Chapter 44

1.8K 143 19
                                    

Zastala som pred Harryho bránou a zazvonila na zvonček.Po chvíli som to zopakovala,keďže sa nič nedialo.Nakoniec sa však veľké dubové dvere s mohutným sklom uprostred otvorili.Spoza nich vykukla Harryho mamka a keď ma zbadala,tak sa doširoka usmiala.

"Ahoj Lauren.Otvorím ti."Zakričala a na chvíľu sa stratila v dome.Nakoniec však vyšla von a otvorila mi bránu pomocou kľúču."Dobrý deň."Milo som sa usmiala a objala ju."Harry sa niekde zdržal."Upozornila ma a ja som ju nesmelo následovala."Tak to vás nebudem rušiť."

"Nie to je v poriadku,aspoň mám milú spoločnosť."Zatvorila za mnou vchodové dvere a ja som sa vyzliekla a vyzula si svoje čižmy."Máte tu príjemné teplo."Začala som sa rozplývať ,keďže vonku poriadne mrzlo."Museli sme si prikúriť vďaka tej zime."

Posadili sme sa za pult a Harryho mama mi spravila čaj."Ak smiem vedieť,čo ťa sem priviedlo?"Spýtala sa s nevinným úsmevom na tvári."Harry si u mňa zabudol peňaženku s dokladmi.Napadlo mi,že ho prekvapím svojím príchodom.Včera mi veľmi pomohol."Prehovorila som úprimne.

Ano,Harry mi pomohol mnoho krát.To ma hrialo pri srdci a nemohla som sa vyhnúť úsmevu.Napriek tomu,že svoje pocity potláča mi na ňom záležalo."Niečo mi spomínal."Zrazu sa zamračila a položila predo mňa čaj."Harry si ťa ochraňuje."Zasmiala sa a určite si uvedomila ako dobrého syna má."Inak,chcela by som Harrymu usporiadať oslavu narodenín.Myslím,že by bol viac než rád."Uvažovala som nahlas.

Myslím ,že Harryho mama by mala o tom vedieť a určite sama by ho chcela prekvapiť."To by bolo skvelé.Vieš rada by som ti pomohla ak môžem."Ja som jej len s úsmevom na perách prikývla."Budem viac než rada,aspoň na to nebudem sama.Predsa len vy viete čo Harryho obľubuje."

"A kde by si to chcela usporiadať?Pretože toto by nebolo zlé miesto."Rukou ukázala na obrovskú miestnosť kde sme sedeli.Na jednej strane mala pravdu.Ale čo hostia?"A nebude vám vadiť ak sem pozveme niekoľko hostí?"Začala vrtieť hlavou a mňa popadali rôzne nápady.

Ďalej sme rozoberali Harryho oslavu,ktorú sme mali takmer celú naplánovanú.No keď som sa pozrela na hodinky,tak mi prišlo smutno.Bol už večer čo ma docela prekvapilo.S Harryho mamou sa skvelo rozpráva a myslím,že sme sa dosť zblížili.Napriek tomu som chcela odísť,keďže Harry ešte stále niekde trčal a napadalo mi len jedno miesto,alebo skôr osoba.Kendall.

"Vy viete o Kendall?"Spýtala som sa potichu."No niečo málo som o nej počula.Raz som sa Harryho pýtala kde toľko chodí.Povedal,že k jeho veľmi dobrej kamarátke Kendall."Chápavo som jej prikývla keďže ma tento fakt neprekvapoval.

Dvere sa prudko otvorili a do obývačky vbehol nahnevaný Harry.Jeho oči naberali na tmavšej farbe a taktiež som si nemohla nevšimnúť jeho zamračený výraz."A ty tu čo robíš?"Spýtal sa s odporom v hlase."Harry nebuď odporný k svojej kamarátke."Napomenula ho mama.Za to si však vyslúžila len zlostný pohľad od jej jediného syna.Nakoniec zmizol v chodbe a obe sme nadskočili ,keď sme započuli silné buchnutie dverí.

"Mala by si za ním ísť."Objala ma okolo ramien.Na čo som sa nechápavo zapozerala do jej zmätenej tváre."Myslím že sa na mňa hnevá."Momentálne som nemala chuť sa hádať s naštvaným Harrym,ktorého som sa tak bála."Myslím to vážne,ste si veľmi blízky.Ty jediná ho dokážeš ukludniť."

"Alebo to ešte zhoršiť."Zamrmlala som si pre samú seba.Možno mala jeho mama pravdu,ale stále som nemala dostatok odvahy.Avšak jej pohľad ma presvedčil o niečom inom.

Stála som pred jeho izbou a dvere boli pootvorené.Opatrne som nakukla cez škárku a dvere o kúsok otvorila.Harry ležal na posteli a v ušiach mal sluchadlá.Nakoniec som však za sebou dvere zatvorila a z hlboka sa nadýchla.

Nabrala som dostatok odvahy na to ,aby som mu mohla čeliť.Keď otvoril oči,tak sa ihneď stretol s mojím pohľadom.Prekvapene nadvihol obočie a sluchadlá si z uší vytiahol."Čudujem sa ,že si ešte tu."Založila som si naštvane ruky na prsiach a zamračila sa."Nemám prečo odchádzať a mimo to ja sa nikam ani nechystám."Tentokrát sa uškrnul a postavil sa.Pomalým krokom kráčal ku mne."Niekto tu má guráž."

"A ty snáď nie?"Naklonil sa hlavou ku mne a ja som zacítila jeho dych na mojej tvári,tak blízko bol.Nakoniec na mňa iba pozeral ,až nakoniec prehovoril."Tak rád by som ťa ošukal."

"Tak prečo to neurobíš?"Vyšlo zo mňa nevedomky,na čo sa Harry lišiacky zasmial."A chceš to?"

Rýchlo som začala krútiť hlavou.Som to ja ale tupaňa."Tak ma neprovokuj,inak by si už dávno panna nebola."

"Myslela som,že nejsom ničím výnimočná."Uškrnula som sa taktiež so zjavnou iróniou v hlase."Veď nejsi,lenže ja pretiahnem všetko čo sa hýbe a dýcha."Akoby to bolo priznanie,ale ja som vedela,že práve takýto Harry nieje."Nevravíš pravdu."Začala som právom namietať."To vieš odkiaľ?"Začal mi čeliť,ale ja som sa nedala tak ľahko odbiť.Harryho nálady som už poznala veľmi dobre a presne som vedela kedy si môžem dovoliť mu čeliť.

"Pretože to viem."

"Myslíš ,že ma poznáš?"Nadvihol posmešne obočie a jeho tvár naberala na vážnosti."Viacmenej."Mykla som ramenami akoby to bola banalita.Lenže ja som ho mala už prečítaného,možno nie vo všetkom,ale toto som vedela.S jediným s kým spával bola Kendall,nik iný.

"Spávaš s Kendall,tak nechápem čo riešiš.Mimo to keby spávaš s inými tak to už dávno viem a stavím sa ,že dnes si za ňou bol tiež a užil si si s ňou divoký sex."Zakusla som si do pery a naozaj začala naberať kyslík do pľúc."Možno."Jednoducho odpovedal ,ale nakoniec vypukol v hlasitý smiech.

Takto som ho ešte nevidela,takto sa smiať.Bol veľmi zlatý.Nehovoriac o jeho jamkách na lícach."Čo ti príde vtipné?"

"Možno to,že sa tak vyznáš a veríš si?"Prehovoril pomedzi smiech.Nakoniec však utíchol a schytil ma za boky.Znovu tá zmena nálad."Nikdy sa ťa nebudem pýtať či ťa môžem pobozkať."Po chvíli naše pery spojil v jeden vášnivý bozk,ktorý netrval dlho,napriek tomu mal svoje čaro.

Som tu s ďalšou časťou.Ak sa vám páčila tak zanechajte vote,prosím 😍😍😍 a určite sa nezabudnite vyjadriť v komentároch 💗

Styles Mania (FF-H.S.) *DOKONČENÉ*Where stories live. Discover now