Chapter 58

2K 130 12
                                    

Cesta taxíkom bola neuveriteľná.Celú dobu som sledovala okolie Londýna.

Oči sa mi ligotali pri každom pohybe auta.Toto mesto bolo naozaj nádherné,nehovoriac o pamiatkach,ktoré sme stihli prejsť.

"Poprosím vás 25 libier."Ozval sa taxikár s hrubým hlasom.Obe sme sa začali naťahovať po peňaženku,lenže bolo neskoro.Harry podal taxíkovi peniaze a on ich prijal s úsmevom na perách.

"Vedeli by sme si to zaplatiť aj samé."Povedala ironicky Caroline hneď ako sme vystúpili."Aspoň si ušetrila."Pousmial sa provokačne.

Všetci sme si vybrali batožiny z kufra auta a pozreli sa na obrovský hotel pred nami."Toto je luxus."Otvorila som ústa dokorán a začala si ho obzerať."Lauren pozri!Ideme do 5 hviezdičkového hotela!"Zajačala Care.Harry nad nami len pretočil očami.Potom vošiel dnu a my sme ho začali následovať.

Slušne sme si vypýtali karty k našim izbám,ktoré sme mali rezervované.

Vystúpili sme z výťahu a začali sa obzerať.Hľadali sme číslo našej izby spolu s Care.

Nakoniec sme ich našli a zhodou náhod mal Harry izbu hneď oproti.

Vošli sme do našej izby,ktorá bola obrovská.Nedokážem si predstaviť,čo bude Harry robiť v tak veľkej izbe a sám.My s Care sme mali každá svoju izbu,ale spoločné miestnosti boli veľké.Najviac ma však zaujal výhľad na London eye."Netušila som,že tu budeme mať taký luxus."Zasmiala sa Care a hodila sa na sedačku."Máme tu byť tri mesiace Care."Upozornila som ju.

"Mali by sme si ísť pozrieť mesto!Začíname až v stredu,takže to nieje zlý nápad.Čo ty na to?"Ja som jej len s úsmevom prikývla a zobrala si svoj kufor do izby,kde som si rýchlo prehodila šaty.

Vzala som si čierny kabát a bielu košeľu.Samozrejme nemohli chýbať čierne jeansy,ktoré boli pre mňa klasikou.Nechcela som sa prechádzať po Londýne v legínach.

"Môžme ísť?"Spýtala sa Caroline čakajúc pri dveriach."Jasné,ale nemal by ísť aj Harry?Pozná to tu."Bolo mi blbé nepozvať ho a predsa bol na izbe sám.

Vyšli sme z izby a ja som rovno zaklopala na Harryho dvere hneď naproti našim.Po chvíli sa dvere otvorili a v nich stál kto iný než Harry."Pôjdeš s nami?"Rýchlo som sa spýtala."Chceli by sme sa prejsť po meste."Doplnila ma Caroline a obe sme čakali na odpoveď."Vezmem si veci a idem."Dvere nechal pootvorené a my sme do nich nakukli.

Mal presne ten istý byt,len tento sa zdal byť menší."Kam by ste asi chceli ísť?"Spýtal sa a vykročil von z dverí."Pozrieť sa k London eye."Usmiala sa Care a chytila ma okolo lakťa."Možno si sadnúť na drink."Doplnila."No tak poďte."Dotkol sa môjho chrbta a jemne ma popostrčil.Nakoniec sa odo mňa vzdialil a my sme ho nasledovali.

"Ty tu máš auto?"Caroline sa prekvapene spýtala a ja som na Harryho vyvalila oči."Stihol som pre neho ísť.Mám tu predsa rodinu,požičali mi ho."Stáli sme pred veľkou čiernou Audinou Q7.Obom bolo jasné,že Harry je sakra prachatý."Tak poďme."Popohnala ma Care a nasadla dozadu.Ja som si sadla dopredu a sledovala Harryho ako nasadá tiež.

"Takže London eye?"Obe sme prikývli a zasmiali sa.Harry bez ďalších zbytočných slov naštartoval a vyrazili sme na cesty.

Zaparkoval pred malou reštauráciou,ktorá bola hneď pri našom cieli.Jedným pohybom som vystúpila a Care ma schytila za lakeť a spoločne sme prešli na druhú stranu.Stáli sme pri London eye.Celé nadšené z tohto nášho "dobrodružstva",ktoré momentálne prežívame.Predsa v našom malom mestečku toho veľa nezmôžeme."Musíme si toto zaznamenať!"Vykríkla Care s radosťou v jej hlase."Odfotíš nás?"Spýtala sa Caroline hneď ako k nám Harry prišiel."No dobre."Pretočil očami a lenivým krokom prešiel ku Care a vzal si jej mobil.

Styles Mania (FF-H.S.) *DOKONČENÉ*Donde viven las historias. Descúbrelo ahora