Škola už skončila ,čo ma viac než len tešilo.Takmer nič sme nerobili celý deň a práve preto tam bola taká nuda.Nakoniec sme sa s Caroline rozlúčili a obe sa vybrali svojím smerom.Pokiaľ pri mne nezastalo biele auto.
"Lauren!"Z okna vykukla hlava Ebby a ja som sa doširoka usmiala a tým ju napodobnila."Ebby?Čo tu robíš dievča?"Objali sme sa a Ebby ma strčila k nej do auta."Ale ja sa ponáhlam domov."Snažila som sa dvere opäť otvoriť,no márne.
"Doma určite nemáš čo robiť,možno by si sa iba učila,čož je nuda.Ideme si konečne vyraziť."Prudko naštartovala auto a ja som sa našťastie stihla zapásať."Tak čo Harry?"Spýtala sa ma dosť nečakanú otázku."Čo by s ním malo byť?"Nechápavo som nadvihla obočie a pozrela letmo na Ebby."No tak či ste sa spolu rozprávali.Poslednú dobu nemá svoje dni,absolútne netuším čo s ním je.Ani mne už nič nehovorí a to si hovorí kamarát."Posledné slová zvýraznila a vravela to dosť s veľkou nechuťou v hlase."Pohádali ste sa?"Bez zaváhania mi prikývla."Kvôli tebe.Teda neber to zle,pýtala som sa na teba.Harry na mňa vyskočil,že to so mnou nemá nič spoločné a že sa nemám starať.Nespoznávala som ho."
Nečudovala som sa jej.Mala som to tak aj ja,najmä poslednú dobu."Chápem ťa,nemá svoje dni.So mnou ledva prehovorí."Zapozerala som sa von oknom a všimla si,ako sme prefrčali popri Harryho dome.Pred bránou mal zaparkované svoje auto,je doma.
"Ideme sa opiť?"Prekvapene som prehvorila keď Ebby zastala pri bare s názvom Black Snake.
"Ak chceš,tak môžeš."Milo sa na mňa usmiala a ja som ju začala následovať.
Zastali sme pri jednom stole.Ebby odišla pre drinky a ja som si zatiaľ prezerala nové správy.Prekvapivo som nemala žiadne.
Keď sa Ebby už dosť dlho zdržala,tak som začala premýšľať o tom plese.Možno by som sa mala spýtať mami,ona bude vedieť čo robiť.Vôbec som netušila či Harryho pozvať,predsa on nieje na také veci.Kiežby to bolo lahšie,lenže to by nebol Styles.
"Prepáč zakecala som sa s barmanom.Je to môj bratranec."S kludným hlasom sa ku mne prihovorila a ja som jej len chápavo prikývla.Nakoniec mi podala drink,ktorý som za necelú chvíľu vypila."Nevravela si,že sa nechceš opiť?"Uškrnula sa a odpila si."Nechcem,ale toto som potrebovala."Priznala som.
Po niekoľkých minútach sme s Ebby prebrali množstvo vecí.Napríklad chlapcov,alebo školu,priateľov,budúcnosť.Spoznávali sme sa ,čož ma viac než len tešilo.Bola iná než ostatní hovorili.Bola to super spoločníčka a zabávačka.Nebolo minúty kedy som sa pri nej nezasmiala.
"Inak a čo budúcnosť?Myslíš ,že do nej Harry patrí?"Jej otázka ma zaskočila,ba ešte viac.Zostala som ako zamrznutá.Nepremýšľala som o tom."No tak keď škola skončí,tak sa skončí aj toto všetko nie?Podľa mňa Harry stratí záujem a celé to skončí."Mykla som ramenami.Lenže táto skutočnosť ma zabolela.Nedokázala som uveriť mojím slovám.
"Nemôžeš takto premýšľať.Veď ste skvelí kamaráti,možno aj niečo viac."Mrkla na mňa a začala sa staviať od stola."Idem si odskočiť."Nakoniec oznámila,keď som sa začala zdvíhať tiež.Nakoniec som jej prikývla a napriek tomu sa postavila.
Podišla som k baru a oprela sa o barovú stoličku.Barman bol zatiaľ v sklade a ja som na neho čakala."Lauren?"Započula som jemný slabý hlások.Otočila som sa tým smerom a zostala prekvapená,zase."Hailey?"Bola to ona,milo sa na mňa usmiala a otočila sa na mňa celým telom."Prišla si sa opiť?"Opýtala sa opatrne."Nie,som tu s Ebby."Ukázala som jej smerom."No ,tak to je super.Ja som tu sama.Pohádala som sa s Kendall."Prehovorila.Naozaj mi práve prezradila čo sa stalo?
"Aha,no a čo sa stalo?"Prisadla som si a začala byť zvedavejšia a zvedavejšia."Dala mi za vinu to,že sa s Harrym pohádala.Nechal ju."Mykla ramenami a odpila si."Počkať čo?Kedy?"
"Tesne po Novom roku.Bola som hlúpa,chcela som jej poradiť.Vravela som jej kamarátske rady.Dokonca som si myslela,že Harry je iný.Lenže Kendall ma presviedčala,že on je dobrý."Zotrela si slzu,ktorá jej pomaly stekala po líci."To je v poriadku,chcela si jej pomôcť a ona to nepochopila."Presne v tejto chvíli som pochopila,prečo Harry prišiel naštvaný domov,keď som mu bola vrátiť peňaženku.
"Lenže ja som jej povedala aby sa mu priznala.Mala mu vyznať lásku.Povedať ako veľmi ho ľúbi a že sa do neho zalúbila.Lenže on ju poslal preč,nechal ju a povedal,že ju už nechce vidieť."Drvilo ma vidieť ju takto.Lenže drvila ma aj tá skutočnosť.Dopadnem tak isto ako Kendall.Harry sa nesmie dozvedieť o mojích citoch za nič na svete.
"Ebby?"Podišla som k nej a chytila ju za plece."Je to komplikované,ale ja chcem ísť domov.Taxíkom."Chápavo mi prikývla ale so zmätkom v očiach."Kludne ťa môžem zviesť."Ihneď som začala vrtieť hlavou."Pôjdem sama."Nakoniec som si pobrala veci zo stoličky a vyšla von,kde ma čakala takmer opitá Hailey."Ďakujem ti Lauren."Vrúcne sa na mňa usmiala a nasadla do taxíka,ktorý som pred chvíľou objednala."Nemusíš ďakovať.To ja ďakujem tebe.Pomohla si mi."
Obe sme nadiktovali adresy a ako prvá vystúpila Hailey,keďže bývala bližšie od centra.Nakoniec som vystúpila ja a dala taxikárovi peniaze.Objavila sa pri mojom dome ,kde som opäť zostala prekvapená.
Čo tu ten chce?"Harry?"
Opieral sa o moje dvere a bez slova na mňa hľadel."Čo tu robíš?"
"Nudil som sa."Prosto mykol ramenami a pozrel na mňa a potom na dvere.Rýchlo som dvere odomykla keďže som pochopila,že mrzne.
Opäť ďalšia pohodová časť,ale podľa mňa som mnohých potešila,že sa Harry rozhodol skončiť s Kendall.Je mi viac než jasné,že by to tak mohlo zostať.
No a určite ak sa vám časť páčila ,tak nezabudnite dať vote a napísať váš názor do komentárov,predsa ten názor ma zaujíma najviac 😘😘💗💗💗
KAMU SEDANG MEMBACA
Styles Mania (FF-H.S.) *DOKONČENÉ*
Fiksi PenggemarPresťahovala sa a začala nový život na novej škole,kde boli dvaja najpopulárnejší chlapci,ktorí sa nenávideli a súperili medzi sebou.Oboch spoznala a zistila čo sú zač.Obaja boli veľmi odlišní, ale nakoniec zistila že sú obaja rovnakí a to kvôli jed...