Vrátila som sa do triedy a tým som si vyslúžila spýtavé pohľady spolužiakov.Opatrne som si sadla na svoje miesto a Caroline sa na mňa už otáčala.Vedela som že ide vyzvedať."Dúfam že ťa Harry nebol pretiahnuť."Na tvári mala vážny výraz a ja som sa len ironicky uškrnula.
"Ani som ho nestretla."Mykla som ramenami a snažila sa ignorovať pohľady,ktoré na mňa Caroline hádzala.Možno vie že jej klamem.Teda čo to trepem.Veď ja jej neklamem len jej nehovorím celú pravdu.
"Takže budeme písať v štvrtok test vážení."Nakoniec zakričala profesorka a ja som si len otrávene vydýchla.Ako inak."Neznášam ekonómiu."Zaganila Care a ako je jej zvykom si sadla na lavicu keď profesorka odišla z triedy.Začala sa obzerať po triede a takmer každému venovala zamračený pohľad.
No po chvíli sa na jej tvári objavil úsmev ,keď v dveriach zbadala Eliss,Liama a Desmontta.Ja som sa na nich tiež usmiala a oni vošli do triedy."No čo ženy moje."Desmontt roztvoril ruky a tým nám naznačil že nás chce objať.Tak sme sa obe postavili a on nás silno stisol.
"Tak Lauren pôjdeš s nami?"Keď som sa odtiahla od Desmontta ,všetci sa pozerali práve na mňa a ja som nahodila nechápavý pohľad."Kam?"
"Zajtra je menšia párty u Kendall."Eliss žmurkla na Care a tá jej venovala vražedný pohľad."Cez týždeň?Kto robí párty cez týždeň?"Mykla som ramenami ale neprišlo mi to ako zlý nápad."Kendall si môže dovoliť všetko.Ešte k tomu má oslavu narodenín a jej ocko dovolil aby si nejakú tú párty urobila.Vstup pre každého."Začala ma presviedčať Eliss a darilo sa jej.Aj keď Kendall nenávidím.Ide predsa Care a keď ide ona tak aj ja."Tak fajn."Caroline sa zasmiala a Eliss poskočila na mieste od radosti."Nemusíte sa ale opiť do nemoty."Ozval sa Liam a oprel sa o Desmonttove rameno."Neboj sa ocko toho sa báť nemusíš."Šťuchla ho do ramena Caroline a slastne si kusla do pery.Čo to má byť?
"No dobre."Potichu sa uškrnula Eliss a opäť zazvonilo na hodinu."Matika."Otrávene som pretočila očami a z tašky si vybrala zošit a kalkulačku."Zase."Zaganila Caroline a do triedy vošla naštvaná profesorka.
"Okamžite sa všetci posaďte!"Zakričala tým jej ostrým hlasom a v momente nás začala vraždiť pohľadom."Na niečom sme sa dohodli!Hill do prvej lavice a Styles vedľa."Ouuu.V tom momente som ani jednému nezávidela a musela som sa nahlas zasmiať."Collinsová!Máte s tým problém?Kľudne sa môžte posadiť vedľa Stylesa."Zavrčala a ja som sa schovala za spolužiaka predo mnou."No poďme."Vložila si ruky vbok a vražedne ma prepalovala pohľadom.Nakoniec mi ukázala na miesto vedľa Harryho a ja som nechcene vstala a presadila sa."Držím palce."Care sa uškrnula a už teraz som bola v koncoch.
"Hmm."Čo si Harry zamrmlal keď som si k nemu sadala.Pomaly som sa prisunula bližšie k stolu."Ja nekúšem.Teda možno."Tentokrát sa uškrnol a pozrel na mňa.Jeho zelené oči prenikali do tých mojich."Takže žiaci odvorte si stranu 23."
"Budeš musieť mi požičať knihu."Povedal a moju knihu posunul do stredu stola.Ja som si iba odkašlala a iba kútikom oka pozerala do učebnice."Nechápem ako sa môžeš zahadzovať s tým sedlákom."
"A ja nechápem ako sa môžeš zahadzovať s tou kurvou."Mykla som ramenami a začala robiť cvičenie,ktoré nám zadala profesorka."Lenže do toho ťa nič nieje."
"Ani teba."
"Radšej drž ústa."Zaganil a ja som musela nadvihnúť obočie.Naozaj nevie ako sa správať k dievčatám.Radšej som držala ústa celú hodinu a snažila sa ho nevšímať.
"Styles vysledok."
"38"Odpovedal jednoducho a ja som vedela že na rad idem ja."Collinsová vysledok."Pochytila ma panika ale aj napriek tomu som prečítala vysledok,ktorý mi vyšiel."0,66."
"Zle.Ďalej.Broose."Nechápavo som sa pozrela do zošita a skúmala v čom som urobila chybu."Tuto máš mať toto."Harry sa nahol k môjmu zošitu a 3 prepísal na 3,6."Super."Snažím sa mu vyhýbať a tváriť sa že vedľa mňa nesedí a on sa ku mne nahne a omámi ma tou jeho skvelou vôňou."Vidim že matika ti nejde."Sarkasticky prehodil a ja som strácala nervy."Čo sa staráš?"Konečne zazvonilo a ja som sa prudko postavila zo stoličky.Pobrala som si svoje veci a utekala ku Caroline."Tak čo?"Spýtala sa ma s úškrnom."Je to kokot."Vyslovila som potichu a sadla si opäť na svoje miesto."Ja viem."Ozval sa chrapľavý hlas za mnou a rýchlo som sa otočila.Harry tam stál pri okne a chvíľu sa na mňa s úškrnom na tvári pozeral.Nakoniec na mňa mrkol a odkráčal von z triedy."Wau."Ozvala sa Caroline s otvorenými ústami.
"To som asi dosrala čo?"Poškrabala sa na zátylku a mykla ramenami."Neviem ako ty ale máme poslednú hodinu a potom ideme domov."Nadšene sa usmiala.
Po štvrtej hodine sme sa teda rozhodli s Care že si pôjdeme dať obed.Mama nenavarila takže som aj tak doma nemala čo jesť.Zobrali sme si tácky a pomaly sa posúvali."Už zase."Styles popri nás prefrčal aj s táckou v ruke.Ja som nad ním len pretočila očami."Myslí si aký je frajer."Zaganila Care a kuchárka jej podala tanier s jedlom.
Ja som taktiež podišla ku kuchárke a s jedlom na tácke som následovala Caroline."Sviňa."Zanadávala a ja som vedela prečo.Hneď vedľa nášho stola sedela Kendall,Hailey a Harry.Ešte k tomu aj Louis.Dozvedela som sa že Louis je priateľ Hailey.
S nechuťou do jedla som tácku od seba odsunula a odvrátila pohľad od ich stola."Aj mňa už prešla chuť do jedla."Care rýchlo zatvorila oči a viečka začala k sebe tlačiť.Ani sa jej nečudujem.Akurát sa Kendall olizovala s pánom dokonalým a jazyk mu pchala až do hrdla."Bleh."Caroline naplo a ja som sa rýchlo postavila a chytila aj ju.Začala som ju ťahať na chodbu aby sme si mohli vziať veci a ísť domov.
"Veď mu olizovala až črevá."Caroline si zakryla ústa a ja som znechutene súhlasila."Lauren."Započula som svoj hlas ,keď som zabuchla svoju skrinku.Otočila som sa k tomu známemu hlasu a zbadala Connora."Ako to že si nebol v škole?"Care sa začala vypytovať."Prídem dnes pre teba.Okolo piatej dobre?"Vyzeral že má naponáhlo,tak som mu len prikývla a on odkráčal preč."Počkať čo?"Care na mňa nahodila ten jej nechápavý pohľad a ja som sa pristihla ako sa usmievam."Čo si mi zatajila?"
"O nič nejde.Dnes ma Connor čakal pred domom a ospravedlnil sa mi.Povedal že to chce napraviť a že ma pozýva von.Prijala som to."Mykla som ramenami akoby to bola úplne normálna vec.Veď každý deň ma nejaký chapec pozýva von no nie?"No mohla si mi to povedať skôr."Videla som že ju to naštvalo a tak som ju rýchlo objala a venovala jej ľútostivý pohľad.
"Tak maj sa!"Zakričala Caroline a z diaľky mi zakývala.Ja som urobila presne to isté a už som sa hrnula do domu.
Tak čo poviete na túto časť?Dozvedeli ste sa pár nových vecí a už čoskoro sa Lauren stretne s Connorom.Tešíte sa?
A áno ...mali by ste sa hlavne tešiť na oslavu Kendall.Možno sa tam niečo udeje 😘😘😘
DU LIEST GERADE
Styles Mania (FF-H.S.) *DOKONČENÉ*
FanfictionPresťahovala sa a začala nový život na novej škole,kde boli dvaja najpopulárnejší chlapci,ktorí sa nenávideli a súperili medzi sebou.Oboch spoznala a zistila čo sú zač.Obaja boli veľmi odlišní, ale nakoniec zistila že sú obaja rovnakí a to kvôli jed...