"Naozaj?"Nadvihla posmešne obočie a do triedy vošiel profesor.Chvala Bohu."No pohnite zadkami a postavte sa žiaci."Pretočil očami a jeho únava a znudenie bolo na pohľad jasné.Jeho veľké tmavé kruhy snáď svietili."Dnes si urobíte poznámky sami a mňa necháte pracovať."Z tašky vytiahol notebook a začal doňho ťukať."Super."Zafrflala Care a otvorila knihu,ktorú dala nakoniec do stredu.
Koniec hodiny sa pomaly blížil.Bola som viac než vďačná pretože nás čakali len dve hodiny a mohli sme ísť domov."Ahojte dievčatá."Zrazu k našej lavici pribehol Desmontt a usmial sa.Za ním šla aj Eliss a taktiež Liam."Ahojte."Rýchlo som ich odzdravila a odtiahla zrak od učebnice.Caroline vyzerala že má zlú náladu keďže ani jedného nepozdravila."Care."Jemne som ju buchla do ramena aby ich odzdravila."Čaute."Zamrmlala si po pod nos a ďalej sa venovala písaniu."Care môžeš na chvíľu?"Šťuchol do nej Liam ale Care ho ignorovala."Nie."Nakoniec vyprskla a postavila sa.Odkráčala preč a ja som sa rozhodla ísť za ňou.
"Čo sa to tam stalo?"Skríkla som na ňu a schytila ju za zápästie."Au!Čo si myslíš že sa stalo?"Vyhŕkla a zbadala som ako mala slzy na krajíčku."Eliss sa vyspala s Liamom."Začala vzlykať.Ja som ju pohotovo objala a začala ju stískať."Tebe sa Liam páči však?"Vzlykla ešte raz a ja som si všimla ako pomaly začala prikyvovať."Oh,Caroline."Ja som tušila že sa jej Liam páči.Dokonca aj to ako po sebe pokukovali.Ale toto som netušila že urobí Eliss a vlastne že to spraví Liam.Ten Liam ,ktorý bol tak tichý a vyzeral tak nevinne."Ďakujem že si Lau."
Zazvonilo na hodinu ,tak sme sa radšej pobrali do triedy.Našťastie tam nebol ani Liam a ani Eliss.Snáď jediný normálny bol Desmontt o ktorom som si to ani nemyslela.Obe sme sa posadili na naše miesta a sústredili sa na novú látku.
"Necítim sa veľmi dobre."Zakňučala a hlavu si položila na lavicu."Tak spi."Mykla som ramenami a začala ju hladkať na vlasoch.Vážila som si ju ako kamarátku.Bola skvelá a vždy vedela potešiť človeka.Takto som ju ešte nevidela a práve preto som sa snažila držať s ňou.Mala to teraz ťažké,keďže jej dvaja najlepší priatelia ju zradili.
Deň v škole ubehol pomaly a ja som začala byť nervózna.Tešila som sa na víkend ale nálada sa mi náhle pokazila.Síce je už piatok a teším sa domov.Ale ani počasie na tom nieje najlepšie.Caroline odišla skorej autobusom domov.Necítila sa dobre a chcela sa ísť prespať.Ja som zatiaľ musela ísť sama domov po šiestej hodine ,zatiaľ čo ona odišla po štvrtej.
Akonáhle Care odišla,Connor si ku mne prisadol a začal sa mi prihovárať.Ja som ho radšej ignorovala a snažila sa ho nevšímať.
Stála som na zastávke a čakala na autobus.Ľudia boli natlačení pod strieškou a ukrývali sa pred dažďom.Ja som sa tam ako tak vopchala a vybrala si slúchadlá.Pustila som si upokojujúcu hudbu a čakala.
Stála som tam snáď viac ako 15 minút a autobus nikde.Všetci začali byť nervózni a zastávka sa pomaly plnila ľuďmi.Odrazu pri chodníčku zastal veľký čierny Range Rover.Okienko sa otvorilo a vykukla z neho hlava.Bol to Harry!"Nasadni!"Zakričal a ja som neváhala ani minútu.Rozbehla som sa k autu už tak celá mokrá a posadila som sa."Zapásaj sa."Opäť rozkázal a počkal pokiaľ tak urobím."Chvala Bohu."Vydýchla som a začala si zahrievať ruky pri palubovke."Je ti zima?"Spýtal sa a rýchlo na mňa pozrel.Traslavo som prikývla a Harry kúrenie zosílil.
Naozaj zakúril viac kvôli mne?Vlastne čo to trepem.Možno aj jemu je zima.Predsa mal na sebe len mikinu.
Cesta prebiehala v tichu aj napriek tomu že autom som tak ďaleko nebývala.Harry zaparkoval pred bránkou,kde mala aj mama zaparkované auto."Ďakujem za odvoz."Pobrala som si premočenú tašku a vybehla z auta.Náhlila som sa čo najrýchlejšie dnu.Harry bol už dávno preč a ja som vošla do domu.Opäť ma omámila príjemná sladká vôňa sviečok,ktoré boli zapálené na chodbe."Ahoj.Ja pomaly pôjdem."Podišla ku mne mama a rýchlo ma objala."Fajn,dávaj si pozor."Ani som sa nenazdala a už bola preč.Všetci sú dnes v takom zhone,sama tomu nechápem.
Vyzliekla som si mokré veci a vošla do sprchy.Pustila som na seba teplú uvolňujúcu vodu a umyla sa gélom.Vlasy som si taktiež umyla kokosovým šampónom a vyšla von.Moje telo obalil chlad a studený vzduch napriek tomu,že v dome bolo v celku teplo.Navliekla som si veci na doma a začala som si sušiť vlasy.
Bola som plná a spokojná.Na chvíľu som si ľahla do postele a zapla si seriál.Už vidím ako bude tento víkend pohodovy.No napriek tomu viem ,že sa budem nudiť.Zvykla som si na ten režim.Chodiť na párty a neskoro zaspávať.Nová škola so mnou urobila divy.
Oči som otvorila a začala som sa obzerať okolo seba.Bola som prikrytá.Ale ja som sa neprikrývala.Zmätene som sa začala obzerať a všimla si obrys postavy."Neboj sa.To som ja."Podišiel ku mne muž bližšie a zapol lampičku na mojom stolčeku."Connor?"Prekvapene som otvorila ústa a on ma pohľadil po lícach.
Ten koniec?No čo myslíte?Čo sa asi tak stane?
Áno opäť ďalšia časť.Chcem sa čo najrýchlejšie dostať k tým viac Vianočným častiam ale to som už spominala niekoľko krát.
Napriek tomu dúfam že sa vám časť páčila a ak áno tak mi určite zanechajte vote a koment.Podporí ma to a ešte ma aj potešíte 😘😍😘😘💗💗💗
BINABASA MO ANG
Styles Mania (FF-H.S.) *DOKONČENÉ*
FanfictionPresťahovala sa a začala nový život na novej škole,kde boli dvaja najpopulárnejší chlapci,ktorí sa nenávideli a súperili medzi sebou.Oboch spoznala a zistila čo sú zač.Obaja boli veľmi odlišní, ale nakoniec zistila že sú obaja rovnakí a to kvôli jed...