"Videla som dobre alebo ste sa spolu rozprávali?"Rýchlo ku mne podišla Care a ja som musela mávnuť rukou."Kašli na to."Svoj pohľad som venovala obrazu na ľavej strane od nás a ani sa nechcela pozrieť pred seba."Čo sa stalo?"Care mi chytila ruku a ja som len mykla ramenami."Naštval ma,stačí?"Care sa začudovane pozrela na Harryho ale on si jej pohľad nevšimol a neustále niečo ťukal do telefónu."Kokot."Vyšlo z jej úst a zamračila sa."Care!"Napomenula som ju a ona sa na mňa tak nevinne pozrela."Nemôžem len mávnuť rukou nad takým..."
"Stačí povedať že je to idiot ale kokot už je dosť."Prevrátila som očami a opäť zanadávala nevedomky.Znovu ma moje svedomie prefackalo a ja som si radšej odpila z drinku,ktorý sme si objednali.Pred nami sa zjavila chudá postava Harryho matky a našťastie sa posadila tak aby som na neho ani nevidela.
"Takže počuj.Každý kto má 18 plus sa môže prihlásiť na zájazd.Neplatí sa veľa ale tento rok by som tam chcela ísť keďže minulý rok som ešte ísť nemohla pretože až po zájazde som mala 18.Tak sa chcem spýtať či by si šla a boli by sme spolu.Robili by sme tam aj prax a dostali za to slušné peniaze."S iskričkami v očiach mi Care rozprávala o zájazde so školou a ja som jej hravo na to prikývla.Rada by som niekam vypadla hlavne čo by sa týkalo toho zájazdu by tam bolo super a spoznala by som aj iné miesta na svete a taktiež aj nových ľudí.Ale snáď tí noví ľudia budú milší než Styles.
"Fajn a kde to vlastne bude?A kedy hlavne."Care sa na chvíľu zapozerala do telefónu a ukázala mi aby som chvíľu počkala."No takže bude to o dva mesiace a je to v Londýne.Budeme ubytované v jednom hoteli s piatimi hviezdičkami a budeme tam mať raňajky,obed a večeru.Pracovať budeme 4 krát do týždňa a musíte si odrobiť za mesiac 80 hodín a dostaneme za to 700 dolárov."Dočítala text napísaní v telefóne a ja som sa musela zamyslieť.Naozaj to stojí za to."Na koľko tam chceš ísť?"
"Neviem podľa toho na koľko by ma pustili rodičia ale môžeš tam byť maximálne 4 mesiace.Ale mne by stačili také dva alebo aj ten jeden.Potom koncom školského roka sa ide na zájazd do tropických krajín."Mykla plecami a taktiež si odpila z drinku."No tak ja som čakala niečo horšie ale z toho čo si mi prečítala to vyznelo fajn.Najmä si viem predstaviť byť s tebou na jednej izbe."Zaškerila som sa a Care sa zaškerila tiež."Je to super predstava.Najmä Londýn mám rada a Európu som chcela už dávno navštíviť.Len ty možno dostaneš inú prácu alebo niekde inde vieš.Ja budem asi tiež mimo takže sa uvidíme iba pár krát do dňa."
"Vlastne akú prácu tam môžme robiť?"Care sa opäť pozrela do telefónu a začala v ňom niečo ťukať až sa znovu nadýchla a celú vetu prečítala na jeden nádych."Študenti majú možnosť sa zamestnať v hoteli,bare,reštaurácií a dokonca aj v kancelárií."Vydýchla a ja som jej len s úsmevom prikývla."Musíme tam ísť."Nadšene Care zatlieskala a dopila svoj drink.Ja som ten svoj rýchlo dopila tiež a rýchlo sme vyšli z kaviarne.
"Neskutočne ma hnevalo že nám Styles bol za chrbtom.Ja len dúfam že tam nepôjde."Povedala a ja som s ňou musela len súhlasiť.S takými ľuďmi sa baviť nebudem najmä ak sú na mňa bez dôvodu hnusný."Nechápem čo má za problém a už vôbec prečo sa na nás celú dobu mračil."Mávala rukami ako splašená a opäť vytiahla jej telefón."On sa na nás pozeral?"Zaskočene som sa na ňu pozrela a on mi len prikývla a ukázala na mňa."No najmä na teba."Znovu som bola šokovaná.Pozeral na mňa?"Oci?Hej už sme tu.Dobre ideme tam."Rýchlo zložila a ja som ju následovala.
"Dobrý deň."Milo som pozdravila jej otca,ktorý vyzeral milo.Už sme naložili veci do kufra a Caroline si ku mne dozadu prisadla."Tak ako bolo dievčatá?"Milo sa opýtal a pozrel sa do spätného zrkadla."No pokúpili sme si pár nových vecí a Lau som povedala o tom zájazde kam tak veľmi chcem ísť."Care sa pozerala von oknom a nebola ani zaujatá tým čo vravela.Možno je s otcom pohádaná alebo je len unavená."Tak to je dobré."Uznal jej otec a prechádzali sme ulicou neďaleko tej mojej.Cestu naspäť si pamätám keďže sme presne takto šli aj taxíkom.
"Ďakujem za dnešok."Objala som Care a vyšla z auta.Z kufra som si vytiahla moje tašky a kufor poriadne zatvorila.
Vošla som do domu a už počula mamu ako s niekym telefonuje.Určite to bude nejaký chlap keďže sa až priveľmi smeje.Zrazu som vošla do kuchyne a mama mi hneď začala ukazovať aby som odišla.No jej nervózny pohľad som prehliadla a začala vybalovať niektoré veci,ktoré som kúpila.Predsa keby mám na niečo chuť alebo keby som príliš hladná a niečo by som si chcela urobiť.Zatiaľ mama sa len usmievala a len prikyvovala.Vedela som že to je chlap."Dobre už musím ísť.Ano bude to platiť tak sa maj."Usmiala sa posledný krát do telefónu a keď zložila sa na mňa zamračila a nahodila ten jej vyčítavý pohľad."Povedala som ti aby si šla preč.Nepotrebuješ počúvať moje osobné hovory."Iba som nad ňou pretočila očami a schovala pukance do skrinky.
"Mňa to ani nezaujíma lebo určite to bol nejaký chlap a netrápi ma to.Takže si toľko nefandi."Vyšla som z kuchyne a vykráčala schody.Mama vyzerala byť zmätená zrejme mojími slovami ale to ma nezaujímalo.Len ma trápilo to že ako normálna mama by mohla byť úprimná a narovinu mi povedať kto to bol.Vždy som chcela mať taký kamarátsky vzťah s mamou ale nikdy sa tak nedialo.Ona samú seba vždy brala ako niečo viac než mňa.Akoby som bola jej podriadená.
Vošla som do kúpeľne a všetky nové veci hodila do špinavého aby som si to mohla oprať.Chcela by som si predsa tie šaty vziať v piatok.Všetko som hodila do práčky a nakoniec sa rozhodla pre sprchu.
Zišla som dole a zo skrinky si vybrala čipsy.Tie som nasypala do veľkej misy a odišla do izby.Nakoniec som zhodnotila že by som si mohla pozrieť nejaký pekný film a potom ísť spať.Predsa musím využiť to že sa nemusím učiť ale aj napriek tomu chodím do školy.Na stránke som si našla niekoľko filmov no nevedela som ,ktorý si mám pozrieť.Vybrala som si jeden,ktorý ma zaujal aj názvom-Ako byť single.Hneď som naň klikla a už to aj začínalo.
Film ma naozaj zaujal ale koniec mohol dopadnúť predsa inak.Vždy keď dopozerám nejaký najmä romantický film a skončí sa zle ma to začne deptať a začínam si vymýšľať rôzne scénky ako by to mohlo asi vyzerať alebo akoby film pokračoval.No celá spokojná som notebook odložila vedľa postele a vybrala sa ešte do kúpeľne aby som si mohla umyť zuby.
Tvár som mala už odlíčenú a nič iné mi nezostávalo len popadnúť kefku a pastu.Začala som si umývať zuby krúživými pohybmi a už v stoji zaspávala.Hneď som vedela že moju únavu zapričinila Care a jej zbesilé nákupy.Nejsom teda tak zvyknutá nakupovať ale dnešok sa mi naozaj zapáčil.Vypláchla som si ústa a tvár si utrela do môjho čierneho uteráka.No musela som sa ešte obzrieť v zrkadle.Proste mi to nedalo a začala som si premeriavať tvár.Nakoniec som si však už len prečesala vlasy a vošla do izby ,v ktorej bolo príjemné teplo.
Rýchlo som skočila do postele a zakryla sa takmer až po bradu a zatvorila oči.
Časť venujem svojej najväčšej podpore KayyyeSk
Tak čo vravíte na túto časť?Celkovo ju Lau trávila s Caroline a neudialo sa nič také dôležité sa dá povedať.Ale zase nebola to taka nuda,pretože Care nieje len taká kamarátka.
Teším sa na vaše votes a komentáre 😍😍😘💗💗💗
Ešte jedna vec.Ak by ste si chceli dať urobiť cover tak mile rada vám ho spravím.Len mi treba napisat do správ.
YOU ARE READING
Styles Mania (FF-H.S.) *DOKONČENÉ*
FanfictionPresťahovala sa a začala nový život na novej škole,kde boli dvaja najpopulárnejší chlapci,ktorí sa nenávideli a súperili medzi sebou.Oboch spoznala a zistila čo sú zač.Obaja boli veľmi odlišní, ale nakoniec zistila že sú obaja rovnakí a to kvôli jed...