Chapter 7

2.7K 150 12
                                    

"Slečna Collins.Čakáme iba na vás."Vošla som do triedy a hneď na mňa pristálo niekoľko očí mojích spolužiakov a triednej ."Prepáčte bola som si odskočiť."Zamrmlala som a prešla okolo nej.Od hanbi som sa radšej pozrela do zeme a namierila si to na moje miesto.Za to môže Harry.To ten ma toľko zdržal."Boli ste na záchodoch 10 minúť?"Opýtala sa ma a zamračene na mňa hľadela.To som tam bola toľko?Ako to je vôbec možné?Potichu a bez slova som si sadla a Connor sa len uchechtol.No ten mi tu ešte chýbal.Otrávene som vydýchla a všimla si ako sa ku mne otáča.

"Zavri zobák."Vybafla som naň a on sa okamžite otočil a svoj pohľad venoval tabuli."Nie naozaj kde si toľko bola?"Priblížila sa ku mne Care a snažila sa šepkať."Veď som ti hovorila že idem na vecko."Mykla som ramenami a nechápala čomu ona nechápe.Celkom zamotené ale nechcela som jej hovoriť ako mi tam vletel Styles a opýtal sa ma či chcem ochutnať jeho krásne,hebké pery v tvare srdca.Kašlať na neho.Prečo vlastne vediem boj s mojím podvedomím?Možno preto pretože si myslím že je v ňom aspoň kúsok dobra.

Túto myšlienku som hneď zahnala a snažila som sa sústrediť na výklad profesorky.

Na konci hodiny nám začala rozprávať o niekoľkých exkurziách a taktiež aj o zájazde.Počúvala som ju vcelku pozorne keďže ma ten zájazd dosť zaujímal a už som sľúbila Care že pôjdem s ňou.Aj keď som to mame ešte nepovedala ale predsa len.Stačí keď jej to poviem neskôr.

Opäť koniec hodiny a ešte nás čakala jedna.Veselo som sa usmiala a už sa tešila keď prídem domov a lahnem si do postele.Som tak unavená že prestávam chápať každej jednej vete,ktorú Care vysloví.

"Pozri bola som sa pozrieť na zmeny a hádaj čo.Teda nehádaj lebo aj tak ti to poviem.Máme suplovanú a dokonca mámu tú najmilšiu profesorku.Takže budeme mať volnú hodinu."Zaksichtila sa a ja som sa nad jej nadšením musela len zasmiať.Bola naozaj veľmi zlatá."Tak čo dievčatá pripravené na tú najlepšiu párty v celom vašom živote?"Podišiel k nám Connor a opäť sa zaškeril."Moc si veríš Connor.Koľko ti to mám hovoriť?Nad Harryho párty nezvíťazíš."Dráždila ho Care a pri tom sa smiala na plné ústa.Ja som na ňu len nechápavo pozerala keďže som nevedela o čo sa jedná.

"Si veľmi vtipná Caroline.Už by si mohla dospieť."Zavrčal jej naspäť Connor a bolo od začiatku vidieť že títo dvaja sa nemajú v láske."Nerozplač sa."

"Prestaňte sa hádať.Ste naozaj ako malé deti."Nakoniec som prehovorila a oboch tak skrotila.Neznášam hádky.Žila som tak od malička len v hádkach a počúvať to aj v škole pre mňa nebola dva krát výhra."Jasne,prepáč."Posadil sa na svoje miesto a opäť zazvonilo.Do triedy vbehla profesorka celá vysmiatá s milým výrazom na tvári."Tak vitajte."

"Keďže máme poradu tak musím odísť ale ja verím že budete potichšie."Ako rýchlo prišla tak aj odišla a už jej nebolo.No pravdu tak vcelku nemala.Hneď ako zabuchla dvere tak sa tie dve slepice začali nahlas smiať.Všimla som si ako ich nenávistne Care sleduje so zamračeným pohľadom a mne bolo jasné že ich z celej duše nenávidí.

"Lau?"Opäť som započula Connrov hlas tak som sa naň otočila a nahodila zvedavý pohľad.Dokonca som si všimla v kútiku oka ako sa na mňa Harry zase mračí.Tak čo ho poprovokovať?Aj keď som mu zrejme lahostajná a nezaujíma sa o mňa.

"Prosím."Milo som sa usmiala a podoprela si bradu.Predsa Connor chcel aby som sa viac usmievala tak nech sa páči.Ako na podnose."Chcela by si ráno zviesť?Včera som si všimol ako si zastavila pri nejakom dome a začala si odomykať bránku ,tak mi bolo jasné že tam bývaš.Neboj nesledoval som ťa."Dodal a ja som sa neubránila smiechu.Bol naozaj zlatý."Jasné môžeš pre mňa dôjsť.Aj tak ma unavuje chodiť pešo."Mykla som ramenami a lišiacky sa uškrnula.Tento výraz som venovala Harrymu a letmo som sa na neho otočila.

Styles Mania (FF-H.S.) *DOKONČENÉ*Where stories live. Discover now