Chapter 51

1.9K 119 6
                                    

Rozhodne si k tomuto pustite pesničku :)

Zastala som pri našej bránke.Zostala som hľadieť na auto zaparkované pred domom.Bolo mamine.To mi vyčarilo úsmev na perách.Nevidela som ju takmer dva týždne,teda od Nového roka.

Bez zaváhania som otvorila dvere a zacítila sladkú vôňu.Určite niečo dobré varila alebo piekla.Bez toho aby som sa vyzula som vošla do kuchyne.Mala som pravdu.Stála pri sporáku a čosi miešala varechou."Mami."Vrhla som sa na ňu zo zadu.Po chvíli som opäť započula jej smiech,čo sa tak často nestávalo."Ahoj."Pozdravila ma pomedzi smiechom a otočila sa mi čelom.Objatie mi opätovala a ja som konečne cítila to čaro.To medvedie objatie od mojej mami plné lásky a bezpečia.

"Tak ako bolo v škole?"Spýtala sa predo mňa položila polievku."No zle."Mykla som ramenami a bola dosť zničená a vcelku sklamaná."To už prečo?"Posadila sa vedľa mňa a sledovala ako si vkladám lyžicu do úst.

"Môžeš hádať."Videla som ako chvíľu rozmýšľala,nakoniec sa však zamračila.Bolo mi jasné,že vie o koho sa jedná."Zas ste sa pohádali?"

"Od Nového roka sme sa pohádali niekoľko krát.Navyše nám profesorka oznámila,že na konci mesiaca bude stužková."Slovo stužková som nechcela ani len počuť."Pozvala som Harryho."Dodala som a všimla si ako mama vyčkáva.

"A ďalej?"Spýtala sa po chvíli."Odmietol.Ale to by nebol Harry keby ma neodmietne hnusným a zákerným spôsobom ako to vie len on.Vlastne čo som si to myslela?Povie mi áno a potom si vpadneme do náruče?Vidíš mami som príliš naivná a myslím len na neho.Mám ho plné zuby ,ale napriek tomu mi chýba a chcem sa s ním rozprávať.Je to ako nekončiaca sa rozprávka a mne sa z toho pomaly točí hlava.Vieš si predstaviť ako sa môžem cítiť?Konečne niekto kto sa mi páči.Niekto komu som ochotná darovať moje srdce a on ho odmietne.Moja prvá zamilovanosť,moja prvá tajná láska."Nadýchla som sa a vzlykla.Mama ku mne podišla a začala ma objímať.

Slzy sa mi začali tlačiť von,akoby samé od seba."Nedokážem vďaka nemu zaspávať.Nedokážem kvôli nemu jesť,premýšľať.Som slabá a už neviem čo s tým robiť.Celé to je tak silné a ovplyvňuje to priveľmi moje konania,srdce,pocity,zmýšľanie."Opäť som zavzlykala.Mala som potrebu sa vyrozprávať.Potrebovala som mamu a to všetko na mňa doliehalo zo všetkých strán.

"Je toho na mňa veľa."Skončila som s preslovom.Zatiaľ ma mama utišovala v jej náručí a hýčkala.Bola som tak slabá a nezmohla som proti tomu nič.Možno som pochopila to,že sa začínam vďaka týmto pocitom deptať.

"Neplač prosím."Prehovorila po chvíli mama,keď môj plač neutíchal."Ja viem čo cítiš zlatíčko,lenže musíš pochopiť ,že takto to má byť.Prvá láska vždy najviac bolí a v tvojom prípade prišla až príliš neskoro.Mala by si to Harrymu povedať a vysvetliť mu o čo sa jedná."Začala som krútiť hlavou."Nie mami to nemôžem.J-j-ja keď mu to poviem,tak bude chcieť na mňa zabudnúť."Koniec.Ona sama nevedela čo robiť.

Chvíľu sme ešte sedeli v objatí až som neskončila s prejavom emócií a plačom."Pozri sa na mňa."Prehovorila a ja som tak urobila.Dívala som sa do jej orieškových očí a čakala čo povie."Neprestávaj Lauren.Miluj ho naďalej.Ja som to presne robila s tvojím otcom a on sa nakoniec vrátil.Ja ti len chcem povedať aby si zostala silná.Je mi jasné,že to už nedokážeš zmeniť.Ak to tak cítiš,tak city nepotláčaj.Ver tomu,že skôr či neskôr zmení názor a začne k tebe niečo cítiť.Je mi jasné ,že toto už nieje tá pubertiacka zamilovanosť."Nakoniec mi venovala bozk na čelo a pohľadila ma po tvári.

"Tak a teraz sa choď umyť.Naložím ti druhé a pozrieme si nejaký film.Buď silná ,dievčatko moje."Podpora od mojej mami bolo to najlepšie,čo sa mi za posledných pár dní mohlo stať.

Spravila som tak ako mi mama povedala.Umyla som si tvár a prezliekla sa do teplákov a trička na doma.Zbehla som dole a tam sme sa spoločne s mamou navečerali.Nakoniec sme si pozreli film.Až pokým nás neprerušilo hlasité zvonenie zvončeka.

Lenivým krokom som podišla k dveriam a ako náhle som ich otvorila,tak rychlo som ich chcela zatvoriť."Lauren!"Skríkol ma v zmätku Harry."No čo chceš?"Z nezáujmom v hlase som sa ho spýtala čakajúc na jeho odpoveď."Skočíme si na pizzu?"Spýtal sa s neistotou v hlase."Mamu mám po dlhom čase doma,takže nie."Nakoniec som pretočila očami a svedomie ma pobúchalo po pleci.Išlo mi to,bola som chladná rovnako ako on.Síce som v hlave mala veľa otázok,no radšej som sa ich nespýtala.

"Tak fajn,pozvem inú."Mrkol na mňa a vravel to so zjavnou iróniou v hlase."Užite si to!"Zakričala som ,keď podišiel k svojmu autu.Chvíľu ma prepaloval pohľadom,ale nakoniec nastúpil a odišiel.

"Kto to bol?"Spýtala sa mama."Harry."

"A?"

"A čo?"Nadvihla som obočie a mama ma šťuchla."Poslala som ho kade lahšie."Síce som vyznela akoby ma to netrápilo,no jeho slová ma opäť zasiahli.

"Dúfam ,že sa zdržíš na dlho."Prehovorila som keď sa film už skončil a v telke bežali len záverečné titulky."Zajtra musím opäť odísť.Od neho mám prácu bližšie a teraz nám chýba veľa ľudí."Pozrela na mňa ospravedlňujúco."To je v poriadku,len mi nechaj ešte pár korún na jedlo."Mama mi bez slov prikývla a postavila sa.

Nakoniec sme sa rozlúčili a obe šli spať.

Taká vcelku dojímavá časť,čo poviete?Nebojte sa v ďalších bude Harry až ho budete mať plné zuby,takže sa máte na čo tešiť 😘

Ďakujem vám za votes a pozretia,naozaj to pre mňa veľa znamená 💗 Určite ma nezabudnite podporiť znovu a dajte mi ten vote,aby som vedela ako sa vám časť páčila a určite zanechajte komentár 💗💗💗

Styles Mania (FF-H.S.) *DOKONČENÉ*Where stories live. Discover now