Možno môj deň začal zle,no končil sa naozaj dobre.S Jackom sme sa zabávali a pomáhali jeden druhému.Dnes sme sa len zaúčali a ja som zvyčajne hovorila s ľuďmi a robila objednávky.Za to Jack robil kávu,čaj alebo nalieval alkohol.
Tento deň sme nepracovali dlho,keďže sme sa len učili novým veciam.Šéf nás pustil okolo deviatej večer a spoločne s Jackom sme sa prešli a obišli si hotel.
"Myslím,že ja pôjdem ďalej."Zastali sme v hale,ktorá bola takmer prázdna.Sem - tam okolo nás prešiel nejaký človek."Nejsi ubytovaný v tomto hoteli?"Pokrútil hlavou a vzal ma do náruče , v ktorej ma išiel pomaly rozpučiť."Ďakujem za dnešok.Teším sa na zajtrajšok."Nahlas sme sa zasmiali a Jack mi už len zakýval a odkráčal von na ulicu.
Na päte som sa otočila a ihneď svoj pohyb oľutovala.Pri výťahu stál Harry hľadúc na mňa.Znepokojivo som si zakusla do pery a rýchlo k nemu pribehla.
Akurát som stihla dobehnúť a výťah sa začal zatvárať."Ahoj."Snažila som sa na neho usmiať,lenže Harry mal na tvári ten jeho kamenný výraz.Bolo mi jasné,že ma videl ako objímam Jacka."Ako sa máš?"Spýtala som sa a Harry mi takmer okamžite odpovedal."Fajn."Opäť sa tváril akoby nemal záujem.V skutočnosti som sa cítila veľmi trápne.Bolo mi jasné,že sa na mňa hneval.Hlavne po včerajšku.
"Harry."Chytila som ho za ruku tesne pred tým ako sa dvere otvorili.On sa pozrel na naše prepletené prsty a snažil sa o úsmev."Si v poriadku?"Spýtala som sa s ustrachaným výrazom."Jasné a čo ty?"Nadvihol obočie a čakal na moju odpoveď."Fajn."Vydýchla som a Harry si vytiahol z vrecka kartu od jeho hotelovej izby."Tak zajtra."Spoza dverí som mu zamávala a zatvorila za sebou dvere."Aaaa.Lauren!"Skríkla ma polonahá Caroline,ktorá sa snažila sa zabaliť do deky."Caroline?Liam?"Na oboch som sa pozrela a nevedela som,či sa mám rozplakať alebo rozosmiať."Prepáčte."Nakoniec som zmizla z obývačky a zatvorila sa v svojej izbe.
Oprava,tento deň nemôže byť horší.Zťažka som si vydýchla a posadila sa na posteľ.Prezliekla sa do pohodlných legín a vzala si na seba tenký voľný sveter.Vzala som si do ruky telefón a napísala mame.
Ahoj mami,dnes som prvý krát pracovala.Tento týždeň budem pracovať v bare a hádaj koho som stretla!Jacka!No nieje to perfektné?
Takmer okamžite mi odpísala,čo som nečakala.
Jacka?Nezabudol na teba?Je ešte stále tak fešný ako býval?Inak ako sa máš Lauren?Čo Harry?
Na toho sa ani nepýtaj.Hnevá sa na mňa a ja sama neviem prečo.Nebudem to tu rozoberať.Len som ti chcela dať vedieť ako sa mám a že som v poriadku.
Tak to som rada srdiečko moje.Maminka ťa veľmi ľúbi a teším sa až dojdeš domov,chýbaš mi.
Aj ty mne mami,ľúbim ťa a dávaj si na seba pozor.
Mama ma naozaj potešila a docela mi chýbala.Síce by som zasa bola sama doma a čumela do prázdna,ale je to moja mama a tú si neuveriteľne vážim.
Zostala som sama v tme hladieť do stropu a premýšľať.Myšlienky mi nedali spať a to ma neuveriteľne rozčulovalo.Rozhodne som nechcela predepkovať celý čas strávený v Londýne,ale keď Harry mi lámal srdce na milión častí a mňa to bolelo.Bolo to horšie akoby ma bodali nožom do hrude.
Mobil mi ukazoval takmer pol noc.Ako poznám Harryho ,tak ešte nespí.
Zaklopala som na jeho dvere a tie sa po niekoľkých sekundách otvorili.V tom som mu hneď vpadla do náruče a poriadne ho objala.Chvíľu zmätene stál,ale nakoniec jeho ruky obmotal okolo môjho tela."Prepáč,nevedela som zaspať."Žepla som takmer nezrozumiteľne."To je v poriadku."Zašepkal naspäť a obaja sme vkročili do jeho izby.Konečne som ho prestala objímať a obaja sme sa usadili na gauči."Prepáč za ten včerajšok..."Nenechal ma dohovoriť."Nečakal som ,že odídeš."Sklamane sklopil zrak na svoje prsty.Toto nikdy predtým nerobieval.
"Prepáč.Bol si v kúpeľni dlho,tak som nevedela čo mám robiť."Pozrel na mňa tými jeho zelenými očami a začal ma nimi prepalovať."Potreboval som si vyhoniť."Vyplul mi do tváre.Absolútne som nečakala takúto odpoveď."Čo si potreboval?"Tvárila som sa akoby som nič nepočula,lenže Harry to povedal dosť nahlas."Počula si.Kurva,bol som tak nadržaný."Tentorkát sa stíšil a obzrel sa po izbe.Akoby sa vyhýbal mojmu pohľadu."Takže v pohode?"Starostlivo som sa opýtala."Ani nie,v skutočnosti som chcel aby si ma vyhonila ty."Ďalšia rana.Harry ma neustále prekvapoval jeho perverznými poznámkami."Zbláznil si sa?Čo ťa to popadá?"Znechutene som sa na neho pozrela a on nasadil ten jeho typický úškrn.
"Nerob sa akoby si nevedela čo tým myslím.Nejsom tak hlúpy Lauren,predsa aj ty sa obrábaš."Mala som chuť ho umlčať jednou fackou,ale na druhej strane sa mi jeho narážky páčili.Samozrejme aj ja mám svoje hranice."Nie Harry.Nerobím sa ak hovoríš o tom."Popierala som to,pretože to bola pravda,lenže Harry to videl inak."Ty si strašná.Nemôžeš povedať niečo iné?Nebuď suchá."Pretočil očami čo ma znepokojilo."Čo chceš počuť?Strč mi ho tam?"Pobavene som nadvihla obočie a začala byť nervózna,ale Harry sa zrejme skvelo zabával.
"Napríklad!Ešte skús niečo dať.Čo tak chcela by som ti ho vyfajčiť?Alebo niečo podobné?"Nahlas sa zasmial a ja som nesmelo pokrútila hlavou."Lauren, no ták.Pridaj sa do mojej hry."Dotkol sa mojej ruky ,čo vo mne vyvolalo vybrácie.Opäť som pocítila ten slastný pocit nadržanosti.
"Harry Styles,buď tak dobrý a zavri už hubu inak si na teba sadnem nahá a udusím ťa svojím lonom."V tom momente prepukol v hlasitý smiech.Bolo to naozaj zvláštne,nikdy som si nemyslela,že niečo také poviem."Lonom?Lauren zbláznila si sa?"
"Čo som mala povedať?Mačičkou?"Znovu sa začal smiať a tentokrát mi to prišlo vtipné tiež.Toto bol ako sen,nikdy som nič také nepovedala."Si naozaj dobrá.Takže babe,čo ty a tvoja mačička hneď teraz?"Harry sa prestal smiať a miesto toho nahodil jeho chrapľavý hlas a začal so mnou flirtovať."Prepáčte pán Styles,ale obe sme dnes veľmi zamestnané."Nemohla som to hrať večne,neustále som sa chcela smiať a smiech som sa snažila udržiavať."Hmm, myslím,že čas na môjho kamaráta by ste si našli."Slastne si oblízol pery a zadíval sa na mňa."V tom prípade ma skúste presvedčiť."Zašepkala som príťažlivo tesne pri jeho perách a pozrela mu do očí."Lauren,Lauren.Dostala si ma."Opäť sa zasmial a ja som počula ten najkrajší smiech aký mohol existovať.
"Som dobrá čo?"Harry mi len prikývol a pobozkal ma rýchlo na pery."Teraz to myslím naozaj, za toto môžeš ty."Ukázal na svoj hrbolec medzi jeho nohami.No páni!
"Dúfam že žartuješ."Nevyzeral že by žartoval.Bolo to naozaj zvláštne.Netušila som čo robiť."To je v poriadku.Nebudem ťa do ničoho nútiť. Ale rád by som si spravil svoju podporu a šiel spať."Súhlasne som mu prikývla s úsmevom na perách.
"Tak dobrú noc."Pobozkala som ho na pery a otvorila dvere od svojej izby."Aj tebe."Harry vošiel taktiež do svojej izby a zatvoril za sebou dvere.
Hneď ako som si lahla do postele som si všimla správu od Harryho.Mobil som ihneď schytila do ruky a pozrela si čo mi tak mohol poslať.Bol to presnejšie obrázok a to čo som videla sa mi vrylo okamžite do pamäti.Moje srdce vynechalo jeden úder a začalo sa mi ťažšie dýchať.Nechápem prečo a ani ako,ale Harry mi práve poslal fotku jeho rozkroku v boxerkách a bolo naozaj vidno,ako nadržaný bol a ako veľký je.
Fotku som si ešte chvíľu prezerala.Až som si ju uložila a uzamkla do tajného priečinka.Nedalo mi to normálne spať.Zrazu ma popadali perverzné myšlienky a veci,o ktorých som nemohla voľakedy ani len počuť.
Ajajaaaj.V poslednej dobe je takýchto perverzných časti priveľa.Sama som nevedela čo mi to napadlo.
Samozrejme mi nezabudnite zanechať váš názor v komentároch a taktiež vote, za ktorý som viac než len rada 😘😘😘💗💗💗
ESTÁS LEYENDO
Styles Mania (FF-H.S.) *DOKONČENÉ*
FanficPresťahovala sa a začala nový život na novej škole,kde boli dvaja najpopulárnejší chlapci,ktorí sa nenávideli a súperili medzi sebou.Oboch spoznala a zistila čo sú zač.Obaja boli veľmi odlišní, ale nakoniec zistila že sú obaja rovnakí a to kvôli jed...