"Harry?"Po chvíli sledovania ho som sa ozvala a pohrala sa s jeho menom na jazyku.On k nám kráčal tým jeho ,pre neho typickým krokom.Vlasy mal pekne upravené a vcelku sa mi zdalo akoby boli kratšie.
Mala som nutkanie sa za ním rozbehnúť a objať ho,tak ako to býva v romantických filmoch.Lenže nemohla som,mala som chuť sa na neho vrhnúť a objať ho,pobozkať ho.Lenže to by bolo moc a sama som na to nemala.
"To ide aj on?"Zašepkala Care a ja som len mykla ramenami.Nakoniec ku mne Harry podišiel a s úškrnom na tvári ma objal okolo ramien."Čo tu robíš?"Spýtala som sa a Harry sa nahlas zasmial."V Londýne mám predsa rodinu.No a mimo to som si chcel užiť výlet do Európy,kde sa tak skoro nedostanem."Povedal dosť jasne a vykročili sme.Caroline bola celú dobu po mojom boku.
Nastúpili sme a vyhľadali miesta.Ja som si zabrala to druhé od okna a Care sedela na kraji pri cestičke.Harry si nečakane sadol k oknu a poodkladal si veci do priehradky.
"Nechápem čo ma toľko sleduješ."Ozval sa Harry a letmo sa na mňa pozrel.Svoj pohľad som okamžite venovala Caroline.Ťukala niečo do telefónu a mne bolo jasné,že si píše s Liamom.Poriadne mi nestihla povedať o stužkovej.Bola to škoda ,keďže medzi nami sedela mladá baba.
Pozrela som sa na dievča približne v mojom veku s čiernymi vlasami.Pripomínala mi Ebby,ale iba trošku."Môžem ťa poprosiť?"Nahodila som psie oči a jemný úsmev."S kamarátkou sa potrebujeme porozprávať.Nemohli by ste sa prehodiť?"Dievča sa na mňa chvíľu dívalo a všimla som si ako váha.Nakoniec sa pousmiala a prikývla."Ale iste,nechcem vám prekážať.Inak ste veľmi pekní."Znovu sa jemne pousmiala.
"Kto?"Nadvihla som obočie a nerozumela jej vete."Veď ty a tvoj priateľ."Hlavou ukázala na Harryho,ktorý sa na mňa nakoniec pozrel.Ja som sa len usmiala a nepopierala to,že môj priateľ nieje."Tak to ďakujeme."Poďakoval Harry nečakane.
Zmätene som sa pozrela na Harry a zvedavo naklonila hlavu."Nepýtaj sa prečo."Zaganil a vzal si slúchadlá.Pustil si hudbu a lietadlom sa ozval hlas letušky.
"Neverím tomu,že sa so mnou prehodila."Usmiala sa nadšene Care."Ďakujeme."Otočila sa na mladé dievča a potom sa vrátila ku mne."To bolo divné."
"To s Harrym?"Spýtala som sa a Care mi len prikývla.Ja som však nad tým neuvažovala a len mykla ramenami.
Prvú hodinu sme sa s Care bavili o školskom plese a o priebehu,keďže mi na letisku nepovedala všetko.
Ďalšie tri hodiny som počúvala hudbu a prizerala sa na Harry,ktorý na chvíľu zaspal.Potom sa jednu chvíľu díval von oknom a ďalšiu sa on pozrel na mňa.Mohla som premýšľať a bola som spokojná.Care sledovala film a popri tom zaspala.
Ja som neustále premýšľala a triedila si myšlienky.Mala som kopu času a priestoru a vďaka hlasnej hudbe a slúchatkám som nebola nikým rušená.
Harry
Opät som otvoril oči a pohľad mi padol na oblohu v ktorej sme momentálne leteli.Bolo to vcelku príjemné a bol som rád,ako som sa na posledu chvíľu rozhodol.V štvrtok som bol za riaditeľkou a celé tie dni to Lauren tajil.Bolo veľmi vtipné ako si naivne myslela,že zostávam doma.Bavilo ma objavovať svet a cestoval som veľa aj na vlastnú päsť.Čo mi nerobili problém ani teraz.
Pozrel som na Lauren,ktorá mala slúchatká stále v ušiach,ale mala zatvorené oči.Trochu som do nej šťuchol a stíšil jej hudbu.Spala,tak tvrdo.
Nakoniec som jej zasunul vlasy za ucho,keďže jej padali do tváre.Bavilo ma sledovať ako spí,vyzerala tak kludne a pokojne,akoby mala bezstarostný život.
Jej ruka sa obmotala okolo mojej paže a svoju hlavu položila na moje rameno ,čo ma prekvapilo.Chvíľu som zostal v tranze na ňu pozerať,ale nakoniec som sa prebral ešte ju sledoval.
Po pár ďalších hodinách som zaspal na chvíľu aj ja.Ale hlavne som veľa premýšľal ,čo bol môj neustáli problém.Nemohol som zaspať ale keď tu bola ona,tak šlo všetko lahšie.Mal som mory,cítil som sa zle,pretože každá jedna myšlienka bola mierená len na to zlé.
Lietadlo začalo pristávať a ja som začal Lauren budiť.Caroline bola už hore a začala sa obzerať okolo."Lauren."Zašepkal som tesne pri jej tvári a pohľadil ju po líci."Už sme tu.Pristávame,vstávaj."Otvorila oči a rovno sa pozrela do tých mojích.Iba mi prikývla a slastne zamlaskala.Zmätene sa na mňa pozrela a ja som len mykol ramenami.Vedel som,že bola zmätená z toho ako na mne ležala."Počas letu som ti slúžil ako vankúš."Uškrnul som sa a ona sa zamračila."Pohnite si!"Upozornila nás Caroline a obidvaja sme si pobrali veci.
Tak čo poviete na túto časť?Ja si myslím,že je taká cutee 😍😍😍
Určite mi zanechajte koment a votík😘 nebudem sa tu viacej rozpisovať ,keďže mám toho dosť na práci ,ale hlavne ďakujem za presiahnutie 12k 💗💗💗
ESTÁS LEYENDO
Styles Mania (FF-H.S.) *DOKONČENÉ*
FanficPresťahovala sa a začala nový život na novej škole,kde boli dvaja najpopulárnejší chlapci,ktorí sa nenávideli a súperili medzi sebou.Oboch spoznala a zistila čo sú zač.Obaja boli veľmi odlišní, ale nakoniec zistila že sú obaja rovnakí a to kvôli jed...