Chapter 73

1.9K 137 13
                                    

Prečítajte si poznámku autora dole ( informácie o SM2🙌)

Ležala som na hotelovej izbe v mojej veľkej posteli.Zostávalo len pár dní a potom odchádzame.Vonku začalo snežiť záhadným spôsobom.Jaro bolo skoro tu a v Londýne snežilo.

V pozadí som mala pustené pesničky a pri tom si listovala strany kníh.Prezerala text a pospevovala si.Spoza dverí sa ozval mne známy hlas, ktorý som dlhšiu dobu nepočula."Iste, poď ďalej."V tom momente som sa rýchlo pozerala do telefónu, aby som skontrolovala ako vyzerám.Žiadna sláva.Moje pokrčené tričko na spanie som sa snažila upraviť, márne.Vyzerala som hrozne.

Na dvere ktosi zaklopal a v tom sa mi rozbúšilo srdce."Ďalej!"Zakričala som a posadila sa na kraj postele.Samozrejme, že to bol on. Harry, ktorého som nevidela dobrých pár dní."Ahoj." Milo ma pozdravil a pohľadom skĺzol po mojom tele."V tomto si celý deň?" Posmešne ukázal na môj domáci úbor."Nie, ale nemám sa chuť prezliekať."

"Dobre, tak teraz už máš. Ideme sa zabaviť."Hlavou ukázal smerom von a ja som na neho len vyvalila oči."Bude mi trvať pokiaľ sa dám dokopy."Nechcelo sa mi nikam ísť. Harry mi síce chýbal a naozaj som nevedela čo počas celej tej doby robil, ale so mnou nebol. Z časti som sa na neho hnevala, ale on ma predsa vlastný život a ja taktiež."Tak fajn."Neochotne som sa postavila a vybrala sa do kúpeľne.Akonáhle som prešla okolo Harryho, tak som dostala po zadku."Au!"Sykla som a rýchlo si zadok začala hladkať."Už mi to chýbalo."Na tvári sa mu objavil úsmev a ja som nad ním musela len pokrútiť hlavou.

Konečne upravená a pekne namalovaná som sa vybrala von z kúpeľne a v obývačke vzhliadla ku Caroline, Liamovi, Louisovi, Hailey a Harrymu."Ahojte."Potichu som ich pozdravila, keďže som nečakala, že pôjdu tiež. Samozrejme Hailey sa hneď pozdravila a pevne ma objala."No ahoj!Celú večnosť sme sa nevideli."

Vykročili sme von na ulicu, kde ešte stále snežilo.Harryho auto bolo však zaparkované hneď pri vstupe, takže sneh robil ten najmenší problém."Ako to, že sa ideme zabaviť takto pokope?"Spýtala som sa a tým si vyslúžila zamračený pohľad od Louisa, ktorý sa posadil vedľa mňa."Louis vypál a ty si sadni sem."Prikázal mi Harry a ukázal na miesto spolujazdca."Jasné, chceš si ochrániť svoje dievča."Zamrmlal a pustil ma sadnúť si."Tak poviete mi o čo ide?"Otočila som sa k ním dozadu a každého si obzrela.Caroline musela sedieť Liamovi na kolenách.Vyzeralo to vtipne.

"Veď predsa ešte dva týždne a ideme.Harry odlieta presne za dva dni.Ty si bola aj tak zatvorená doma celú dobu, alebo si pracovala.Zaslúžime si vypnúť a konečne sa spoločne zabaviť ako partia."Prehovorila Caroline.Ako inak, vždy mala hlavné slovo. "Tak to sa teda teším."Harry naštartoval auto a spoločne sme vyrazili ani neviem kam.

Objavili sme sa pred nejakým klubom.Ja som si to teda neužívala.Ani som nevedela prečo.Skôr som bola sklesnutá, pretože Harry sa so mnou nerozprával a takmer každý ma ignoroval.Vzadu sa všetci smiali a ja som sa len občas pozrela na Harryho, ktorý vyzeral až príliš vážne.

Vošli sme dnu, kde bolo naozaj príliš veľa ľudí.Za to hrali jednu z mojich obľúbených piesní.Hneď som si začala pospevovať a popri tom si obzerať klub.Bolo to tu farebné a nie tak tmavé a luxusné ako v každom klube, ktorý som navštívila."Tak si poďme sadnúť."Zakričala Hailey a potiahla ma za ruku.

Sadli sme si do boxu a čakali na čašníka.Ten nám priniesol pitie a spoločne sme si pripili."Tak na to, aby sme sa takto stretávali aj naďalej a aby sa títo dvaja dali už konečne dokopy!"Zakričal Louis s úsmevom na perách a ukazovákom nasmerovaným ku mne a Harrymu."S takým suchárom?V žiadnom prípade."Pridala sa k nemu Hailey a obsah pohára vypila do dna.Všetci sme ju napodobnili a opäť sa medzi sebou začali baviť.

"Zahrajme si jednoduchú hru."Navrhla Caroline.Samozrejme, že jej všetci začali pritakávať až na mňa a Harryho, ktorý sa takmer vôbec nezabával.Tak ako ja.Len bol neustále na telefóne a s niekym si písal.Bolo to naozaj príjemné zistenie."Zahráme si pravdu alebo lož!"Vykríkla.

Prvé kolo sa začalo.Ako inak začínal Louis, ktorý bol na mól, ako vždy."Takže, chcem dať otázku Harrymu."Rozumieť mu teda nebolo, ale akonáhle vyslovil jeho meno, Harry sa na neho pozrel s nadvihnutým obočím a založenými rukami na stole."Pýtaj sa."Palcom si prešiel po spodnej pere a kútikom oka pozrel na mňa.Vyzeral tak sexy s tými rozcuchanými vlasami. "Povedz mi, páči sa ti Lauren?" Louis na mňa mrkol a usmial sa.Bože, toto bude trápne.

"Je to pekné dievča.Ano."Odpovedal a odpil si z pohára.Jeho odpoveď ma vcelku potešila.Na tvári sa mi objavil prihlúpy úsmev, ktorého som sa zbavila hneď ako mala na mňa Hailey otázku."Lauren, bozkávali ste sa?" Lišiacky sa zasmiala a ja som sa pozrela vydesene na Harryho.Netušila som, či to môžem povedať.Harry mi taktiež veľmi nepomohol, keďže na mňa ani nepozrel.Radšej sa pozrel znovu do telefónu. "Nie."Moje podvedomie ma prefackalo z každej strany.Bolo to trápne.Klamstvo za klamstvom."Tak to si si potom vymýšľal?"Zakričal Louis zmätene.Harry sa na mňa pozrel tým jeho vraždiacim pohľadom.Čo som to povedala?Len som spanikárila.

"No wau.Tak friendzone navždy." Prehovoril Liam, ktorý bol ticho takmer celú dobu."Drž hubu."Vyplula som na neho a všetci na mňa šokovane pozreli.Nevedela som, čo ma to popadlo, ale nemohla som už ďalej sedieť tu s nimi a hrať túto hlúpu hru."Mohla by si sa ukludniť Lauren."Samozrejme, že si ho Caroline musela zastať."Tak nech je ticho a všetci ostatní tiež.Ak sa budete chcieť pýtať otázky, tak vás poprosím niečo normálne.Nebaví ma na toto odpovedať."Najviac vytočená som prudko vstala od stola a vybrala sa von z boxu.Za sebou som len počula ako si niečo hovoria, ale ja som nemala náladu ich počúvať.

Celý deň bol viac než len zlý.Sadla som si k baru a čakala na barmana.Ten sa pri mne objavil takmer ihneď.Uplne som zamrzla, keď som zbadala kto to je."Lauren?"

"Jack?Čo tu robíš?"

"Bratranec mi vybavil túto brigádu a čo ty?"Z ohrnutým nosom som ukázala k boxu."Aha.Necítiš sa tam dobre?"Iba som pokrútila hlavou a vypýtala si niečo riadne.

Harry

Nespokojne som si vydýchol, keď bol zas rad na mne."Takže Harry."Prehovorila Caroline prichystaná mi dať otázku."Plánuješ rodinu?Deti?Dom?Psa?"

"Ale Caroline to je viacero otázok."

"Je to jedna, ale viacero vecí v nej."Jazyk sa jej riadne plietol a ten smrad z jej úst som cítil až cez celý stôl."Nie."Nezaujato som prehovoril a pozrel do mobilu.Na tapete som mal stále fotku s Lauren.

"Idem si odskočiť."Zakričal som tak, aby ma počuli a keď mi prikývli tak som vyliezol z boxu.Nešiel som si totiž odskočiť.Ale nájsť ju.Neverím ľuďom tu.Nechcel som aby sa jej niečo stalo.Radšej som sa začal obzerať okolo seba.No zostal som veľmi prekvapený a to nemilo, keď som zbadal, že sedí pri bare a pri nej stojí ten buzerant.Zaťal som päste a vybral sa jej smerom.Rukou si opierala hlavu a usmievala sa."Bavíš sa dobre?"Nervózne som prehovoril.

Keď ma zbadala, tak sa jej objavil strach v očiach.Neverím tomu doteraz, že sa ma bojí."Harry?"Spýtala sa zmätene a pozrela smerom k boxu.

"Neprišla si náhodou s nami?"Znovu som sa opýtal."Pozri Harry.Lauren je dospelé dievča.Nechaj ju."Prehovoril ku mne ten hajzel a ja som po ňom hodil vraždiacim pohľadom."Ty drž hubu, pýtam sa jej."Znovu som pozrel na Lauren, lenže ten buzerant sa dotkol môjho ramena.V tom momente som mu tú ruku chytil a vytočil mu ju."Harry!"Lauren mi ruku chytila a strčila do mňa.Nebolo pekné vidieť, ako si zastáva tohto tu."Okažite prestaň!"Skríkla ma len ako vedela."Doriti s vami!"Naspät som im zahučal zatiaľ čo sa ho úžasná Lauren schopila a začala ho ošetrovať.

Rozhodol som sa, že radšej si zapálim.Nebudem tu s nimi ani len minútu.

Posledné časti nejsú nabité zábavou a smiechom, ale skôr hádkami a smutkom.

Ono to má svoj zámer a ja vám poviem rovno, že v pondelok ukončujem časť prvú SM.

V piatok budúci týždeň výjde SM2.
Čož znamená, že sa dozviete mnoho vecí, ktoré ste nemali šancu sa dozvedieť v tejto prvej časti knihy.

Ďakujem vám nesmierne za podporu a určite sa pozrite v piatok o 17:00 na môj profil a presnejšie na prvú časť SM2. Ak sa bude dať, tak link vám hodím do komentárov k poslednej časti.

Styles Mania (FF-H.S.) *DOKONČENÉ*Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum