Chapter 10

2.5K 139 9
                                    

"Tak pripravená?"Pozrel sa na mňa s tým jeho úsmevom a ja som mu len váhavo prikývla.Už sme stáli pred jeho domom.Všade naokolo boli ľudia,veľa ľudí.

Z domu hrala hlasná hudba a všade naokolo boli opitý chlapci a aj dievčatá.Connrov dom bol naozaj krásny a z nejakého dôvodu býval na tej istej ulici kde Harry.Ja len dúfam že tu nebude.

Vošli sme do domu a hneď som stihla do niekoho vraziť.Snažila som sa všade obhliadať a hľadala som Care.Všade bolo toľko ľudí že som ledva videla pár krokov pred seba keďže predo mnou bolo dosť ožratých.

"Care."Vošla som zrejme do kuchyne a zbadala ju s pohárikom v ruke."Ahoj!No konečne už sme sa báli že kde si."Pretočila očami a vzala ma do pevného objatia."Kde sú ostatní?"Spýtala som sa jej a priblížila sa k jej uchu keďže tá hudba hrala naozaj nahlas.Lenže spoza jej chrbta som zbadala Kendall ale tá si ma zrejme nevšimla.Na sucho som prehltla a snažila sa ignorovať ten fakt že tu je."No chlapci sú zrejme v obývačke a Eliss neprišla."Mykla ramenami a zakričala na mňa.

"Poď."Ponúkla mi ruku a ja som si ju vzala.Tento dom som absolútne nepoznala ale ako poznám seba,tak viem že by som sa v ňom dokázala stratiť.Connor kamsi zmizol a od tej chvíle som ho nevidela.Dosť ma to sklamalo ale chápem to.Je to jeho párty a chce sa venovať hosťom."Ahoj!"Zakričal na mňa s úsmevom cez celú tvár Desmontt a Liam ma hneď bez slov objal."Ahoj."Zrazu mi zašepkal do ucha a ja som sa usmiala."No tak Liam stačilo.Nechaj ju už."Odstrčil ho Desmontt a rýchlo sa na mňa vrhol.Takmer som spadla ale niekto ma v pravej chvíli zachytil.V tých topánkach neviem udržať rovnováhu."Mala by si dávať pozor."Započula som chraplavý hlas a hneď som vedela že je to Harry.No keď som sa otočila tak ten mi bol už dávno otočený chrbtom a kamsi odchádzal."Páni."Zasmiala sa do široka a Care podala mi pohár."Napi sa už.My sme už dávno v náladičke a ty nič."Ukázala na mňa a ja som jej pohár rýchlo prijala.

Bez zaváhania som si tú horkú tekutinu naliala do úst a prehltla som.Na chvíľu ma zapálilo hrdlo a práve preto som urobila grímasu.Predsa nejsom zvyknutá piť no nebolo to až také zlé."Snáď nepiješ po prvý krát."Drgol do mňa Liam a uštipačne sa usmial."To zase nie."Drgla som ho naspäť a jeho úsmev sa o čosi rozšíril."Tak fajn.Nejdeme tancovať?"Natiahla pred seba ruky a všetci traja sme od nej ustúpili."Tak fajn."Urazene sa otočila a vybrala sa k niekoľkým tínedžerom,ktorý tancovali."Naozaj chceš tancovať?"Zakričala som na Care a ona mi len prikývla.Ja som sa postavila na kraj "parketu" a snažila sa nezavadzať.S pobavením som sledovala ako sa snaží Caroline pohybovať.Ale musím uznať že jej to vcelku išlo.

"Snáď sa môj vzácny hosť nenudí."Kto si mi zašepkal do ucha a mne nabehol mráz po celom tele."Nenudím."Otočila som sa na Connora a znovu nechýbal ten jeho úsmev."Chceš si zatancovať?"Celú si ma obzrel a oblízol si pery.Ja som urobila presne to isté.Mal na sebe červenú károvanú košeľu a tmavo modré nohavice.Vyzeral naozaj dobre."Nie."Nesúhlasne som zavrtela hlavou a Connrov úsmev o čo si klesol.V kútiku oka som zbadala vysmiatú Kendall.Mala na sebe šaty,ktoré dosť odhalovali ale za to sa zrejme nehanbila.Za ruku si viedla aj Harryho a taktiež sa pridali na ten "tanečný parket".

"Tak fajn."Potiahla som Connora za ruku a vybrali sme sa tancovať.Opatrne položil svoje ruky na moje boky a obaja sme sa začali hýbať.Potajomky som sa spoza jeho ramien dívala na Harryho a na to ako mu Kendall cucala krk.Fuj.

"Tancuješ dobre."Pochválil ma a ja som mala pocit že sa červenám.No keď som sa opäť pozrela Harryho smerom všimla som si ako sa na nás pozerá.Opäť sa mračil.Čo má za problém?"Ani tebe to nejde zle."Connor ma zatočil a pritiahol si ma k sebe ešte tesnejšie.Naše telá sa dotýkali a mne to prišlo veľmi divne.Nenápadne som sa od neho odtiahla a pozrela mu do očí,ktoré mu priam žiarili."Mala by si častejšie nosiť šaty."Opäť na mňa prehovoril a ja som sa zadívala na naše nohy a na to ako sme robili veľké krúživé pohyby.Pesnička takmer prestala hrať ale nahradila ju ďalšia a Connor ma pustil."Počkaj tu."Pustil mi ruku a rýchlo kamsi odišiel."Naozaj si tancovala s Connorom?A vlastne ako to že tu je aj Harry?"Podišla ku mne Caroline a objala ma okolo ramien."Neviem ale donesiem nám pitie."Na chvíľu som sa zapozerala na miesto kde pred chvíľou stál Connor ale nakoniec som sa pohla smerom ku kuchyni.

Po dlhšej dobe som ju našla a pozastavila sa pri stole s červenými kelínkami.Jeden som si zobrala a rýchlo sa z neho napila.Potom som zobrala ešte jeden a opäť ho vypila až do dna.Mala som v sebe primálo alkoholu na to aby som si mohla prestať všimať Harryho a tú jeho štetku.

Nakoniec som vzala jeden pohár pre Care a ešte jeden pre seba."Takže ty si ťaháš s Connrom."Opäť som započula ten chraplavý hlas a práve preto som sa bála otočiť."Kurva čo ťa do toho?"Prudko som sa otočila na Harryho,ktorý stál bližšie než som čakala že bude."Uvedom si s kým sa rozprávaš."Vyštekol naspäť a ja som sa snažila ho obísť."Pusti ma."Buchla som do jeho ramena a takmer vyliala všetok obsah pohárov.No Harryho som sa zbavila efektívne tak som to neriešila.

Podišla som ku Care,ktorá tancovala s akýmsi chalanom."Nechceš to pitie?"Podišla som k nej a zrazu som mala potrebu sa smiať."Ale áno."Náhle som ju chytila za ruku a odtiahla ju do ústrania."Kto to je?"Ukázala som smerom na toho chlapca s ktorým tancovala."Taylor."Mykla ramenami a rýchlo vypila obsah poháru.Nakoniec odo mňa odišla a ja som sama zostala stáť na mieste. 

"Tak čo cica?"Spýtal sa ma jeden nechuťák,ktorý mal v sebe alkoholu viac ako ja a to som za tu dobu, čo som tu iba pila.Ani neviem koľko je hodín ale domov prídem neskoro.Vlastne ako pôjdem domov?Prudko som vstala zo sedačky a hlava sa mi neskutočne zatočila.Len som vedela ako padnem a strápnim sa.Alebo ako sa nebudem vedieť postaviť keďže som ledva sedela.No pocítila som na sebe silné ruky,ktoré ma opäť zachytili."Zase ty?"Prehovorila som pomedzi zuby keď som zase zbadala Stylesa."Mohol som ťa nechať padnúť.To si chcela?"Drzo zaganil a ja som sa zmohla len na zamračenie."Nechceš ísť už náhodou domov?"Postavil ma na nohy a moju ruky si prehodil cez rameno."Ani náhodou."Zakričala som, čo som ani nečakala.Ani som nevedela stáť tak o čo som sa pokúšala?Byť najväčšou frajerkou?

"Ale ideš."Prehovoril a začal ma vláčiť."No to teda nie!"Snažila som sa od neho dostať ale on bol tak silný a ja som ledva pohla rukami.Zrazu zastal a tuho sa mi zapozeral do očí."Pôjdeš domov a už zavri ústa!"Zakričal dostatočne nahlas a ja som nasucho prehltla."Povedz že rozumieš."Prikázal mi a ja som sa zmohla len na prikývnutie.Mala som pred ním rešpekt ale rozhodne som nechcela aby ma zobral domov.Mama ma takto nesmie vidieť.

Posadil ma do auta a silno zabuchol dvere svojho Range Rovera.Podišiel na stranu vodiča a sadol si za volant."Nepil si náhodou?"Podozrivo som privrela oči a zapozerala sa na neho.Lenže on ma len ignoroval a po chvíli ticha som si založila ruky na prsiach a sledovala celý ten čas cestu.

Zrazu sme sa objavili pred mojím domom a mňa chytila panika.Harry vystúpil a zrejme mal v pláne ma vybrať z auta.Lenže hneď ako otvoril dvere na mojej strane som začala naliehať."Nie Harry nemôžem ísť domov."Snažila som ho presvedčiť no on ma začal odputávať."Prosím Harry.Mama ma zabije.Nemôžem."Zrazu sa mi pozrel do očí a chvíľu na mňa len tak hľadel.Nakoniec nervózne vydýchol a mne padol kameň zo srdca.Znovu mi zapol pás a dvere na mojej strane zabuchol.

Konečne tu bola tá vaša vysnívaná párty.Tak čo na ňu poviete?Asi nemám dostatočné skills aby som takéto udalosti opisovala ,ale snáď sa vám časť páčila.

Určite mi napíšte čo si o tom celom myslíte.Harry nám odviezol Lauren ani nevieme kde.Ale to sa zrejme dozviete v ďalšej časti.

Ak sa vám časť páčila tak mi prosím zanechajte ten vote😍 a pekný komentár,ďakujem 💗💗💗

Určite sa nezabudnite pozrieť na môj nový príbeh-THE MOST WANTED a taktiež na príbeh od QueenieesV-K MISSING.Tieto príbehy sú naozaj zaujímavé a určite by zaujali aj vás 😘

Styles Mania (FF-H.S.) *DOKONČENÉ*Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang