Chapter 49

1.8K 115 7
                                    

Boky sa nám hýbali v rytme pesničky.Všetci štyria sme sa motali a smiali sa.Predvádzali sme rôzne tanečné pohyby.Dokonca by som sama o sebe nepovedala,že budem takto tancovať.Sama som nevedela kde sa to vo mne bralo a to som nemala ani punč.Možno,že som si povedala,že by trebalo vypnúť a poriadne sa zabaviť.Žiť neustále ten nudný život je naozaj obtiažne.Nehovoriac o škole do ktorej sa musí takmer každý deň.

"Myslím,že tu zábava skončila.Necháme vás."Caroline odkráčala s Liamom za nás a skočila mu do náručia.Zrejme to bolo vďaka pomalej a romantickej hudbe,ktorá sa práve pustila.Zostala som šokovane stáť a netušila čo robiť.Našťastie ma Harry zachránil.Jednou rukou ma schytil za pás a druhou spojil naše dlane."Ty vieš tancovať?"Prekvapene som nadvihla obočie ,keď sme spravili prvý krok doprava.

"S mamou sme chodili na rôzne akcie,musím to vedieť."Zašepkal a opäť sme sa pohli,tentokrát mojím smerom.

Nemusela som takmer nič robiť a išlo mi to ako po masle.Nohy sa nám preplietali a jeden druhému sme sa dívali do očí."Túto mám rád."Na chvíľu zatvoril oči a zrejme si vychutnával tóny melódie.

"Harry?"Na chvíľu sme zastali a ja som Harrymu obmotala ruky okolo krku.Vďaka tomu sme boli pri sebe ešte bližšie.Jeho dych som úcítila na mojej tvári.Nehovoriac o jeho sviežom dychu a hlavne jeho dokonalej vôni,ktorá mi bila do nosa už od začiatku.Obe ruky sme spojili a pomaly sa pohybovali do strán.

"Lauren."Prehovoril potichu a konečne otvoril oči.Bolo mi jasné,že sa pesnička pomaly končí,keďže melódia utíchala."Prepáč,ja musím ísť von."Začal si rozopínať vrchné gombíky košele a nakoniec odkráčal z miestnosti.

Zatiaľ čo ja som stála uprostred parketu úplne sama.Nakoniec som sa však posadila a z povzdalia sledovala Caroline a Liama a ich spoločný bozk.

Po dlhom sedení na zadku som sa rozhodla nájsť Harryho.Začala som sa o neho báť a docela strachovať.Vedela som,že sa o seba vie postarať,napriek tomu som ho vyhľadala.

Bolo mi jasné kam išiel.Keďže išiel von,tak musel ísť na školský dvor.Mala som pravdu.Zbadala som ho cez okno.Otvorila som presklenené dvere a vyšla do zimy.

Harry sedel pri fontánke,ktorá bola už takmer celá zničená.Ale on tam len sedel s tvárou v dlaniach."Harry?"Opatrne som sa dotkla jeho ramena.Na čo sa on prudko postavil a ja som sa automaticky ustúpila o krok.

"Lauren."Zašepkal túžobne moje meno a prstami sa dotkol mojej tváre.Palcom začal obkreslovať moje pery a čelusť.

Nakoniec naše pery spojil v jeden vášnivý a túžobný bozk,ktorý trval viac než mal.On ochutnával tie moje a ja tie jeho.Bol tak jemný ale zároveň dravý.Sal a kúsal ma do spodnej pery,čo spôsobovalo ten príjemný pocit v mojom podbrušku.

Po odtiahnutí sa na mňa ešte chvíľu díval a predychával keďže ani mne ani jemu dych nestačil na niečo tak zbesilé."Vyzeráš tak nevinne,ale zároveň tak hriešne v tých šatoch."Predcenil pomedzi zuby a o krok ustúpil."Dal by som si ťa."Oblízol si spodnú peru,zatiaľ čo ja som si do spodnej pery zakusla."Tak ma ochutnaj."Otočila som sa mu chrbtom a vykročila vpred.

Nedokázala som opísať ten pocit.To ako vo mne krv vrela,bolo to neopísateľné.

Vyšla som z dámskych toaliet po všetkých úpravách.Zacítila som ako ma silné ruky opreli o stenu."Pôjdeme ku mne."Zašepkal mi do krku ,keď sa po chvíli do neho slastne zakusol a ja som vydýchla."Ale rýchlo."Zavzdychala som prosebne a Harry ma schytil a vzal na ruky ako nevestu.

Tento večer nemohol byť lepší.

Obaja sme nasadli do auta a ja ako vždy sa pripútala.Harry naštartoval a rýchlo vyštartoval.

Objavili sme sa pred jeho domom a obaja šikovne vystúpili.Dokonca som si všimla ako sa mu klepali ruky ,keď odomykal dvere od domu,bol snáď nervózny?

Obaja sme vošli dnu a snažili sa byť čo najviac potichu,našťastie sa nám to darilo.Obaja sme vyšli schody s tým,že som si musela dať dole lodičky.No pre mňa to bol len plus,predsa po celom večeri vo vysokých lodičkách.Je to namáhajúce.

Obaja sme sa vopchali do Harryho izby a on dvere zamkol.Hneď na to sa na mňa vrhol a začal mi sať nekompromisne pokožku na krku.Bolo to veľmi vzrušujúce,nehovoriac o tom ako veľmi vzrušená som bola,ale zrejme to bol aj Harry,keďže nohavice mu boli čím ďalej, tým viac tesné.

Bokmi sa ku mne pritisol a rukami putoval po mojom tele,zatiaľ čo ja som bola uväznená pri stene a spútaná v objatí vzrušenia,ktoré mi prechádzalo celým telom.

Jeho bozky boli tak teplé a vlhké,niečo ako droga.Nakoniec s nimi poputoval na tie moje,kde sa do tých mojích zakusol.Rozopil mi šaty a ja som pred ním stála len v spodnom prádle."Bože."Zašepkal a opäť sa mi vrhol na pery.

Nakoniec ma zhodil na postel a tak stál nado mnou a hľadel na mňa.Tak dračne,tak chcene.Bolo mi jasné čo chce a že chce mňa.Bolo to obojstranné.


Styles Mania (FF-H.S.) *DOKONČENÉ*Onde histórias criam vida. Descubra agora