Chapter 62

1.8K 135 12
                                    

Prosím prečítajte si poznámku autora

Spoločne sme s Harrym sedeli ešte dobré dve hodiny v kaviarni.Celú tú dobu k nám pribiehali psíkovia, s ktorými som sa ihneď skamarátila a pohrala sa s nimi.Harry ma neustále sledoval s veselým pohľadom a iskričkami v očiach.Vyzeral tak bezstarostne a šťastne,to ma nútilo sa usmievať na každej maličkosti.

Nakoniec sme odtiaľ odišli.Samozrejme som nechcela odísť a to by som nebola ja keby netrucujem.Predsa mi tam bolo tak dobre a tie malé šteniatka,mala som neskutočnú radosť.

Neskôr sme sa aj prešli a posadili sa v malom parku pri hoteli a zhovárali sa.Teda ja som väčšinu času rozprávala o mojom detstve a pocitoch.Dokonca som sa dozvedela,že Harry tu nieje s nami ako so školou ,ale bol tu vďaka svojej rodine.Popravde sa na žiaden zájazd neprihlásil.Domov mal letieť o dva týždne skorej,trochu ma to dojalo,ale potom ma to prešlo.Znovu sme sa zakecali o rôznych hlúpostiach a nestrácali zbytočne veľa času nad rozmýšľaním o nasledujúcom mesiaci.

"Ďakujem ti za dnešný výlet."Obaja sme zastali pri našich dveriach a Harry mi venoval hrejivý pohľad."Aspoň sme sa nenudili na izbách."Pousmial sa a ja som odomkla dvere mojou kartou."Tak dobrú noc."Naposledy som sa na neho usmiala a zatvorila za sebou dvere.O tie som sa oprela a začala predychávať.To bolo intenzívne.Tie pohľady.

Slastne som si zakusla do pery zatvorila oči.Znovu ma popadol pocit nadržanosti a vzrušenosti a to vďaka jednému pohľadu,ktorý mi venoval Harry."Už si doma."Uprostred obývačky sa objavila Caroline s Liamom za chrbtom.Nervózne som sa usmiala a prikývla."Vitaj v Londýne."Kývla som Liamovým smerom a ten mi zamával rukou,akoby nevedel rozprávať.

"Nebudem vás rušiť.Idem si dať sprchu."Caroline som cestou do kúpeľne objala a ešte si stihla vziať veci na prezlečenie.Znovu som si vzala bralette a legíny.

Vošla som do sprchy a spustila teplú vodu.Pomaly som si začala hlavicu približovať k telu,až som nakoniec svoje telo obarila priam horúcou vodou."Au,au."Zasyčala som a rýchlo kútik potočila.

Hneď mi bolo po sprche lepšie.Ešte som si rozčesala vlasy a hodila na seba čisté prádlo.

Keď som vyšla z kúpeľne ,tak v obývačke nikto nebol.Zrejme boli zavretí u Caroline v izbe a mne sa ešte nechcelo do postele.

Možno to bol zlý nápad,no mne to nedalo a musela som Harrymu zaklopať na dvere.Po chvíli mi otvoril s prekvapeným výrazom v tvári."Nudím sa."Našpúlila som spodnú peru a bez slov sa Harry uhol, aby som mohla prejsť.Tak som aj urobila a objavila sa v jeho izbe,presnejšie v obývačke,kde mal rozložený notebook a nejaké oblečenie."Máš tu bordel."Ukázala som a Harry len mávol rukou."Nechce sa mi upratovať.Sme tu len dva dni."

"Sme tu len dva dni a ty tu máš bordel."Opravila som ho a mikinu si o niečo rozopla.Tak som odhalila kúsok z mojej takmer nahej hrude.Stále som mala na sebe bralette,ale musela som si vziať cez to aj mikinu."V tomto spávaš?"Ukázal na mňa s pobaveným výrazom na tvári."Vlastne nie.Takto večer sa prechádzam po hoteli a snažím sa uloviť bohatého angličana."Ironicky som prehodila a nakoniec si prehrabla vlasy."No iste."Harry sa len uchechtol a vyvalil sa na gauč."Baví ťa sa takto válať celý deň?"

"Ja som sa neválal celý deň.Takmer celý deň sme boli spolu vonku."Myškou sa preklikal na jednu stránku a ukázal mi ju."Chceš si pozrieť film?"Spýtala som sa."Mohli by sme.Čo iné by sme mohli robiť."Mykol ramenami akoby sa nič nedialo."Teda napadla by ma jedna vec."Očami si ma prebehol a zastal na mojej hrudi a potom mi pozrel do očí."Perverzák."Vyplula som mu do tváre a on len pokrútil hlavou.

"Keby začnem ,tak už nechceš aby som prestal."Zavrčal tesne pri mojom uchu.Nasucho som prehltla a pozrela sa na neho.Jeho slová ma zarazili,ale docela príjemne."To nemôžem vedieť."Na tvári som sa snažila mať kamenný výraz,potrebovala som vyzerať dôveryhodne."Snažíš sa ma provokovať?"

"Možno?"Tvárami sme sa k sebe priblížili a podozrelo si hľadeli do očí.

Po chvíli sa na mňa Harry vrhol.Jeho lavá ruka ma chytila okolo drieku a ta pravá mi pristála na líci a palcom ma jemne hladil.Ano jeho dotyky boli jemné,ale jeho bozky boli drsné.Priam ma nútil aby som si ho brala a aby som po jeho bozkoch túžila.Nevedela som sa od neho odtrhnúť.Chutil tak sladko a tie jeho jemné a hebké pery sa obtierali o tie moje.

Jedným pohybom ma Harry vyšvihol a ja som na ňom sedela obkročmo.Naše rozkroky sa tesne dotýkali.Obaja sme boli tak vzrušení a to celé bolo tak podivné.Takéto veci by sme nemali robiť,sme len kamaráti.

Po dost dlhej chvíli som sa odtrhla a začala sa nadychovať čerstvého vzduchu,ktorý som tak potrebovala.Harry robil presne to isté,predychával."Lauren."Zašepkal moje meno,ale celé to bolo tak intenzívne.Opäť sa na mňa vrhol bez slov ma zase bozkával.Perami postupne zošiel na krk,na ktorom nechával vlhké stopy po jeho bozkoch.Pokožku mi príjemne sal a jazykom prešiel až k mojej hrudi.Zatiaľ čo ja som zatínala svoje prsty do jeho vlasov."Prosím zastav ma,zastav ma pokým nebude neskoro."Zašepkal do bozku.Moju mikinu začal rozopínať veľmi šikovne.Bolo mi jasné,že ma v tom už tréning."Harry."Šepla som jeho meno.Lenže tentokrát som ho už varovala."Prepáč."Naposledy sa mi pozrel do očí a dal mi mlaskavý bozk na moje pery.

Zodvihol sa zo sedačky a odišiel do kúpeľne.Ja som ho len sledovala a keď sa zatvoril,tak som čakala pokým výjde.Lenže ubehlo takmer 15 minút a ja som sa upravila a vyšla z jeho izby.Vošla som k nám do izby a zatvorila sa do svojej.Lahla si na postel a vzala si do rúk telefón.Boli takmer dve hodiny v noci.

Nedalo mi to a ja som nemohla prestať premýšľať.V tej chvíli ako sa to celé deje mi to príjde ako skvelý nápad a ja sa cítim tak slobodne a tak dobre.Lenže teraz to ľutujem.Ja Harryho ľúbim a on mňa nie.O to horšie to bolo pre mňa.Ja som ho bozkávala z lásky,on mňa nie.

Nooo, takže.Čo poviete?Znovu tu bolo trochu tej sexuálnej náladičky.Takto, úprimne vám poviem, že vcelku rada píšem takéto scénky.Čo sa týka hlavne týchto dvoch, podľa mňa k sebe dokonale pasujú.

Najskôr vám však chcem oznámiť, že dnes vyšiel na mojom profile nový príbeh, objaví sa tam Harry a taktiež aj Sel, tak ak budete mať záujem, tak to sčeknite.

Samozrejme, že mám pre vás ďalšiu novinu!Už mám napísanú prvú časť Styles Manie 2.Presnejšie sa to bude volať- Our life, our way.Takže čoskoro plánujem skončiť túto časť.A ak si myslíte, že dvojka nebude taká dobrá ako jednotka, mýlite sa.Myslím, že v dvojke bude viac vzrúša, takýchto scien a rôzne iné veci.Proste sa dozviete mnohé veci, ktoré vám zatiaľ neboli jasné, alebo to budú skôr také novinky.

Ja sa však už nebudem rozpisovať.Myslím, že by sme mohli dať tých 20k pozretí,čo poviete?Pretože ja budem mega nadšená!Samozrejme nezabudnite mi dať vote/hviezidčku, aby som vedela ako veľmi sa vám časť páčila.Taktiež vás prosím o komentár, na každý jeden odpíšem.
💗💗💗💗💗😘😘😘😘

Styles Mania (FF-H.S.) *DOKONČENÉ*Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin