Po mojích nohavičkách začal jazdiť takmer bez prestátia.Bol to neuveriteľný pocit.Bola som tak mokrá tam dole a cítila som sa tak zvláštne."Ak mi toto dovolíš Lauren, nikdy na to nezabudnem."Oblízal si pery a prstami zašiel za lem mojích nohavičiek.V tej chvíli som spanikárila.Nevedela som, či to chcem.Nevedela som či chce mať so mnou sex.Ja som nikdy nič také nerobila a tak som sa hanbila.
"Harry."Dotkla som sa jeho ruky, ktorú pomaly zasúval pod moje nohavičky."Ja-ja."Môj hlas sa stratil.Našťastie Harry pochopil čo som tým myslela a ruku rýchlo vytiahol a napravil mi šaty."Prepáč."Nervózne sa poškriabal na zátylku a vykráčal von zo spálne.Ja som tam zostala ležať zazerajúc na dvere v ktorých práve zmizol.
Nakoniec som sa rozhodla pre odchod.Zo zeme som si vzala topánky a vybrala sa von.Harry bol v kuchyni a pil z pohára.Len som sa na neho pozerala a dúfala v to, že si ma v tejto chvíli nevšimne.Už som len otvorila dvere a rýchlo ich zatvorila.
"Lauren?"Započula som hlas Caroline z vedlajšej izby."Doriti!"Zanadávala som pre samú seba a potichu zatvorila vstupné dvere."Ano?"Zakričala som naspäť.Avšak to by nebola Caroline, keby nieje zvedavá.Vošla do obývačky, kde som stála s mojími vecami v rukách."Čo sa stalo?"Bola zmätená rovnako ako ja.V očiach mala obavy a taktiež rukou ukázala mojím smerom."Nechcem o tom hovoriť."So slzami na krajíčku som sa odobrala do mojej izby a zatvorila za sebou.Hneď na to som z rúk pustila všetky moje veci a rýchlo sa vybrala do kúpeľne.
Dala som si horúcu sprchu, priam vraciu.Po nej mi na tele zostali červené stopy a docela ma to bolelo.Netušila som, čo sa vo mne zlomilo.Čo sa mi stalo.Ale láska k Harrymu ma ničila.Bolelo ma to, čím ďalej, tým viac.Moje srdce sa lámalo aj napriek tomu, že ma ešte neodmietol alebo neposlal preč.Dnešný deň pre mňa znamenal všetko.Vždy keď som s ním, tak sa cítim ako doma.Cítim to teplo domova a bezpečie, ktoré mi nikto nikdy nedal.Túžila som byť s ním a bozkávať ho.Lenže tu bol jeden háčik, Harry neveril na lásku.Každého od seba odtrhával, bojí sa a ja to chápem.
Nakoniec som sa v župane vyvalila do postele po sprche plnej rozmýšľania a nevnímania.Telefón mi zazvonil, nevšímala som si to.Tušila som, že to bude mama alebo Harry.Nevnímala som to.V pozadí som len počula ako mi hrala moja obľúbená pieseň od Rihanny- Love on the brain.Táto pieseň opisovala presne to, čo cítim.To čo sa deje medzi mnou a Harrym.
Nakoniec som sa rozspievala aj ja.Tá pieseň ma určitým spôsobom ukludňovala a čo viac, vedela som sa do nej vcítiť.Zrazu som túto situáciu zvládala skvelo.Svoje oči som zatvorila a vyvalila sa cez celú postel.Pozerala do stropu a so slzami v očiach spievala spolu s Rihannou.
Oči som mala tažšie ako som predpokladala.Napriek tomu som ich otvorila.Ihneď som to však oľutovala, keď sa mi pred tvárou mihla svalnatá ruka."Dobré ráno."Prstami mi prešiel po čele a uhladil vlasy."Čo tu robíš?"Prudko som sa posadila a pozrela sa na Harryho, ktorý sa znovu iba mračil.Sedel pri mojich nohách a rukou stále prechádzal po mojej ruke.Čudovala som sa, že som jeho dotyky necítila.Predsa jeho pokožka je tak hebká.Takto by ma mohol hladkať celý deň a bola by som spokojná.
"Naozaj sa ma na to pýtaš?"Iba som mu zmätene prikývla.Teraz som sa prebudila a zbadala ho, ako mi sedí pri nohách a hladká ma.Prídem si ako v sne."Neviem čo si čakal, veď som vstala len teraz."Ospalo som si pretrela oči a natiahla ruky do vzduchu, aby som sa trochu ponaťahovala."Chápem.Dnes máš prácu?"
"Ako každý deň."
"Dnes je sobota."V tom momente som na Harryho vyvalila oči."Ani nemám pojem o čase."Bola to pravda.Od kedy sme v Londýne, tak sa ani nepozerám na hodinky.Jednoducho mi to netreba.Je mi jedno kedy idem spať a vlastne aj kedy vstanem.Cítim sa takto dobre a aspoň sa vďaka tomu neobmedzujem."Fajn, tak vstaň a daj sa dokopy.Pôjdeme na raňajky.Teda na obed."Harry sa len uškrnul a postavil sa."Čo ak nechcem?"Nemala som chuť ani žiť, nie to ešte ísť s Harrym na nejaký obed."O tom pochybujem."Vyznel ako arogantný debil, ale hladná som bola, to musím uznať.
YOU ARE READING
Styles Mania (FF-H.S.) *DOKONČENÉ*
FanfictionPresťahovala sa a začala nový život na novej škole,kde boli dvaja najpopulárnejší chlapci,ktorí sa nenávideli a súperili medzi sebou.Oboch spoznala a zistila čo sú zač.Obaja boli veľmi odlišní, ale nakoniec zistila že sú obaja rovnakí a to kvôli jed...