Chapter 6

2.9K 172 7
                                    

Kráčali sme s Care po chodbe a meškali na hodinu.Zvonilo asi tak pred 15 minútami a ja som vedela že budeme mať prúser."Toto nieje dobrý nápad."Prešli okolo nás učitelia a zamračene sa na nás pozreli zatiaľ čo sme stáli pred triedou."Máš lepší nápad?Keď nechceš nemusíme ísť na tú hodinu."Ukázala na dvere od triedy a ja som mykla ramenami."Dievča kde sa to v tebe berie."Pousmiala sa a nečakane otvorila dvere od triedy.Zrazu v triede zostalo ticho a ja som kráčala hneď za Care."Ale dievčatá.Kde ste boli?"Profesorka sa spýtala tú zákernú otázku a ja som len privrela oči.

Keď som sa obzerala po triede zbadala som Harryho ako sa na nás škerí.Tak jemu to robí radosť že meškáme?"Nepočuli sme zvonenie."Odkašlala si Care a sadla si na svoje miesto.Profesorka si len vydýchla a vrátila sa k výkladu."Nebola lepšia výhovorka?"Pretočila som očami a nahnevane sa pozrela na Care.Tá sa na mňa len nechápavo zahladela a pokrčila ramenami."Čo sa ti nepáči?"Prehodila a na chvíľu sa zapozerala na tabulu ,kde profka niečo písala."Táto bola trapná."Zamrmlala som potichu a Care si nervózne vydýchla.Zrazu vzala pero a aj papier,ktorý mala v taške."Tak si mala niečo povedať ty."Vyštekla na mňa a ja som cítila ako sa Connor zo stoličkou oprel o našu lavicu."Ale Lau má pravdu.Bolo to trápne."Prehodil Connor a ja som mu len prikývla.Takú výhovorku sme používali na základke nie ešte tu."Trhnite si obaja!"Zavrčala a postavila sa od lavice.Zo sebou vzala aj to pero a papier ale veci si tu nechala ,čo znamenalo že sa opäť vráti.Zrazu sa postavil aj Connor a nenápadne si ku mne prisadol.No ja som si všimla ako vražedne na nás pozerá Styles a ja som sa schovala za Connora aby som sa nemusela prizerať na Harryho tvár a taktiež aby on nevidel mňa.

"Tak dúfam že ten piatok ideš na sto percent."Prehodil a znovu sa usmial.Prečo musí mať tak pekný úsmev?Veď to nieje ani možné.Keby na ňom chcem nájsť nejakú chybu tak nenájdem.Tento chlapec je vzhladovo dokonalý."Slúbila som to už Care takže pôjdem."Prikývol mi a áno úsmev mu stále nemizol z tváre."Môžem ťa tam zviesť ak budeš chcieť."Navrhol mi a ja som nerada odmietala pretože v jeho prítomnosti sa cítim dobre ale..."Už som to slúbila Care a jej parte.Bere nás Liam."Connor našťastie chápavo prikývol a tak zvláštne sa na mňa zapozeral."Máš veľmi pekný úsmev."Zašepkal tesne pred mojou tvárou a srdce mi vynechalo jeden úder.Dokonca som zacítila tú červeň na mojích lícach a to som musela byť už červená ako paprika."Ďakujem?"Hanblivo som sa usmiala a pozrela sa na Care.Tá nám venovala pohľad a nebola zrejme dva krát nadšená."Mala by si sa usmievať častejšie.Len taká rada."Odrazu sa postavil a ja som započula zvonček.Konečne som si mohla vydýchnuť a Connor kde si zmizol.No Harry sedel na svojom mieste a vyzeral naozaj nahnevane.Všimla som si ako ruky mal v päsť a ja som mu radšej uhla pohľadom.

Už som to nevydržala a rýchlo chytila Care a ťahala ju von z triedy."Pome už Caroline."Prehovorila som pomedzi zuby a konečne sa objavila na chodbe.Napätie zo mňa opadlo a ja som sa mohla normálne nadýchnuť."Zrejme som ti ani nechýbala tak si choď radšej za Connorom."Odrazu na mňa vyštekla a ja som zostala len šokovane stáť na mieste.No našťastie som Care zachytila v správnej chvíli a pritiahla si ju k sebe.Bola veľmi zlatá keď žiarlila."No tak Car!Veď si odišla a Connor ma šiel otravovať ohľadom tej párty.Ja som mu len povedala že tam idem s tebou a s tvojou partiou."

"S našou."Opravila ma a nadvihla obočie."Tak s našou.Toho toľko.Poďme sa už najesť lebo som veľmi hladná."Opäť som ju potiahla a už sme kráčali smer jedáleň.

"To jedlo nevyzerá až tak zle."Zašepkala som Care a bola vďačná za to že aspoň to jedlo nejako vyzerá.U nás na strednej varili príšerne a na základke to bol sotva slabý priemer."No áno nevaria tu zle."Mykla ramenami a podala mi tácku.Stáli sme v dosť dlhej rade a zostávalo nám tak 15 minút na obed.Už som začínala byť nervózna.No ešte nervóznejšia som bola keď do mňa zrazu "omylom" narazila Kendall.Prešla si pomedzi nás a predbehla.Spoločne za ňou si vykračovala aj Hailey a za nimi Harry.Musím uznať že mal veľmi zvláštnu chôdzu ale dosť sympatickú.Hodila sa k nemu keďže mal dosť dlhé nohy."Neslintaj."Prešiel okolo mňa a stiahol si okuliare aby som mu videla do očí.Potom si ich znovu vysunul na nos a odkráčal k pultíku,kde sa obsluhovalo.

"Toto môžu?"Šokovane som sa pozrela na Care a tá vyzerala dosť naštvane."Je to Harry Styles baby.Môže si robiť čo chce."Pretočila očami a ja som sa musela uškrnúť.Iste ako inak.Harry Styles.

"Ďakujem."Podala mi obsluhujúca tanier s obedom a ja som jej rýchlo poďakovala a vykráčala z rady."Kam teraz?"Porozhliadala som sa po celej jedálni ale všetko bolo takmer plné."Liam a spol nechodia na obed?"Spýtala som sa Care a tá len pokrútila hlavou."Vedľa Kendall je volné."Vybehlo mi z úst a za to som si vypýtala vražedný pohľad od Caroline."Ani na to nemysli."Upozornila ma ježovito a začala kráčať po celej jedálni."Care!Lauren!"Rýchlo sme sa otočili za hlasom,ktorý nás volal a nemohol to byť nikto iný než Eliss.Care k nej rýchlo vzhliadla a kráčala k jej stolu.

Spoločne sme si sadli k nej a ona nám venovala jej zlatý úsmev."Nehovorila si že chodíš na obed."Naklonila sa k nej Care a Eliss len mykla plecami,akoby sa nechumelilo."Bola som hladná."

"Aha,takže naša Eliss bola veľmi hladná,povedz mi o tom viac."Care si oprela hlavu a za niekoľko sekúnd sme všetky štyri vybuchli do hlasného smiechu."Ty si riadne sprostá Care.Tebe asi už nikto nedokáže pomôcť."Zadrela Eliss a Care ju za to obdarovala riadnym úderom do ramena."Nemohla som si to odpustiť."

"Veď ani ja."Ani som sa nemusela obzerať po jedálni a moje oči sa stretli s tými Harryho.Mal ich tak výrazné,tak pekne zelené.Vyzerali ako dva smaragdy.To je teda trapas.S úsmevom na celú tvár som sa na neho pozerala až mi nakoniec ten úsmev opadol.Lahostajne sa na mňa pozeral a nakoniec sa na mňa škaredo zamračil.Ako inak veď to je Styles.

"Rýchlo jedz Lau ak nechceš znovu meškať."Popohnala ma Care a ja som jej rýchlo venovala pohľad.Nahodila som svoj ospravedlňujúci výraz a dala si do úst kúsok mäsa."Ja pôjdem lebo Liam sa ma bude vypytovať kde som toľko bola."

"Čo ty máš s Liamom ty sučka čo?"Lišiacky sa Care zasmiala a poťahala ju za tričko."Nič len boli fajčiť a ja som nebola s nimi."Pri slove fajčiť som musela nadvihnúť obočie.Ešte som nemala kamarátov čo by fajčili."Inak ty nefajčíš?"Eliss mi ukázala cigaretu a ja som sa od jej ruky odtiahla."Ehm...Nie."Zavrtela som hlavou a pousmiala sa."S vami na tej párty bude teda nuda."Ako vstávala tak do mňa kamarátky drgla a potom odišla.

"Snáď ti nevadí že fajčia.Nieje to s nimi také zlé.Iba si občas zapália."Care sledovala moju tvár a ja som nechápala na čo mi to vysvetluje.Fajčia tak nech fajčia mne to mohlo byť jedno."Care mne to je úprimne jedno.Hlavne že sú v pohode."Mykla som plecami a s nadvihnutým obočím sa pozrela do taniera pred Care.Mala ho úplne prázdny a ja som ho mala takmer plný.Vôbec mi z neho neubúdalo."Radšej už poďme lebo ako vidím ty toho veľa nezješ."Uškrnula sa a ja spolu s ňou.

"Ešte idem na vecko."Oznámila som jej a zabočila do prava a vstúpila na záchody.Nikto tam nebol tak som bola vcelku spokojná a stotožnená s tým keď ma tu niekto pretiahne.

Posledný krát som sa pozrela do zrkadla a umyla si ruky.S trochou vody som si pretrela aj krk a zbadala tú červeň na mojích lícach.Náhle sa po záchodoch ozval buchot dverí ale tomu som svoju pozornosť nevenovala.

"Nemusíš sa toľko upravovať veď sa nikomu páčiť nebudeš tak či tak."Zaznelo spoza dverí a bol to presne ten istý chraplavý hlas,ktorý patril Harrymu.Ani som sa na neho nepozrela pretože som zbadala jeho odraz v zrkadle a stál tesne za mnou.Táto skutočnosť ma rozrušila a rýchlo som prehltla na sucho."Tuto nemáš čo robiť.Nemyslím si že si žena takže chlapské záchody sú na druhej strane."Konečne som sa odhodlala sa k nemu otočiť.Taktiež som sa snažila nahodiť ten istý lahostajný pohľad ,ktorý venoval práve on mne.No pochybujem že sa mi podaril."Musíš stále odvrávať?"Teraz sa už mračil a jeho kútiky sa pohybovali do takého drzého úškrnu."Ano."Jednoducho som mu odovrala a on si oblízol svoje pery.

"Chceš ich ochutnať?"Ukázal na svoje ústa a ja som zostala v šoku.Predsa to že som sa na ne na chvíľu pozrela hneď neznamená že ho chcem pobozkať."Never si toľko.Nie!"Vrazila som do jeho ramena a vykráčala von zo záchodov.Hneď mi bolo lepšie a zrazu som pocítila úlavu.V jeho prítomnosti sa vždy cítim tak napäto a zvláštne.Nedokážem ten pocit opísať.

Tak loves čo na to poviete?Harry stále naťahuje našu Lau a pomaly sa to začne rozbiehať 😁

Určite mi zanechajte vote a koment a taktiež chcem vedieť váš názor 😘

Každej podpory si vážim a snáď sa tešíte na ďalšiu časť 💗

Styles Mania (FF-H.S.) *DOKONČENÉ*Where stories live. Discover now