Po pár minútach počúvania môjho budíka som sa konečne rozhodla otvoriť oči a pohnúť sa.Ihneď som to oľutovala keďže som pocítila ostrú bolesť hlavy a opäť sa znehybnila.Bolo mi tak strašne zle.Rukou som sa pomaly natiahla pre telefón a vypla budík.V izbe nastalo ticho a ja som si vydýchla.So stuhnutým krkom som hľadela na strop a modlila sa aby ma to čo najskôr prešlo."Au."Zakňučala som pri ďalšom pohybe a rozhodla sa že sa nebudem naďalej trápiť.Začala som vytáčať mamine číslo rozhodnutá jej povedať že zostanem doma,pretože som chytila migrénu.Nič iné mi nechýbalo,fakt.
Pretočila som očami keď mama nedvíhala a začala byť nervózna.Prečo zase nezdvíha?Keď ju človek potrebuje tak ona tu nieje.Nakoniec to však zodvihla a ozvala sa do telefónu."No?"
"Mami dnes mi nieje dobre.Mám asi migrénu.Chcem zostať doma."Pozrela som sa na hodinky na stolíku a tie ukazovali presne osem."No tak si daj lieky a choď si lahnúť.Potom mi zavolaj teraz mám veľa práce."Bez zbytočných slov to zložila a ja som len nechápavo nadvihla obočie.Bolo tam čudesné ticho,neverím jej že je v práci,ale to už nieje moja vec.Ešte som sa rozhodla napísať Caroline aby o tom vedela.
Care prosím povedz profesorke že dnes neprídem.Nieje mi vôbec dobre.Po škole mi zavolaj :/
Čo že?Dúfam že na tú párty s nami pôjdeš.Do večera ti bude určite dobre :)
Neviem ešte ale môžem dúfať
Fajn,volám ti
Konverzácia bola krátka a nie zbytočne zdlhavá.Ja som telefón položila vedľa vankúša a opäť sa zababušila pod perinu.Oči som pomaly zatvorila a trochu sa pomrvila.Nakoniec som si zívla a pomaly sa ponárala do snov.
Zobudilo ma vyzvánanie telefónu.Už zase?Otrávene som sa preň natiahla a zodvihla to ešte so zatvorenými očami."Ano?"Opäť som si musela zívnuť a tentokrát som si pretrela oči a opatrne ich otvorila.Ale v tú sekundu som ich aj zatvorila keďže mi presne do tváre svietilo slnko."No konečne.Čo nevieš zdvíhať?Dole v kuchyni v tej krabičke mám lieky na silnú migrénu.Nakvapkaj si do vody maximálne dvadsať kvapiek.Počúvaš?"
"Ježiši mama,áno počula som.Idem na to."Isteže ma musí zobudiť.Práve vtedy keď mi volať nemá.Pozrela som sa na hodiny v telefóne a tie ukazovali skoro desať.To som mohla ešte spať.Keďže sa mi ešte nechcelo z postele,tak som ležala zakrytá až po uši a prezerala si každú sociálnu sieť.Na facebooku som zbadala ako Kendall pridala pozvánku na jej párty.Naozaj pozýva všetkých,som zvedavá koľko ľudí tam bude.No určite ich tam nebude málo.Najhoršie na tom je že tam bude Harry.Zase budem musieť znášať tie jeho pohľady.Nikdy som im ani nechápala a dokonca ani tým jeho úškrnom.Občas vyzerá akoby ma chcel niekde zatiahnuť a ... Aj keď ono by to možno ani nebolo zlé.Predsa už mám 19 a byť stále panna nieje až taká zábava.Svedomie ma bez zaváhania rýchlo prefackalo a ja som ľutovala to,že som vôbec na niečo takéto pomyslela.
Vzala som si na seba veľký huňatý župan a vyšla von z izby.V hlave mi ešte trešťalo aj keď už nie toľko,napriek tomu som nemala náladu ani žiť.Na stole som mala urobenú desiatu,zrejme mi ju robila mama ráno.Len som sa na žemlu zabalenú v sáčiku udivene hľadela.Čo sa stalo že mi urobila desiatu?Bez zaváhania som si ju vzala a zakusla sa do nej.Nebolo to až také zlé.
Nakoniec som si vybrala pohár a doň napustila studenú vodu.Pohladala som červenú krabičku a lieky,ktoré mi hovorila mama.Do vody som si nakvapkala pár kvapiek a do dna ju naraz vypila.Bolo to síce odporné ale ,čo by som neurobila preto aby mi bolo lepšie.Pohár som odložila a vybrala sa spoločne so žemlou do obývačky,kde som si sadla na náš veľký hnedý gauč.Tam som sa natiahla po ovladač ,ktorý bol na stolíku a zapla si televíziu.
Začala som prepínať až som narazila na zaujímavý film.Vcelku ma zaujal už aj názvom.Tak som popri ňom jedla a nenechala si uniknúť žiadnu scénu.
Film po hodine skončil a ja som bola spokojná.Konečne mi už bolo lepšie a zrejme za to môžu tie zázračné kvapky.Televíziu som vypla a opäť sa vydala do kuchyne.Nahliadla som do chladničky v ktorej takmer nič nebolo.Mama dokonca ani nevarila.Čo mám jesť?Ani som dlho nemusela premýšľať a už som sa naťahovala pre telefón.Rozhodla som sa že si objednám pizzu alebo také niečo.Dlho som ju nemala a dokonca mi to už chýbalo.
Najedená do plna som podišla k dresu a začala umývať riad,ktorý som dnes stihla zašpiniť.No odrazu som započula hlasný zvonček ozívajúci sa po celom dome.Okamžite som vodu vypla a utrela si ruky do utierky.Podišla som k dveriam.Osoba v nich ma prekvapila príchodom."No ahoj.Čo sa ulievaš zo školy?"Stál tam vysmiatý Connor.Veď predsa aj on má školu.Ešte nejsú dve takže?"Myslím že to isté sa môžem opýtať aj ja teba."Connor sa zazubil a podišiel ku mne.Vzal ma do objatia a ja som mu objatie opätovala."Poď."Pozvala som ho dnu,keďže mi bolo blbé s ním stáť v dveriach."Tak prečo nejsi v škole?"Zvedavo som sa na neho pozrela a on sa zatiaľ obzeral po našom dome."Nechcelo sa mi."Mykol ramenami akoby sa nič nedialo.
"Kiežby som to mohla robiť aj ja.Lenže ja by som to robila každý deň a zrejme by zo mňa nič nebolo."Obaja sme sa tentokrát zasmiali a spoločne sa posadili na gauč v obývačke."Ja viem.Ale chcel som sa ísť pozrieť čo sa s tebou deje.V škole som bol,len som odtiaľ odišiel."Opäť to hovoril akoby sa nič nedialo.V poriadku."To je milé od teba."Netušila som čo povedať,ale zrejme ho to dostatočne potešilo."Tak teraz keď viem že si v poriadku,by sme si mohli výjsť."V tom momente som na neho vyvalila oči."Zbláznil si sa?Veď mi je nevoľno.Zostávam doma."Naliehala som a vedela že som ho dostatočne presvedčila."Chápem nejsi na také veci."Pretočil očami a ja som ho skenovala pohľadom."Nie len nejsom ako ty."Vybehlo z mojích úst ani neviem ako.Zrejme to Connora zaskočilo ale nakoniec sa hrdelne zasmial."Asi máš pravdu."Poťlapkal ma a z vačku vytiahol svoj drahý Iphone."Prepáč."Rýchlo sa postavil a začal sa s kýmsi rozprávať.
"Prepáč ale budem musieť ísť."Rýchlo ma objal a ani som sa nestačila čudovať a už bol preč.Šokovane som stála na tom istom mieste niekoľko sekúnd až potom som započula naštartovanie auta.Vydýchla som si a opäť sa posadila na gauč.
Ďalšia oddychová ale najmä rýchla časť.Nieje moc dlhá keďže sa v nej neudialo veľa vecí,nechcela som aby ste sa unudili k smrti 😁😁😁
Tak áno opäť Connor.O Harrym pomaly žiadna zmienka nepadla až na pár.Každopádne v ďalšej časti by mala ísť opäť Lau s Care na párty ku Kendall.Tešíte sa?Ja rozhodne áno.
Určite ma poteší ak ma podporíte a dáte mi vote 👐 a určite mi nezabudnite napísať komentár 😘😘😘😘😘💗💗💗
YOU ARE READING
Styles Mania (FF-H.S.) *DOKONČENÉ*
FanfictionPresťahovala sa a začala nový život na novej škole,kde boli dvaja najpopulárnejší chlapci,ktorí sa nenávideli a súperili medzi sebou.Oboch spoznala a zistila čo sú zač.Obaja boli veľmi odlišní, ale nakoniec zistila že sú obaja rovnakí a to kvôli jed...