Chapter 36

2K 136 14
                                    

"Myslím, že je to docela pekné miesto."Prehovoril počas cesty a sústredene sa díval na cestu pred sebou.Vonku snežilo a celé mesto žiarilo.Práve som zažívala Vianoce ,na ktoré nikdy nezabudnem.Na chvíľu som dokonca zatvorila oči a myslou mi prebehol celý deň.Najmä mamine slová.To ako sa o mňa zaujímala a aká bola milá.Nesmierne som si to vážila,keďže nie každý deň je takýto.

V aute bola pustená jemná melodická hudba.Nepovedala by som to na Harryho.Skôr by som ho tipovala na rock,hip-hop,metal.Ale nie na niečo tak upokojujúce."Pekná pesnička."Uškrnula som sa a Harry rádio stíšil."Mne sa páči."Stále som mala zatvorené oči ,ale určite sa teraz Harry mračil.Bola som si tým viac než istá."Tak prečo si ju stíšil?"Nakoniec som otvorila jedno oko a pozrela sa ním na Harryho.Mala som pravdu,mračil sa.Na chvíľu sa zapozeral do spätného zrkadla a nakoniec na mňa.

Nikto takmer nebol v meste.Keďže je Štedrý večer,tak každý je so svojou rodinou a oslavuje Vianoce.Taktiež bolo už dosť hodín na prechádzku mestom.Harry zastal pri malej kaviarni a kľúčik pootočil.Tým motor auta utíchol až sa nakoniec úplne vypol.Harry mi venoval jeho zamračený pohľad a vystúpil.Ja som spravila to isté.Následovala som ho bez slov,keďže ani on nič nehovoril.

Prechádzali sme popri budovách až Harry nakoniec zastal.Pomaly sa priblížil k rohu a ja som nakukla cez jeho rameno.Ako keby sa niečoho bál,jeho kroky boli až príliš opatrné a malé.Postavila som sa na špičky a podišla k nemu zo zadu.Pred nami som zazrela niečo nádherné.

Park plný svetielok a ozdôb.Bol priam presvietený a vyzeral nádherne.Konáre stromov boli syto zasnežené a vyzeralo to excelente.Nakoniec som sa pristihla ako sa usmievam.Pohľad na park sa mi viac než páčil.

Vošla som za malú železnú bránku cez ,ktorú sa prechádzalo dnu.Každý jeden strom osvetloval malý parčík a tak viedli až ku kopcu na ktorom bol jeden obrovský vianočný strom.Celý ten pohľad na toto,bolo to tak kúzelné.Strácala som dych a takmer úplne zabudla na zlé pocity.Zabudla som na to ,že tu vedľa mňa stojí Harry so zamračeným pohľadom.

"H-Harry.Ja strácam slová.Ja-j-ja neviem čo povedať."Dych som zatajila a začala nervózne koktať.Akoby som nebola schopná prehovoriť.Doslova som mala vyrazený dych.A nie len to.Moje srdce bilo tak rýchlo,tak silno.Ale nebolo to len vďaka tomu parku,ale aj vďaka osobe vedľa mňa."Chceš ísť hore?"Spýtal sa ma tak blízko môjho krku.Mráz mi prešiel snáď po celom tele.Zbabelo som prikývla a pomaly sme postupovali po presvietenom chodníčku smerom ku kopcu.

Našťastie do neho boli vyryté schody.Tie sme vyšlapali a zjavili sa tesne pri tom najkrajšom stromčeku.Jeho ozdoby boli veľmi originálne a nie moc prehnané.

Posadili sme sa na malú lavičku uprostred kopca.Síce bola chladná,ale napriek tomu som sa posadila.Predsa mala som kabát dostatočne dlhý.Našťastie už toľko nesnežilo iba zopár krát padla nejaká tá vločka.

"Netušila som ,že tu takýto park vôbec je."Zapozerala som sa na moje takmer zmrznuté prsty a potom som sa zapozerala na mesto.Aj keď kopec nebol veľký mal krásny výhľad na mesto.Aspoň na námestie a pár novostávb,v ktorých sa slavili práve Vianoce."Tak už o tom vieš.Toto tu spravili aj minulý rok."Cítila som Harryho pohľad na mne,ale nevenovala som tomu pozornosť.Bola som až príliš rozklepaná a nervózna a to som naozaj netušila prečo."Ako si si to predstavovala ten prvý bozk?"

Spýtal sa otázku a tým mi vyrazil dych ešte viac,doslova.Netušila som čo povedať,vlastne som ani netušila prečo sa ma to pýta."Má to byť romantické aspoň trochu a jemné,vášnivé a ten dotyčný by ma mal milovať."Nakoniec som sa odvážila prehovoriť.Možno som bola až príliš naivná,ale mne to takto vyhovovalo.Chcela som chlapca,ktorý by ma miloval celým svojím srdcom a takú aká som.Nemyslela som si,že je to v tomto svete nemožné.

"Dúfam že sa ti podarí nájsť takého chlapca."Pozrel na mňa a ja na neho.V očiach mal tie jeho iskričky,ligotali sa mu.Bol to ten najkrajší pohľad,ktorý som si mohla vyslúžiť od Harryho."V to dúfam aj ja."Sklesnuto som mykla ramenami a pohľad venovala okoliu.

"Poď sem."Ukázal Harry tesne vedľa neho.Opatrne som sa k nemu prisunula a zadívala sa mu do tváre.Jeho vôňa mi vbila do nosa.Bola tak úžasná.Bez slov na mňa hľadel a začal sa približovať.Ja som ho len sledovala a pomaly zatvárala oči.Cítila som jeho dych blízko mojej tváre.Preboha ,bol tak blízko.Moje srdce jačalo radosťou.

Nakoniec som zacítila jeho hebké pery na tých mojich.Mal ich tak mäkké a vlhké.Začal mi sať dolnú peru .Najskôr som bola zmätená ale o pár sekúnd som sa spamätala a začala som spolupracovať.Náš bozk som tým prehĺbila.Celými dúškami som si ho vychutnávala,tú jeho sladkú chuť.Jeho jemnosť a vášnivosť.Bol tak jemný a dával na mňa pozor ako na vázu z porcelánu.

Potom sa však odtiahol a vrátil sa do pôvodnej polohy."Síce ťa nemilujem ,ale aspoň nebudeš jediné dievča v 19 čo sa nikdy nebozkávalo."Jemne sa zamračil a oblízol si jeho pery.Mala som chuť sa po ne natiahnuť a znovu ich sať.Cítiť ich medzi tými svojimi perami a vychutnávať si ho.

Zťažka som vydýchla a zapozerala sa do jeho očí."Toto ale spolužiaci nerobia."Moja sklamanosť v hlase bola zjavná."Spolužiaci možno nie,ale kamaráti občas áno."Prekvapene som nadvihla obočie.Naozaj niečo také mohol povedať?"Nemyslel si náhodou kamarátov s výhodami?"Uštipačne som prehodila."Nie."Jednoducho odvetil a postavil sa."To už?"Zase niečo ťukal do telefónu.Nervózne som pretočila očami a zišla opatrne schody.

Stretli sme sa pri Harryho aute.Celú cestu si s niekym písal a bolo mi jasné,že to bola Kendall.Teraz som ľutovala to čo sa medzi nami stalo.Nemala som to robiť,ale keď moje srdce ma viedlo k tomu aby som ho pobozkala.

Celá cesta bola hrozivo tichá.Mala som chuť vystúpiť alebo na neho nakričať aký to je idiot a ako ma ťahá za nos."Chcem ísť domov."Prerušila som ho a on stíšil rádio."Snáď som zle počul."Povedal urazene a s iróniou v hlase."Počul si dobre."Musela som pretočiť očami.Nechcela som byť s ním v jednom aute a už vôbec nie v jednej posteli."Nie."Odpovedal jednoducho.Bolo mi jedno,že ma nebude chcieť pustiť.Naschvál som otvorila dvere od auta počas jazdy a v aute sa ozvalo hlasné pípanie."Kurva si normálna?!"Skríkol na mňa a natiahol sa po dvere a zabuchol ich."Chcem ísť domov!"Tentokrát som zvýšila hlas ja."Nie!"

"Prečo nie?Nechceš ma pustiť domov?Chýbala by som ti v noci?"Provokovala som ho a najmä naštvala.Jeho oči znovu stmavli a to nehovorím o jeho čelusti,ktorú zatínal."Nie kurva?Prečo by si mi chýbala!"

"Tak potom ma nechaj ísť domov!"Slzy som mala na kraji a dokonca som mala ďaleko od nervového zrútenia.Harry zastavil na kraji cesty neďaleko jeho domu.Ja som z auta pohotovo vyskočila.Kráčala som čo najďalej a najmä do tmy aby ma Harry nevidel plakať.

Schovala som si tvár do dlaní a začala vzlykať.Bolo mi tak zle zo samej seba.Nemala som to robiť,skočila som do jeho paste.Nechala som sa zviesť na tmavú cestu a teraz tu vyplakávam.

Slzy sa rútili bez zastavenia.Netušila som čo mi ten chlapec robí,ale nebolo to nič dobré.Alebo to bolo až príliš dobré.Jeho bozky boli hrejivé a jeho slová.Nemohla som sa zbaviť toho pocitu.Nemala som chuť sa na seba ani pozrieť a už duplom nie na Harryho.

Za ten koniec ma asi prizabijete...ale ten začiatok?Ruku hore ak ste po tomto túžili už od začiatku.😁😁😁

Áno niečo sa tam udialo,teda to niečo je bozk.Na chvíľu to možno pre vás vyzeralo,že teraz spolu budú niečo mať alebo ,že budú spolu chodiť.Ale nechcem aby ste si to mysleli keďže s týmto príbehom mám veľa plánov.

Ale určite ak sa vám časť páčila dajte mi ten vote/like/hviezdičku.Potrebujem vidieť ako veľmi sa vám časť páčila a tým ma aspoň podporíte.

Taktiež mi zanechajte komentár aby som vedela aký máte názor na toto celé.

Ďakujem vám a tešte sa na ďalšiu časť 😘😘😘💗💗💗



Styles Mania (FF-H.S.) *DOKONČENÉ*Where stories live. Discover now