Zazvonilo na hodinu a do triedy vošla staršia profesorka.No tá nás neučila,tak zrejme musela zastupovať."Poďte so mnou."Ukázala a čakala kým všetci z triedy výjdeme.Cate ma držala okolo predpažia a vykráčali sme spoločne z triedy."Buďte potichu."Prikázala nám a my sme ju nasledovali.
Všetci vkĺzli do triedy a na nás sa nedostal rad.Pri Kendall a Hailey bolo miesto.No na kraji sedel aj Harry."Sadni si tam."Nabádala ma Care a ja som odmietavo začala krútiť hlavou."Choď už."Odrazu do mňa drgla a ja som si prudko sadla do stoličky vedľa Harryho.Ten mal len úškrn na tvári aj cez to že sa na mňa nepozeral.
Po chvíli sa na neho Kendall nalepila a začala mu bozkávať krk.Len som sa znechutene zamračila a bolo mi jasné že to robí naschvál."Pretiahni ho rovno."Zaganila Care a ja som sa nad ňou uchechtla."Kráska."Započula som Connorov hlas a zacítila ako sa ma dotkol.Telom mi prešli zimomriavky a opatrne som sa otočila a so mnou aj zvedavá Caroline.
"Hmm?"Povzdychla som si a všimla si Connrov výraz v tvári."Choď do piče Hill."Zrazu sa na neho otočil aj Harry a zamračene na neho pozeral.V očiach mu planul oheň nenávisti a ja som sa opäť bála že sa pohádajú."S tebou sa nikto nerozpráva Styles."Connor tiež nahodil ten zlostný pohľad a ja som si všimla ako Harry zatína sánku.
"Prestaňte obaja."Zamračila som sa aj ja a dotkla sa Connrovej ruky aby sa ukludnil.Zrejme to aj zabralo keďže sa jeho výraz uvoľnil a svoj pohľad venoval iba mne."Ale.Dievčatko nejsi náhodou drzá?"Začala Kendall a Care sa ku mne ihneď priblížila."Drž hubu ty štetka."Prehovorila Care a len to mi chýbalo aby sme sa tu skupinovo hádali."Čo si povedala ty suka?"Postavila sa Kendall a vražedne sa na Care dívala.Taktiež sa postavila a mala rovnako škaredý pohľad ako Kendall."Sadni si a začni si riešiť svoje problémy.Ako napríklad koho ošukáš ako ďalšieho a či to bude na kabínke číslo 2."Vyšlo zo mňa a postavila som sa medzi ne.Connor nás spolu s Harrym pozorovali iba s pobaveným výrazom a ja som započula silné odtiahnutie stoličky."Collins do riaditeľne!"Započula som drsný hlas a rýchlo som sa odobrala von z triedy.Nemala som problém s tým že ma poslala do riaditeľne.Skôr som mala problém s tým ako sa Kendall a Harry správajú.
Aj keď som dala Kendall dobrý odfajč.Presne vedela čo som mala namysli a to isté aj Harry.Robili to na toaletách v kabínke číslo dva.
"Ďalej!"Zaklopala som na dvere do riaditeľne a opatrne vstúpila.Dokonca ma začalo trápiť svedomie kvôli slovám,ktoré som vyslovila."Ale čo si praješ?"Riaditeľka prekvapene nadvihla obočie a milo sa usmiala."Poslala ma sem profesorka."Zahanbene som sa pozerala do zeme a začala sa naozaj hanbiť."Tak čo si urobila?"Založila si ruky a úsmev jej nemizol.
"Používala som nevhodné výrazy a kričala."Stále som svoj pohľad venovala svojím nohám a tým novým nohaviciam ,čo mám prvý krát na sebe."Ale prečo?"
"Pretože ma naštval spolužiak."Tentokrát som započula odsunutie stoličky a riaditeľka pristúpila ku mne."Tak nabudúce nech sa to nestane.Môžeš ísť."Prekvapene som sa na ňu pozerala ale nakoniec som odtiaľ rýchlo odišla.Bola som prekvapená tým ako zareagovala.To jej nevadilo že som niečo také urobila?
Vrátila som sa späť do mojej triedy keďže som si potom zašla do bufetu a taktiež na toaletu.Bola už dávno prestávka a trieda bola takmer prázdna.Sedeli tam len tie dve slepice,Care a Styles.Dokonca ešte pár spolužiakov,ktorých mená si nepamätám."Kde si toľko bola?Tak čo ti povedala?"Zakričala na mňa Care cez celú triedu hneď ako ma zbadala."Nič."Mykla som ramenami a usmiala sa na ňu."Ako to že nič?"Šokovane sa na mňa pozrela a založila si ruky vbok."Povedala som jej čo som urobila a povedala že nech sa to neopakuje.Nechala ma odísť."Sadla som si na svoju stoličku a odpila si z fľaše,v ktorej som mala vodu."Tak keby tam pošle mňa tak by som tam bola doteraz."Care si sadla vedľa mňa a trieda sa pomaly začala plniť žiakmi."Popravde som tam bola asi desať minúť.Potom som šla ešte na vecko a do bufetu."
"Ty máš teda šťastie.Ale to bude určite preto lebo máš tak milý ksichtík."Pokrčila nosom a chytila mi líčko."Au."Sykla som keď ma zaň zaťahala a Care sa len uškrnula.
"Vidíme sa večer dobre?"Care ma objala keď sme vyšli zo školy a ja som začala kráčať popri plote.Tešila som sa domov a aj na ten večer.Som zvedavá čo sa bude diať,keďže som na párty moc nechodila.Ale aj som sa bála.No strach ma nepohlcoval tak ako moja radosť.
Cesta bola zdlhavá a veľmi nudná.Bola som rada že som si do tašky zbalila aj moje slúchatká inak by som domov ani neprišla.Vôbec sa mi nechcelo chodiť pešo domov necelú pol hodinu ale čo mi tak mohlo zostávať.Konečne som zbadala môj dom a pridala do kroku.
Bránku som odomkla a otvorila ju.Následne som ju aj zatvorila a odomkla si dvere.Už od dverí som cítila tú vôňu a teplo.Rýchlo som si vyzula tenisky a ponáhlala sa do kuchyne.Z chladničky som si vzala džús a naliala ho do pohára.Celý obsah pohárika som vypila až do dna a opäť sa vrátila do chladničky odkiaľ som si vyhrabala niekoľko hrncov.Mama včera varila takže o obed som mala postarané.
Na tanier som si naložila ryžu so zeleninou a vzala si aj kuracie prsia so šťavou.Vložila som ich do mikrovlnky a nastavila ju na pár minúť.Ona sa rozozvučala a môj telefón tak isto.Rýchlo som sa poň natiahla a všimla si že mi volá mama.
"Ano?"Otrávene som si zívla a bola na ňu ešte nahnevaná kvôli včerajšku.
"Už si doma?"
"No hej prečo?"
"Tak tam máš jesť a umy si za sebou riad."
"Akurát si jedlo zohrievam a umyjem.Inak večer idem s Caroline von."
"To mi hovoríš až teraz?"
"Ano som s ňou dohodnutá."
"Tak dobre prídem až večer.Drž sa."
"Čau."
Mobil som položila na ostrovček a jedlo vytiahla.Konečne som sa mohla v pokoji najesť.Sadla som si na barovú stoličku a pustila sa do jedla.Popri tom som si samozrejme prezerala všetky sociálne siete a všimla si ako mnoho ľudí pridáva statusy so slovami ako veľmi sa tešia na Connrovu párty.
Connor mal pre mňa prísť okolo ôsmej večer.Už bolo takmer pol ôsmej a ja som si obliekala tie nové šaty čo sme s Care kupovali.Mala pravdu sadli mi výborne.Ešte som si vzala malú kabelku a hodila som si do nej pár dôležitých vecí.
Ešte pár krát som sa skontrolovala v zrkadle a upravila si vlasy.Spravila som si veľké beatch vlny a ešte ich zalakovala.Make up som nemala až tak výrazný aj cez to že som si spravila linku a naniesla nude konturku.
Nazula som si čierne lodičky a započula zvonček.Zhasla som svetlo v mojej izbe a zatvorila za sebou dvere.Rýchlo som zišla schody a vzala si ešte riflovú bundu.
Keď som otvorila dvere zbadala som hneď Connra a jeho Mercedes.Dvere od domu som zamkla a otvorila bránku aby som mohla ísť za Connrom.Stál pri bránke a žiarivo sa na mňa usmieval."Pristane ti to."Zašepkal keď som podišla k nemu bližšie a on ma vzal do objatia čo som nečakala.Ale objatie som mu opätovala a kráčala k jeho autu.
No čo vám poviem?Musím vás ponaťahovať.Takže párty bude až v ďalšej časti 😁 som to ja ale mrška,čo?
Nič špeciálne sa tu ale neudialo.Snažím sa príbeh čo najviac naťahovať aby mal čo najviac časti a aby ste boli v napätí.
Dúfam že sa vám časť páčila a určite mi nezabudnite zanechať komentár a vote 💗💗💗
STAI LEGGENDO
Styles Mania (FF-H.S.) *DOKONČENÉ*
FanfictionPresťahovala sa a začala nový život na novej škole,kde boli dvaja najpopulárnejší chlapci,ktorí sa nenávideli a súperili medzi sebou.Oboch spoznala a zistila čo sú zač.Obaja boli veľmi odlišní, ale nakoniec zistila že sú obaja rovnakí a to kvôli jed...