Konečne som bola doma.Ako prvé som si zhodila veci a šla sa prezliecť do teplákov a obyčajného trička.
Nakoniec som si sadla do kuchyne a poriadne sa naobedovala.Predsa celý deň som takmer nič nejedla,až na ten sendvič čo mi doniesla Care.Ešte dnešok a zajtra bude piatok.Paráda!Opäť sa po škole šuškalo že Connor chce urobiť párty.Ale ževraj bude párty u Hailey.Dokonca by som sa tam šla pozrieť.Predsa Hailey mi nepríde že by bola až taká mrcha ako vyzerá,skôr si myslím že to robí kvôli Kendall.Tá sa snaží aby mohla vplývať ako jedna z najkrajších báb na škole.Tieto sračky ma už vytáčajú.Každý sme ľudia,takže by sme nemali medzi sebou robiť rozdieli.
Pretočila som očami keď v televízií opäť nič nešlo.Na čo sa ja vlastne snažím?Vždy predsa viem že v nej nič nieje a ani nebude.Nervózne som telku vypla a vybrala sa hore do izby.Nezostáva mi nič iné len sa ísť učiť.Zajtra píšeme písomku z ekonómie.
Chvíľu som si učivo čítala.Po chvíli ma však vyrušilo cinknutie telefónu.Rýchlo som sa preň natiahla a vybehla mi správa od Harryho.
Varoval som ťa.Viem o čo sa snažíš.Nemysli si že sa ti to darí.
Myslím si že je chlapec dobre vedľa.O čo mu ide?Dva mesiace ma skoro ignoroval a teraz mi ide vypisovať sms-ky?Radšej som prestala rozmýšľať nad Harrym a opäť si zaborila nos do zošita plných poznámok.
Po takmer dvoch hodinách učenia som si zatlieskala.Naozaj som sa dobre naučila.Aj keď ekonómia nieje ťažká,čo si týka aspoň tohto učiva,ale napriek tomu som sa to naučila naspamäť a nebudem mať zbytočné problémy pri písomke.
Zišla som dole si urobiť omeletu.Bola som poriadne hladná,zase.Môj pohľad padol na kopu tanierov v drese.Hneď som k nemu podišla a začala ich umývať.Nechcem riskovať že mama zase príde domov a zbytočne ma tu prefacká ako to urobila minule.
Omeletu som mala už spravenú a už mi nezostávalo nič iné len sa v klude posadiť a pustiť sa do nej.No opäť ma niekto musel vyrušiť.Ako to že od kedy tu bývame mi stále niekto píše a zvoní?Začína mi to liesť na nervy.Ale ak je to Caroline,nemám sa na ňu prečo hnevať.Jej prítomnosť ma vždy poteší.Lenivo som otvorila dvere a naozaj zostala šokovaná."Nechcela si si pre ne prísť.Tak som ti ich musel doniesť."Harry pretočil očami a ja som tam stála s otvorenými ústami."Pustíš ma dnu?"Zjavne sa veľmi dobre zabával.Natiahla som ruky pre veci ,ktoré držal v taštičke."Nepozveš ma?Doniesol som ti predsa veci."Znovu ten jeho úškrn.
Uvolnila som mu vstup a on bez zaváhania vošiel.Začal sa vyzúvať a moju taštičku s vecami položil na skrinku.Ja som sa pre ňu natiahla ale Harry bol rýchlejší.Priamo ju schmatol pred mojím nosom a začal sa vyškierať."Dám ti ju ale ty mi tiež niečo musíš dať."Nedočkavo som čakala ,čo odo mňa chce.Aj tak to bola len stráta času."Tu.Pusu."Ukázal na svoje líco a naklonil sa ku mne aby mi zjednoduchšil prístup.Predsa on je teda riadne vysoký a ja som od neho drobná."Nie."Založila som si ruky na prsiach a zamračene sa na neho dívala."Tak potom nedostaneš veci."Tentokrát už aj on mal na tvári ten vážny výraz.Nakoniec sa zamračil a oblizoval si peru.
"Aj tak ich nepotrebujem."Vyplazila som mu jazyk ako urazená pubertiačka a nechala ho tam stáť samého.Zatiaľ ja som vošla do kuchyne a pustila sa do omelety."Takto sa ty staráš o návštevu?"
"Nebavím sa s tebou."Drzo som prežula a svoj pohľad venovala každému jednému objektu len nie Harrymu."Nebuď drzá Lauren."Napomenul ma ukazovákom a s mojím menom sa pohral na jazyku.Ten jeden..."Možeš už odísť."Lahostajne som pokrčila ramenami ale Harry sa ku mne priblížil.Prešiel k barovej stoličke a zobral mi spod nosa moje jedlo."Harry!"Zhíkla som a moju omeletu vysypal do koša."Začni počúvať čo ti hovorím a možno aj ja budem počúvať."Slovo možno zvýraznil,čo znamenalo že to aj tak nebude robiť."Mne je jedno či ma počúvaš alebo nie."Opäť som mykla ramenami a Harry podišiel tesne za môj chrbát."Tak ti nebude vadiť ak urobím toto."Svižne ma zodvihol na ruky a prehodil ma cez rameno."Harry!"Zvýskla som a začala do neho búchať.Ale žiadna reakcia.
Naozaj robí toto po tých všetkých ignoráciach?"Daj ma okamžite dole!"Zakričala som ako som len vedela a neustále do neho búchala päsťami."Povedala si že ti je jedno ,že ťa nepočúvam."Uškrnul sa a vošiel do mojej izby.Predsa nemáme taký veľký dom ako má on,takže orientovať sa tu dalo ľahko."Už ma pusti!"Celú rozhorčenú ma pustil ma postel a zasmial sa na mne.Ja som sa rýchlo postavila a chcela ho udrieť ,no on mi v tej rýchlosti schytil ruky ani neviem ako."Opováž sa."Odstrčil ma dozadu a ja som sa opäť objavila na posteli.
"Nevieš byť za nič vďačná.Človek sa o teba postará keď si čo najviac ožratá a ty mu ledva poďakuješ.Donesiem ti veci a znovu."Začal sa rozčulovať a všimla som si ako napol sánku.Zrazu sa objavil nado mnou a pridržiaval sa rukami."Buď rada že som ťa tu rovno nepretiahol,pretože to by som urobil s nevďačným dievčaťom ako si ty."Zavrčal tesne pred mojou tvárou a chvíľu mi ju skenoval.Momentálne mi naháňal strach.To ako sa nado mnou týčil.Jeho svaly boli napnuté a to telo.
O necelých pár sekúnd sa postavil na nohy a odišiel z izby.Ja som na posteli ležala ešte pár minúť kým som sa stihla spamätať.Naozaj mi povedal že by ma rád pretiahol?Moje srdce búšilo tak silno,hrudník sa mi nadvihol nepravideľne a ja som začala mať strach.Teda bol to vôbec strach?Neviem opísať ten pocit.Ale strach to úplne nebol,bolo to niečo medzi tým.Vyvolával vo mne zmiešané pocity a to celé mi nešlo do hlavy.Na čo ku mne chodil?Zrazu som započula cez otvorené okno pískanie gúm a Harry zrejme odišiel.O tomto sa nesmie nikto dozvedieť.
"Lauren!Som doma!"Započula som mamu z obývačky."Prepáč Caroline.Je tu mama,potom ti volám."Po tom ako tu bol Harry som zavolala Caroline celá vystresovaná.Nič som jej ale nepovedala,viem aké by to malo následky a to nie moc príjemné."Ahoj mami."Prišla som za mamou do chodby,kde sa vyzúvala."No konečne.Myslela som si že nejsi doma.Všade je tma.Prečo si nezapneš svetlo?"Len som mykla ramenami a nevedela jej odpovedať."Večer idem preč.Melisa mi povie podrobnosti o tej služobke.Ne že budeš robiť hlúposti a donesieš si sem nejakého chlapca."Napomenula ma a začala sa hrabať v kabelke.Hups,dnes tu bol Harrold mami."Neboj sa.Cez víkend pôjdem zrejme ku Caroline a skočíme niekam von."Dosť mi vyhovovalo že mama nebude doma.Budem mať pokoj a keby sa zase veľmi opijem,nebude ma hľadať.Teda oprava ona mi nikdy nehľadala."Tak dobre.Idem sa prezliecť."
Ja som sa vybrala hore schodami a došla na mňa únava.Naozaj veľká únava.Ihneď som si ľahla do postele a prehrala si v hlave to čo sa tu stalo.Harry bol tak nahnevaný.Nahnevalo ho ale to že som neurobila čo on chcel,to je vcelku nepríjemné."Zajtra ráno sa vrátim a možno sa uvidíme keď prídeš zo školy,dobre?"Zakývala mi spoza dverí a ja som jej poslala vzdušnú pusu."Ahoj!"Zakričala som a mama zakričala naspäť.Potom som už len započula zabuchnutie dverí a následne auto,ktoré odchádzalo.
Tak čo poviete na túto časť?Zrejme sa Lauren nedarí ignorovať Harryho a ten je dosť protivný.
Vianočne naladené časti mám napísané a do nového roku by mali vyjsť,snáď vám to nevadí a budete sa tešiť 😘💗💗💗💗
Taktiež mi prosím dajte vote a určite aj koment aby som vedela aký máte názor na túto časť 😘😘
YOU ARE READING
Styles Mania (FF-H.S.) *DOKONČENÉ*
FanfictionPresťahovala sa a začala nový život na novej škole,kde boli dvaja najpopulárnejší chlapci,ktorí sa nenávideli a súperili medzi sebou.Oboch spoznala a zistila čo sú zač.Obaja boli veľmi odlišní, ale nakoniec zistila že sú obaja rovnakí a to kvôli jed...