Otvorila som oči a ihneď sa usmiala.Dnes je ten deň D.Konečne sú Vianoce.Veselo som vyskočila z postele a ihneď zobrala do ruky telefón.Prišlo mi niekoľko správ od kamarátov ale najmä rodiny.Na správy som im veselo odpísala a nemohla byť viac nadšená.
"Dobré ránko."Objala som mamu zo zadu a ona sa len nahlas zasmiala."Aj ako malá si milovala tento deň,dobré ráno aj tebe."Musela som sa usmiať keď to povedala.Bolo to od nej pekné.Opäť sa nahla do trúby a vytiahla plech s koláčikmi."Kto to všetko bude jesť?"Spýtala som sa s obavami.Predsa zasa nechcem toľko pribrať."Neboj sa.Zopár ich vezmem so sebou a aj do práce."Pretočila očami a podala mi hrnček v ktorom bolo kakao."Ďakujem."Usmiala som sa na ňu s úprimným výrazom a na chvíľu to vyzeralo akoby sme boli priam dokonalá rodinka,aj keď neuplná.
V televízií som sledovala rozprávky.Od rána až do poobedia.Mama sledovala spoločne so mnou a popri rozprávkach sme pojedali oplátky."Tak ideš za tým Harrym?"Pozrela sa na mňa a ja som jej len pomaly prikývla."Dúfam v to."Zrazu som si spomenula,že telefón mám hore.Ihneď som sa vybrala po schodoch a rovno do mojej izby.Boli skoro dve hodiny a mne došlo taktiež ,že by som sa mala začať chystať.
Zišla som dole za mamou a stále som hľadela do telefónu.Mala som niekoľko správ ako som predpokladala."Napísal."Od radosti som poskočila a začala nahlas čítať.
Dnešný večer platí.Budem sa tešiť,hlavne mama.
Len som nad poslednou vetou pokrútila hlavou."Len nech ti ten chlapec nepomotá hlavu a nezlomí srdce."Chytila ma nečakane za ruku a ja som pokrútila hlavou."Nie mama,ono to nieje tak ako to vyzerá."
"Vidím aká si iná.Taká šťastná.To som bola aj ja s tvojím otcom,ale sklamala som sa až priveľmi.Láska bolí."Posledná veta ma dorazila ešte viac.Chápala som to čo mama musela prežívať,ale medzi mnou a Harrym nič nieje.On je príliš komplikovaný a ja hľadám romantika a džentlmena v jednom."Nevieš ako to medzi nami je.Často sa hádame.Možno ho mám rada,ale to je všetko."Nakoniec som sa postavila a bez slov odišla.Rozhodla som sa konečne pripraviť na dnešný večer.
Jemne som sa nalíčila s tým,že som si spravila červené pery.Nakoniec som si dala tie šaty od Caroline.Istým spôsobom ju budem cítiť pri sebe a budem si o niečo istejšia.
Zišla som dolu do kuchyne a všimla si nádherne prestretý stôl,ktorý takmer vôbec nepoužívame.Sviečky boli uprostred a to nehovorím o zlatom obruse.Mama stála pri stole a čakala na mňa.Ja som podišla k nej a opäť ju objala.Musela som si vychutnať tento deň,vedela som že toto sa nestáva každý deň."Tak už sa posaď."Povedala s kludným hlasom a nabrala mi šalát a filé.Obe sme sa pustili do jedla.
S mamou sme prehodili pár slov a dokonca sa zasmiali.Zvyčajne som jej hovorila o škole a taktiež o Harrym.Bola som veľmi šťastná,že sme sa konečne porozprávali a na chvíľu som sa cítila akoby sme boli najlepšie kamarátky.
Už bolo skoro päť a mama sa pobrala preč.Ja som počkala na Harryho a ten aj prišiel.Dlho som sa nemusela načakať.Zazvonil pri dverách a ja som mu so širokým úsmevom na perách otvorila."Ahoj."Rýchlo som ho pozdravila a vyšla som."Dnes si až príliš šťastná."Zamrmlal ale jeho narážku som ignorovala.Nechcela som si nechať pokaziť deň jeho náladami."Mama nás už čaká."
"Nás a ty si bol kde?Doma nie?"Nasadla som a Harry záporne pokrútil hlavou."Bol si za Kendall?"Napadla mi ako prvá a mala som pravdu.Harry mi neodpovedal.Totálne odignoroval moju otázku.Ale napriek tomu som vedela,že mám pravdu.
Vystúpili sme pred ich obrovským domom.V dverách nás čakala usmievajúca sa Harryho mama."No konečne!Ahojte!"Zamávala nám a ja som k nej rýchlo podišla.Objali sme sa zatiaľ čo Harry vošiel do domu.Jeho matka mala na tvári ten čudesný výraz."Zlá nálada."Povedala som jednoducho keďže som si myslela,že to chce vedieť.Nakoniec mi chápavo prikývla a pobrali sme sa do domu."Dúfam že sa s nami navečeriaš."Popohnala ma dnu a ja som si vyzliekla kabát.Tým som odhalila moje šaty od Care a vkročila som do kuchyne,kde za stolom sedel Harry.
Jeho pohľad spočinul na mne a začal si prezerať moje šaty.Nemohol z nich spustiť oči ani po tom čo som sa posadila naproti nemu."Dám ti aspoň trochu.Predsa sa na nás nebudeš pozerať."Povedala jeho mama a nakoniec mi podala tanier s jedlom.U Harryho urobila to isté.
Sledovala som Harryho ako je aj keď som vedela,že to je neslušné."Viem že sa ti páčim tak toľko nezazeraj."Prehodil ironicky a ja som sa uškrnula.On sa zasmial tiež a odišiel od stola.
"Tak poďme si rozdať darčeky."Popohnala nás Harryho mama a všetci traja sme sa postavili k stromčeku.Nakoniec som sa posadila na malé kresielko pri stromčeku a čakala čo sa bude diať.Harryho mama rozbalovala darčeky ako prvá.Od Harryho dostala perlový náhrdelník a rámček s ich fotkou.Za to odo mňa dostala šošku a rúžu ,ktorá vydrží rok."Ou,decká ďakujem vám."Objala najprv Harryho a potom mňa."Teraz ty Lauren."Podala mi darčeky a ja som sa pustila do vybalovania.
Keď som dotrhala papier tak som zbadala fotku mňa a Harryho."To bol mamin nápad."Zodvihol ruky nad hlavu a ja som sa usmiala.Bola to snáď jediná fotka ,ktorú som s Harrym mala.To nás odfotila Ebby.Naschvál.
Ďalej som sa presunula na ďalší darček.Vošla som do krabičky a pohľad sa mi naskytol na náhrdelník.Bol zo striebra a mal na sebe prívesok.Moje meno.Lauren.Bolo to krásne a vždy som si priala mať takýto náhrdelník."Ďakujem vám ,naozaj."Slzy som mala na kraji a zrejme to si všimol Harry ,keďže sa na mňa pozrel pohľadom ala neplač babe.
"Teraz ty."Harrymu som vložila do rúk darčeky odo mňa.Najskôr rozbalil tie od mami.Dostal klasické darčeky ako sú ponožky,oblečenie,tenisky a hodinky.Nakoniec nové boxovacie rukavice,ktoré vyzerali naozaj luxusne.
"Tak čo že si mi to kúpila?"Zvedavo otvoril tašku v ktorej boli tie tričká.Ako prvé vytiahol to svoje.Začal si ho prezerať keď nechápal prečo som mu dala obyčajné biele tričko.Ale keď zbádal nápis na chrbte sa zasmial.Ukázal mi tie jeho roztomilé ale zároveň sexy jamky."My."Prečítal nahlas a pokrútil hlavou."A ďalšie?"Vytiahol to druhé a svoj úsmev rozšíril ešte viac.Ani nemohol tušiť akú som mala radosť z toho ,že má on radosť."For you.Chápem."Jeho mama si tričká začala prezerať tiež a nakoniec sa na tom zasmiala.Zrejme to taktiež pochopila.
Ako posledné do rúk vzal malú krabičku.Chvíľu s ňou triasol aby zistil čo v nej je,ale nakoniec papier roztrhal a krabičku otvoril."Ehm...."Klúčenku som otočila a pomohla mu tak prísť na to,prečo práve tento darček."Dala som ju spraviť špeciálne pre teba."Harry začal očami čítať text,ktorý tam bol napísaný.Opäť sa mu objavil úsmev na tvári.Presne tak,boli tam jeho hlášky a slová,ktoré tak často používal.Vždy keď som si na ne spomenula,tak som sa musela zasmiať."Od tej zvedaj Lauren."Na opačnej strane bolo napísané toto."Snáď sa ti to páči."Nervózne som sa poškrabala na zátylku a ani som si nevšimla,že Harryho mama tu už s nami nesedela."Je to peckové."Ešte chvíľu si kľúčenku prezeral až nakoniec mi venoval vrúcny no najmä milý pohľad.Jeho oči žiarili a on celý žiaril.
"Poď niekam ťa vezmem."Všetky darčeky odhrnul na bok a chytil ma za ruku."Kam?"Opäť som sa zvedavo opýtala."Zase sa pýtaš?To sa ani nenecháš prekvapiť?"
"Neznášam prekvapenia."Hodila som na seba kabát a Harry sa uškŕňal."Tak od teraz ich miluješ."Povedal ištipačne so zjavnou iróniou v hlase.Nakoniec mi otvoril dvere a vyšli sme do tej zimy.Mesto bolo pekne zasnežené a pouličné lampy svietili.Nehovoriac o ozdobách na tých lampách."Tak poď."Otvoril dvere od auta a ja som bez slov nastúpila.
Kam myslíte ,že ju Harry zoberie?Samozrejme ja to viem,ale vy nie takže môžete len tipovať.
Napriek tomu dúfam ,že sa vám časť páčila.Konečne Štedrý večer bol znázornený v tejto časti.
Určite mi zanechajte vote ,aby som videla ako veľmi sa vám časť páčila a komentár,pretože ten ma vždy poteší 💗💗💗
YOU ARE READING
Styles Mania (FF-H.S.) *DOKONČENÉ*
FanfictionPresťahovala sa a začala nový život na novej škole,kde boli dvaja najpopulárnejší chlapci,ktorí sa nenávideli a súperili medzi sebou.Oboch spoznala a zistila čo sú zač.Obaja boli veľmi odlišní, ale nakoniec zistila že sú obaja rovnakí a to kvôli jed...