Telefón sa mi rozvibroval na mojom stole a obe sme mu venovali pohľad.Bolo mi viac než jasné,že volá práve Harry.Mala som pravdu keď som k telefónu podišla a zbadala jeho meno.Nemusela som to ani zodvihnúť keďže sme o pár sekúnd zišli schody a obuli sa.Obe sme vykročili von ,kde nás ovial chlad.Sneh sa pomaly topil ,čo bolo tá najhoršia vec.
Zbadali sme Harryho auto a započuli hudbu,ktorá sa z neho valila.Ja som si ešte schovala kľúče do malej listovej kabelky,ktorú som mala prehodenú cez ruku.
Opatrne som otvorila dvere auta a Harry sa na mňa okamžite pozrel.Hudbu stíšil a Caroline sedela už celá natešená vzadu za mojím sedadlom."Ahoj."Nervózne som sa usmiala a pripútala sa."Ahojte."Všimla som si ako sa Harry pokúšal o nevinný úsmev.Fajn,teraz sa bude tváriť ,že sa nič nestalo.Pretočila som nad ním očami a svoj pohľad venovala svojmu domu.
Cesta sa mi zdala zbytočne zdĺhava.Medzi nami vládlo zvláštne napätie.Akoby ten jeden nevinný bozk zmenil celú situáciu medzi nami dvomi."Sme tu."Hlavou ukázal na Ebbyn dom.Ja som ihneď vystúpila spoločne s Caroline.Obe sme sa ponáhlali dnu a preč od Harryho.
Celým domom sa ozýval smiech a hlasná hudba.Mnoho ľudí tancovalo a zabávalo sa.Tentokrát všetci vyzerali tak veselo.Predsa posledná párty tohto roku,museli si ju užiť.
Caroline na mňa mrkla a potiahla ma za ruku tak nečakane.Pomaly som sa potkýňala o svoje nohy a to som v sebe nemala takmer žiadny alkohol."Čo to robíš?"Skríkla som ju a snažila sa upraviť svoje šaty."Pozri čo tu majú!Jeden z najdrahšieho alkoholu a najlepšieho v celej amerike!"Ukázala mi veľkú fľašu mne neznámeho alkoholu.Fľaša vyzerala byť skoro prázdna."Nalejem nám."Bez zbytočných rečí vzala dva štamprlíky a naliala nám.Obe sme obsah pohárikov vypili do dna na ex.Caroline sa na mňa spokojne usmiala a naliala si znovu.
"Chceš ešte?"Opýtala sa ,na čo som len pokrútila hlavou.Ale to by nebola Care ,keby mi naozaj nenaleje.Opäť sme obsah vypili na jednu šupu a takto pokračovali ešte pár krát.
Ten alkohol vo mne vyvolával zvláštne pocity.Mala som chuť sa smiať a plakať naraz.Akoby sa vo mne bili emócie.Caroline ma odrazu pevne stisla a poskočila na mieste."Tam je Liam!"Ukázala na Liama,ktorý bol od nás vzdialený len niekoľko metrov."Tak bež za ním."Popohnala som ju,ale ona sa ma držala dosť pevne."A čo ty?"Nahodila ľútostivý pohľad a ja som len mávla rukou."Ja si pôjdem s niekym zatancovať."Síce som to nemala v pláne,ale niečo som povedať musela.
Nakoniec mi Caroline prikývla a hneď po mojom odsúhlasení sa vydala za Liamom.Ja som sa objavila v obývačke,kde bola párty v plnom prúde.Veľa ľudí,ktorí sa hýbali do rytmu energetickej hudby.Ja som sa však nakoniec pridala k ním tiež.Síce som tancovala sama,ale vďaka môjmu stavu som to veľmi neriešila.Na chvíľu som zatvorila oči a započúvala sa do pesničky,ktorá sa mi tak páčila.
Na mojích bokoch sa objavili niečie ruky a ja som oči pohotovo otvorila.Ale ukludnila som sa ,keď som zbadala ten kožený mne známy náramok na chlapcovej ruke.Bol to Desmontt,ktorého dych sa objavil tak blízko môjho ucha."Ahoj Collinsová."Zašepkal a ja som sa uchechtla."Nazdar kamoš."Prudko som sa otočila a tým mu padla do náručia."Zabávaš sa?"Bez zaváhania som mu prikývla.
"Kde sú ostatní?"Zo zvedavosťou som sa ho opýtala a obzrela sa."Liam tancuje s Caroline."Ukázal za seba."Eliss sa rozpráva s Ebby."Ukázal k dveriam pri ktorých stála Eliss s pohárikom v ruke."A tu sme my."Ukázal na nás dvoch a to ma prinútila sa zasmiať znovu."Koľko zostáva do pol noci?"Pozrel sa na svoje hodinky,ktoré mu zdobili ruku."Za necelú hodinu."
Keďže nám ešte zostávala hodina do Nového roku a ohňostroja,tak som sa vydala k malému baru pri kuchyni.Vypýtala som si pohár koly ,keďže som už nemala v pláne piť viac alkoholu.To čo som mala v sebe mi vyhovovalo aj keď sa pomaly vytrácal.
No zrazu ma pochytil strach.Alebo skôr obavy.Cítila som sa tak zvláštne a dokonca tak stiesnene.Moje ruky sa mi začali triasť,ale až po tom keď som zbadala osobu,ktorú som už v živote nechcela ani len vidieť alebo započuť jeho meno.Keď si ma všimol,tak sa vybral mojím smerom.So zmätkom v hlave som sa snažila vypariť pomedzi ľudí.Prepchávala som sa medzi nimi a oni mi za to venovali zamračené pohľady.
No netušili pred kým utekám.Svoj krok som zrýchlila a tým sa objavila vonku na záhrade,kde skoro nikto nebol.Len pár ožrancov ležiacich na tráve.Svoj pohľad som venovala dveriam ,z ktorých som ešte pred chvíľou vyšla.Hudba vonku už nebola tak hlasná a to ma ukludňovalo ešte viac.Connora som nevidela prichádzať takže som si pokojne vydýchla.Do rúk som si vzala kabelku a rýchlo vytočila číslo Caroline.Ona síce nevedela ,čo sa v tú osudnú noc stalo.
Po niekoľkých zvoneniach mi vôbec nezdvíhala,čo mi tentokrát pridalo na obavách.Nakoniec som však vytočila Harryho,znovu bez výsledku."Kde majú všetci ten pojebaný telefón keď nezdvihajú."Zamrmlala som si pre seba a telefón odložila do tašky.Dvere však zaškrípali a v nich sa objavil Connor.
Moje obavy sa naplnili a on ku mne kráčal bez slov.Jeho kroky neboli vôbec isté,skôr boli opatrné.No mne naháňal strach."Lauren?"Potichu sa ma spýtal a zrejme dúfal,že som ho počula.Počula som ho veľmi dobre.No nechcela som aby sa ku mne naďalej približoval.Keď bol len pár metrov odo mňa tak som ústúpila o tri kroky dozadu."Nie!"Skríkla som ho a tým mu naznačila nech sa neopováži za mnou prikráčať.
"Neopovažuj sa ku mne priblížiť."Snažila som sa ho zastrašiť,no môj hlas sa triasol tak isto ako moje kolená."Ale no ták.Nechaj ma ti to vysvetliť."Zodvihol ruky do obraného gesta.Ja som mu však so slzami v očiach začala krútiť hlavou."Nie Connor!"Opäť som ho skríkla ,no bez výsledku.Len si zťažka povzdychol a rýchlo ku mne podišiel.Ruky som mu zaprela do hrude a snažila sa ho odtlačiť."Vypadni Connor!Nechcem ťa ani vidieť.Ublížil si mi."Prvá slza sa mi skotúlala po líci a ja som slabla.Napriek tomu,že moje svaly boli napnuté som slabla veľmi rýchlo.Kolena sa mi podlamovali a oči som privierala.
"Lauren!Ale ja ťa milujem!"Tento fakt ma zarazil.Jeho slovám som neverila ,ale ruky som z jeho hrude zložila a pozrela sa na neho.
Asi ste nečakali takýto koniec.Lenže mne to takto vyhovuje.
Stalo sa to z jedného dôvodu.Chcela som tu párty spraviť zaujímavú a ten koniec som ukončila tak naschval.
Ale aj napriek tomu dúfam,že sa vám časť páčila a určite mi zanechajte komentár s názorom na dnešnú časť.No a určite aj vote poteší,tešte sa na ďalšiu 💗💗💗💗
CITEȘTI
Styles Mania (FF-H.S.) *DOKONČENÉ*
FanfictionPresťahovala sa a začala nový život na novej škole,kde boli dvaja najpopulárnejší chlapci,ktorí sa nenávideli a súperili medzi sebou.Oboch spoznala a zistila čo sú zač.Obaja boli veľmi odlišní, ale nakoniec zistila že sú obaja rovnakí a to kvôli jed...