Oči som ledva otvorila keďže ma dosť boleli.Mala som pocit akoby som prespala celý deň.Vonku svietilo pekne slnko ,no napriek tomu ma bolela hlava.Rozhodla som sa,že zájdem do kuchyne pre pohár vody.
Tak som aj urobila.A samozrejme keďže bol Silvester,tak v telke dávali rozprávky.Takže som si vzala ešte cukrovinky,ktoré nám zostali ešte z Vianoc a posadila som sa na gauč.Prikryla som sa dekou a zapla televíziu.
V tej na moje prekvapenie bolo mnoho rozprávok na výber.Prepínala som medzi kanálmi a nedokázala sa rozhodnúť.Nakoniec však vyhral Scooby Doo.
Po pár minútach mi zazvonil telefón.Ani som si neuvedomila,že som si ho tu nechala ,ale zrejme som ho večer nepotrebovala.Čo sa samozrejme tak často nestáva.Telefón som zodvihla keď som zbadala kto mi volá.Taktiež som si všimla čas,ktorý mi telefón ukazoval.Boli presne tri hodiny poobede.
"Care?"Zodvihla som so zvedavým hlasom.
"Ou,Ahoj Lauren.Môžem k tebe dôjsť za hodinku?Pozrieme si aspoň nejaký film a potom sa začneme chystať."Navrhla mi a ja som len súhlasila.
"Iste Care.Kludne dojdi aj teraz."Zasmiala som sa.
"No dobre,niečo donesiem a pozrieme si to,dobre?"
"Ano,dobre.Súhlasím."Obe sme sa nakoniec zasmiali a zložili.
Aj napriek tomu,že mala Care prísť každú chvíľu ,som bola stále v pyžame.Nechcelo sa mi prezliekať a už vôbec sa upravovať.Na to mám Caroline.
Domom sa ozval hlasitý zvonček a ja som pribehla k dveriam.V nich stála Caroline aj s taškami v rukách."Zase sneží,už ma porazí z tohto počasia."Zamrmlala a všetky tašky hodila na zem."Ahoj Caroline aj ja ťa rada vidím."Ironicky som prehodila a vrhla na ňu ironický pohľad.
"Ach,prepáč Lauren.Matka mi pokazila náladu.Ale večer sa chcem rozhodne opiť a ahoj."Nakoniec ma objala a ja som sa musela nad ňou zasmiať."Prečo ťa matka nahnevala?"Zobrala som jej tašky aby som jej pomohla a vrhli sme sa do obývačky."Chcela aby som prišla pred pol nocou."Pretočila očami."Mám skoro dvadsať.Neviem čo ma za problém."Rozhodla som sa mlčať,ale jej mamu som úplne chápala.Aj ja keby mám dieťa ,tak chcem aby so mnou strávila Silvester.
"Dobre,tak si pozrime to čo si chcela."Care sa začala hrabať s taškách a nakoniec mi zamávala pred očami s obalom od cédečka."Čo v tom je?"Zvedavo som sa opýtala keď podišla k televízií a zapla dvd prehrávač."No uvidíš.Nechaj sa prekvapiť."
Poslušne som zmĺkla a vybrala sa do kuchyne,kde som nám urobila pop corn.Nakoniec som sa však vrátila do obývačky,kde som zostala nemilo prekvapená."Nie Caroline,toto nie."Začala som namietať ,keď som zbadala cez celú obrazovku nápis-Fifty Shades of Grey.
"No ták Lauren.Chcem si to pozrieť a práve s tebou.Konečne som od sesternici dostala origoš."Ukázala na obal cédečka.Musela som byť dobrá kamarátka,tak som sa potichu posadila a Care podala misu s občerstvením.
"Nechápem tomu."Ozvala som po chvíli a to film ledva začal."Čomu?"Nadvihla obočie a stále sa dívala na telku."Na tie ich pohľady."Zamračila som sa keď sa tzv. pán Grey zamračil tiež.Ironicky som pretočila očami,pretože tento film bol ešte horší ako sa o ňom hovorí."Prečo?Pretože také pohľady hádžete na seba s Harrym?"Care sa uchechtla a konečne mi venovala pohľad."Nie?Pretože to je stupidné.Aj tak ju chce iba na jedno a je to celé divné.Nechápem tejto dráme a tomuto celému filmu."Založila som si ruky na prsiach a uprene hľadela na televíziu."Pochopíš keď to skončí."Nervózne zamrmlala a ja som sa rozhodla byť naozaj ticho.Bolo vidno,že sa to Caroline páčilo.
"Konečne."Zamrmlala som keď to skončilo."Ale ten koniec?To bolo hnusné.Keby mne niečo také urobí ,tak by som za seba neručila."Zasmiala som sa a dívala sa na záverečné titulky."No vidíš Lauren.Možno v budúcnosti budeš tiež to mať rada na tvrdo."Začala sa vyškierať a ja som sa nad tou myšlenkou musela len zasmiať."To iste."Mykla som ramenami a rozhodila rukami.
Nakoniec som vypla televíziu a dvd-prehrávač."Radšej by sme sa mali ísť chystať."Navrhla Caroline a vcelku mala pravdu.Napriek tomu,že sa mi nechcelo som sa vydala do svojej izby.Care šla za mnou a keď sme sa dostavili ,tak otvorila svoj kozmetický kufrík a ja som vedela čo to znamená.
Obe sme boli pripravené a Care nás niekoľko krát odfotila."Túto fotku si dám na titulku."Ukázala mi ju a ja som sa musela usmiať.Boli sme na nej obe pekné,nehovoriac o našich úsmevoch."Myslím,že ťa Harry bude vyzliekať očami."Obe sme sa uškrnuli."Určite nie."Začala som vrtieť hlavou.Všetky myšlienky som venovala Harrymu a to bolo to najhoršie.Stále som sa nad ním zamýšľala,čím ďalej tým viac.Začínala som byť naivná a nahovárať si veci,ktoré možné ani neboli.No najviac ma potešilo to,že ma už berie ako kamarátku.
Tadaaaa!Ďalšia časť pre vás.Chcela som ju vydať skorej,ale bola som zaneprázdnená a celú noc som nespala.
Ak sa vám mám priznať,tak ten film mám veľmi rada.Dokonca sa teším na dvojku,ale to je už o inom.
Napriek všetkému dúfam,že sa vám táto oddychová časť páčila a vy mi určite nezabudnite dať vedieť do komentárov a ohodnotiť túto časť hviezdičkou 💗💗💗
ESTÁS LEYENDO
Styles Mania (FF-H.S.) *DOKONČENÉ*
FanficPresťahovala sa a začala nový život na novej škole,kde boli dvaja najpopulárnejší chlapci,ktorí sa nenávideli a súperili medzi sebou.Oboch spoznala a zistila čo sú zač.Obaja boli veľmi odlišní, ale nakoniec zistila že sú obaja rovnakí a to kvôli jed...