Povinne si prosím prečítajte popis dole 😊😊😊
Harry
V aute mi hrala príjemná pesnička od Kill Paris-Baby come back.Bola jedna z mojích obľubených.Práve preto som ju pustil čo najhlasnejšie.
Potreboval som si vyvetrať hlavu a usporiadať si moje myšlienky.Bol som na Lauren a mamu naštvaný priveľmi.Myslel som,že ma poznajú a že vedia čo chcem.Toto to rozhodne nebolo.Polovica ľudí,ktorí tam boli mi poslednú dobu nepomáhali sa udržať na nohách.
Nakoniec som zaparkoval pred bránou a zadíval sa na náš dom.Chvíľu som sedel len tak v aute a zatvoril oči.Predsa len,potreboval som vypnúť.Taktiež som sa musel pripraviť na nahnevanú a najmä sklamanú mamu.
Čiastočne som si uvedomoval,že som to vcelku prehnal.Nechcel som vidieť svoju mamu plakať.Nechcel som vidieť plakať ani Lauren.Nikdy som nemal rád,keď som videl plakávať ženské.Mám chuť ich potom ľutovať.
Už keď bol čas,tak som vystúpil a auto zamkol.
Dvere od domu ešte neboli zamknuté a ja som ďakoval Bohu,že ma moja mama nevymkla.V čo som čiastočne dúfal.
Len som sa vyzul a zhodil zo seba páperovú bundu.Prešiel som do kuchyne a tam si napustil čistú vodu.
Opierajúc o linku som hľadel na výzdobu,ktorá bola robená len pre mňa.Zťažka som si vydýchol a nervózne zavrčal."Už si doma."Započul som jemný hlas mojej mami.Ihneď som sa otočil jej smerom.Nakoniec som sa na ňu len pozrel.
"Bolo to od teba veľmi bezočivé."Opäť som jej musel venovať pohľad.Oči mala červené a bolo mi hneď jasné,že plakala vďaka mne."Možno."Mykol som ramenami a nechcel si to priznať."Možno som to od teba čakala,ale Lauren si toto určite nezaslúžila ,Harry.Je to tvoja kamarátka,ktorú poznáš už dosť dlho a po tom všetkom pri tebe zostala."Začala nechápavo krútiť hlavou.
Možno mala pravdu,no ja som všetko videl inak.Ano,Lauren pri mne stála.Ale nie vždy.Nikto pri mne nikdy nestál.Na všetko som bol sám ,možno preto lebo som nikomu nič nechcel hovoriť.Lenže Lauren bola tá,ktorá pri mne bola väčšinu času čo mi bolo nahovno.
"Mal by si sa zamyslieť Harry,pretože nejsom si istá,koľko tu ona ešte bude.Koľko tu budem ja.Týmto od seba odtrhávaš všetkých ľudí,ktorí ti chcú byť nápomocní.Ja tiež.Som tvoja mama a už si dokonca nepamätám kedy sme sa naposledy normálne rozprávali."Nakoniec sa opäť rozplakala.Zase mi jej začalo byť ľúto.
Bez zaváhania som ju objal a pohľadil ju po vlasoch,zatiaľ čo mi ona vzlykala do hrude.Presne mi pripomínala Lauren,keď sa to udialo u Gwena,teda skoro.Alebo na Silvestra kedy sa ten parchant k nej priblížil.
Už nikdy ho našťastie neuvidí.Teda aspoň v škole nie."Mama prestaň."Po chvíli ma to prešlo a mamin plač utíchal."Povedz prepáč."Zašepkala."Prepáč."Pretočil som očami a pustil ju."Idem spať."Nakoniec s nezáujmom opustila miestnosť a odkráčala do svojej spálne.
Ja som zatiaľ nemo stál na tom istom mieste a hľadel na pekne vyzdobenú tortu,ktorá vyzerala naozaj dobre.
Nakoniec som si niečo uvedomil.Možno to naozaj robili z lásky ku mne.Samozrejme kamarátskej.
Podišiel som k vyzdobenému stolíku a otvoril jednu z krabičiek.Louis.On mi dal darček?No páni.
Pomaly som to otvoril a zostal prekvapený.Dostal som od neho lístky a jednu jazdu na motocross.
Potom som prešiel k ďalšiemu darčeku.Bol od mami a opäť som bol prekvapený.Síce som nemal moc rád keď mi niekto dával darčeky a to najmä na moje narodeniny.V taštičke bolo niekoľko poukazov na hory a chatu.Avšak ma zaujal obraz ležiaci pod taštičkou.Bol to portrét mňa a mami.Nad tým som sa musel pousmiať,bolo to od nej milé.
Najviac ma však zaujal darček od Lauren.Bola tam malá a veľká krabička.V malej bol prsten,ktorý vyzeral veľmi obyčajne.Práveže nebol."You dump had."
Nahlas som sa zasmial a nakoniec otvoril veľkú krabicu.V nej bola čierna helma.Vzadu bolo napísané Harry's team.
Určite sa na takýchto darčekoch dohodla spolu s Louisom.Mal som lístky na motocross a prilbu.Nakoniec pod helmou bol odkaz.Ten som si očami pozorne prečítal a nečakal ,že Lauren vie tak pekne písať.
Táto prilba ti prinesie šťastie.Len keby náhodou ,veď vieš.Nepochybujem o tom,že ju budeš potrebovať.A keď už budeš mať kariéru motocrossu,tak ju nos ,aby si vyhral každí jeden závod.
Od zvedavej a tvrdohlavej Lauren.
Darčeky ma potešili a otvoril som všetky.Aj keď som podostával maličkosti.
Prešiel som opäť do kuchyne a otvoril chladničku odkiaľ som si vybral pivo.No zrazu ma vyrušilo zvonenie.Zdalo sa mi akoby som ho niekde počul,presne tú pesničku,ktorá hrala.
Nedokázal som telefón nájsť a nakoniec som ho našiel padnutý pod stoličkou.Bol to telefón Lauren.
Caroline jej zanechala niekoľko zmeškaných hovorov a správ.
Keď konečne fotka Caroline a jej meno zmizlo z obrazovky,opäť som zostal v šoku.
Lauren mala našu spoločnú fotku na tapete.Prekvapilo ma to,nečakal som,že si dá našu fotku na tapetu.
Znovu ma donútila sa zasmiať.Ja som sa v nej už nedokázal vyznať.Predsa chápem to,že je žena,ale ona je tak komplikovaná osoba.
Telefón som si prezeral aj keď by sa to nemalo.Iba som si pozrel niekoľko jej fotiek a pesničky,ktoré počúvala.
Avšak som jej telefón musel vrátiť,keďže jej určite chýba.Nehovoriac o tom ako je Caroline otravná a neustále jej vyvolávala.
Dve naozaj dôležité veci,ktoré chcem aby ste mi zodpovedali.Odkazujem to hlavne tým,ktorí sa boja napísať komentár alebo ho doposiaľ ešte nenapísali.
Otázka je pre mňa naozaj dôležitá a preto sa vás pýtam.Chcela by som písať Styles Mania 2.Pokračovanie,čo sa týka ich buducnosti atď.Samozrejme vy ešte neviete ako to skončí takže to pre vás môže byť taktiež veľmi zaujímavé a môžete si dvojku iba domyslieť.
Ďalšia otázka,páči sa vám Harryho pohľad?Možno by som ho písala častejšie.Ale rozhodne nie tak často ako pohľad Lau.
Prosím zanechajte mi vote a komentár,aby som vedela ako veľmi sa vám časť páčila😘💗💗💗
YOU ARE READING
Styles Mania (FF-H.S.) *DOKONČENÉ*
FanfictionPresťahovala sa a začala nový život na novej škole,kde boli dvaja najpopulárnejší chlapci,ktorí sa nenávideli a súperili medzi sebou.Oboch spoznala a zistila čo sú zač.Obaja boli veľmi odlišní, ale nakoniec zistila že sú obaja rovnakí a to kvôli jed...