Po našom úlete sme sa obaja presunuli do hotela.Obaja sme veľmi neprehovorili ,ale vedeli sme ako intenzívne to bolo medzi nami v tej chvíli.
Bolo ráno a ja som vstala dosť skoro.S Caroline sme sa taktiež nerozprávali.Nebol v podstate ani čas.Raňajky sme mali maximálne do deviatej a tak sme sa obe ponáhlali,aby sme ich stihli.
Spoločne sme sa stretli vo výťahu a obe mali na sebe čierny overál.Ticho sme vedľa seba stáli a mlčky hľadeli na dvere výťahu."Lauren?Prepáč."Po chvíli sa Caroline ozvala a ja som sa na ňu pozrela.Na tvári mala ten jej zvyčajný lútostivý pohľad a vyzeralo, akoby ju to naozaj mrzelo,bolo to tak a ja som jej to verila."To je v poriadku Care."Mávla som rukou akoby sa nič nestalo.Predsa len,keby sa nepohádam s Caroline a neodídem,tak nezažijem to čo som zažila.Mierne som sa pousmiala a objala ju."Všetko je v poriadku."Zahmkala som a po cinknutí sme obe vystúpili.
Posadili sme sa do veľkej jedálne s táckami v rukách.Obzerali sme sa po voľných stoloch,keďže tu ráno bolo dosť ľudí.Nakoniec sme sa vybrali k jednému okrúhlemu v rohu a pohodlne sa usadili."Ako to bolo s Harry?Vravel,že ťa pôjde hľadať."Odpila som si z pohára a hodlala odpovedať.
"Bolo fajn.Porozprávali sme sa a Harry mi opäť prezradil niečo z jeho života."Áno nad tou myšlienkou som sa opäť musela pousmiať.Včerajšok bol pre mňa tak špeciálny a zvláštny zároveň."Keď sme pri tom,tak kde je?"Obe sme sa začali obzerať po jedálni.Harryho nikde,boli sme dohodnutí,že na raňajky budeme chodiť spolu."Neviem ale potom by sme sa na neho mohli pozrieť."Caroline mi súhlasne prikývla a obe sme sa pustili do jedla.
Po raňajkách som zaklopala na dvere práve Harrymu.Lenže nenastala žiadna reakcia,čo som nečakala.Dokonca som mu volala,ale on mal vypnutý telefón."Nemyslíš,že ešte spí?"Spýtala sa ma opatrne Caroline.Popravde som sa oňho bála,ja sama som nevedela prečo.Veď predsa sa sám o seba vedel postarať."Harry o takomto čase nespí.Je takmer desať."Pozrela som na telefón a mala som pravdu."Potom mu ešte zavolám."Nechala som to tak,možno sa len niekde zdržal,nikdy som nemohla vedieť.
Cez deň sme sa spoločne s Caroline boli prejsť po centre,ktoré sme mali neďaleko.Vcelku sme sa zabávali a dosť spomínali na staré časy a dokonca aj na prvý deň v škole.Povedala som jej zvyšok o mne a Harrym,včerajší večer som pre istotu vynechala.
Po niekoľkých hodinách sme sa chystali na zajtrajší deň.Mali sme nastúpiť do práce a obe sme boli z toho nadšené.Lenže niečo mi hovorilo,že Harry nebude tak úplne v poriadku.Moje oči neustále blúdili k telefónu a čakali aspoň na správu od neho.Síce som sa správala ako hysterka a zanechala mu viac ako päť zmeškaných hovorov.Napriek tomu som sa oňho bála,no nie?
"Care?"
"Hmm?"Vzhliadla ku mne a prestala čítať knihu,ktorú práve držala v rukách."Pôjdem to znovu skúsiť."Iba mi prikývla a ja som rýchlo vyšla z obývačky na chodbu.Pri dverách od Harryho izby som strávila dobrú pol hodinu a čakala čo sa bude diať,znovu nič.
Zišla som dole na recepciu.Tam sme sa mali hlásiť pokaždé,keď sme šli mimo hotel.Podišla som k mladému recepčnému,ktorý sa na mňa oslnivo usmial."Ahoj,teda dobrý deň,prajete si?"Spýtal sa milo."Ja len,môj kamarát nebol ani na raňajkách a ani na večeri.Začínam sa o neho strachovať.Nevidel si ho náhodou ráno,alebo nehovoril ti kam ide?"
"Meno prosím."
"Harry Styles."
"No videl som ho,ale nič mi neoznámil."No jasné klasický Harry."Ďakujem."Snažila som sa pousmiať a tým mu úsmev opätovať.Hlavou mi začali blúdiť rôzne myšlienky,ktoré neboli zrovna najlepšie.
Napriek tomu som sa chcela prejsť a rovno z recepcie som si to namierila von.Potrebovala som si prevetrať hlavu a možno by som stretla aj Harryho , o ktorého som sa tak bála.
Vonku trocha snežilo aj napriek tomu,že bolo koniec januára.Čo mi pripomenulo,že tu je za chvíľu február a s ním aj Valentín.Nad tou myšlienkou som pokrútila hlavou a už si predstavovala ,ako budem sledovať romantické filmy a plakať zatiaľ čo Caroline bude s Liamom.
Smutne som vzhliadla k zemi a potom sa opäť pozrela do dialky.Na ulici nebolo veľa ľudí a už len vďaka tomu som si mohla všimnúť vysokého kučeravého chlapca v dialke.Bol to Harry!Padol kameň zo srdca a zrazu som sa prichytila ako sa usmievam.Rýchlo som k nemu pobehla a objala ho.Harry to zrejme nečakal,keďže ruky dával stranou."Lauren?"Spýtal sa a ja som spokojne zahmkala."Čo tu robíš tak neskoro?"Bol zmätený presne ako som predpokladala,ale jeho hlas mi nahováral,že niečo nieje v poriadku.
"Hľadala som ťa celý deň!Nikde si nebol a dokonca si mi ani neodpisoval!Akoby sa po tebe zlahla zem!"Zvýšila som hlas a začala mávať rukami do strán.Nakoniec som bola však viac než rada,že tu je Harry so mnou."Harry?Deje sa niečo?"Neprítomne na mňa hľadel avšak po chvíli zavrtel hlavou a venoval mi ďalší neprítomný pohľad."Všetko je v pohode."Pomaly prehovoril.
"Si si istý?Nenadrogovali ťa alebo tak?"Mala som o neho strach.Predsa som ho takto nevidela,bol úplne mimo."Lauren!Čo si myslíš,že by som sa nechal nadrogovať?Taký jebnutý zasa nejsom a mimo to sa nič nestalo.Celý deň som bol u babičky a s rodinou.Telefón som si zabudol v hoteli."Chytil ma okolo lakťa a pomaly sme kráčali smerom k hotelu.
"A ako sa má tvoja rodina?"Opatrne a najmä potichu som sa spýtala."Dvaja členovia z mojej rodiny sú preč.Inak ma celá rodina odcudzuje alebo si myslí,že som gay."Pousmial sa a prikývol sám sebe."No páni.Si si istý ,že naozaj ten gay nejsi?"Pošťuchla som ho a Harry ma osočil vražedným pohľadom."Keby som,tak ťa nebozkávam."Pretočil oči,ale nakoniec sa zasmial.
"Aaaa!Takže ste ho našli!"Podišiel k nám recepčný a obzrel si Harryho,zatiaľ čo mu Harry venoval nepekný pohľad."Ano,ďakujem vám za snahu."
"Dobrú noc."Poprial nám s úsmevom na perách a obaja sme vošli do výťahu.
"Pozval ťa už na rande?"Položil mi nečakanú otázku."Myslíš toho recepčného?"Začal mi pomaly prikyvovať.Nebodaj žiarli!"Vlastne áno."Rozhodla som sa Harryho provokovať,keďže dnes som takmer celý presedela a trápila sa kvôli nemu."Tak s ním nepôjdeš."Prekvapene som nadvihla obočie.To čo povedal vyznelo pesimisticky a egoisticky."Nebodaj žiarliš."Pretočila som očami a na tvári mala úškrn."Je mi to fuk,kludne si choď."Mykol ramenami a o krok sa odo mňa vzdialil.Ja som mu však objala ruku a pozrela sa mu do tváre."Ja ťa ale chápem.Si môj najlepší kamarát,takže máš právo sa o mňa báť.Je to od teba vlastne milé."Usmievala som sa a snažila s ním hovoriť ako s malým bábom.
"Toľko irónie."Pretočil očami a výťah zastal.Obaja sme vystúpili a ja som sa nahlas zasmiala."Nikto ma nikam nepozval,ale ty by si mohol."Provokačne som si zakusla do pery a vytiahla z vrecka kartu.Otvorila som si dvere od mojej izby a Harry zas od tej svojej.Pozeral na mňa tak sexy výrazom na tvári.Nakoniec som na neho mrkla a vošla dnu.Dvere som zatvorila a začala sa smiať.Ja som ale dobrá!Ten jeho výraz stál za to!Mala by som ho provokovať častejšie.
Prvá otázka,čo si myslíte o novej obálke?Páči sa vám?Dala mi veľa práce a chcela som spravit niečo špeciálne a tadá.Samozrejme tváre nemali byť súmerne vedľa seba,takže ten efekt je tak naschvál.Značí to, že sú obaja taký rozhádzaní, ak viete čo myslím.Proste ako sú od seba odlišní, tak ďaleko ale zároveň tak blízko.
Samozrejme sa budem tešiť na vaše komentáre a voty😍😍😍 Snáď vás táto časť neunudila,ale ďalšia bude lepšia😘😘😘💗
YOU ARE READING
Styles Mania (FF-H.S.) *DOKONČENÉ*
FanfictionPresťahovala sa a začala nový život na novej škole,kde boli dvaja najpopulárnejší chlapci,ktorí sa nenávideli a súperili medzi sebou.Oboch spoznala a zistila čo sú zač.Obaja boli veľmi odlišní, ale nakoniec zistila že sú obaja rovnakí a to kvôli jed...