Chapter 20

2.2K 122 10
                                    

Zapípal mi mobil a ja som sa preň rýchlo natiahla.Caroline odišla zhruba pred hodinou a ja som zostala doma sama.Zase.Otvorila som si správy a našla jednu od neznámeho čísla.

Zabudla si si u mňa nejaké veci

Nemusela som ani dlho rozmýšľať nad tým kto to tak môže byť.Bol to Harry,kto iný.Jeho číslo som si rýchlo uložila a len nad tým mykla ramenami.Nech ich radšej spáli.Nepotrebujem ich naspäť.

Vybrala som sa do kúpeľne ,kde som si dala rýchlu sprchu a umyla si zuby.Bolo už neskoro večer a taktiež vonku bola riadna tma.Pomaly som sa chystala do postele s nečistým svedomím.Zajtra je zasa škola.No našťastie je zajtra štvrtok takže potom bude piatok a zase víkend!Yes!

Hravo som zdolala schody a vošla do kuchyne.Zrazu som započula buchnutie dverí a ja som vedela že to je mama."Lauren!"Začala kričať ,pritom som bola kúsok od nej."No?"Zodvihla som k nej hlavu a objala ju."Vybal tieto tašky prosím."Opäť nakúpila niečo na jedenie.Tašky som vzala do kuchyne a urobila presne to čo som mala."Ako bolo?"Spýtala sa ma a začala dychčať.

"Bolo super.Neustále som s Caroline."Mykla som ramenami a schovala krabice mlieka do chladničky."Tak to je super.Aspoň sa nenudíš.Čo škola?"Netušila som čo jej povedať,ale rozhodla som sa že jej o utorku nepoviem a ani o tom že som dnes zostala doma."No všetko v pohode."Zaklamala som.Dnes som v škole nebola,tak som ani nemohla vedieť ako bolo."Na víkend odchádzam preč.Šéf nás posiela do Anglicka."

"Wau,tak to ti držím palce.Zase budem doma sama ako prst."Otrávene som si vydýchla a tento život ma už naozaj prestal baviť."Tak si pozvi kamarátku."Povedala kludným tónom a vošla do kúpeľne,kde sa v tom momente zamkla."Super."

Zababušila som sa do periny a pomaly zatvárala oči.Bola som dosť unavená a mamin neskorí príchod ma unavil ešte viac.Opäť mi zapípal mobil a došli mi dve správy.Jedna od Connora a druhá od Harryho.

Connor:Myslím na teba,snáď zajtra dojdeš

Harry:To ti vôbec nechýbajú?Takže ich môžem vyhodiť hej?

Otrávene som pretočila očami a mobil len odložila pod vankúš.Toto je priam príšerné.Jeden je až moc milý a druhý je jebnutý.Hnevalo ma to ako sa ku mne obaja správali.Pre istotu som sa rozhodla oboch ignorovať a ak mi všetko výjde ako má,vyhrám nad mojím svedomím a všetko bude tak ako má.Predsa ja ich nepotrebujem k životu.Mám Caroline ,jedine tú potrebujem.

Ráno bolo opäť otrasné.Nehovoriac o tom ako zle sa mi v noci spalo.Nemohla som takmer vôbec zaspať a keď som zaspala,aj tak som sa len vrtela a rozvalovala po celej posteli.Rýchlo som si umyla zuby a natiahla sa pre kozmetickú taštičku.Z nej som vytiahla set na obočie a ľahký tóner.Nemala som vôbec chuť sa maľovať,tak som si vzala iba tieto veci a za tri minúty som bola prichystaná.

Z kuchyne som si vzala bagetu a vodu.Všetko som nahádzala do tašky a začali si obúvať podzimné boty čiernej farby.Hodila som rýchlo na seba koženú bundu a začala sa naozaj ponáhľať,keď som zbadala že je o 15 minút osem.

Kľúče od domu som si schovala do bundy a pozrela sa na mobil.Vykročila som na chodník a chvíľu sledovala čas.Fajn,to musím stihnúť.Do školy som nikdy nemeškala.Nikdy!

Bola som ešte dobrý kilometer od školy a šla som po chodníku popri domoch.Zrazu pri mne zastal čierny Range Rover a stiahol okienko na strane spolujazdca."Vidím že potrebuješ odvoz."Harry sa uškrnul a bojazlivo vyplazil jazyk.Počkať?Naozaj vyplazil jazyk?"Nepotrebujem."

"Zjavne nestíhaš.Máš necelých 5 minút."Uštipačne prehodil a okienko začal zatvárať."Idem,idem!"V zmätku som vykríkla a rýchlo k nemu nasadla."Ja som to vedel."Ešte chvíľu bude podpichovať tak to nedopadne dobre.Harry dupol na plyn a ani som sa nenazdala a boli sme pri škole.

"Ďakujem."Opäť som na neho zakričala a zabuchla dvere od auta.Snažila som sa poutekať aby som tú hodinu vôbec stihla.

Akurát keď som vošla do triedy zazvonilo.Caroline mi začala mávať z poslednej lavice a ja som k nej podišla a objala ju."Takmer si zmeškala."V dveriach sa objavil Styles a riadne ich zabuchol.Na čo ja som poskočila."Kľud pre Boha."Zaganila Care a zasmiala sa.Dnes vyzerala v dobrej nálade,zatiaľ čo tá moja bola na nízkej úrovni."Vidím že si sa vyspala dobre."

"Vcelku áno.Dokonca som vstala skorej ako som mala."Na chvíľu to vyzeralo akoby mala Caroline perfektný život."Tak trieda.Utíšte sa!"Do triedy vošla naša triedna profesorka,ktorá s nami vôbec nemala mať hodinu."Momentálne budem zastupovať pani Richtterovú."

"Aby som sa dostala k hlavnej veci,potrebujem aby ste sa utíšili."Po dopovedaní jej vety sa celá trieda stíšila a začala profesorku počúvať."Určite to mnohých z vás nahnevá ,ale bohužiaľ sa zájazd zrušil."Po triede sa začali ozývať nespokojné povzdychy a nadávky."Ale po novom roku by tu mal byť pán profesor Cherk.Ten vás tam vezme a polovicu z vás bude zaúčať.Takže Londým platí ale nie tento rok.Je mi to ľúto.Viem že ste sa mnohí už zahlásili aby ste sa dostali medzi prvých.Zoznam zostane čo znamená že tí ,ktorí sa prihlásili idú bezpodmienečne."Dohovorila a začala sa pozerať do hromady papierov.

"Kurva a ja som sa tak tešila.No nič musíme počkať.Veď Vianoce sú pomaly už tu.Potom Nový rok a nakoniec divoká silvestrovská párty."Ja viem tiež ma to naštvalo.Som zvedavá kto ma dnes ešte naserie."Zavrčala som a radšej si lahla na lavicu a na chvíľu zatvorila oči.V pozadí som počula profesorku ako niekoho napomína a mnohých žiakov,ktorý nevedel držať jazyk za zubami.

"Ale,ale.Lauren Collinsová.Kde mám zapísať to že si zaspala v škole?"Pozrela som sa na uštipačného Connora.Na chvíľu som sa musela zamračiť a predsa som sa ho snažila ignorovať.Predsa som si slúbila že budem ignorovať aj Harryho ale aj Connora.Od teraz.To ráno s Harrym neplatí."Fajn,ako chceš."Posadil sa prudko do stoličky,ktorá narazila na moju lavicu.

Caroline sa kde si vyparila cez obedovú prestávku.Ja som celú dobu preležala na lavici alebo čumela do telefónu.Nemala som chuť ísť ani na obed alebo opustiť túto stoličku."Tak som tu zlatíčko.Pozri tu som ti doniesla papo."Care podišla ku mne a pohladila ma po hlave.Potom si sadla vedľa mňa a pred mňa položila sendvič a kávu."Ďakujem ale nejsom hladná."Snažila som sa usmiať čo mi moc nevyšlo."Prosím Lau.Neviem čo sa deje,ale aspoň sa najedz."Vyzerala dosť zúfalo a už som nemala náladu sa prizerať na jej zvädnutý výraz.Do rúk som si zobrala sendvič a zakusla sa doň.Naozaj nebol zlý.Bol naopak chutný.

"Ďakujem moja dobrá víla.Zachránila si ma pred smrťou."Ironicky som sa zasmiala a buchla ju do ramena."Utíšte sa!"Profesor opäť vyvádzal a ja som sa stiahla.Znovu som urobila to isté,čo som robila celý deň.Lahla som si na lavicu a sledovala ako si Caroline čo si kreslí do zošita.

Opäť škola v tejto časti.Ale o tom to je nie?Tak ako sa vám časť páčila?Bola taká kludnejšia a v celku rýchla.Taká moja klasická oddychovka.

Určite mi dajte vedieť do komentárov váš názor a budem sa tešiť na vaše vote a aj komentíky 😘😘😘😜😜😜💗💗

Ale hlavne vám musím poďakovať za krásnych 1K videní.Je to priam neuveriteľné a naozaj vám za všetko ďakujem a hlavne si užívajte tých pár dní pred Vianocami.

Styles Mania (FF-H.S.) *DOKONČENÉ*Where stories live. Discover now