Chapter 16

2.3K 122 7
                                    

Samozrejme že mama nebola doma.Hneď ako prvé som vyšla hore po schodoch a hodila sa do mojej milovanej postele.Nechce sa mi chodiť do školy a dívať sa na tie dve slepice a ešte k tomu na Stylesa.Takmer každá baba je z neho vlhká.Čo to má byť nejaká mánia?Oh,veď počkať.On je ten najpopulárnejší chlapec na škole.Iste ale tak či onak si každí od neho drží odstup.Ale vlastne prečo nad tým premýšľam?Mala by som sa ísť najesť a neskôr sa začať chystať.

Docela som sa tešila na stretnutie s Connorom a bola som zvedavá čo sa bude diať.Rýchlo som odložila riad do dresu a chvíľu sa naň dívala.Uvažovala som či ho umyť ,či nie.Nakoniec som len pretočila očami a vrhla sa na to.Chcem spraviť radosť mame aj keď je možné že nepríde dnes domov a určite sa zase niekde fláka.Taniere som uložila a vybrala sa hore do kúpeľne.Tam som si začala robiť jemný make up a naniesla som si aj tmavší rúž.Predsa na jeseň sa také rúže nosia.

Vlasy som si vyčesala do vysokého chvosta a vrhla sa do skrine.Z nej som si vytiahla šedý sveter s menším výstrihom a biele nohavice.Ešte som si vzala koženú bundu a čierne topánky.Pár krát som sa poobzerala v zrkadle a ešte na seba stihla dať voňavku.S mojím vzhľadom som bola tentokrát spokojná a keď som zazrela auto,rýchlo som zbehla schody a otvorila dvere.Následne som ich aj zatvorila a zamkla.Connor ma už čakal vo svojom luxusnom Mercedesi.

"Ahoj."Náhle ma pozdravil keď som nastúpila.Zrazu sa ku mne naklonil a dal mi bozk na líce.Zrejme som sa musela poriadne červenať.Bez slov som sa zapásala a Connor vyštartoval."Prečo si nebol v škole?"Opatrne som sa na neho pozrela a on mal na tvári ten jeho klasický úsmev."No to je na dlho.Ale poviem ti to v skratke.Mal som problémy kvôli tej bitke ,tak som bol chvíľu v riaditeľni.Samozrejme že si všetko odseriem práve ja a nie ten idiot Styles."Len pretočil očami a ja som sa uchechtla."Nechcelo sa mi vraciať sa do triedy a tak som šiel von s jedným týpkom."Mykol ramenami a nakoniec sa na mňa pozrel."Prečo sa na mňa usmievaš?"Nakoniec prehovoril a ja som sa zarazila.Ja sa usmievam?"Kludne v tom pokračuj.Si veľmi krásna."Zrazu mi zalichotil čo som absolútne nečakala.Tak fajn.Teraz som musela byť riadne červená.

Connor zastal pred motorkárskym klubom.Naozaj ma vzal sem?"Neboj sa.Ideme na bowling."Zťažka som si vydýchla a popravde som bola rada že nejdeme do toho klubu.Zvyčajne sú tam iba starí úchyli a to ja nepotrebujem."Tak poď."Vybral klúč zo zapalovania a vystúpil.Ja som ho napodobnila a zabuchla za sebou dvere."Až po tebe."Pustil ma napred čo mi zalichotilo.Aj keď som mala pocit,že sa mi pozerá na zadok ale aj napriek tomu.Nemám sa za čo hanbiť.

"Hrala si niekedy bowling?"Iba som záporne pokrútila hlavou a začala sa obzerať po obrovskej miestnosti,ktorá bola krásne osvietená.Connor zatiaľ čo si vybavoval s chlapíkom za pultom."Tak poď."Chytil ma okolo pása a my sme podišli k tým veľkým guliam."Ja som bowling hral tak dva krát.Ale nenapadlo mi moc kam by som ťa tak mohol vziať.A toto mi neprišlo ako zlý nápad.Pred nedávnom to tu prerábali."Ano vyzeralo to tu novo a pekne to tu voňalo.Podlaha sa pekne leskla."Tak idem prvý a ukážem ti čo sa ako robí."Ja som nasucho prehltla.Naozaj som sa bála že sa mi stane nejaký trapas.Ale aspoň by sme sa zasmiali.

"Tak vidíš vieš ako na to.Učíš sa rýchlo."Connor ma pochválil keď som zhodila niekoľko kuželov.Na to že som hádzala druhý krát mi to išlo."Tak teraz ja."Natiahol sa a z pod prístroja si vzal zelenú gulu."Zelená je farba štvor lístka.Tak čo?Myslím že ťa porazím."Posledný krát sa natiahol a rozbehol sa.Tesne pred čiarou zastal a guľu pustil.Tá sa začala kotúľať až narazila na všetky kužely."Čo že?"Otvorila som ústa dokorán a Connor od radosti poskočil."Ha!Ja som to hovoril.Nabudúce si ber zelené gule."Zasmial sa a vzal ma do objatia.Naozaj som to nečakala ,tak som len chvíľu nehybne stála ale nakoniec som mu objatie opätovala."Prepáč.Som si istý že mi to nabudúce natreš.Chceš ísť ešte jedno kolo?"

"Už je dosť neskoro takže asi nie?"Mykla som plecami a Connor mal na tvári ten jeho dokonalý úsmev."Tak si poďme ešte sadnúť na kávu."Svoju ruku obmotal okolo môjho pása a obaja sme spoločne vykročili.Aj keď som sa cítila tak zvláštne že ma drží okolo pása.Ale nebolo mi to nepríjemné.

"Dúfam že sa ti páčilo."Pozrel na mňa a pripútal sa.Ja som sa pripútala tiež a zahladela sa na neho."Ano,ďakujem."Milo som sa usmiala a poobzerala sa po ulici cez okno.Motor auta sa rozozvučal a Connor vyparkoval.Bolo mi jasné že mu nebudem musieť nič oplácať.Veď predsa je tak prachatý až to nieje možné.Teda jeho rodina je,hups.

"Si si istá že chceš ísť na tu kávu?Nejsi unavená?"Starostlivo sa na mňa pozrel a ja som mu len neisto prikývla."Chcem ísť.Len som trochu unavená ale to na tom nič nemení."

"Som rád že chceš čas tráviť so mnou."No neviem či chcem.Chcem?Alebo je až moc sebavedomý?Alebo si moc verí?Málo kedy som bola v blízkosti chlapcov.Nebola som na to moc zvyknutá.Bola som vychovaná tak aby som sa bavila iba s dievčatami.Mama mi to do 15-tich zakázala.No teraz jej to je jedno.Veď som už dospelá a nič so mnou nezmôže."Plánuješ ísť aj na vysokú?"Prelomil to ticho a ja som opäť len prikývla."Určite by som chcela.Ale najskôr si chcem nájsť prácu."

"A čo by si tak chcela robiť?Modeling?"Zbláznil sa?Ja?Pche."No jasne.Ten bol dobrý."Ironicky som sa zasmiala a pozrela sa na to ako sa smeje."Ale nie naozaj.Máš krásnu tvár a aj telo."

"Ako vieš že mám krásne telo?"Uškrnula som sa a čakala čo odpovie.Nechcela som aby mi toľko lichotil.Veď už to ani nieje zdravé koľko sa červenám."Viem si ho predstaviť."Povedal tak pokojne.No ja som pokojná vobec nebola.Čo tým myslel?Radšej som to nechala tak,keď som si všimla že Connor už zaparkoval.

Sedeli sme v tej istej kaviarni,kde som pred pár dňami sedela s Caroline.Už keď som pri tom nemôžem zabudnúť jej zavolať."Nech sa páči slečna."Čašníčka položila predomňa kávu na malom tanieriku spoločne s lyžičkou a keksíkom.Hneď som si do kávy nasypala cukor a premiešala ju.Otvorila som keksík a ten na dva hryzi zjedla.Kútikom oka som si všimla ako sa na mňa Connor pozerá a na tvári má ten jeho úsmev.Popravde je až moc vysmiaty.Chápem že chce ukázať to aký šarm má a aké krásne biele zuby vlastní ale aj napriek tomu.Nemám už náladu sa smiať.Zťažka som si vydýchla a odpila si z kávy.Connor sa na mňa znepokojene pozrel a ja som vypleštila oči."Nieje ti so mnou dobre?"Nie prosím,len nie takéto otázky."Je mi fajn.Len keď dopijeme hneď pôjdeme dobre?"Chápavo mi prikývol a taktiež si odpil z kávy.Až potom som si však uvedomila že sa musím učiť na zajtrajšiu písomku.Môže byť tak deväť hodín.Naozaj by som sa mala ponáhlať.

"Ďakujeme."Connor zaplatil a tá čašníčka ho šla preťahovať očami.Je mi jasné ako sa na neho ženy pozerajú."Tak poď ideme domov."Vysmiato vykročil vpred a ja som nad ním len pokrútila očami.

Ako ste si mohli všimnúť tak som si zmenila cover.Ten pred tým sa mi už toľko nepáčil a ja som si už od začiatku hovorila,že by som si covery menila.Podľa nálady a tak.Čo naň poviete?Predsa stále sa učím novým veciam no aj napriek tomu som s ním vcelku spokojná.

Dá sa toto vôbec požadovať za rande?Upokojím vás.Nie.Mne to tak nepríde ,možno keď som to písala to také bolo,ale teraz keď som si to prečítala tak to tak vôbec nevyzerá.

Nevadí...túto časť máte za sebou a môžte si vydýchnuť.Viem že väčšina z vás Connora nemusí a to absolútne chápem.Ďakujem vám za každí vote a komentár 😘😘💗💗💗

Styles Mania (FF-H.S.) *DOKONČENÉ*Where stories live. Discover now