Chapter 72

1.8K 134 13
                                    

Oči sa mi nechcelo otvoriť.Zostala som len nehybne ležať, tváriac sa, že ešte spím.Avšak som nespala.Počula som Harryho hlas.Bol naozaj potichu, akoby šepkal.S niekym telefonoval a zrejme to bola jeho mama.Už v tej chvíli som cítila bolesť hlavy.Časový posun mi tiež nerobil dobre a nezostávalo mi nič iné, než len tie oči otvoriť a dojsť si pre pohár vody.

"Už si hore."Otočil sa na mňa Harry, keď som sa objavila v dveriach."Vyzerá to tak."Podišla som k dresu a naliala si studenú vodu do pohára."Za chvíľu tu budeme mať jedlo.Poriadne sa naješ."Oznámil mi s neutrálnym výrazom na tvári.Ja som mu však len prikývla.

Konečne som bola najedená a bola mi o čosi lepšie.Harry objednal úžasné raňajky a ja som si na nich teda pochutnala.Moc sme spolu ale neprehovorili, čož ma trochu mrzelo, ale chápala som tomu, že sa na mňa Harry hnevá.Mlčky som ho sledovala, ako si niečo ťuká do telefónu.

"Harry?"Pohrala som sa s jeho menom, ale nepozrel na mňa."Hmm?"Len zahmkal a ďalej sa venoval svojej praktickej činnosti."Hneváš sa však?"Svoj zrak som sklopila a pozrela sa na svoje prsty.Pokožku na chrbátiku a hánkach som mala docela vysušenú vďaka zime."Hmm."Znovu zahmkal.Nemala som náladu na jeho trucovanie.Veď už je dospelý a ak sa mu niečo nepáči mal by to dať najavo."Prestaň s tým."Tentokrát som nevyznela ako nejaká milá Lauren.Mala som všetkého plné zuby a nielen Harryho, ale celej tejto situácie.Jack ma taktiež nahneval a ja som si tak uvedomila, že som zostala na moje problémy sama.

"Nemáš byť prečo nahnevaná."Prehovoril po chvíli a telefón položil na stôl."Postaral som sa o teba.Takže?Na oplátku chcem niečo aj ja."Nahol sa ku mne cez stôl, ktorý bol medzi nami.Nasucho som prehltla badajúc, čo tým myslel."Aha."Vyšlo zo mňa.Bola som zaskočená, netušila som, čo by také chcel."Pôjdeme znovu na obed s mojou tetou a babkou."Nakoniec povedal a ja som si vydýchla."Dobre a priznáme sa im."Hrdo som zodvihla bradu a už nemienila klamať, tak dobrým ľuďom."Na tom sme sa nedohodli."Bez slov som sa postavila a namierila si to do kúpelne."Nebudem už nikomu klamať.Ak chceš aby som šla, tak sa priznáme."

Harry len krútil očami, ale musel súhlasiť.Nedala som mu priveľmi na výber.Ja som odišla na svoju hotelovú izbu, kde opäť nikto nebol.Caroline sa musela flákať s Liamom,možno niekam zašli na obed.Avšak to bola len výhoda.Pustila som si nahlas hudbu a šla sa pripraviť na obed.

Bola som namalovaná a slušne oblečená.Boky a zadok mi obkreslovala tesná puzdrová sukňa čiernej farby a top so zlatými detailami.Vlasy som si zviazala do vysokého copu a nazula si čierne lodičky.Vyzerala som elegantne a o dosť staršie.Keď som bola mladšia, vždy sa mi páčila elegancia, saká a sukne.Slúbila som si, že sa tak budem obliekať, keď budem dospelá.Síce pred necelým rokom som mala 19.

Na dvere niekto zaklopal a ja som ich jedným pohybom otvorila.Samozrejme to bol Harry, čakala som len na neho.Chvíľu si ma obzeral privretými očami a našpúlenými perami.Došlo mi, že sa mu v tomto páčim.Predsa poznám ho už nejakú dobu.Bol čas na zábavu."Tak ideme?"Postrčila som ho von z dverí, aby som mohla výjsť na chodbu a zatvoriť dvere.Vyrazila som smerom k výťahu a Harry tesne za mnou.

Tentokrát Harry nezaparkoval pred domom jeho rodiny, ale pred luxusnou reštauráciou, ktorá ohúrila hlavne jej vzhľadom.Vyzerala abstraktne, luxusne a tak, akoby jedna večera v nej stála majland.

Obaja sme vošli dnu.Už v dveriach bolo počuť zbohatlíkov, ako obedujú a štrngajúce poháre plné vína.Harry ma chytil za ruku a začal ma sprevádzať pomedzi stolmi.Nemohla som si nevšimúť červeného koberca, obrovského akvária a taktiež lusteru uprostred miestnosti. Klavír v kúte vyzeral veľmi dobre.

Z diaľky som už videla Harryho rodinu.Blake a malého Josha, babičku a neznámeho muža."Kurva."Zanadával Harry pre seba lenže ja som to počula až veľmi dobre."Nevedel som, že tu bude."Pozrel na mňa s naštvanýn výrazom v tvári."Musíme to nejako vymyslieť."Zašepkala som uprostred chôdze.

Zastali sme tesne pri stole, keď nám akurát všetci venovali hrejivé úsmevy a začali nás vítať."Vitajte!Kludne sa posaďte."Ukázala babička na zostávajúce dve stoličky.Obaja sme sa posadili a mňa popadol divný pocit z toho muža vedľa mňa."Harry?!"Muž zvýšil hlas a pozrel najskôr na Harryho a potom na mňa."Prečo mi nepredstavíš svoju fiancé?"Spýtal sa podozrievavým hlasom.Harry ho však ignoroval a ja som za tu dobu komunikovala cez stôl s Joshom.Mimikou a rukami sme sa spolu zabávali.

Po tom, ako nám doniesli prvý chod som už bola takmer úplne plná.Z nervozity a stresu som mala žalúdok stiahnutý a pohľad toho muža vedľa mňa mi naháňal hrôzu."Tak kedy bude tá svadba?"Spýtala sa babička a všetci pri stole stíchli.S Harry sme na seba hodili nervózne pohľady."Ale mama nechaj ich."Ozval sa muž vedľa mňa."John, buď ticho.Rozprávam sa s tvojím synom."Ozvala sa naspäť babka.John je otec Harryho?

Zamračila som sa na môjho falošného snúbenca a kopla ho pod stolom do nohy."Au!"Zasyčal a nechápavo na mňa pozrel."Och Harry!Si v poriadku?"

"Áno babi som, len ma chytila kŕč do nohy."Celú vetu vyslovil viac než len vážne a každé slovo zvýraznil.Ale zaslúžil si to, mala som plné zuby toho, ako mám hrať jeho fiancé."Tak snáď to je lepšie.Teraz si pripime na tento úžasný mladý pár.No nejsu spolu skvelí John?"Babička sa postavila s pohárikom v ruke a všetkým nám venovala hrejivý úsmev."Iste."

Harryho otec sa mi nepáčil.Celú tu dobu mlčky sedel a buď si prezeral mňa, alebo Harryho.Keď si Harry odskočil na toalety, tak v tom momente sa ku mne John priblížil a začal mi niečo šepkať."Nebodaj si chodila na dramatický.Hráš to perfektne, len škoda, že Harry chce oklamať svoju babku a celú rodinu.No mňa nikdy neoklamete."Z jeho hrubého hlasu a slov mi naskakovala husacia koža.Mal pravdu, ale musela som sa tváriť, že jeho slová mi boli ukradnuté.

"Tak som späť."Harry ma chytil za rameno, čo som nečakala.Keďže mi celým telom prechádzal strach a husia koža, tak som sa pod jeho dotykom mykla a poskočila na mieste.Bolo mi jasné, že si to Harry všimol."Si v poriadku Lauren?Nejako si zbledla."Prehovorila ku mne Blake a zrejme si to všimla aj ona."Prepáčte, ale ja nemôžem."Pobrala som si tašku a chcela sa postaviť.

Harry ma však chytil za predlaktie a nahodil nechápavý pohľad."O čom to hovoríš?"Babka bola taktiež zmätená.Bola som pripravená ísť s pravdou von."Vy ste strašne milí ľudia, no ja vám nechcem naďalej klamať. Nejsom Harryho fiancé a ani nebudem."Pri stole sa v tom momente ozvali nespokojné povzdychy."Ja viem, že si teraz budete myslieť zlé veci.Ale v skutočnosti je to tak, že Harry a ja sme príliš mladý na svadbu.Ale máme sa radi ako kamaráti. Nezdielame spoločné city alebo niečo podobné. Chcela som Harrymu pomôcť, nechcel vás sklamať a tak si spoločne s Anne vymysleli toto. Vedel ako budete na neho pyšná ale v skutočnosti by ste mali byť tiež. Je to veľmi dobrý človek a vždy vás spomína. Darí sa mu v škole a taktiež je veľmi múdry."

Po chvíli všetky ich sklamané výrazi zmizli a nahradil ich jemný úsmev."Nechcem klamať tak dobrých ľudí ako ste vy.Ďakujem vám za všetko, ale mala by som už ísť."Tak ako som mala v pláne som si veci pobrala a odišla. Našťastie jeden taxík stál hneď pri reštaurácii, tak som mala aspoň odvoz.

**************

Tak co poviete na Harryho otca?😌

Urcite mi napiste nazor na tuto cast a prepacte za to, ze nepridavam interpunkcne znamienka.Lenze som na priatelovom mobile a on ma inu klavesnicu 😄😄😄

Dakujem za vasu uzasnu podporu a dalsia cast bude ako vzdy v piatok 😘

Styles Mania (FF-H.S.) *DOKONČENÉ*Where stories live. Discover now