustále pýtal."Otrávene pretočila očami a vošla dnu.Vyložila si tašku na stolík v chodbe a začala sa vyzúvať.Ja som zatiaľ zatvorila dvere a sledovala ju."Veď ma bol pozrieť."Mykla som ramenami a Caroline sa zasmiala."Niekto tu niečo má s Hillom."Zaškerila sa a ja som ju buchla do ramena."Drž ústa Caroline.S nikým nič nemám."Zaganila som a vzala jej tašku.Chvíľu som ešte čakala kým sa povyzlieka a bundu si zavesí na vešiak.

"Tak čo s tebou urobíme?"Posadila sa na moju postel a začala si ma premeriavať."Možno viem slečna Lauren.Prosím posaďte sa.Dnes budete celá žiariť.Urobím z vás Miss sveta.Budete vyzerať lešie ako nejaká hlúpa Kendall,ktorú trtká Harrold Styles."Zaškerila sa a ja som sa nevyhla hlasnému zasmiatiu."Čo ťa to napadlo Care."

"Prepáčte slečna ale my sme si ešte nepotykali.Sadnite si a zavrite svoje krásne ústočka."Takmer som šla vybuchnúť smiechom.Toto na Caroline milujem.Vie si zo všetkého urobiť srandu a nikdy s ňou nieje nuda."Párty sa začína o šiestej."Mrkla na mňa a začala z tašky vyťahovať rôzne štetce a flaštičky."Nechcela si ísť za vizážistku?"

"Chcela ale neviem či by ma to bavilo robiť celý život."Mykla ramenami a začala mi štetcom behať po tvári."Zatvor oči."Prikázala a tak som aj urobila."Moja mama je kozmetička takže som to mala po kom zdediť.Má malý salónik kde pečuje o rôzne ženy a dopraje im oddych."

"Tak vidím že ti to ide veľmi dobre."

Po tom ako ma Caroline domalovala som sa začala prezerať v zrkadle.Mala som priam dokonalú pleť.Nebola som vôbec premalovaná ale skôr to vyzeralo akoby som mala bezchybnú pleť.Vyzerala som tak zdravo a mala som celú tvár rozžiarenú.Vyzerala som naozaj dobre a to nehovorím a očiach.Tie mi urobila dýmové hnedé a taktiež vyzerali veľmi dobre.Pery som mala namalované nude matným rúžom a celé to dotváralo decentný dojem."Snáď sa ti to páči."Pár krát mi prešla po tvári štetcom a trochu mi make up zafixovala."Je to perfektné Care.Teraz vlasy."Pozrela som sa na jej vtipný výraz a ona sa hneď už vrhla na to.Tentokrát som mala vlasy vyžehlené a taktiež to nevyzeralo vôbec zle.

"Toto si dáš na seba."Na postel hodila pár kúskov oblečenie a k tomu ešte boty.Vybrala mi crop top so zaviazaním na krku a skinny jeans,ktoré boli jemne dotrhané.K tomu mi dala vysoké čižmy s viazaním po celej dĺžké.No páni."Budeš vyzerať luxusne."Ihneď som si to všetko vzala do rúk a začala si to obliekať.

"Napísala som mame že idem k tebe."Povedala som Care popri tom ako som zamykala dvere od domu.Možno mame je jedno kde idem a kedy sa vrátim.Ale vedieť som jej pre istotu dala."Tak dobre ale poď."Chytila ma za ruku a ja som zbadala Elissine auto."Si strašne krásna a sexy."Zalichotila mi Eliss a Care jej len prikývla."Chlapci nás tam už čakajú.Ževraj to tam vyzerá perfektne.Tak poďme."Nasadla som dozadu zatiaľ čo si Care sadla na miesto spolujazdca."Ideme si užit!"Zakričala a spoločne s Eliss sme sa zasmiali.

"No páni."Zastali sme pri dome, v ktorom mala byť tá párty.Teda to ani nevyzeral ako dom ale ako palác.Bolo to niečo neuveriteľné.S otvorenými ústami som si prezerala celý dom."Vystupovať zlato."Caroline mi otvorila dvere a ja som rýchlo vystúpila.Všade bolo tak veľa ľudí.Dvor bol zaplnený a z domu sa valila hlasná hudba."Poďme nájsť chlapcov."

"Si si istá že ich tu nájdeme?"Zakričala som na Eliss,ktorá kráčala tesne predo mnou.Bolo tu naozaj veľmi veľa ľudí.Bolo to priam neskutočné."Ževraj sú v kuchyni."Zakričala naspäť a rýchlo ma chytila za ruku.Ja som zase chytila Care ,ktoré kráčala za mnou.Takto sa aspoň nestratíme."Tu su!"Eliss na mieste poskočila a rýchlo sa vrhla na Desmontta."Ahojte dievčatá."Bolo už dosť zjavné že toho vypili dosť."Ahoj Lauren!"Zakričal Liam a snáď som ho ešte takéhoto nevidela.Zvyčajne je tichý a milý."Ahoj!"Zakričala som naspäť popri smiechu a Care mi podala pohár."Do dna baby."Lišiacky sa zasmiala a ja som urobila to čo povedala.Obsah pohára som vypila na ex a prehltla to.Na chvíľu som sa zaksichtila keďže ten nápoj bol dosť horký."Ešte toto."Opäť mi podala pohárik ale tentokrát o niečo menší."Veď si hovorila že sa nechceš opiť."Care zavrtela hlavou a napila sa z pohára."Ani nechcem.Toto je len do nálady."

"Kto chce tancovať?"Spýtal sa nás Desmontt a čakal na naše odpovede.Ale ani jedna z nás nemala zrejme záujem."No tak!Tri baby a ani jedna so mnou nechce tancovať?"Zatváril sa urazene na čo som sa musela zasmiať.Care ma ale začala ťahať preč a zjavne sme sa objavili v obývačke.Bola naozaj obrovská.A to ani nehovorím o tom lustry."Tak čo na to hovoríš?"Milo sa ma opýtala a začala sa hýbať do rytmu pesničky."Zatiaľ to je fajn!"

"No tak nebuď zuchárka.Povedz že je to nálož!"Zakričala ešte viac a na tvári mala stále ten úsmev."Je to nálož!"Presne som začala robiť to čo ona.Obe sme krútili bokmi tak blízko seba."Zatiaľ mám ešte super náladu lebo som nezbadala tu kurvu."Pretočila očami ale stále sa hýbala."Nejsi jediná."Zavrtela som hlavou a odrazu som zacítila niečie ruky na mojích bokoch.Keď som sa zarazene pozrela na Care,tá sa len uškŕňala.Opatrne som sa za seba otočila a zbadala Connora."Ahoj baby."Zašepkal a mnou prešiel taký zvláštny pocit.To ako ma držal.Bolo to strašne divné."Pokračuj."Začal ma nabádať a obtierať sa o môj zadok."No tak Lau,tancuj."Care ma chytila za ruku a otočila sa mi chrbtom.Toto sa mi už naozaj nepáčilo.Odtiahla som sa od obidvoch a vykráčala preč z obývačky.

V kuchyni nebol nikto z našej party.No to mi nebránilo v tom aby som si vypila.Do rúk som si vzala ďalšie dva poháre a kopla ich do seba."Nemala by si toľko piť."Započula som chraplavý hlas hneď za mojím chrbtom."Lenže teba to nemusí zaujímať."Pretočila som očami a vôbec som sa nemusela otočiť aby som vedela kto za mnou stojí.Odrazu som pocítila jeho dych na mojom krku."Konečne ma počúvni."Zachrapčal a mne nabehli zimomriavky.Na sucho som prehltla a poháre hodila do dresu."Poslušné dievča.Teraz poď."Chytil ma okolo lakťa a začal ma vyvádzať von."Kam to ideme Harry?"Zjavne to nepočul keďže ani nezareagoval."Harry!"Zakričala som a v tom momente sa mi začala točiť hlava."Buď ticho Lauren!"Zvýšil hlas a už sme sa objavili pred jeho autom.Rýchlo mi otvoril dvere a pomohol mi nastúpiť.Všimla som si ako sa za nami valila tá slepica Kendall.Ale nestihla som ani len počuť čo sa rozprávajú keďže ma Harry zatvoril rýchlo v aute.

Všimla som si ako sa hádajú ale nestihla som postrehnúť prečo.Nakoniec však Harry pristúpil k dveriam šoféra a rýchlo nasadol.Vyzeral naozaj dosť rozčúlene.Na čele mu vyvierala žila a oči mal tak temné."Čo sa stalo?"Pretrela som si oči a Harry sa na mňa ani len nepozrel.Len rýchlo naštartoval a rútil sa po ceste."Drž hubu!"Vyštekol a ja som sa schovala ako malé bojazlivé štena.Naozaj na mňa bude takýto?Jeho správanie som sa snažila prehliadnuť a tak som si hlavu oprela o studené okno auta a na chvíľu zatvorila oči.

Ajojteeee 💗
Opäť tu máme ďalšiu časť.Čo myslíte bola zaujímavá?Opäť párty u Kendall.Harry a Lau.Čo sa tak bude diať ďalej?

V ďalšej časti sa to snáď dozviete.Ale musím vás upozorniť ,že chcela som strašne písať také vianočne naladené časti.Budú ,ale neskôr.Možno po novom roku,ale to ešte neviem.Netuším kedy ich začnem písať pretože to ešte dlho potrvá.
Ale keď tak si po novom roku zaspomínate na štedrý večer.

Okej,tak sa budem tešiť na vaše komentáre a určite mi nezabudnite dať vote,to ma poteší 😘😍😍😘💗

Styles Mania (FF-H.S.) *DOKONČENÉ*Where stories live. Discover now