"Už je tu."Care odhrnula záves a zadívala sa von.Pred bránou stál žltý taxík a ja som cez seba rýchlo hodila džínsovú bundu."Tak poďme."Povedala Care a rýchlo vyšla z mojej izby.Ešte cestou dole som stihla napísať mame že idem do mesta spoločne s Care a ukáže mi to tu.Nemohla ani nesúhlasiť keďže to tu vôbec nepoznám.
Obe sme nastúpili do taxíka a spolu sme sedeli na zadných sedadlách auta."Kam to bude slečny?"Opýtal sa nás vcelku mladý taxikár a Care začala hovoriť rôzne ulice a názvy budov.Zrejme jej tie štyri roky na zabývanie sa tu stačili.
"Neboj sa užijeme si.Môžme sa aj pozrieť do obchodu s oblečením ak chceš."Mrkla na mňa Care a bolo na nej vidieť že sa neskutočne teší."Care?Poznáš ešte niekoho na škole okrem mňa?"Neviem prečo som sa spýtala práve túto otázku.Jasné že pozná viac ľudí a nie len mňa.Moje svedomie ma ťaplo po čele a ja som len privrela oči a lutovala tú otázku."Bavila som sa s Kendall a Hailey ale teraz sa už nebavím.Ale áno poznám viacej ľudí no neskôr ti ich predstavím ale sú z iných ročníkov aby si vedela."Zapozerala som sa von oknom a obzerala si každý jeden dom.Domy boli vcelku veľké a bolo vidieť že tu žije mnoho bohatých ľudí.Nie že by sme s mamou na tom boli finančne zle.Práve že to vôbec len som sa naozaj divila aké domy niektorí obyvatelia tu majú.Boli naozaj krásne,mohutné a tak luxusné.
No ja som rada za to čo mám pretože nemôžem byť spokojnejšia."Toto je Harryho dom."Ukázala prstom a ja som si všimla veľký šedý dom s veľkými okami.Vyzeral naozaj skvelo.Ale hneď od začiatku mi bolo jasné že je Harry boháč.Je namyslený a arogantný.Nepotrebuje byť na nikoho milý pretože on je sám o sebe magnet na ženy už len tým výzorom a tým že má toľko peňazí."Bohatý idiot."Zanadávala som a Care sa uškrnula.Zrejme to počula no mne to nejako nevadilo keďže aj ona bola jedna z tých čo Harryho neznášala.Myslím že som sa pridala na jej stranu.
"Ďakujeme za odvoz."Obe sme poďakovali taxikárovi a ten nám za to venoval veľmi milý úsmev."Aj nabudúce."Zakričal a ako náhle sme zabuchli dvere už štartoval preč."Tak.Toto je ako keby námestie.Sú tu samé kamenné obchody a zvyčajne aj rôzne trhy.Kaviarne a bistrá."Ukázala rukou na celé námestie a ja som sa začala rozhliadať.Vyzeralo to tu naozaj dobre."Tak ako začneme?"Opýtala sa ma Care a na mieste poskočila."Inak ozaj.Otec pre nás príde o ôsmej takže máme takmer 4 hodiny na to aby sme si kúpili nejaké pekné kúsky a pomrkali si na rôznych chalanov."Jej úsmev z tváre nemizol aj keď rýchlo začala rozprávať.Naozaj ma udivovalo aká bola energetická a priam z nej sršala dobrá energia."Ja neviem tak môžme začať pri oblečení.Potom by sme mohli ísť do potravín a nakoniec si sadnúť na drink?"Navrhla som a Care mi začala tlieskať.
"Už sa do toho dostávaš.Tak poď."Ponúkla mi ruku a ja som ju ochotne prijala.Potom ma Care už len ťahala cez celé námestie,ktoré bolo veľmi pekne ozdobené a bolo tu naozaj čisto.Všade boli obrovské kochlíky s kvetmi a aj ľudia tu vyzerali milo."Tak tu je ten obchod.Majú tu pekné veci."Ukázala na presklenený obchod a už ma ťahala dnu.Ani som sa nestihla spamätať a už sme stáli pri niekoľkých regálov oblečenia.Care si už hľadala niekoľko kúskov zatiaľ čo ja som sa iba obzerala po celej predajni.Nakoniec mi do očí padli decentne dotrhané džínsy a už som si len našla moje číslo a natiahla sa aj pre čiernu bomber budnu.Nakoniec som si vyhliadla aj niekoľko obyčajných tričiek ,ktoré boli trochu volnejšie.Vzala som si biele,šedé a opäť biele ale s nádpisom.
Po asi hodine som zbadala Care s kopou oblečenia v košíku zatiaľ čo ja som toľko kusov oblečenia nemala.Páčilo sa mi tu síce dosť vecí no nechcela som zbytočne míňať peniaze a ešte k tomu oblečenia som mala dosť."Ešte spodné prádlo."Lišiacky sa zasmiala a ukázala mi čipkované tanga."Nepáčia sa ti?"Tentokrát odula spodnú peru a ja som sa musela zasmiať."Sú moc...výrazné.Ja som skôr na iné druhy."Zamyslela som sa a pozrela sa na kopu nohavičiek a podprseniek."Aké číslo podprsenky máš?"Pristúpila k podprsenkám a začala sa v nich hrabať."No skoro C."Zahanbene som sa pozrela do zeme a už mi Care niečo pchala do rúk."Táto je krásna a podľa mňa by ti aj sadla."Tá podprsenka čo mi podala bola naozaj krásna.Uprostred mala biely kamienok a bola čipkovaná.Síce bola burgundy no to mi vôbec neprekážalo a bez zaváhania som si ju vzala."Poslušné dievča.A za svoje prsia sa nehanbi veď ich máš úplne úžasné.Že ty máš látkovú podprdu?"Opatrne som jej prikývla a pozrela sa na svoje tričko."Nieje to vidieť ale prsia máš super.No a teraz si to všetko poďme vyskúšať."Skonštatovala a zobrala si svoj košík zo zeme.Ja som ju len následovala obhliadajúc sa na všetky strany.
"Tak ako vyzerám?"Opýtala sa ma Care a vyšla z kabínky.Ja som si svoje veci už dávno vyskúšala a všetky mi aj sadli tak som ich dala naspäť do košíka a rozhodla sa že ich kúpim."Vyzeráš pekne."Uprímne som sa usmiala a celú si ju opäť obzrela.Mala na sebe pekné užšie šaty,ktoré mali výstrih na chrbáte."Zober si tiež také."Povedala a ukázala mi na regál pred kabínkami."Nie ja moc nejsom na šaty."Zaklamala som a mávla rukou."Si tak si ich choď zobrať."Tentokrát to znelo akoby mi rozkázala tak som si pre ne šla.Síce mám rada šaty ale skôr také volnejšie.Nie také na telo keďže nejsom až taká sebavedomá aby som vedele nosiť také šaty.
"Ukáž sa."Otočila ma Care jej smerom a začala si ma obzerať.Na sebe som mala tie isté šaty len s dlhým rukávom a vyzerali naozaj dobre.Aj keď moja postava nebola dva krát perfektná ,na mne sa tie šaty páčili."Vyzeráš úžasne dievča.Toto keď si dáš v piatok na tú párty Connor padne na ústa."Uškrnula sa a ja som hneď začala krútiť hlavou."Tieto šaty si nedám veď ma tam pretiahne niekto po ceste."Vydýchla som si a šaty si napravila tak aby sa nekrčili."Nie Lau.Toto nieje ten typ šiat že "poď ma pretiahnuť" práve naopak sú decentné a neukazujú tak veľa.Iba ti obkreslujú tvoje krivky."Skonštatovala a ja som sa nad jej výrazmi musela zasmiať.Už vidím ako ich začnem používať aj ja."Vieš o tom že ma kazíš?"Pozrela som na ňu a ona sa zarazene chytila na hrudi."Ja?No vôbec!"Zasmiala sa a tá irónia bola perfektne počuteľná.
"Poďme už zaplatiť."Znovu ma chytila za ruku a začala ťahať k pokladni.Care šla platiť ako prvá a ja som stála tesne za ňou."Ale pozrime sa.Naša nová spolužiačka."Otočila som sa a zazrela tú Kendall a Hailey.Obe mali tie ich povyšenecké výrazy na tvári a ja som len pretočila očami.Predavačke som podala kartu a zaplatila."Nevieš zdraviť?Alebo nemáš jazyk?"Opýtala sa ma Kendall a založila si ruku vbok."Prepáčte ale na takú úroveň sa neponížim."Moje svedomie mi prekrylo ústa a ja som sa čudovala že zo mňa niečo také vyšlo.Neskutočne som jej to natrela.Až som bola na seba pyšná.
"Aha kto tu je.Dokonca aj Caroline."Kendall zazrela na Care a tá sa na nich len zamračila."Byť tebou tak sa s takou kačicou nebavím."Zašepkala mi Hailey a ja som od nej rýchlo odstúpila."To hovoríš o sebe?"Ozvala sa naštvane Care a ja som ju rýchlo chytila okolo lakťa a ťahala von z obchodu."Kurvy špinavé."Zanadávala a ja som jej prekryla ústa."Nenadávaj toľko.Sú to sprosté slepice a nepoznajú svoje vlastné hodnoty.Pozri ako boli oblečené.Takže oplatí sa ti sa rozčulovať na takých hlupaňách?Pretože oni teba uraziť nevedia."Snažila som sa ju ukludniť a zrejme to pomohlo keďže ma objala okolo ramien a spoločne sme si vykračovali a rozhodli sa že si ideme niečo nakúpiť pod zub.Najmä ja by som si mala kúpiť niečo na desiatu keďže desiatu si robiť nebudem.
Sedeli sme v kaviarni a zrazu tam došiel Harry ešte s nejakou staršou ženou.Rýchlo som sa naklonila ku Care a snažila jej niečo pošepkať."Dúfam že to nieje jeho milenka."Care sa nahlas zasmiala a tým pripútala Harryho pozornosť.Na chvíľu sa na nás pozrel až svoj pohľad presunul na čašníka pred ním."Nie to je jeho matka."Usmiala sa a pohľadila ma po ruke."Zas až taký kurevník nieje aby spal so staršími.Idem si odskočiť."Zrazu sa prudko postavila.Iba som pretočila očami a podoprela si bradu.Znovu som sa musela pozreť jeho smerom a všimla si ako jeho matka sa rozpráva stále s čašníkom pri bare a Harry si niečo ťuká do telefónu.Ich stôl bol hneď vedľa nášho takže som na neho dokonale videla.
"Ja viem že som neodolateľný ale nemusíš na mňa toľko pozerať."Zavrčal a ja som svoj pohľad odtiahla od neho a všimla si ako si prisadol na stoličku,ktorá bola bližšie k tej mojej."Snáď už vieš kde je naša trieda aby si ma nemusela znovu otravovať."Prehltla som na sucho a pozrela sa na neho.Bol tak blízko mojej tváre že moje srdce začalo divoko biť."Vypchaj sa.Nepotrebujem tvoju pomoc našla som ju aj sama."Vyplula som mu do tváre a on sa len zamračil no ani sa nepohol.Žiadna reakcia,nič."Toto si nemala."Tentokrát zaganil pomedzi zubami a ja som musela rýchlo zatvoriť oči.No keď som ich opäť otvorila sedel opäť na svojom mieste kde pred tým.
Ľudkoviaaaa 😍 áno ďalšia časť.Tak čo na to poviete?A hlavne čo si myslíte že Harry urobí?Som zvedavá teda na vaše názory 😘
Za 3+ votes pridám ďalšiu časť 😘
YOU ARE READING
Styles Mania (FF-H.S.) *DOKONČENÉ*
FanfictionPresťahovala sa a začala nový život na novej škole,kde boli dvaja najpopulárnejší chlapci,ktorí sa nenávideli a súperili medzi sebou.Oboch spoznala a zistila čo sú zač.Obaja boli veľmi odlišní, ale nakoniec zistila že sú obaja rovnakí a to kvôli jed...