Prebudila som sa na príjemnú sladkú vôňu,ktorá sa zrejme valila z kuchyne.Napriek tomu som ju cítila až v Harryho izbe.Ponaťahovala som sa a podišla k oknu.Vonku bolo pekne a taktiež krásne snežilo.Milovala som keď snežilo a ešte k tomu za dva dni sú Vianoce.Tento čas milujem najviac.
Zišla som dole a zbadala ženu stáť pri sporáku.Zrejme to bola Harryho mama,ale jeho som tu nikde nevidela.Dokonca neležal ani vedľa mňa."Ou,ty musíš byť Lauren."Otočila sa na mňa a poutierala si ruky do útierky."Dobrý deň."Podali sme si ruky a jeho mama sa na mňa vrúcne usmiala.Bola naozaj krásna a to nehovorím o jej úsmevu.Určitý šarm má po mame,to je isté."Vyspala si sa dobre?"Spýtala sa a milo sa na mňa usmiala.Do ruky mi podala pohár s džúsom."Ano veľmi dobre,ďakujem za opýtanie."Prišla mi veľmi milá.Nie ako tá moja.
"Neviete kde je Harry?"Spýtala som sa a džús vypila až do dna."Určite bude v posilovni.Je to vzadu pri špajzi."Ukázala smerom doľava a ja som sa tam vybrala.
Pomaly som otvorila dvere a zbadala Harryho.Tá miestnosť mi pripomenula večer kedy sme boli na Harryho párty.Predsa to bola ona.Bola naozaj veľká a na konci bol bar.Harry udieral do boxovacieho vreca.Zrejme si nevšimol ,že som prišla.S údivom som ho sledovala a taktiež s pobaveným výrazom,ale samozrejme aj s obavami v mojej mysli."Dobré ráno."Zrazu zakričal a prestal udierať do vreca.Otočil sa na mňa a boxovacie rukavice hodil na zem."Ahoj."Milo som sa usmiala a on ku mne prikráčal."Chceš už ísť?"Spýtal sa a ja som pokrútila hlavou."Máš milú mamu."Obaja sme sa zasmiali a Harry mi len prikývol.Vedel,že mám pravdu.
"Jedol si?"Tentokrát hlavou pokrútil záporne."Boxuješ s prázdnym žalúdkom?Pri tom tvoja mama vyvára už od rána."
"Ja viem,môžme sa ísť najesť ak chceš."Prijala som jeho ponuku.Predsa som bola priam vyhladovelá a potrebovala som nabrať trocha sily po včerajšku ,na ktorý budem nerada spomínať.
Všetci traja sme si posadali za stôl a Harryho mama pred nás položila taniere s polievkou.Vyzeralo to naozaj dobre.Moja mama takto variť nevie ani zďaleka."Povedz mi niečo o tebe Lauren.Máš krásne meno."Pochválila ma a ja som sa zrejme musela začervenať.Harry len pretočil očami a pustil sa do jedla."V lete sme sa sem s mamou preťahovali.Chodím do triedy spoločne s Harrym."Mykla som ramenami a nič iné mi nenapadalo."Tešíš sa na Vianoce?Vlastne s kým ich ešte budeš tráviť?"
"Zrejme iba s mamou,kedže sme príliš ďaleko od babičky.A s Harrym sme sa rozprávali,že by sme sa mohli stretnúť.Mama aj tak večer odíde za priateľom."Presne tak,večer som nechcela byť sama.Mama mi povedala,že pôjde za Melisou.Nepôjde.Určite má priateľa."Tak to môžeš prísť k nám.Tiež budeme sami."Milo sa na mňa usmiala a Harry sa postavil od stola."Kam ideš?"Spýtala sa a on pred nás položil poháre s pitím."Pitie."Ukázal a jeho mama sa napila."Ďakujem.Teraz sa posaď."Ukázala na stoličku a Harry poslúchol.
Nechápala som ako takýto dobrý syn vychovaný skvelou matkou dokáže byť tak náladový a neslušný.Spávať s rôznymi dievčatami a robiť veci,ktoré by sa rozhodne nemali.Od vlastnej matky dostával toľko lásky,ale on toľko lásky nevie dať nikomu.V hlave sa mi vynoril text,ktorý som si všimla na jednej z kľúčenok.Presne v tom obchode ,kde som dala jednu urobiť Harrymu.
Človek musí byť milovaný,aby vedel lásku opätovať desať krát viac.Ale tou istou osobou.
Tento text mi vŕtal v hlave.Keby milujem Harryho a dám mu to najavo ,tak ma bude milovať tiež?Zaujato som sa na neho pozerala a on nahodil ten jeho nechápavý pohľad.Ale čo ak niečo k nemu cítim už teraz?Ale nejsom v tom až po uši.Pri predstave nás dvoch sa mi vytvorí úsmev na tvári.To všetko vďaka nemu."Si v poriadku?"Spýtal sa ma a dotkol sa mojej ruky.V tom momente som stuhla a začala klipkať očami.Zistila som že ich mám vlhké.Netušila som ,čo sa to deje."Jasné,len ma štípu oči."Zasmiala som sa ,aby som vyzerala dôveryhodne.
"Ani sa nečudujem keď si ma prepalovala pohľadom."Ukázal na mňa a vložil si kus mäsa do úst.Toto bolo veľmi divné.Musím mu byť iba vďačná preto,čo spravil včera.Nemôžem sa do neho zamilovať.
"Ďakujem za skvelý obed."Pozdravila som Harryho matku,ktorá ma šla objať.Jej objatie som prijala a zacítila pocit šťastia."Aj ja tebe ďakujem.Určite prídi znovu.Hlavne na Štedrý večer."Povedala a ja som jej prikývla."Určite prídem."Obula som si topánky a vykročila z domu von.Myslela som si,že aj Harry ide za mnou.Všimla som si cez otvorené dvere ako mu mama niečo šepká.
Harry nasadol do auta a ja som sa pripútala.Bola som spokojná s dnešným dňom.Bol vcelku pohodový a nemohla som sa tešiť na ten deň D.Nesmierne som bola zvedavá čo povie Harry na darčeky,ktoré som mu kúpila.
"Harry?"Spýtala som sa opatrne a potichu.Tým som prelomila ticho ,ktoré medzi nami panovalo."Hmm?"Zamrmlal a na chvíľu sa pozrel do mojích očí."Ďakujem ti za ten včerajšok.Keby si nedošiel tak by...t-tak..."Zrak som sklopila a zacítila jeho ruku na mojom kolene."Nemusíš ďakovať.Len som sa čudoval keď si odtiaľ zázračne zmizla.Už na to nemysli."Díval sa na cestu a ja som ho so záujmom sledovala.
"Ešte raz ďakujem.Pozdrav mamu.Je veľmi milá."S úsmevom na perách som sa vybrala do domu a zatvorila za sebou dvere.Zrazu som sa začala usmievať ako malé dieťa.Neviem čo ten chlapec so mnou robí,ale je to niečo čarovné.Ten šteklivý pocit v bruchu sa mi páčil.
"Ahoj Lauren."Zodvihla som telefón s tým,že mi volala Caroline."Ahoj Care,praješ si?"
"Vlastne áno.Mohla by som sa za takú hodinu zastaviť?Spravíme si také naše Vianoce.Zajtra ideme k babke a tak mama celý náš plán zrujnovala."Povedala smutne ale ja som nad tým len pretočila očami."Nepýtaj sa a dojdi."Počula som ako sa usmiala."Dobre za hodinu."Tento deň snáď nemohol byť ešte lepší.Spravila mi ešte väčšiu radosť.
Domom sa ozval zvonček a ja som k dveriam rýchlo pribehla a bez zaváhania ich otvorila.Caroline mi ihneď vpadla do náručia a začala ma stláčať."Udusíš ma."Povedala som priškrteným hlasom."Prepáč."Zrazu sa odtiahla a ja som zatvorila dvere.Care sa začala vyzliekať z niekoľkých vrstiev oblečenia,ktoré mala na sebe.
"Tak kde máte stromček?"Spýtala sa a ja som mykla ramenami."Ešte nemáme.Mama ho chcela zdobiť na Vianoce.Pred večerou."
"Tak ho pôjdeme ozdobiť teraz,dobre?"S radosťou v očiach som jej prikývla a šli sme spoločne hľadať ozdoby a hlavne stromček.
Konečne ste spoznali Harryho mamu,ktorá bola veľmi milá.Ako inak však?Čo na túto časť poviete?Znovu bola taká pohodová ,ako inak.Proste oddychová časť ,na ktorej sa nedá nič pokaziť.Ešte uvidím ako budú vychádzať časti,pretože teraz nemám moc čas na ich písanie a ani náladu keďže toho času je pomenej.
Idem znovu k babičke s priateľom takže sa budem musieť venovať práve im.Robenie raňajok a obeda a takéto veci,ktoré by malo vedieť snáď každé dievča.
Ale čo musím povedať ,tak Vianoce sa skončili až príliš rýchlo.Včera som si bola nakúpiť pár vecí,keďže po Vianociach je najlepšie chodiť nakupovať.Všade sú zľavy a taaak...
Tak ale rovno k veci.Dúfam že sa vám časť páčila a ak áno tak prosím dajte mi ten vote,naozaj si toho vážim a vždy ma to veľmi vie potešiť.Taktiež mi dajte vedieť do komentárov ako sa vám časť páčila a konkrétne čo sa vám na nej páčilo.
Budem sa tešiť na vaše komentáre 💗💗💗
YOU ARE READING
Styles Mania (FF-H.S.) *DOKONČENÉ*
FanfictionPresťahovala sa a začala nový život na novej škole,kde boli dvaja najpopulárnejší chlapci,ktorí sa nenávideli a súperili medzi sebou.Oboch spoznala a zistila čo sú zač.Obaja boli veľmi odlišní, ale nakoniec zistila že sú obaja rovnakí a to kvôli jed...