Cesta autom bola vcelku tichá.Až na rádio,ktoré vypúšťalo harmonické tóny a oboch nás to ukludňovalo."Kde ja vlastne Caroline?"Pípla som potichu.Trochu som ľutovala to ,ako sme sa pohádali.Predsa len s Care sme sa ešte nikdy nepohádali.
Harry vydýchol a jednoducho odpovedal."Na hoteli."Uškrnul sa a ja som spýtavo nadvihla obočie."Čo ti je vtipné?"
"Nakričala na mňa.Vy sa pohádate a ja som nakoniec ten najhorší."S humorom pokrútil hlavou a zaparkoval kde si v tme."Vystupuj."Nakoniec nahodil ten jeho vážny výraz a spravila som presne to,čo po mne chcel.
Podišla som k nemu,keďže v okolí bola dosť tma."Bojíš sa?"Spýtal sa náhle Harry.Samozrejme som sa musela tváriť aká statočná som a bez zaváhania som pokrútila hlavou."No ja si myslím niečo iné."Privrel oči a prezrel si ma,zatiaľ mal na tvári ten jeho vážny pohľad,stále.
Zrazu ma nečakane chytil za ruku a preplietol naše prsty.Ja som ho následovala a obaja sme sa objavili na kraji kopca."Chodil som sem s detkom.Rybarčiť."Ukázal prstom na jazero po našom lavom boku.Ja som sa zatiaľ pozrel dolu,čo som zjavne robiť ani nemala.Hlava sa mi takmer zatočila z tej výšky,tie som z duše nenávidela."Vždy bol odtiaľto krásny výhľad."
Harry mal pravdu.Ten výhľad bol excelentný.Z kopca bolo vidieť celé vysvietené mesto.Nehovoriac o Big Bene,ktorý vynikal alebo o London eye.Všetko to bolo také ohromujúce.Harry proste poznal tie najkrajšie miesta aké kto mohol.
Nikto nikde nebol.Okolo nás bolo strašidelné ticho.Občas zahúkala sova a ja som sa takmer vždy mykla.Avšak som sedela pri Harrym,ktorý ma ochraňoval jeho pevným telom."Poznáš tak krásne miesta."Začala som sa rozplývať.Po celú tu dobu som nemala čo povedať.Netušila som prečo mi takéto miesta ukazuje a vlastne,bola som za to rada.Konečne mi ukázal aspoň kúsok zo seba.
"Vyhľadával som ich.Na základnej som bol veľký samotár.Ale keď sa mama chcela zbaviť myšlienok na otca,tak sme sa presťahovali do Springfieldu.Je tam nuda,ale stále tam mám kamarátov a mamu.Najradšej by som sa vrátil sem,ale celé to je tak zložité Lauren.Vždy sa snažím zabudnúť,ale moja myseľ nechce.Nedokážem zaspávať,lebo mi myseľ vždy pracuje a ja premýšľam nad vecami,ktoré snáď nejsú ani možné."
Nechala som ho rozprávať.Tušila som,že to nemá ľahké .Síce mi nikdy nič o sebe nechcel povedať,ale všetko bolo na dobrej ceste.Odhaloval mi jeho spomienky a svetlé myšlienky,zážitky."Otec začal piť.Automaty,štetky a alkohol.Mamu to bolelo.Babka trvala na tom,aby sme od neho odišli.Mama nechcela,strašne otca milovala.Videl som to na nej.Nedokázala sa na neho hnevať a ani po ňom kričať.Len plakala a plakala.Snažil som sa stáť pri nej,ale ani ja sám som to nezvládal."Snažila som sa prehovoriť,už som otvárala ústa,ale Harry ma prerušil.Počúvať ho bolo lákavé,tak som ho nechala naďalej rozprávať.
"Keď otec mamu podviedol ,tak ona-ona bola na dne.Nespávala ,nejedla,nerozprávala.Staral som sa o ňu.Na chvíľu to vyzeralo s ňou veľmi zle.Avšak jednej noci ma zobudila a vzala preč.Potom sme začali nový život.Rozvody a vybavovačky.Napriek všetkému sme sa dali dokopy a ja som sám sebe sľúbil,že už nikdy nebude taký,aký som bol.Darí sa mi to a som za to tak rád.Normálny život a normálny ľudia."
"Prežil si si toho veľa,ale to ťa urobilo silným.Chápem tvojmu chovaniu a som neskutočne rada,že si mi prezradil tak dôležitú časť z tvojho života."Harry sa ale zasmial.To ma prinútila sa zamračiť.
"Si tak naivná Lauren."Vydýchol si a opäť sa zasmial."Čo ti príde vtipné?"Spýtala som sa podráždene."Vy všetky dievčatá ste tak hlúpe.Pozri na Kendall.Šuká s každným ,ale hlavne že sa do mňa zamilovala.Neveril som jej ani slovo.Ja nejsom schopný lásky,nie po tom ako som videl vlastnú matku s podrezanými žilami.Láska je zlo.Je to neuveriteľná hlúposť z filmov a jeden z pocitov,ktorý nechcem zažiť.Absurdné."Pokrútil hlavou s ironickým smiechom na perách.
Divila som sa jeho slovám.Zraňovali ma a vravel to tak,akoby to bolo naozaj.To čo vravel bolo reálne a mne to ubližovalo.Cítila som ako sa mi tvorila uprostred hrdla hrča,ktorej som sa nedokázala zbaviť.Našťastie som dokázala svoje slzy zadržiavať."Mali by sme ísť."Pokrčila som nos a postavila sa.Oprášila si rifle a začala kráčať smerom k autu.
Harry kráčal tesne za mnou ako som mohla počuť jeho kroky."Lauren?"Potichu ku mne prehovoril a ja som si pretrela moje vlhké oči a otočila sa na Harryho s úsmevom na perách.Akoby sa nič nedialo."Ano?"
Harry ale zostal stáť so zamračeným pohľadom.Skúmal a ja som to presne videla a to už len vďaka jeho výrazu.
Bez slov ku mne po chvíli pristúpil jedným veľkým krokom a začal ma bozkávať.Jeho chovaniu som nechápala,ale v bozkávaní som spolupracovala.Jeho pery boli pre mňa blahom a tá jeho vôňa mi bila rovno do nosa.
Naše bozkávanie neustálo.Práve naopak.Harry ma chytil popod zadok a nasadol so mnou do auta.Obkročmo som sedela na ňom a spoločne sme začali vydychovať.
Naše oči sa stretli a zreničky sa zvätšili.Smútok a zlosť nahradila vášeň a túžba.Harry ma chytil za boky a opäť sa prilepil na moje pery.Pomedzi bozkami som zavzdychala.Naše rozkroky sa dotýkali vďaka tomu ako Harry pohyboval mojími bokmi."Harry."Zavzdychala som znovu.Ale on sa len uškrnul a perami prešiel na môj krk.Začal mi sať pokožku,čo ten pocit v mojom podbrušku len podporoval.
Bolo to celé tak vzrušujúce.Naše vzdychy sa prerývali.Naše rozkroky sa stále o seba optierali."Lauren,čo to len robíš."Vzdychol mi do krku na moje vlhké miestečka ,ktoré pred tým sal a bozkával."Čo to robíš ty Styles."Otvorila som oči a Harry sa na mňa uprene díval."Vychutnávam si ťa."Awww.Zavrčal eroticky a znovu sa jeho pery presunuli na tie moje.
"Keby v tom ešte chvíľu pokračujeme,tak som.Ale nechcem mať od toho boxerky."Odtiahol sa a prehovoril.Chvíľu sme na seba zmätene hľadeli,nakoniec sme však vypukli v hlasný smiech."Nehovor,že ty si skoro nebola."Opäť som počula ten jeho zvonivý hlas,ktorý vždy dokázal pohľadiť moju dušu."To sa asi nikdy nedozvieš."Zosadla som z neho a sadla si na svoje miesto.Harry ma chvíľu prepaloval pohľadom.Mňa to však netrápilo a nevenovala som tomu pozornosť.Práve sme spáchali niečo sexuálne,čo som absolútne nečakala,ale moje srdce mi nahováralo,že to bola správne.
Tak?Čo poviete na túto trochu perverznú časť?Páčila sa?
Úprimne si myslím, že som naplnila túžby dievčat, ktoré tento príbeh čítajú.Budem teda za to veľmi rada.
Znovu vám musím poďakovať za viac ako 15k pozretí.Ľudia vy mi robíte tak neskutočnú radosť!😍 Takže znovu a ako vždy vás prosím o ten vote,je to pre mňa dôležité, aby som vedela či sa vám časť naozaj páčila a takto ste aspoň aktívny.Samozrejme nezabudnite na koment, teším sa na vaše názory 😘😘😘💗💗💗
YOU ARE READING
Styles Mania (FF-H.S.) *DOKONČENÉ*
FanfictionPresťahovala sa a začala nový život na novej škole,kde boli dvaja najpopulárnejší chlapci,ktorí sa nenávideli a súperili medzi sebou.Oboch spoznala a zistila čo sú zač.Obaja boli veľmi odlišní, ale nakoniec zistila že sú obaja rovnakí a to kvôli jed...