Zrazu ma okolo ramien schytili silné a pevné ruky.Oči som privrela a začala viečka k sebe tlačiť."Nebudeš plakať,je ti to jasné?"Jeho chraplavý hlas sa ozval tesne pred mojou tvárou.Začala som vrtieť hlavou v záchvate a nemohla sa nadýchnuť.Bolo toho na mňa veľa,teda priveľa.Netušila som čo mám cítiť a ako sa mám správať.
Bola som zmätená a vykolajená."Lauren."Pohral sa s mojím menom na jazyku.Nakoniec som svoje uplakané oči otvorila a zadívala sa do tých jeho."Prepáč."Prekvapene som nadvihla obočie.Naozaj sa mi práve ospravedlnil."Zrejme si čakala že ti vyznám lásku alebo také niečo.Lenže ja k tebe nič necítim,ale ak ty ku mne áno,tak sa naše cesty musia rozísť."Zarazil ma dosť silnými slovami.Napriek tomu som sa snažila protirečiť samej sebe.
"Harry zbláznil si sa?Myslíš že by som ťa milovala?Ledva ťa dokážem zniesť pri tvojích divných náladách.A k tomu bozku bolo to fajn,ja ti ďakujem že si ma to naučil a tým to skončilo.Len posledné dni som moc citlivá a stále mi hlavou vŕtajú mnohé veci.Napríklad to ako som bola takmer znásilnená.Vtedy som s tým bola v pohode,ale teraz to na mňa prišlo."Neverila som,že som tieto slová práve povedala.Harry ma zatiaľ pustil a založil si ruky na prsiach.Dovtedy mi aj slzy zmizli z očí a dokonca som verila svojím vlastným slovám.
Bolo zjavné že niečo k Harrymu pociťujem.Lenže prísť o neho ako kamaráta som nechcela.Toto bola jediná možnosť.Musela som veriť vlastnej lži a protirečiť si."Tak si podajme ruky,kamarátka."Potriasli sme si rukami s úsmevom na tvári.
Musela som prestať myslieť na nás,na neho.Musela som sa stáť takým istým dievčaťom akým som bola pred tým.Nedobytná a zároveň veľmi zábavná.Neriešila somariny a užívala si života.Lenže čím viac som trávila s Harrym čas,tým viac sa mi páčil viac a viac.
Bolo ráno a ja som zbadala vedľa seba Harryho.Ešte spal a zrejme bolo ešte málo hodín.Slnko poriadne ani nevyliezlo.Včerajšok bol krásny,ale zároveň veľmi ťažký.
Pomaly som si pobrala veci a zamkla som sa v Harryho kúpeľni.Obliekla som sa a zišla dole.Ale tam som narazila na jeho matku."Dobré ráno Lauren,nedáš si raňajky?"Usmiala sa na mňa s panvicou v ruke."Nie, ďakujem.Ponáhlam sa domov."Mykla som ramenami a usmiala sa na ňu.Tým som jej úsmev opätovala.Ale jej výraz sa potom zmenil na ľútostivý?
"Stalo sa niečo?"Spýtala sa ma so zmäteným hlasom a obavami.Len som pokrútila hlavou a obliekla sa do mikiny.Nakoniec som zašla do chodby a obula sa.Obliekla si bundu a pozdravila Harryho milú mamu."Ďakujem vám za všetko pani Styles."
"Nemusíš zlatíčko.Ja tebe ďakujem."Nakoniec som vyrazila a šla domov peši.Bola to príjemná ranná prechádzka ,ktorá mi dosť pomohla spamätať sa.
Konečne som bola doma.Mama bola zjavne tiež ,keďže dvere neboli zamknuté.Mala som pravdu.Na vešiaku mala zavesený kožuch,ktorý odo mňa dostala na Vianoce.Momentálne ho nosila každý deň a bol jej obľúbený.Bolo od nej milé,že ho nosila tak často."Ahoj mami."Pozdravila som ju a sledovala ako sa prežiera čokoládou."Čau."Odzdravila ma s plnými ústami.Nemala ani náladu,niečo sa muselo stať.
"Čo sa stalo mami?"Prisadla som si k nej a ona vzala do ruky ovladač a začala prepínať medzi kanálmi."Nechcem o tom rozprávať."Naďalej nezaujato sledovala televíziu.Chápavo som prikývla a rozhodla sa vrátiť do mojej izby.
Tam som si poukladala veci,ktoré som dostala na Vianoce.Ako napríklad aj veci od Harryho,ktoré ma nesmierne potešili.Napriek tomu všetkému som vyložila našu fotku na môj nočný stolík.Chvíľu som na neho hľadela,ale potom som pohľad odvrátila a začali si naďalej upratovať.
Večer nepriebehal nejako špeciálne.Mama sa nakoniec zatvorila do spálne a dokonca som počula ako plakala.Zrejme sa pohádala s priateľom alebo také niečo.Napriek všetkému som na tom bola úplne rovnako.Harry sa neozval a to ma mrzelo.Tá predstava ,že je teraz s Kendall a robia TO ma dostávala k zemi.
Caroline mi našťastie náladu zlepšila.Napísala mi,že by sme si mohli zavolať cez skype,chcela vedieť podrobnosti o dnešku a včerajšku.
"Som tak rada Lauren že ťa vidím."Veselo sa usmiala a na sebe mala jeden z jej vianočných svetrov.Vyzeral na nej vcelku vtipne."Ani mi o tom nehovor.Keď prídeš tak sa niekam pôjdeme opiť,alebo si zájdeme na chatu mimo mesta."Prehlásila som s nádejou v hlase.Chcela som odtiaľto vypadnúť a premyslieť si všetko.Harryho slová ma zaskočili,ale napriek tomu som sa s ním chcela kamarátiť.Bola to jediná možnosť ako byť s ním.
"Tak fajn a teraz k veci."Prižmúrila oči ,čo vyzeralo veľmi vtipne.Jej obvyklí zastrašovací pohľad."Ako bolo včera?"Nakoniec tvár uvoľnila a s očakávaným výrazom."No bolo fajn."Mykla som ramenami a pozrela sa na fotku na nočnom stolíku.Vzala som ju do ruky a ukázala ju Care.Tá sa doširoka usmiala a začala tlieskať rukami."Naozaj ti to dal?Lau!Veď on ťa miluje!"Začala predbiehať a ja som musela záporne zavrtieť hlavou.
"Prestaň Caroline!Nechci ma nahnevať a ešte k tomu navyše sme sa pohádali hneď po tom ako ma pobozkal."Ironicky som sa zasmiala a Care sa začala neveriacky smiať."Skočila som mu na to."Zamrmlala som vlastne pre samú seba."Aký bol ten bozk?"Začala provokovať,nechápala som o čo jej ide."Mám ti povedať podrobnosti?"Začala mi prikyvovať.Len to prosím nie.
"Bolo to vcelku romantické ale niečo tam chýbalo."Pousmiala som sa keď som si spomenula na tú krásnu chvíľu.Keby sa Harry neodtiahne tak ho bozkávam až doteraz."Jeho pery boli tak mäkké a bol ku mne jemný.Nedokázala som vnímať nič iné len ten príjemný pocit,ktorý rozvibroval moje telo."Začala som si to predstavovať.Náš obraz som mala priamo pred očami.Bolo to tak krásne.
Caroline sa na mňa pozerala s otvorenými ústami dokorán.Až potom som pochopila čo všetko som povedala."Lauren len to nie."Odrazu sa na mňa začala pozerať s obavami v jej očiach."Lauren."Jej oči začali mokrieť a ja som netušila čo povedať."Caroline,čo sa deje?"Zmätene som sa jej opýtala.Nemala slov.Len so slzami v očiach na mňa pozerala.
"Prečo práve Harry?Veď on je taký sukničkár a ty si sa s ním zaplietla.Celé to berieš tak vážne ale pri tom on ťa len využíva.Berie ťa ako 19 ročné dievča,ktoré je stále zúfalou pannou.Čo to do teba vošlo?Prečo si mu podlahla?"Začala mať priveľa otázok.Nechápala som čo to do nej vošlo.
Predsa celý ten čas ma podporovala."Prečo to hovoríš Caroline?Bola si predsa mojou podporou."Musela som znieť veľmi zúfalo,ale to som aj bola.
"Pretože som nevedela že si zašla až tak ďaleko."Začala opäť krútiť hlavou."On ti zlomí srdce na milión kúskov a ja som ho v tom podporovala."Obviňovala z toho seba.Netušila som prečo,veď predsa som jej všetko nepovedala.Vlastne nepovedala som jej veľa podstatných vecí.
Tak čo poviete na túto časť?Možno som vás sklamala možno nie.Ja sama som nechcela aby sa to tak pokazilo,ale takto to je lepšie.
Ale samozrejme vám musím popriať ŠŤASTNÝ NOVÝ ROK 🎉🎉
Nech sa vám splnia všetky vaše priania za tento rok a nech si splníte svoje ciele.Ak sa vám časť páčila tak nezabudnite dať ten vote,pretože ma naozaj veľmi potešíte.Určite zanechajte komentár a tešte sa na ďalšiu časť 💗💗💗
YOU ARE READING
Styles Mania (FF-H.S.) *DOKONČENÉ*
FanfictionPresťahovala sa a začala nový život na novej škole,kde boli dvaja najpopulárnejší chlapci,ktorí sa nenávideli a súperili medzi sebou.Oboch spoznala a zistila čo sú zač.Obaja boli veľmi odlišní, ale nakoniec zistila že sú obaja rovnakí a to kvôli jed...