Chapter 29

2K 116 10
                                    

Vošli sme do veľkého nákupného centra s cieľom nakúpiť vianočné darčeky.Obe sme sa začali obzerať a vyberali si obchod do ktorého by sme mohli zamieriť.Na rade ako prvá bola Zara.Caroline chcela kupiť mame nejakú peknú kabelku alebo niečo na seba.

Vyhľadali sme daný obchod a začali sa v ňom obzerať.Mali tam naozaj pekné veci a mne do oka padol kožušinový kabátik.Moja mama má rada extravagantné kúsky a tento by ju určite neurazil.Aj keď som pre ňu darček mala,napriek tomu som začala hľadať jej veľkosť a prehodila som si ho cez ruku.Prišla som za Care a ukázala jej ten kabát.Taktiež sa jej veľmi páčil a práve preto vzala taký aj svojej mame,ale v inej farbe.Mojej mame som kúpila čierny zatiaľ čo Care kúpila svojej mame šedý."Ale čo mám kúpiť otcovi?Nemyslím si,že stojí za lacné sady do sprchy."Pokrčila nosom a podišla k pokladni.

"Nehovorila si náhodou ,že tvoj otec je zberateľ na rôzne sošky a obrazy?"Care sa rozžiarili oči a usmiala sa."Ja som tak hlúpa.Prečo mi to nenapadlo?"Buchla sa po čele a ja som ju vzala okolo ruky.Spoločne sme vyšlapali schody na ďalšie a taktiež posledné poschodie.Care ma viedla ani neviem kam ,ale poslušne som ju následovala.Cestou som si prezerala obchody a rozmýšľala nad darčekom pre Harryho.Vôbec nič mi nenapadalo.

"Pôjdeme do tohto obchodu.Majú tu krásne veci,minule mi otec hovoril o jednom obraze,ktorý sa mu tu tak páčil.Vravel,že by mu presne pasoval do kancelárie."Pousmiala sa a obe sme vošli."Dobrý deň."Pozdravili sme postaršiu predavačku a začali si prezerať tovar.

V tom obchode bolo naozaj veľa pekných vecí.Napríklad také dekorácie do izby,ktoré by som si ja sama tiež kúpila.Rôzne vázy alebo šošky rôznych tvarov a veľkostí.Care ma šeptom zavolala a ja som k nej podišla.Prstom ukázala na obrovský obraz."To je on."Nadšene poskočila a začala si rátať peniaze.Na obraze bola znázornená rodina,malovaná.V strede bola dcéra ,ktoré držala macíka a matka sa k nej nakláňala.Zatiaľ čo otec stál za matkou.Boli vykreslený čiernou farbou takže im do tváre nebolo vidno.Nakoniec nechýbalo niekoľko náčrtov textu.Obraz vyzeral luxusne a decente.Zrejme pre jej otca bola rodina tá najdôležitejšia vec na svete."Musím ho kúpiť."Ja som si nemo obraz stále prezerala.Bol to ten najkrajší obraz aký mohol byť.Ja som takú rodinu nemala,takže to ma zamrzelo najviac.Moja mama stále niekde trčí a ak sa vyskytne problém tak tu pre mňa nikdy nieje.Práve preto som vďačná za Caroline.

Pri pokladni keď Care platila som si všimla zaujímavé kľúčenky."Môžeme vám urobiť nejakú podľa vašich predstáv."Podišla ku mne mladá slečna a milo sa usmievala."Naozaj?Akúkoľvek?"Prikývla mi stále s úsmevom na tvári.Rozhodla som sa,že Harrymu spravím vlastnú klúčenku,ale nie len tak obyčajnú."Môžete mi dať prosím papier?"

Na ten papier som napísala vtipné hlášky,ktoré Harry oblubuje.Tá mladá predavačka sa smiala keď zbadala aké slová by som tam chcela.Nakoniec mi však povedala,že za hodinu by som si pre kľúčenku mohla prísť.Celá spokojná spolu s Care sme si šli sadnúť do kaviarne a oddýchnuť si.

Posadili sme sa a objednali si horúcu čokoládu.Tá nesmie chýbať na Vianoce."Tento deň snáď nemôže byť lepší."Care sa celý deň usmievala aj cez to ,že jej bolo nevoľno.Vyzerala spokojne a šťastne.Vlastne sa jej ani nedividím.Kúpila darček otcovi,ktorý po odbalení bude priam plakať od radosti."Myslíš že sa tomu darčeku Harry poteší?"Mykla som ramenami.Vôbec som netušila či sa tomu poteší.Ale v to som dúfala."Snáď áno a ak nie ,tak sa presťahujem a prestúpim."Nahodila som vážnu tvár aby to Caroline zobrala vážne.Tak sa aj stalo.Pootvorila ústa a zamračila sa."Len žartujem,to by som neurobila."Obe sme sa zasmiali a Care ma buchla do ramena."Už takto nežartuj.Nechcem prísť o najlepšiu kamarátku."Nahodila zúfalý výraz a nakoniec ma objala okolo ramien.Hlavu si oprela o moje rameno a zťažka vydýchla.V dialke som zahliadla obchod,kde vyrábajú trička podľa priania."Care?Čo povieš na spoločné tričko?"Care sa usmiala a prikývla mi.

Obe sme dopili čokoládu a vrhli sa do obchodíku."Dobrý deň slečny tak prajete si?"Podišiel k nám muž a usmial sa.Bol tak milý."Mohli by sme si spraviť tričko podľa seba?"Ihneď nám radostne prikývol a do ruky si vzal papier."Chceme aby tričká boli biele a bol tam nádpis Friends for life.A vzadu aby boli královské korunky."Predávajúci bol veľmi milý a vyhovel nám vo všetkom."Nádpis zlatý prosím."Poprosila ho Caroline a nadiktovala čo všetko by tam ešte chcela,len také detaily.No ja som si hneď spomenula na Harryho.Vždy mi dal jeho biele tričko a nakoniec sa sťažoval ,že už žiadne nemá."Môžem vás ešte poprosiť?"

"Nech sa páči."Podišiel ku mne a opäť si do rúk vzal zošit a pero."Jedno obyčajné biele tričko a vzadu nech je napísané My.Druhé aby bolo ženské a bolo tam napísané For you."Predavajúci mi taktiež vyhovel a všetko si zapísal."Naozaj si práve šla vyrobiť tričko Harrymu?"Care sa na mňa nechápavo pozrela a ja som jej len s úsmevom na perách prikývla.Možno tomu nechápala ale aj áno.Vždy mi dal biele tričko,dokonca som pár jeho tričiek mala aj doma.Niak tak som mu slúbila,že mu ich vyperiem.Nakoniec som si ich však nechala a zabudla na to,že mu ich mám dať."Takže už sa párujete."Spýtala sa uštipačne a spoločne sme vyšli z obchodu."Samozrejme že nie Care.Blázniš?"Podišla som k nej a priložila jej dlaň na čelo."Nemám horúčku,ale dávaš mu vyrobiť tričko."Milo sa usmiala a pohľadila ma po chrbte."Harry nieje na vzťahy.Je to také priateľské gesto,teda nejsme priateľia."Smutne som sklopila zrak a všimla si pohľad Caroline."Mal by sa uvedomiť."Zaganila a skrčila nos."Nechaj to tak.Pre mňa je len kamarát.Napriek všetkému ani náš kamarátsky nekamarátsky vzťah nefunguje."

"Tak prečo mu kupuješ darčeky?"Opäť mykla ramenami a bola tak kludná a v pohode.Zatiaľ čo ja som absolútne nebola."Pretože mi to príde správne?Veď aj ty niečo kupuješ Liamovi."

"Kupujem ale ja k nemu niečo cítim."Chytila sa za srdce a ja som nad ňou len potočila hlavou.Ale keď som periférne zbadala jej uštipačný smiech,vedela som na čo myslí."Takže aj ty k nemu niečo cítiš?"Vedela som presne že táto otázka padne."Nie Caroline.Teraz som ti to vysvetlovala."Musela som pretočiť očami,s týmto ma už dlho hnevala.Veď viem že nejsme kamaráti.Nemá zmysel sa však nad tým pozastavovať."Aj tak ti neverím."

"Mysli si čo chceš,ale ja nejsom do neho zamilovaná."Pokrútila som hlavou a mrkla na Care.Tá sa na mne stále smiala."Ale páči sa ti."Zastavila ma a začala sa mi dívať do očí."Caroline!"Nahlas som ju napomenula a mala jej už plné zuby."Už nech sú trička hotové a aj tá kľúčenka.Chcem ísť už domov."Nervózne som zamrmlala a spoločne sme sa ešte prechádzali po nákupáku.

Ďalšia ako tak vianočná časť.Tentokrát bola Care a Lau nakupovať.

Dúfam ,že sa vám časť páčila.Takéto nákupy s kamarátkami mám aj ja veľmi rada.Síce trvajú dlhšie akoby mali ,ale to je teraz nepodstatné.

Chystám sa práve domov, keďže Vianoce som strávila u babky.Som rada že som si časti predpisovala.Keďže opäť-priateľ.

Posnažím sa však časti vydávať čo najčastejšie.Napriek tomu ďakujem za čase voty a komentáre,ktoré ma vždy potešia.

Týmto ďakujem za krásne komentáre práve --gomez--
Mymystery10
KayyyeSk
Ďakujem lásky 💗💗💗

Styles Mania (FF-H.S.) *DOKONČENÉ*जहाँ कहानियाँ रहती हैं। अभी खोजें