Prosím ,prečítajte si poznámku dole 😳
"Nechceš už náhodou ísť?"Spýtal sa ma Harry stojaci priamo nado mnou.Pomaly som mu prikývla a ledva si sadla,keďže ma pohltila únava.Už som videla ako budem vyspávať do neskorého obeda."Tak poďme."Ukázal rukou ,ale mne sa tak ťažko vstávalo."Nevidíš že ledva ide?Vezmi ju ty."Prikázala mu Ebby,ktorá pri mne zaspávala tiež.
Harry si len otrávene vydýchol a naklonil sa ku mne.Jeho pevné ale najmä silné ruky ma podobrali a už som bola na jeho rukách,presne v jeho náručí.Oči som napriek tomu zavrela znovu,keďže som ich mala ledva otvorené.
"Ďakujem ti."Zamrmlala som .Harry na chvíľu zastal a moje telo ovialo chlad.Nemala som už okolo seba deku.Jediné čo som mala ,bola Harryho bunda prevesená cez moje ramená."Zariadim aby sa s nami do školy nevrátil."Zavrčal a otvoril dvere auta.Položil ma na zadné sedadlá a ja som opäť zaspala.
Započula som buchnutie a následné rozbitie niečoho skleneného.To ma prinútilo oči rýchlo otvoriť.Posadila som sa na postel a začala sa obzerať.Pohľad sa mi naskytol na Harryho,ktorý mal na tvári nevinný výraz."Harry?"Spýtala som sa ho zmätene.Bola som vo svojej izbe a bolo ráno.On zostal so mnou?
"Prepáč,ja ti kúpim novú."Ukázal na polovicu z vázy,teda to čo z nej zostalo."Ako si ju mohol rozbiť?"Nechápala som tomu,keďže váza bola položená na stolíku."No ja,neviem."Mykol ramenami a začal zbierať sklenené kúsky."Nechaj to tak,ja to pozbieram."Zodvihla som sa a rýchlo k nemu podišla."Rozbil som to ja nechaj,tak.Au!"Nahlas zakričal a presne som vedela čo sa stalo.S Harryho prsta sa začala valiť krv."Si v poriadku?"Spýtala som sa zjavne blbú otázku.
Harry však kúsky skla pozbieral a hodil do koša.Podišla som k nemu a začala si obzerať jeho porezaný prst."Ošetrím ti to."Vytiahla som zo skrinky červenú krabičku a vytiahla odtiaľ dezinfekciu a náplasť.
"Trochu to bude štípať."Nesmelo sa pousmial a zadíval sa na jeho krvavý prst.Vatičku som mu priložila k rane a Harrymu sa na tvári objavil čudesný výraz."Prepáč."
"Pokračuj."Popohnal ma a nakoniec som mu to len zalepila leukoplastom."Lepšie?"Bez slov mi prikývol a nakoniec sa zaškeril.Potiahol si ma k sebe bližšie ,takže som mu stála medzi nohami."Ďakujem babe."Zavrčal a slovo babe zvýraznil.Po celom tele sa mi zjavila husacia koža a v podbrušku som zacítila neznámy pocit."Nieje zač."Nakoniec som sa nervózne usmiala a snažila sa od neho dostať."Nikam nejdeš."Potiahol ma za boky a ešte viac k sebe pritlačil.
Jeho hlava bola presne v tej istej výške ako moje prsia.Harry sa na ne chvíľu pozrel,ale nakoniec sa mi zadíval do očí."Chceš ma pobozkať?"Spýtal sa a jeho otázka ma vykolajila.Chcela som,ale nemohla som.Neisto som pokrútila hlavou a Harry svoje zovretie uvolnil.
Nakoniec sa obliekol a odišiel pár minút na to.Nemohla som mu predsa povedať áno,myslel by si,že k nemu niečo cítim.To som nemohla dopustiť.
Vrátila som sa do izby,kde som si lahla naspät do postele.Avšak som si všimla na stolíku neznámy predmet.Zrejme to bola Harryho peňaženka.Určite si ju tu musel zabudnúť nechcene.Aj napriek tomu,že to bolo neslušné som sa mu do peňaženky pozrela,ale nie kvôli peniazom.Iba kvôli jeho občianskemu.Potrebovala som zistiť kedy má narodeniny.
Bola som viac než len šťastná.Našla som preukaz,kde mal napísaný dátum narodenia.Bol presne za tri týždne.V pláne som mala niečo,čo by Harryho určite potešilo.Napriek všetkému som sa rozhodla mu peňaženku osobne vrátiť.
Kratšia časť síce,ale má niečo do seba.Teda to musíte uznať vy.
Určite pôjde Lau v ďalšej časti zaniesť Harrymu peňaženku a potom sa uvidí,čo sa bude diať ďalej.
Ale najskôr vám musím poďakovať 💗.Za všetky votes,komentáre a tým ktorý si pridali príbeh do reading listu.Som viac než len rada,že tento príbeh čítate a že vás baví.
Úprimne ma tento príbeh baví písať stále a stále a dúfam ,že sa to nezmení.Taktiež ma vaša podpora poháňa vpred.Takže ešte raz jedno veľké ĎAKUJEM 😘😘💗💗💗💗🎉🎉
أنت تقرأ
Styles Mania (FF-H.S.) *DOKONČENÉ*
أدب الهواةPresťahovala sa a začala nový život na novej škole,kde boli dvaja najpopulárnejší chlapci,ktorí sa nenávideli a súperili medzi sebou.Oboch spoznala a zistila čo sú zač.Obaja boli veľmi odlišní, ale nakoniec zistila že sú obaja rovnakí a to kvôli jed...