Chapter 61

1.9K 133 14
                                    

Ráno ma prebudil budík.Čož znamenalo,že bolo na čase vstať a vychystať sa.

Lenže pri prvom pohybe sa mi zatočila hlava a ja som opäť padla medzi vankúše.Zrazu som ucítila nevoľnosť a ja som musela Caroline oznámiť,že s ňou nepôjdem na letisko pre Liama.Aj tak by som tam nemala čo robiť.Buď by sa bozkávali alebo sa spolu smiali a ja som medzi ich plány nezapadala.

"Caroline!"Zakričala som ako som len vedela aby ma Care počula.Po chvíli prišla ku mne do izby a nakukla cez dvere."Ano Lau?"Zívla si a nadvihla obočie v prekvapení."Ja...prepáč,ale nepôjdem s tebou.Cítim sa zle."Pohľadom som klesla na jej nohy."To je v pohode ,aj tak sa s ním musím porozprávať.Vylež to."Poslala mi vzdušnú pusu a ja som opäť zatvorila oči a prikryla sa perinou.

Buchod,ktorý sa valil z chodby ma neustále budil a mňa to rozčulovalo.Rozhodla som sa postaviť a vynadať Caroline,prečo si nevzala zo sebou kartu.

Podišla som k dveriam iba v dlhých nohaviciach a bralette.Dvere som otvorila a zostala zamrznuto stáť.Stál tam vysmiatý Harry,ktorý so mnou neskôr pohol a vošiel dnu a zatvoril dvere."Nevedel som,že ma budeš čakať takto."Na tvári mal ten jeho šibalský výraz a ja som sa musela zamračiť a obmotať si rukami hrudník."Nečakala som ťa,čo tu vlastne robíš?"

"Caroline ma poprosila aby som ťa prišiel pozrieť.Ževraj ti bolo zle,ale momentálne tak nevyzeráš."Pobavene nadvihol obočie a prečesal si rukou vlasy."No,ja som spala.Takže sa nečuduj,že som oblečená takto."Hlavou som ukázala na obývačku ,kam sa Harry posadil.Ja som si vzala mikinu a prehodila ju cez seba."Máte to tu o niečo väčšie."Poznamenal a pozrel na mňa."To áno,dáš si niečo?"Harry pokrútil hlavou a pomrvil sa na sedačke.

"Vlastne by som ťa niekam rád vzal."Povedal s pokojom v hlase,napriek tomu mal na tvári zamračený výraz."Zajtra budeme pracovať,kam presne ma chceš zobrať?"Chcela som sa uistiť,keďže som dnes nemala veľa času.Musela som ešte dorobiť seminárnu prácu."Nebudeme dlho,len sa chcem ísť korčulovať."

"Kam?"

"No že by von?"Ironicky prehodil."Fajn,oblečiem sa."Vzala som sa a vošla do mojej izby,kde som sa začala obliekať do riflí,svetra a teplej zimnej bundy.Vzala som si aj šál a čiapku.Spoločne sme mohli vyraziť.

"Ešte zbehneme ku mne do izby."Povedal mi ,keď som zatvárala dvere od našej hotelovej izby."No dobre,ako chceš."

Harry otvoril dvere a ja som vošla spolu s ním do jeho hotelovej izby.Bolo to tu o niečo menšie ako u nás,ale stále to ušlo.Chvíľu som sa obhliadala,kým si Harry hľadal zimnú bundu a ostatné veci.

Mal tu vcelku bordel.Na sedačke som zbadala jeho boxerky a pobavene si ich vzala do ruky.Na zadnej strane bol nadpis- Love sex - a odtlačok ruky na druhej strane."Čo to robíš?"Započula som za sebou jeho hlas a boxerky rýchlo položila na ich pôvodne miesto."No-j-ja."Zakoktala som sa,čo sa mi stávalo pri Harrym častejšie a častejšie."Ty si ale perverzáčka."S pobavením na tvári pokrútil hlavou a obmotal ruku okolo môjho drieka.Spoločne sme vyrazili von z jeho hotelovej izby a ja som mala ešte stále červeň na tvári.

"Kam to ideme?"Pomrvila som sa na sedadle spolujazdca a Harry ma zaujato sledoval."Budeš sa stále pýtať?"Nakoniec pretočil očami a kľúč strčil do zapalovania.Nebola som zvyknutá sedieť v tomto aute,predsa som bola zvyknutá na to Harryho auto čo mal."Možno budem."Drzo som vyplazila jazyk a Harry sa len zasmial.Bolo tak pekné ho vidieť smiať sa.Vcelku táto celá situácia bola zvláštna.Spoločne sme boli v Londýne a teraz si tu sedíme a usmievame sa na seba.Som snáď v nebi?Alebo to je ďalší reálny sen?Nie babe,toto je realita.

"Ako sa má mama?"Spýtala som sa Harryho a ten sa na mňa pozrel kútikom oka."Má sa fajn,pýtala sa na teba."Neveriacky som musela nadvihnúť obočie."Naozaj?Čo také?"

"Napríklad ako sa máš a či si rada,že som tu."

"Čo si jej na to odpovedal?"Čakala som na odpoveď s nedočkavosťou v očiach.Možno som príliš naivná,že povedal o mne niečo pekné."No,nechajme to tak."Mávol rukou a zastal na červenej."No tak Harry,prosím."Nahodila som psie oči a začala ho prosíkať."Hmm,takto by si ma mohla prosíkať aj v posteli."Tentokrát som bola viac než len zaskočená.Harry dokáže túto hru hrať skvelo.Naozaj má talent na provokáciu,kiežby som ja vedela robiť také veci ako on.Rozbúšiť mu srdce pri každom mojom pohľade a usmiať sa pokaždé,keď sa spomenie jeho meno."No iste,zas musíš byť perverzný."Pobavene som ho buchla do ramena.

"Hej!To ty si bola tá,ktorá mi očumovala boxerky!"Hrdelne sa zasmial a sledoval cestu.Avšak ja som sa nezasmiala.Odrazu sa moja dobrá nálada vyparila a ja som zostala nemo hľadieť na mesto."Lauren?"Ozval sa po chvíli Harry."Chýba ti domov?"Bola som priam prekvapená,že sa ma to práve on pýta.Nemohla som mu to neuznať.Moja nálada sa zhoršila vďaka mojím pocitom a tomu divnému pocitu."Hlavne mama."Napriek tomu,že mi mama chýbala som to nebrala až tak tragicky ako to vyzeralo.

Počas cesty sme už obaja mlčali a nerozprávali sa.Harry sa sústredil na šoférovanie a ja som si prehliadala každú budovu.

"Tak vystupovať princezná."Harry mi otvoril dvere a to som nestihla ani zaznamenať,že nieje na mieste šoféra."Ďakujem."Potichu som prehovorila a vystúpila.Harry za mnou zabuchol dvere od auta a obaja sme sa objavili pred kaviarňou."Berieš ma do kaviarne?"

"Viacmenej.Je to kaviareň so psami."Povyšenecky zodvihol bradu a jemne sa pousmial.Nemohla som mu dať najavo,že ma niečo trápi ,tak som sa rýchlo usmiala."Naozaj?Rýchlo poďme dnu!"Potiahla som ho za ruku a obaja sme vošli.

Na moje prekvapenie to bola naozaj kaviareň plná psov.Harry zrejme vie,že ja psíkov milujem!"Ou,pozri tento je tak zlatý!"Ukázala som na malé šteňa labradora a začala sa nad ním rozplývať."Dobrý deň prajete si?"Podišla ku mne blonďavá čašníčka a začala sa na mňa usmievať."Vlastne sme sem prišli na pravý anglický čaj."Prehovoril Harry a ja som ho zo spodu sledovala.Blondínka vyzerala,že ju Harry prekvapil svojím výzorom.Ano,dnes mu to zvedčalo.

"Hneď budem u vás."Malého labradora som si vzala na ruky a ihneď sme si s ním sadli k malému stolíku hneď pri okne.Harry ma s pobaveným úsmevom sledoval.

"Nech sa páči.Pre vašu priateľku a pre vás."Podala nám čaje a ja som musela nadvihnúť obočie nad jej chovaním."Ale my nejsme spolu."Prehovorila som a Harry sa zamračil.Bolo mi jasné,že sa mu to nepáčilo a hneď po tom mi došlo prečo."Tak v tom prípade.Môžem si od teba vypýtať číslo?"Začala mladá čašníčka a Harry sa nespokojivo zamračil.Perami som mu naznačila jedno nevinné slovo "prepáč" a on len pretočil očami."Nestojím o vás.Radšej si začnite robiť svoju prácu."Nepríjemne zaganil a tým mladú čašníčku uzemnil."Prepáčte,už sa to nestane."So sklopeným zrakom sa otočila a odišla obsluhovať ďalších zákazníkov."Pche,kurva."Vydýchol si a ja som sa nahlas zasmiala."No páni."Nakoniec som si odpila z hrnčeka plného teplého čaja,ktorý ma ihneď zahrial a chutil naozaj dobre.

Tak čo poviete na túto časť?Podľa mňa bola taká pohodová,predsa len, nie každá časť musí byť extrémne dramatická.

Samozrejme vás prosím o vote a komentár, aby som vedela, či sa vám dnešná časť páčila.😘😘😘💗

Styles Mania (FF-H.S.) *DOKONČENÉ*Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin